Odradzam i będę odradzał wszystkim znajomym i firmom z którymi współpracuję.
Z własnego doświadczenia - DPD to nierzetelna, oszukująca klientów i narażająca na dodatkowe koszty pseudo firma doręczeniowa.
Mimo pobranych pieniędzy nie doręczają przesyłek, kłamią-oszukują klientów i biorą kasę za "niewykonanie" zlecenia.
Z mojego doświadczenia (i jak widzę w komentarzach, nie tylko mojego) wysnułem jeden wniosek-
DPD ordynarnie i celowo OSZUKUJE ludzi !
Kurierzy nie przyjeżdżają na adres doręczenia, a w mailach w aplikacji informacyjnej DPD łżą, że kurier był... i nikogo nie zastał.
Brzmi znajomo ?
Ilu z Was tak oszukali ?
... widzę las rąk w komentarzach i opiniach.
Ludzie którzy zapłacili za doręczenie, trzy dni z rzędu robieni są w narząd służący prokreacji...
Wydaje się, że polityką firmy DPD jest pobieranie pieniędzy za doręczenie i zmuszanie klientów do odbioru przesyłki z magazynów firmy.
Celowe działanie, którego firma jest świadoma, feed back płynie od klientów dzwoniących na infolinię.
Podany przez DPD w mailu, telefon do kuriera, w celu uzyskania informacji o terminie doręczenia, informuje, że: "NIE przyjmuje połączeń PRZYCHODZĄCYCH" !!!
Serio.
Taka sytuacja.
Obok w mailu jest też informacja, że w przypadku Covid, albo kwarantanny należy pod ten numer zadzwonić, żeby poinformować o tym fakcie kuriera.
To takie działania pozorne DPD, o którym należałoby poinformować inspektora sanitarnego - oto jak DPD udaje, że zachowuje bezpieczeństwo przed zagrożeniem epidemiologicznym.
Nikt nie odbiera, bo kurierzy DPD nie pojawiają się nawet z paczkami pod adresami doręczeń.
Ciężko nie mieć wrażenia, że firma doskonale wie o tym fakcie
(ja dzwoniłem 4 razy, aby uzyskać jakiekolwiek informacje o swojej przesyłce - nadaremno)
Jest to celowe działanie DPD, moim zdaniem mające znamiona OSZUSTWA.
Oto numer (rzekomo) kuriera:
tel: 732978368.
Powodzenia w połączeniu w celu uzyskaniu jakiejkolwiek informacji.
Infolinia/help desk DPD informuje, że oni też nie mogą skontaktować się z własnym kurierem i... NIC NIE MOGĄ"
Brawo DPD !
Help desk ?
Kpina z Klientów.
Serdecznie odradzam wysyłanie czegokolwiek DPD.
Korzystajcie z innych firm.
Wszyscy lepsi od DPD !
- DHL, UPS, FedEx, nie mają problemu z kontaktem z klientem i z doręczeniem przesyłek.
Jedna gwiazdka oceny dla DPD, to o jedną gwiazdkę za dużo.
Unikać i piętnować takich cwaniaków.
Wszystkim miłego dnia.
Mam nadzieję, że komuś pomogłem w wyborze uczciwej firmy do wysyłek.
Pozdrawiam
ZaletyZaletą jest fakt, że już nigdy nie skorzystam z usług DPD i postaram się, aby jak najmniej osób ordynarnie oszukali
WadyWady ? Synonim do usług DPD :)
~Bart / 2022-12-08 11:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie było próby doręczenia towaru i kontaktu, towar został odesłany do nadawcy.Szok. Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia
~Bart / 2022-12-16 13:07
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna jakość Usług. Jeśli mam wybór to wybieram nawet droższego kuriera bo moje doświadczenia są w większości negatywne. Nie da się umówić dostawy w jakimś przedziale godzinowym. Kurier potrafi bezczelnie stwierdzić że nie zastał mnie na miejscu ale ma pecha bo podaje miejsce pracy w której jestem do 18. Nie raz zdarzyło się że paczkę dostarczano po godzinie 20! Przykład najświeższy - przesyłka z Białegostoku odebrana wczoraj przed 13 zalega w Białostockim oddziale DPD pomimo iż miała zostać dostarczona dzisiaj! Rozumiem że okres przedświąteczny, rozumiem że zima ale chyba wypada informować klienta na bieżąco o opóźnieniach prawda?
ZaletyBrak
WadyBrak zalet
~Bart / 2023-01-14 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy kurier na rynku, kończę współpracę gdy widzę że obsługą przesyłki zajmuje się dpd
Zaletyziobro
WadyWszystko
~Bartas / 2021-09-30 11:05
Ocena: 1.00 / 5
kurierzy regularnie zostawiali moje paczki w sklepie rowerowym po drugiej stronie budynku BEZ uzgadniania tego ze mną - raz dostałem nawet tylko sms bezpośrednio od kuriera z informacją, że tam zostawił paczkę
postanowiłem dać tej firmie ostatnią szansę i wybrałem dostawę do punktu pickup point w tymże sklepie - paczka została dostarczona jednak do punktu znajdującego się dwie ulice dalej, ponownie bez żadnych konsultacji ze mną -.-
zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej pseudo firemki
Zaletybrak
Wadynierzetelność dostaw i tomiwisizm kurierów
~bartcr7 / 2022-04-21 13:50
Ocena: 1.00 / 5
Firma, która za podjazd kuriera po 200 paczek płaci mu całe 4 zł. Śmiech a nie firma.
Zaletybrak
Wadyludzie zza biurka, którzy nie znają realiów pracy.
~Bartek / 2019-09-19 23:02
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie na tych oszustów. W moim przypadku 2 tygodnie czekałem na niewielką przesyłkę. W systemie widniały 3 nieudane próby doręczenia przy czym dwukrotnie adresat był obecny w domu. Co najlepsze właśnie otrzymałem fakturę za telefon, gdzie doliczono mi do faktury ponad 8 zł za 13 minut rozmowy bez informowania o kosztach połączenia. NIE DZWOŃCIE NA INFOLINIĘ DPD, niektórzy szczęściarze zapłacili kilkadziesiąt złotych za połączenie.
Zaletybrak
~Bartek / 2020-03-12 20:34
Ocena: 1.00 / 5
witam bardzo mocno nie polecam firmy kurierskiej dpd czekalem na paczke 2 tygodnie i wykonalem tysiace telefonow od siedziby w krakowie do konsultanta w warszawie i wszyscy mnie zapewniali ze do godziny 20.oo kurierzy pracuja i nie ma problemu z moja przesylka i tak przez 14 dni i nic to skandal nigdy i nikomu nie polecam firmy dpd klamia i kreca a ty se czlowieku czekaj a kurier ktory posiada nr tel 667***
440 jest nie powazny i nigdy nie powinien pracowac jako kurier rowniez mnie zapewnial ze jak dzisiaj sie nie uda dostarczyc paczki to bedzie najpozniej jutro i tak w kolko to jest nieporozumienie firma dpd jest firma niewiarygodna w mojej ocenie
Zaletybrak
Wadywszystko jest postawione na glowie
~Bartek / 2020-04-16 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Kurier miał byc nastpnego dnia po zamówieniu. Dzwoniłem dwa razy i tylko wznawiano zlecenie co nie zmieniało nic, kuriera ciągle nie ma. Zależało mi na szybkiej wysyłce co zostało zignorowane. Reklamacja tylko pisemnie
WadyOd kontaktu z infolinia po brak pojawienia sie kuriera
~Bartek / 2020-06-12 14:20
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Moja firma już zrezygnowała ze wsópracy oraz kilka moich znajomych rezygnuję bo zawsze jest niezgodność. Np: w dniu10- czerwca 2020 siedziałem cały dzień czekając na kuriera który miał odebrać przesyłkę . Kuriera nie było a w systemie napisane - paczka nie przygotowana. Napisałem skargę. Nic . 11 czerwca święto. Dzisiaj ponownie czekałem , a kurier ponownie w system wpisał - paczka nie przygotowana. Kuriera zamówiła firma z którą współpracuję wiec na to nie mam wpływu. Paczka jest nie odebrana , z mojej strony wpłynęły dwie skargi plus zgłoszenie faktu na infolinie, Firma która zamówiła kuriera również to zgłosiła. Ja straciłem dwa dni siedząc w domu i to nie koniec. Tragedia. Ludzie nie współpracujcie z Firmą DPD.
Zaletybrak
Wadybrak , kompetencji, kłamstwa, nie szanowanie klienta, brak realizowania jakichkolwiek terminów.
~Bartek / 2020-06-19 21:17
Ocena: 1.00 / 5
Totalna olewka odbiorcy. Wczoraj: dzwonię do kuriera z pytaniem o której planuje być u mnie z paczką. Jest godz. 14:35. Mówi że będzie za 10 min.Czekamy. O godzinie 17:30 próbujemy ponowić kontakt. Kurier zrywa połączenie i od tej pory nie odbiera. Z paczką pojawia się o 20:30... Dzisiaj: status kolejna paczka "w doręczeniu", planowane doręczenie :12:45-14-45. Czekamy.Od 14:15 ktoś jest cały czas w domu. Godz. 19:50 status : "paczka niedostarczona- odbiorca nieobecny". Zero kontaktu od kuriera, najgorsza firma kurierska na rynku!
ZaletyBrak
WadyTotalnie olewają odbiorców, zatrudniają niekompetentnych ludzi.
~Bartek / 2020-12-02 10:34
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno drugi dzień czekam na odbiór paczki pomijając urlop który musiałem wziąć ponieważ przesyłka ciężka.Inikt z bliskich nie dał by rady dali zlecenie na odbiór kurierowi z innego rejonu który nie przyjechał zero informacji jak ktoß ma słabe nerwy odradzam trzymajcie się z daleka od nich nawet do rozwożenia posiłków się nie nadają chyba że ktoś ma djete
Zalety00000
WadySame
~Bartek / 2020-12-07 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, kurier twierdzi ze był po paczkę a nikt nie odbierał!
Skandal gdyż caly dzien ktoś wśród domowników znajdował się w gospodarstwie domowym!
A konsultantka w żaden sposób nie chciała pomóc w rozwiązaniu problemu!
~Bartek / 2020-12-24 11:56
Ocena: 1.00 / 5
Paczka dotarła do miasta docelowego 0 3:30 jest na magazynie ale nie została wydana do doręczenia.
Wyraziłem chęć podjechania i odebrania, ale zostałem wyśmiany że teraz o 11;00 nikt nie bedzie szukał paczki na magazynie żebym mógł wykonać ich prace i odebrać przed świętami.
Tragedia, nie polecam!
ZaletyBRAK
Wadynajgorsza firma kurierska ever
~Bartek / 2021-07-05 09:26
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę , po przekierowaniu na adres pracy znajdujący się kilometr dalej musiałem czekać dodatkowy dzień na odbiór, chciałem odebrać osobiście z punktu ale wymagają ... Pieczątki firmy ... najgorsza firma kurierską z jaką miałem do czynienia ...
ZaletyBrak
WadyBrak zalet
~Bartek / 2021-11-05 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu z kurierem. Będąc w toalecie nie zdążysz za kurierem
WadyBrak kontaktu z kurierem
~Bartek / 2021-12-28 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy to jakaś porażka. Przesyłki dostarczają uszkodzone, składanie reklamacji odrzucę przez firmę dpd. Kurier zamiast dostarczyć przesyłkę do domu puszcza sygnał i nie odbiera telefonu po czym pozostawia przesyłkę w punkcie odbioru pomimo zaznaczenia na przesyłce doręczenie pod drzwi
Najgorsza firma jaką widziałem, kurier bredzi że dostał polecenie zwrotu przesyłki następnego dnia po próbie dostarczenia przesyłki o 10 i telefonie o 14 ...........
Nie polecam i odradzam, chamstwo zwyczajne
ZaletyBrak
WadySame
~Bartek / 2022-06-20 19:00
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, cały dzień czekania w domu, a kurier zaznacza opcje "odbiorca niedostępny".
ZaletyBrak.
WadyPaczki często wymęczone jakby ktoś nimi rzucał na zwody.
~Bartek / 2022-09-04 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Wybrany punkt DPD pickup do którego miałabyć dostarczona przesylka nagle nie istnieje. Żenująca rozmowa z konsultantem.