Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12730 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Barbara / 2022-08-30 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poprzednimi negatywnymi opiniami na temat TEJ firmy kurierskiej. Przesyłka do mnie nie dotarła mimo że czekałam w domu. Bez żadnego kontaktu z kurierem, bez info czy i kiedy będzie dostawa. Po "dwoch" próbach nieudanego dostarczenia ( klamstwo) zwrócono towar do sprzedawcy. Podczas rozmowy z infolinią brak zrozumienia i obojetnosc! Zależało mi na terminowej dostawie do domu a straciłam czas i nerwy.
  • ~Barbara / 2022-10-06 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Mojej paczki kurier nie odbiera już kilka dni. Codziennie zmieniają numer listu trankingowego bo ktoś ciągle bez mojej zgody anuluje moje zlecenie. Pewnie sobie dorabia biorąc opłatę do kieszeni i zwodząc klientów. O zwrocie opłaty mowy nie ma bo wydają kolejny numer zlecenia. I tak w kółko od kilku dni. A paczka nadal nie odebrana. Żadne telefony i prośby nie pomagają. Ktoś zgarnia kasę i wystawia lewe zlecenia . A usługi nie realizują
    ZaletyChyba to, że w końcu ogłoszą upadłość
    WadyOkradanie ludzi
  • ~Barbara / 2022-11-03 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, firma beznadziejna, tylko jeden dzień doręczają pozniej karzą odbierac samemu, robią łaskę ze wszystkim, oceniam negatywnie i nie polecam
  • ~Barbara / 2022-11-08 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma beznadziejny, nie ma kontaktu, brak telefonu do kuriera, odradzam zamawianie paczek
    ZaletyBrak
  • ~Barbara / 2022-12-03 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka została doręczona do punktu w Suwałkach, a ja otrzymałam smsa, że mam ją odebracw Krakowie. Wróciła do nadawcy. Wysłana poraz drugi.. Nie poinformowano mnie nawet, a ja nie jestem jasnowidzem. Wróciła do nadawcy... Teraz będzie 3 próba, zostawiłam namiary w punkcie odbioru.. Obiecali zadzwonić do mnie bo na firmę kurierska już nie liczę. Porażka. Odradzam. Z InPostem żadnych problemów nie ma.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Barbara / 2023-03-14 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chodzi o przesyłkę palety masakra płacisz nie małe pieniądze i czekasz prawie 5 dni na paletę bo sobie magazynują gdzie paleta stoi godzinę od miejsca dostarczenia już któryś raz tak mam dzwonisz a tam bot no super a jak połączy cię z konsultantem to twierdzi że mogą no co jest?!nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyDużo wymieniac
  • ~Barbara / 2023-11-22 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Pań Robert który obsypuje rejno ul Piotrkowskiej przy Górniaku nie odbiera telefonu nie doręcza przesyłek mimo że byłam w domu. Obsługa biura też nie pomogła w wyjaśnieniu sprawy. Nie polecam tej firmy kurierskiej. Ogólnie żenada
  • ~Barbara / 2024-03-21 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarcza paczki, biuro obslugi to sztuczna intel. Masakra!
  • ~Barbara S / 2020-08-12 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zawiózł paczkę (250 zł wartość przesyłki)pod inny adres, a wysyłający zawsze wysyła zdjęcie paczki więc wiem że naklejka z adresem była z dobrym adresem. Dzwoniłam do dpd i czekam już dwa dni....co dalej?
  • ~Barbara Scibek / 2021-01-21 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam bardzo zle doświadczenie z DPD dostarczono mi paczke ze zbita butelka oleju. Kurier wręczył mi przesyłkę i po prostu uciekł a ja zostałam z kartonem w oleju natychmiast zlozyla reklamacje ze zdjęciami rozbitej butelki a było ich 4 ale tylko jedna rozbita! Paczka była ubezpieczona ale to była moja wina rzekomo bo nie otworzyłam paczki przy kurierze!!!! od dzisiaj bede trzymać kuriera pod kluczem by nie uciekł i dopiero po otwarciu paczki i sprawdzeniu pozwolę mu odejść liczcie na opóźnienia w dostawach i proponuje innym robc to samo by uniknąć nieuznania reklamacji !!!!!!!!
    Brak mi slow .........
  • ~BarbaraNowak / 2023-11-09 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo tego, że byłam w domu cały dzień, dostałam wiadomość, że przesyłka nie została dostarczona z powodu mojej nieobecności, miała dojść następnego dnia ale cały dzień była na magazynie, a jak chciałam sprawdzić, jeszcze następnego dnia, dowiedziałam się od bota obsługującego infolinie, że moja paczka została zwrócona do nadawcy
    ZaletyBrak
    WadyInfolinię obsługuje bot, który nie chce połączyć z człowiekiem
  • ~Bardzo niezadowolony klient / 2022-06-13 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, paczka nie została dostarczona mimo przebywania w miejscu dostarczenia a jako powód niedostarczenia przesyłki podano ‚odmowę przyjęcia’ przez co paczka zamiast zostać dostarczona w następnym dniu została zwrócona do nadawcy.
    ZaletyŻadne
    WadyBrak kontaktu z kurierem, bardzo utrudniony kontakt z obsługa klienta - do wyboru rozmowa z botem lub czat z konsultantem który jest jednak zamykany po krótkim czasie
  • ~bardzo rozczarowana klientka / 2022-11-24 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie niepoważna firma. Kurier nie odbiera telefonu (skrzynka pocztowa pełna, zapewne nie tylko moje telefony ignorował). W dniu dostawy czekałam na paczkę do 19:30, nie dotarła. Zmieniłam datę dostawy na kolejny dzień podając preferowane godziny odbioru 11-13. Niestety kolejnego dnia przesyłka została wydana temu samemu kurierowi, który nie raczy odbierać telefonu. Mąż musiał wyjść na godzinę o 16. Wracając do domu widział odjeżdżający samochód dpd (próba dodzwonienia się do kuriera oczywiście się nie powiodła).
    Dwa pytania, drogie DPD. Po co pozwalacie klientom wybrać godziny dostawy paczki skoro nie mają nic wspólnego z rzeczywistością? Oraz po co podawać numer kuriera skoro nie odbiera on telefonu?
    Duże paczki muszę odebrać z punktu odbioru. Kurier miał również odebrać sporą przesyłkę - tutaj również dpd nie wyszło klientowi na przeciw i nie zgodziło się na zamówienie drugiego kuriera. Absolutna porażka.
  • ~BardzoZłyJestem / 2019-08-19 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka przyszła w dwóch częściach. Nie polecam, firma OKROPNA!
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCałość Usługi
  • ~Bart / 2020-09-23 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich ewentualnych klientów DPD.

    OSTRZEGAM I ODRADZAM DPD !

    Omijać jak wirusy i pleśn !

    Odradzam i będę odradzał wszystkim znajomym i firmom z którymi współpracuję.

    Z własnego doświadczenia - DPD to nierzetelna, oszukująca klientów i narażająca na dodatkowe koszty pseudo firma doręczeniowa.

    Mimo pobranych pieniędzy nie doręczają przesyłek, kłamią-oszukują klientów i biorą kasę za "niewykonanie" zlecenia.

    Z mojego doświadczenia (i jak widzę w komentarzach, nie tylko mojego) wysnułem jeden wniosek-

    DPD ordynarnie i celowo OSZUKUJE ludzi !

    Kurierzy nie przyjeżdżają na adres doręczenia, a w mailach w aplikacji informacyjnej DPD łżą, że kurier był... i nikogo nie zastał.
    Brzmi znajomo ?
    Ilu z Was tak oszukali ?
    ... widzę las rąk w komentarzach i opiniach.
    Ludzie którzy zapłacili za doręczenie, trzy dni z rzędu robieni są w narząd służący prokreacji...

    Wydaje się, że polityką firmy DPD jest pobieranie pieniędzy za doręczenie i zmuszanie klientów do odbioru przesyłki z magazynów firmy.

    Celowe działanie, którego firma jest świadoma, feed back płynie od klientów dzwoniących na infolinię.

    Podany przez DPD w mailu, telefon do kuriera, w celu uzyskania informacji o terminie doręczenia, informuje, że: "NIE przyjmuje połączeń PRZYCHODZĄCYCH" !!!

    Serio.
    Taka sytuacja.

    Obok w mailu jest też informacja, że w przypadku Covid, albo kwarantanny należy pod ten numer zadzwonić, żeby poinformować o tym fakcie kuriera.

    To takie działania pozorne DPD, o którym należałoby poinformować inspektora sanitarnego - oto jak DPD udaje, że zachowuje bezpieczeństwo przed zagrożeniem epidemiologicznym.

    Nikt nie odbiera, bo kurierzy DPD nie pojawiają się nawet z paczkami pod adresami doręczeń.

    Ciężko nie mieć wrażenia, że firma doskonale wie o tym fakcie
    (ja dzwoniłem 4 razy, aby uzyskać jakiekolwiek informacje o swojej przesyłce - nadaremno)

    Jest to celowe działanie DPD, moim zdaniem mające znamiona OSZUSTWA.

    Oto numer (rzekomo) kuriera:
    tel: 732978368.

    Powodzenia w połączeniu w celu uzyskaniu jakiejkolwiek informacji.

    Infolinia/help desk DPD informuje, że oni też nie mogą skontaktować się z własnym kurierem i... NIC NIE MOGĄ"
    Brawo DPD !

    Help desk ?
    Kpina z Klientów.

    Serdecznie odradzam wysyłanie czegokolwiek DPD.
    Korzystajcie z innych firm.

    Wszyscy lepsi od DPD !

    - DHL, UPS, FedEx, nie mają problemu z kontaktem z klientem i z doręczeniem przesyłek.

    Jedna gwiazdka oceny dla DPD, to o jedną gwiazdkę za dużo.

    Unikać i piętnować takich cwaniaków.

    Wszystkim miłego dnia.
    Mam nadzieję, że komuś pomogłem w wyborze uczciwej firmy do wysyłek.
    Pozdrawiam
    ZaletyZaletą jest fakt, że już nigdy nie skorzystam z usług DPD i postaram się, aby jak najmniej osób ordynarnie oszukali
    WadyWady ? Synonim do usług DPD :)
  • ~Bart / 2022-12-08 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie było próby doręczenia towaru i kontaktu, towar został odesłany do nadawcy.Szok. Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia
  • ~Bart / 2022-12-16 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna jakość Usług. Jeśli mam wybór to wybieram nawet droższego kuriera bo moje doświadczenia są w większości negatywne. Nie da się umówić dostawy w jakimś przedziale godzinowym. Kurier potrafi bezczelnie stwierdzić że nie zastał mnie na miejscu ale ma pecha bo podaje miejsce pracy w której jestem do 18. Nie raz zdarzyło się że paczkę dostarczano po godzinie 20! Przykład najświeższy - przesyłka z Białegostoku odebrana wczoraj przed 13 zalega w Białostockim oddziale DPD pomimo iż miała zostać dostarczona dzisiaj! Rozumiem że okres przedświąteczny, rozumiem że zima ale chyba wypada informować klienta na bieżąco o opóźnieniach prawda?
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Bart / 2023-01-14 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier na rynku, kończę współpracę gdy widzę że obsługą przesyłki zajmuje się dpd
    Zaletyziobro
    WadyWszystko
  • ~Bartas / 2021-09-30 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    kurierzy regularnie zostawiali moje paczki w sklepie rowerowym po drugiej stronie budynku BEZ uzgadniania tego ze mną - raz dostałem nawet tylko sms bezpośrednio od kuriera z informacją, że tam zostawił paczkę

    postanowiłem dać tej firmie ostatnią szansę i wybrałem dostawę do punktu pickup point w tymże sklepie - paczka została dostarczona jednak do punktu znajdującego się dwie ulice dalej, ponownie bez żadnych konsultacji ze mną -.-

    zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej pseudo firemki
    Zaletybrak
    Wadynierzetelność dostaw i tomiwisizm kurierów
  • ~bartcr7 / 2022-04-21 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, która za podjazd kuriera po 200 paczek płaci mu całe 4 zł. Śmiech a nie firma.
    Zaletybrak
    Wadyludzie zza biurka, którzy nie znają realiów pracy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8130
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4821
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4031
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3117