strona 259 z 640
- « poprzednia
- 1 ...
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- nastepna »
-
~Aśka / 2023-02-10 18:13Ocena: 1.00 / 5
Zamówione cztery opony. Trzy docierają do Oddziału we Wrocławiu, jedna do Rudy Śląskiej. Nikt nie czuje się winny. Nie ma możliwości polaczenia z konsultantem - bot jest nie do przejścia.
Totalne partactwo. -
-
~Atamanchuk / 2023-10-03 14:21Ocena: 1.00 / 5
Support na czatach zamyka dialog nie odpowiadając na pytanie, czas oczekiwania 15 minut, kurierzy nie przyjeżdżają odebrać paczki, co za bzdury się dzieją? -
~atee / 2025-02-20 22:43Ocena: 1.00 / 5
Porażka - wysłałam paczkę z nowym towarem do klienta za pobraniem . Paczka wróciła do mnie niby klient nie odebrał ,, po otwarciu zwrotu okazało się że towar używany zniszczony . Jak to możliwe ???? CUDA TYLKO W DPD . Ostrzegam -
~Atena / 2019-12-06 21:14Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam z takim chamstwem się nie spotkałam.kurier stwierdził że nie ma wydać 35 zł bo nie ma obowiązku i przesyłkę zabrał z powrotem.Na infolinii poinformowano mnie,że nie mogą przyjąć reklamacji tylko przez stronę. Sprawdziłam też w śledzeniu paczek i w szoku jestem ponieważ pojawi się wpis,odbiorca odmawia odbioru przesyłki a ja zaplacic chciałam i odebrać Nie polecam tej firmy ,ja ich omijać będę szerokim łukiem. !!!!!!!! -
~Ati / 2020-04-08 13:30Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakaś kpina.
Ten burdel zwany firmą kurierską powinni zamknąć.
Jak chcesz mieć pewność, że Twoja przesyłka nie dotrze to weź ta firmę.ZaletyTotalne olanie klientaWadyTotalne olanie klienta -
~Atina / 2023-10-08 20:06Ocena: 1.00 / 5
Witam
Proszę zrobić coś w tej sprawie.Dla nas najważniejsze jest w tej chwili dyscyplinarka dla kuriera Pana Dariusza i zrobienie porządku w tym oddziale,który jest ujmą dla Waszej firmy.Nie wiem jak to wygląda w innych miastach,ale gliwicki oddział to mafia i kolesiostwo.Obecnie mamy problem z kurierem Dariuszem z nr tel 513746323,który bez kontaktu z odbiorcą zawozi paczki do punktów odbioru.Nie dokonałam przekierowania,a mimo to nie dostarcza mi paczek.Piszę do kuriera,że czekam w domu,a po chwili otrzymuję informację,iż paczka jest do odebrania w punkcie.Kiedy pytam gówniarza z jakiej racji,zawsze znajduje wymówkę,że domofon nie działał,że nie miał gdzie zaparkować.Nie próbuje nawet skontaktować.Znam regulamin i wiem,że kurier powinien próbować kontaktować się,może też zostawić u sąsiadów.Ten kurier idzie na łatwiznę.Nie chce mu się wnosić,szczególniebte ciężkie lub na wyższe piętra i znalazł sobie taki sposób.Mimo skarg z wielu różnych firm korzystających z Waszych gównianych usług,nic nie zrobiono w tej sprawie.Jest nas tutaj spora grupka i mamy dosyć tego kuriera i tej mafii w gliwicki oddziale.Składamy pozew do Sądu w Gliwicach i zrobimy z tym porządek.ZaletyBrakWadySame wady -
~atreko / 2019-06-25 09:55Ocena: 1.00 / 5
przekierowałem przesyłkę na inny adres,a rano okazało się, że opóźni to dostarczenie przesyłki o jeden dzień,choć w formularzu nie było o tym mowy.należy mieć nadzieję na poprawę organizacji usług poczty polskiej,aby można było zrezygnować wreszcie z dostaw przez post-hitlerowskie niemieckie świnie, które podstępem i przekupstwem opanowały polski rynek przesyłek. Zaletyżadne -
~Atylla / 2023-01-23 12:41Ocena: 1.00 / 5
Oszukiwanie klientów.
Prosiłem , by dali paczkę w poniedziałek , bo nie mogłem odebrać. Potem piszą , że odesłali paczkę.
To po co ustalenia z kurierem.ZaletyNie maWadyOszukiwanie klientów. Nie czytanie aplikacji. -
-
~august / 2024-10-08 23:24Ocena: 1.00 / 5
Kierowca samochodu dostawczego marki MERCEDES o numerach rejestracyjnych PO 4SF37 dostarczający przesyłki na terenie gminy Sieraków i okolice w stosunku do klientów odbierających przesyłki jest chamski, beszczelny a wręcz nawet agresywny nie polecam słownictwo bardzo ubogie -
~Auto Parts / 2021-05-01 19:26Ocena: 1.00 / 5
Firma która nie szanuje wogule paczek kazda jedna paczka większych gabarytów uszkodzona.( Wręcz stratowana. Nie polecam. Jeśli ktoś wysyła większe paczki proszę unikać. Szkoda nerwów klientów jak i firm wysyłających paczki. Zaletyxiaomismart130220@gmail.comWadyxiaomismart130220@gmail.com -
~Auto-Parts / 2022-03-09 00:24Ocena: 1.00 / 5
Tragedia Kurier dzwoni z parkingu że paczka waży 17kg i on na 4 piętro nie wejdzie i jak chce to mogę sam sobie po nią zejść,po czym wbija status brak odbiorcy i pozostawia paczkę w punkcie pick-up. Infolinia nie pomogła ,kierownik oddziału i koordynator tak samo zlali temat.Byłem odbiorcą tej paczki ale też jestem zleceniodawcą który wysyła 20 paczek dziennie i niestety już nie skorzystam DPD dam zarobić innej firmie. ZaletyBRAKWadySAME WADY -
~ava / 2022-08-10 09:55Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie dostarczył przesyłki z powodu "błędnego adresu" (adres był prawidłowy). Nie było próby kontaktu. Przekierowałam paczkę do punktu odbioru, ale z niewiadomych przyczyn paczka tam nie trafiła, tylko została zwrócona do nadawcy. Na infolinii nie miałam możliwości porozmawiania z człowiekiem - bot poinformował mnie, ze paczka jest zwrócona i nic już nie się nie da zrobić. DRAMAT! ZaletyżadnychWadywszystko -
~Avi / 2023-03-21 22:35Ocena: 1.00 / 5
Dno. Dzwoni do mnie miła Pani, że kurier nie próbował ale adresu nie odnalazł...
Pytam jak skoro dom jest przy głównej ulicy i to dom jednorodzinny. No ona nie wie ale skontaktuje się z kurierem.
I co widzę systemie, że rzekomo "omówiono" późniejszą dostawę.
Dzwonie do kuriera i mowi, że on nawet tej paczki nie zabrał z magazynu... Bo nie była przygotowana.ZaletyBrakWadyKłamczuszki -
~AW / 2020-02-26 11:37Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam paczkę za pośrednictwem DPD. Cały dzień byłam w domu. Gdy zalogowałam się na stronie internetowej DPD ukazała się informacja o tym, że kliemta nie zastano. Gdy zadzwoniłam pod numer telefonu kuriera powiedział mi, hamskim głosem że nie ma obowiązku dzwonienia do klienta. Czyli cięcie kosztów na całego. DHL przy nich to super firma, z uprzejmymi kurierami. ZaletyZeroWadyHamski kurier plus mam w d... klienta. Dewizą DPD powinna być maksyma "co mi zrobisz jak mnie złapiesz. -
~AW / 2021-03-18 11:36Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry,
Nie polecam firmy DPD. Kurier twierdził, że nikogo nie było w domu, a tak naprawdę wcale Go nie było. Konsultanci deklarują, że paczka będzie dostarczona następnego dnia (tak trzy razy), co wcale nie następuje. Na odwołania szkoda czasu, są nieuznawane, ani słowa w nich odpowiedzi na konkretne zarzuty, dużo bełkotu urzędniczego - zupełnie nie na temat. Mają chyba takie przygotowane standardowe odpowiedzi, które wysyłają po 3 tygodniach od wysłania. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEMZaletyŻadnychWadyNierzetelność, kłamią jak najęci -
~Aw / 2023-08-22 21:11Ocena: 1.00 / 5
DPD to najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Naszą dzielnicę obsługuje totalny prostak i leser. Nigdy nie wiadomo, czy i kiedy przesyłka dotrze tam gdzie powinna. Unikam jak tylko mogę! ZaletyŻadnychWadyChamstwo, lenistwo -
-
~AW / 2023-09-01 12:28Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia.
Unikam jak ognia ale czasem allegro wymusza konkretnego kuriera i tak było tym razem.
Wg informacji z allegro przesyłka miała pojawić się 31.08.2023, nie śledziłam jej trasy czekając na kontakt od kuriera.
Cisza. Dzień po, zainteresowana brakiem zamówienia zaczęłam sprawdzać i okazało się, że kurier był?!? ale nie dostarczył z powodu nieobecności odbiorcy?!?
Jakim cudem skoro cały dzień byłam pod adresem?
Po konsultacji z DPD i połączeniu z kurierem dowiedziałam się, że wpis
2023-08-31 14:00:00 Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny POZ
zostawił ktoś inny a on dostarczy przesyłkę 01.09.2023
Pozwoliłam sobie sobie skrytykować jakość usług DPD - w odpowiedzi usłyszałam, że mam się uspokoić bo mi "nie dostarczy paczki".
Sprawdziłam mejle - było powiadomienie z DPD z 31.08.2023 z informacją i numerem telefonu do kuriera Bartosza.
2023-08-31 08:42:35 Powiadomienie mail WA1
Ten sam, który mnie postraszył.
Kłamstwo ma krótkie nogi
Brawo DPD, Brawo kurierzy.ZaletybrakWadynieuczciwość, nieterminowość, -
~awa / 2020-04-01 09:20Ocena: 1.00 / 5
Paczka nie została dostarczona do mnie do domu, ale zostawiona w punkcie odbioru. Oficjalny powód? Podobno nie było mnie w domu. Tymczasem w dniu dostawy nikt nie próbował doręczyć przesyłki. Nie było ani domofonu, ani telefonu, ani nawet smsa, że kurier jest już pod blokiem. Na stronie jest informacja, że obecnie, pomimo koronawirusa, zasady dostawy są takie same, jak dotąd. Pani na infolinii mówi, że się zmieniły i kurier w ogóle nie wchodzi do klatki, tylko prosi o odbiór "pod blokiem". To jeszcze jest dla mnie zrozumiałe i naprawdę nie miałabym problemu z zejściem po paczkę, ale nie dostałam żadnej informacji, że kurier już jest. Dodatkowo na infolinii pani próbowała mi wmówić, że w dostawie zaznaczyłam opcję odbioru osobistego, co było nieprawdą, ale na szczęście maile od DPD potwierdzały, że adres dostawy jest do domu. Uważam, że takie traktowanie klienta jest niepoważne i nieprofesjonalne i nie zamierzam więcej korzystać z usług DPD, za to zamierzam odradzać to innym. -
~Ayashi_Shirogane / 2022-04-15 22:05Ocena: 1.00 / 5
Ta opinia nie jest o usługach samej kurierki dpd, bo jest ona w porządku,a więc chciałbym nawiązać do rekrutacji samej jednostki, otóż zadzwoniłem do "rekrutera dpd" o informację w sprawie poszukiwań nowgo kuriera. Umówiłem się z gościem na wstępną rozmowę, porozmawiałem z nim o umówieniu na konkretny dzień żeby sprawdzić sobie jeden dzień jak to wszystko od środka wygląda. I co było potem? No właśnie nic wziąłem specjalnie urlop na jeden dzień, czekałem na telefon, smsa (cokolwiek), aby dowiedzieć się na którą godzinę i w jakim miejscu się spotkać kolejnego dnia, koniec końców napisał mi, że jednak jutrzejszego dnia nie przyjeżdżać. No i oczywiście dzień urlopu poszedł w dupę. Powiedział żebym zadzwonił ponownie żeby się umówić na kolejny tydzień, oczywiście zadzwoniłem. Niestety nie mogłem się dodzwonić, odpisał że zadzwoni później. Spoiler: (nie zadzwonił). Pomyślałem okej i po dwóch dniach przez cały dzień próbowałem się dodzwonić, ale ciągle z kimś rozmawiał, więc doszedłem do wniosku, że gościu po prostu zainstalował program na blokowanie mojego numeru xDDDD. Serio pierwszy raz widzę taką akcję, debilne nastawienie do potencjalnego pracownika, nie polecam bo poziom "obslugi" jest poniżej normy. Zraziłem się do tej firmy i wiem, że nigdy nie będę nic zamawiał poprzez DPD, oczywiście przekonałem rodzinę o tym, żeby również skorzystali z innych firm kurierskich takich jak UPS, DHL. -
~Ayya / 2024-07-23 19:17Ocena: 1.00 / 5
Przykro bardzo,czekałam na paczkę siedząc w domu,tymczasem dostałam wiadomość mailową że ..nie udało się dostarczyć przesyłki mimo prób dostarczenia,trzy dni z rzędu ta sama sytuacja Na infolinii konsultant stwierdził iż kurier nie ma obowiązku powiadamiania że jest w drodze czy stoi pod klatką ..żenada,karma wraca ZaletyBrakWadyZbyt mało miejsca żeby to opisac
strona 259 z 640
- « poprzednia
- 1 ...
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- nastepna »
