Piąty dzień czekam na przesyłkę, duży gabaryt ( chyba dla tej firmy za duży )Kurier nie odbierał telefonów ani też nie zareagował na sms z prośbą o kontakt po czym zmienił status przesyłki na: nie dostarczono - odbiorca nieobecny, ja w tym czasie siedziałam w domu i wydzwaniałam do niego. Infolinia to porażka, trzeba pokonać bota, żeby rozmawiać z człowiekiem. Niestety Pani z infolinii też nie udało się dodzwonić do kuriera ani oddziału.Powiedziała że na drugi dzień na pewno będzie ponownie przekazana do doręczenia. Tak się jednak nie stało. Dzisiaj jest trzeci dzień , kiedy dzwonię na infolinie. Ani razu żaden z konsultantów nie dodzwonił się do oddziału ani kuriera ( chyba że tylko tak mówią), a status przesyłki dalej: magazynowanie. Ustawili się nieźle, bo jedyne co można zrobić to zadzwonić na infolinię i liczyć na cud, że przesyłkę w końcu będzie się chciało dostarczyć. Nie można dostać numeru do nikogo innego , złożona skarga nic też nie daje bo nie ma odzewu. Ta firma to jedna wielka porażka. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmyZaletyżadnych
Wadybeznadziejna obsługa, kurier wpisuje że odbiorca nie obecny bo nie chce mu się dostarczyć przesyłki, nie ma kontaktu żadnego z oddziałem,