Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12730 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Asia / 2021-11-23 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Paczka nie została doręczona do domu. Unikać jak ognia
  • ~Asia / 2022-02-17 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj dostałam przesyłkę z dpd. Pani dzwoni domofonem nawet nie raczy się odezwać. Gdy dotarła do drzwi ani dzień dobry ani nic . Od razy kasa .Koszt przesyłki 322.50 daje 330 Pani mówi że bez reszty bo to jej pierwszy punkt.
    WadyPudełko mokre pogięte
  • ~Asia / 2022-05-05 06:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dotarła.... Gdzieś po drodze się zagubiła i NIKT nie potrafi tego wyjaśnić... Na infolinię nie idzie się dodzwonić bo ciągle łączy z jakimś śmiesznym botem. Kpina na całego.
    ZaletyNie ma
  • ~Asia / 2022-09-26 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie dostarczona, od 2 tygodni na magazynie. Telefon obsługują roboty i nie można uzyskać żadnych informacji. Nie odpisują na maile i reklamacje.
    ZaletyBrak
    WadyNie realizują zamówień, nie można się skontaktować i uzyskać informacji, dlaczego nie dostarczają przesyłki.
  • ~Asia / 2023-01-18 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam przesyłka nie dotarła bo podobno błędny adres więc zadzwoniłam na infolinię i okazało się,że adres jest prawidłowy mimo to paczka nie została dostarczona,a w historii napisali:przesyłka nie dostarczona z powodu odmowy przyjęcia klienta. Myślę,że nawet nie próbowali jej doręczyć tylko odesłali do nadawcy. Złożyłam reklamacje brak słów.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Asia / 2023-09-24 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zniszczyli moją paczkę (była BARDZO dobrze zabezpieczona). Pieniędzy nikt nie chce zwrócić. Dramat
    ZaletyBrak
    WadyOkradają klientów z pieniędzy i niszczą ich paczki
  • ~Asia / 2023-10-19 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Piąty dzień czekam na przesyłkę, duży gabaryt ( chyba dla tej firmy za duży )Kurier nie odbierał telefonów ani też nie zareagował na sms z prośbą o kontakt po czym zmienił status przesyłki na: nie dostarczono - odbiorca nieobecny, ja w tym czasie siedziałam w domu i wydzwaniałam do niego. Infolinia to porażka, trzeba pokonać bota, żeby rozmawiać z człowiekiem. Niestety Pani z infolinii też nie udało się dodzwonić do kuriera ani oddziału.Powiedziała że na drugi dzień na pewno będzie ponownie przekazana do doręczenia. Tak się jednak nie stało. Dzisiaj jest trzeci dzień , kiedy dzwonię na infolinie. Ani razu żaden z konsultantów nie dodzwonił się do oddziału ani kuriera ( chyba że tylko tak mówią), a status przesyłki dalej: magazynowanie. Ustawili się nieźle, bo jedyne co można zrobić to zadzwonić na infolinię i liczyć na cud, że przesyłkę w końcu będzie się chciało dostarczyć. Nie można dostać numeru do nikogo innego , złożona skarga nic też nie daje bo nie ma odzewu. Ta firma to jedna wielka porażka. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy
    Zaletyżadnych
    Wadybeznadziejna obsługa, kurier wpisuje że odbiorca nie obecny bo nie chce mu się dostarczyć przesyłki, nie ma kontaktu żadnego z oddziałem,
  • ~Asia / 2024-02-22 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka zamówiona była do domu. Dostałam sms że jest do odbioru z Żabce(termin tydzień ;)) - cały czas jestem w domu. Jeszcze że zostawiono awizo, oczywiście też kłamstwo. Zadzwoniłam na numer z sms i usłyszałam, że to kurier, który już dwa lata tam nie pracuje. Infolinia porażka, zapętlanie bota, strata czasu i kasy. Nie polecam tej firmy; dramat, dramat
  • ~Asia / 2024-03-22 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza Firma jaka może być !!!!
    Dałabym zero ale nie mogę szkoda !!!!!!
    ZaletyBrak zalet
    WadyNa wody nie starczy mi miejsca
  • ~Asia / 2024-05-31 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka od kilku dni utknęła w sortowni z LHR, codzienna aktualizacja że przesyłka jest magazynowana, kontakt niemożliwy, albo niekończące się oczekiwanie na połączenie z konsultantem albo można porozmawiać z botem Ewa :(, w kontakcie mailowych informacja że przesyłka nie wydana do doręczenia ze względu na brak możliwości serwisowych!!!, terminowość dostawy, kontakt i traktowanie klientów to totalna porażka!!!
  • ~Asik / 2021-07-28 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma do niczego. Zamówiłam listwy. Czekam tydzień, nie ma. Aż dzwoni do mnie ani ze sklepu, czemu nie odebrałam paczki(zapłacona z góry). Kurier poprostu ja odesłał. Następny przypadek. Wchodzę w historie wysyłki a tam status odebrana, a paczki nie mam. Nie chciało się jechać kurierowi to sobie sam odebrał. Przywiózł na drugi dzień
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Asmodeusz / 2020-03-05 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bez informowania mnie dał zniszczoną przesyłkę (było widać, ze karton jest zalany) sąsiadce, miał spisać jakiś protokół ale nie przyjechał, jak z nim rozmawiałem to powiedział, że mogę sobie skargi składać i tak mu nic nie zrobią
    Zaletybrak
    Wadywłaściwie wszytsko
  • ~AsToR8978 / 2022-10-11 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja osobiście nie polecam kurierów DPD. Wczoraj 10.10.2022 przy paczkomacie na kościuszki 11 w Rybniku prubowałam wysłać paczkę w paczkomacie, ale aplikacja na telefonie działała opornie. Próbowałam jakoś z tym sobie poradzić,lecz po wielu próbach nieudanych miałam odchodzić od paczkomatu. O godzinie 8.50 nie 20 min walczyłam by wysłać paczkę, więc jak miałam odchodzi to podjechał dpd, weszli do sklepu obok kurierów było dwóch. Podeszłam do auta by poprosić o pomoc z wysłaniem paczki to zamiast kurier wyjść i pomiuc to powiedział że kolega wyjdzie że sklepu to podejdzie pomuc, czekałam 10 min po czym patrze kiedy podejdzi, a auto z 2 kurierami odjerzdzało. W skrucie zlali mnie. NIE POLECAM KURIERÓW DPD!!!!!
    ZaletyZERO
    WadyFatalna pomoc w obsłudze klienta
  • ~Aśka / 2021-09-24 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Podają fałszywe informacje nt. daty dostawy. Zero kontaktu. Na infolinii same boty, nie można porozmawiać z człowiekiem, aby się czegoś dowiedziecć. Na czacie w trakcie rozmowy pracownik zakończył czat, nagle i bez powodu. Zawalają sprawę z dostawą i zostawiają klienta z problemem, bez wsparcia w jego rozwiązaniu. Podejście do klienta marne. Nie polecam.
  • ~Aśka / 2023-02-10 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówione cztery opony. Trzy docierają do Oddziału we Wrocławiu, jedna do Rudy Śląskiej. Nikt nie czuje się winny. Nie ma możliwości polaczenia z konsultantem - bot jest nie do przejścia.
    Totalne partactwo.
  • ~Atamanchuk / 2023-10-03 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Support na czatach zamyka dialog nie odpowiadając na pytanie, czas oczekiwania 15 minut, kurierzy nie przyjeżdżają odebrać paczki, co za bzdury się dzieją?
  • ~atee / 2025-02-20 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka - wysłałam paczkę z nowym towarem do klienta za pobraniem . Paczka wróciła do mnie niby klient nie odebrał ,, po otwarciu zwrotu okazało się że towar używany zniszczony . Jak to możliwe ???? CUDA TYLKO W DPD . Ostrzegam
  • ~Atena / 2019-12-06 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam z takim chamstwem się nie spotkałam.kurier stwierdził że nie ma wydać 35 zł bo nie ma obowiązku i przesyłkę zabrał z powrotem.Na infolinii poinformowano mnie,że nie mogą przyjąć reklamacji tylko przez stronę. Sprawdziłam też w śledzeniu paczek i w szoku jestem ponieważ pojawi się wpis,odbiorca odmawia odbioru przesyłki a ja zaplacic chciałam i odebrać Nie polecam tej firmy ,ja ich omijać będę szerokim łukiem. !!!!!!!!
  • ~Ati / 2020-04-08 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś kpina.
    Ten burdel zwany firmą kurierską powinni zamknąć.
    Jak chcesz mieć pewność, że Twoja przesyłka nie dotrze to weź ta firmę.
    ZaletyTotalne olanie klienta
    WadyTotalne olanie klienta
  • ~Atina / 2023-10-08 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Proszę zrobić coś w tej sprawie.Dla nas najważniejsze jest w tej chwili dyscyplinarka dla kuriera Pana Dariusza i zrobienie porządku w tym oddziale,który jest ujmą dla Waszej firmy.Nie wiem jak to wygląda w innych miastach,ale gliwicki oddział to mafia i kolesiostwo.Obecnie mamy problem z kurierem Dariuszem z nr tel 513746323,który bez kontaktu z odbiorcą zawozi paczki do punktów odbioru.Nie dokonałam przekierowania,a mimo to nie dostarcza mi paczek.Piszę do kuriera,że czekam w domu,a po chwili otrzymuję informację,iż paczka jest do odebrania w punkcie.Kiedy pytam gówniarza z jakiej racji,zawsze znajduje wymówkę,że domofon nie działał,że nie miał gdzie zaparkować.Nie próbuje nawet skontaktować.Znam regulamin i wiem,że kurier powinien próbować kontaktować się,może też zostawić u sąsiadów.Ten kurier idzie na łatwiznę.Nie chce mu się wnosić,szczególniebte ciężkie lub na wyższe piętra i znalazł sobie taki sposób.Mimo skarg z wielu różnych firm korzystających z Waszych gównianych usług,nic nie zrobiono w tej sprawie.Jest nas tutaj spora grupka i mamy dosyć tego kuriera i tej mafii w gliwicki oddziale.Składamy pozew do Sądu w Gliwicach i zrobimy z tym porządek.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8130
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4821
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4031
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3117