Zero kontaktu z kurierem. Mimo, iż dzwoniłam do niego kilka razy i pisałam sms, kurier był w godzinach, gdy nie było mnie w domu. Paczka została zwrócona do nadawcy. Telefon do DPD nic nie dał, tylko przeprosili. A co mi z przeprosin, jak muszę znowu płacić za dostarczenie ? A jak trafi na tego samego kuriera ( Ignacy - nie polecam), to znowu, bez żadnego kontaktu ze mną zwróci paczkę do nadawcy. W śledzeniu przesyłki dodatkowo napisane, ze brak możliwości zostawienia awizo (???). Jakoś inne firmy pokonują "straszną" barierę domofonu i docierają do skrzynek pocztowych.
1. Po co DPD podaje, że można wybrać godzinę dostarczenia przesyłki, jak kurier ma to gdzieś ?
2. Po co DPD chce numer telefonu odbiorcy, skoro kurier nie raczy go używać?
Już nigdy nie zamówię dostawy przesyłki przez DPD. NIE POLECAM - WRĘCZ ODRADZAM !!!!!!!ZaletyBRAK
WadyKURIER OLEWA ODBIORCĘ, nie ma z nim żadnego kontaktu