Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12796 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2019-05-27 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma. Nie dostarczona przesylka na czas. Przeklamane informacje na temat sledzenia paczki. Nie polecam!!!!!
    ZaletyZadne
    WadyPolecam inna firme. Ta jest nierzetelna
  • ~Anna / 2019-06-01 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Notoryczny brak terminala, mimo informacji sms-owej o możliwości płatności kartą.
    Pytanie tylko czy faktycznie brak terminala, czy wolą gotówkę i nie wydają reszty, albo zaokrąglają sobie kwotę w górę.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Anna / 2019-06-08 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka może być kurier zamiast zadzwonić że będzie w danym czasie nie robi tego wcale co gorsza zostawia paczkę gdzie mu pasuje w moim przypadku w sklepie i też nie informuje mnie o tym , mieszkam w. Wieżowcu więc skąd mam wiedzieć gdzie ten osioł paczkę zostawił co lepsze była to paczka za 1000 prawie więc brawo firmowe i panie kurierze . Dopiero po godzinie dodzwoniłam się na infolinię gdzie pani bardzo była zdziwiona kiedy dowiedziała się że kurier wcale nie dzwonił z informacją gdzie paczkę zostawil. Nie pierwsza taka sytuacja z tą firmą ostatnio przepakowywanie mi paczkę i uszkodzili zawartość reklamacja oczywiście olana sokiem prostym
    ZaletyZadne
  • ~Anna / 2019-06-26 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi tej firmy są na żenującym poziomie. O 7.47 wysłali do mnie maila z informacją, że kurier będzie między 8.15 - 10. Dziwnym trafem nie mam w zwyczaju przeglądania bladym świtem poczty elektronicznej,a DPD nie praktykuje cywilizowanych form powiadamiania klienta telefonicznie lub sms-owo. Na chacie z konsultantem poinformowano mnie, że kurier podejmie kolejną próbę dostarczenia przesyłki w dniu jutrzejszym. I oczywiście także in formacja będzie mailowa. Żenada. Ostatni raz korzystam z ich usług, bo i poprzednio miałam negatywne doświadczenia z tą firmą.
  • ~anna / 2019-07-26 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat , najgorsza firma na świecie . Robią z ludzi debili , że kurier nie zastał nikogo na miejscu a ja siedzę i czekam jak debilka pół dnia. Zero kompetencji i poszanowania czasu człowieka Ale widzę że wiele mają negatywnych opinii. Oby szybko zniknęli z rynku !!!!!
    Zaletybrak
    Wadykłamstwo
  • ~Anna / 2019-09-02 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad tygodnia oczekuję na przesyłkę. Nikt z pracowników nie potrafi udzielić informacji co się z nią dzieje? Konsultanci z chatu wysyłają prawdopodobnie maile z zapytaniami do oddziału w Legnicy .....bez odpowiedzi. Niestety nikomu nie zależy na wyjaśnieniu i pomocy. Z informacji jakie otrzymuję wynika, że nie ma w tej firmie osób odpowiedzialnych za wysyłki, kierowników, nikogo kto za to odpowiada. PORAŻKA!
  • ~Anna / 2019-09-07 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy kurier stwierdził, że pracuje do 14.00 - cieszy mnie to, że kończy wcześniej ode mnie, jednak ja nie jestem takim szczęściarzem bo pracuje do 15.30 i dopiero po 16.00 jestem w domu, także paczkę poprosiłam o przekazanie po 16.00. Niestety spotkałam się z kategoryczną odmową. Paczka została przekazana innemu kierowcy, który miał w piątek wieczorem mi ją przywieźć. Skontaktowałam się telefonicznie z drugim kurierem i ustaliłam, że jak będę w domu to dam znać. Kurier stwierdził, że jeśli nie piątek 06.09.2019 to on jutro czyli 07.09.2019 ma roboczą sobotę i podrzuci mi paczkę, uświadomiłam Pana, że ja też mam roboczą sobotę i dopiero o 15.30 kończę pracę. Zadzwoniłam jeszcze w piątek zgodnie z ustaleniami wcześniej ale niestety włączyła mi się poczta głosowa więc napisałam smsa, że o konkretnej godzinie będę w domu. Niestety żadnego odzewu ani kuriera... W sobotę 07.09.2019 dokładnie o 15.32 kurier do mnie zadzwonił czy jestem już w domu - może jumbo jet'em byłabym (?) Następny kontakt ze strony kuriera był o 18.44 powiedziałam, że za 1 godzinę będę w domu bo jestem w pociągu. o 19.38 kurier ponownie zadzwonił więc powiedziałam, że właśnie z pociągu wysiadłam i za 10 min będę już na miejscu. Idąc do domu zobaczyłam, że kurier właśnie wyjeżdża z mojej ulicy więc zadzwoniłam do niego czy to aby na pewno on bo przecież 10 min jeszcze nie minęło (dokładnie 6 min.) a ja już jestem prawie w domu mam kilkadziesiąt metrów. Cóż Pan nakrzyczał na mnie, że czekać nie zamierza, że ile razy można się ze mną umawiać (??????) i że przekazuje paczkę pierwotnemu kurierowi. Gdyby chodziło o jakąś małą paczkę nie byłoby problemu bo przekierowałabym ją do mojej pracy ale to jest materac do łóżka 190/80 dla mojego syna, który notabene od piątku nie ma na czym spać (!) Jestem wogóle ciekawa w jakim stanie jest ten materac bo się jeszcze okaże, że będę musiała go zwrócić bo do niczego się już nie nadaje...
    Zaletypoczucie humoru...
    Wadyciężko w pocie czoła wypracowany całokształt...
  • ~Anna / 2019-09-10 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarcza przesyłki, nie kontaktuje się z odbiorcą. Wielokrotnie odbierałam przesyłkę samodzielnie w magazynie. Niekompetencja i niedbalstwo.
  • ~Anna / 2019-09-11 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma powinna zniknąć, wyjęli polowe zawartości ,resztę skleili taśmą firmowa i dostarczyli, zmusiłam kuriera do spisania protokołu szkody, zobaczymy jak się potoczy.
    Strata na 300 zł
    ZaletyNie ma
    WadyCała firma to jedna wielka wada
  • ~Anna / 2019-09-25 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym ok godz. 13:10 zadzwonił domofonem do mnie kurier informując, że ma dla mnie przesyłkę. Wpuściłam kuriera do klatki. Po ok 1 minucie zadzwonił ponownie i powiedział, że mam zejść sobie po przesyłkę na dół, bo nie działa winda i on nie będzie jej wnosił na 7 piętro. Dodam, że przesyłka to bardzo lekka i malutka paczka. Poinformowałam kuriera, że jestem sama w domu z małymi dziećmi - 2 miesięcznym oraz ponad rocznym i nie dam rady zejść do niego na dół z dwójką dzieci i jeszcze odebrać paczkę. Dodam, że z uwagi na brak windy całkowicie nie wychodzimy z domu, bo jestem przez to "uwięziona". Zaproponowałam kurierowi, żeby wjechał windą z drugiej klatki na 11 piętro i wtedy przejdzie bezpośrednio do mojej klatki. Wtedy się oburzył i powiedział, że on nie ma czasu na to. Stwierdził, że napisze, że nikogo nie zastał w domu. Powiedziałam mu, że to kłamstwo. Odparł, że mam sobie paczkę odebrać w waszym punkcie. Mężczyzna był przy tym arogancki oraz chamski.
  • ~Anna / 2019-10-04 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka może być. Na paczkę czekam cały dzień i zero kontaktu. Pan z infolini strasznie opryskliwy, miał do mnie problem po co dzwonię kurier ma czas i to ja mam się dostosować. Jednym słowem tragedia wieczorem dostałam wiadomość iż przesyłka nie została dostarczona mimo że cały czas byłam w domu. Szczerze nie polecam szkoda nerwów
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo, złośliwość, brak kontaktu
  • ~Anna / 2019-10-17 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Chaos i bałagan. W tej firmie nikt nad niczym nie panuje i za nic nie ponosi odpowiedzialności, więc wszyscy mają głęboko w nosie jak ich brak profesjonalizmu wpływa na opinię o DPD Polska.
    Kurierzy bardzo aroganccy. Nigdy więcej współpracy z ta firmą.
  • ~Anna / 2019-10-17 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska! Od kilku dni próbuje odebrać swoją paczkę - paczka jest duża i ciężka dlatego kurierowi nie chciało nawet się przyjechać pod wskazany adres tylko odnotował w systemie ze odbiorca nieobecny!
  • ~Anna / 2019-11-22 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili moją paczkę. Po prostu. Nikt nic nie wie, udają zdziwionych. Wyjechała od nich i przepadła. Dzwoniłam, obsługa klienta to fikcja. Ktoś tam przekazał innym żeby mieli na uwadze, nie wiem, chyba, że jak się ktoś o nią potknie, bo nie wierzę, że ktoś się zaangażował w szukanie jej. Nawet nie udają, że ich to obchodzi.
    WadyMają klienta w dupie, nawet nie próbują udawać, że jest inaczej.
  • ~Anna / 2019-11-25 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna..przesylka podobno wyrzucona do skrzynki. Efekt taki,że nie mam przesylki,potwierdzenia odbioru ani dowodu na to,że ktoś w ogóle ja tam zostawił.
  • ~Anna / 2019-11-27 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie podjął próby doręczenia przesyłki.
    Zostawił ją w punkcie odbioru.
    Wcześniejsza przesyłka została zgubiona.
    Zaletybrak
    WadyNie dostarczają przesyłek.
  • ~Anna / 2019-11-27 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrów Wielkopolski obsługa na najniższym poziomie pierwszy raz spotkałam się z takim chamstwem bo Oni nic nie muszą.
    Porażka!
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2019-12-11 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie odradzam. Paczka z książkami zamówiona na adres szkoły, a kurier przyjeżdża o 18.23. Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny. Zabawny człowiek. Myślę, że w ogóle nie przyjechał. Podobno w tej firmie taka praktyka (info od znajomych). W sobotę dzwoni z pytaniem, gdzie jestem, ma paczkę. Geniusz. Obecnie od kilku dni paczka w magazynie - odbiór własny. Codziennie dzwonię na infolinię 225775555. Codziennie dostaję informację, że paczkę otrzymam, już mail do magazynu wysłany. Codziennie info na stronie z historią przesyłki "paczka w magazynie". Kończę, bo znów zbliża się chwila, kiedy tradycyjnie będę dzwonić a infolinię.
  • ~Anna / 2020-01-22 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier, który obsługuje okolicę Warszawa Wola, niejaki Pan Jakub, w ciągu dwóch dni z premedytacją nie dostarczył przesyłki. Syn czekał od rana w domu (zaznaczę, że dorosły), a kurier nie dostarczył paczki ponieważ nie odebrałam telefonu od niego, a jak sam stwierdził, paczka jest za ciężka. Jak już się skontaktowała z nim, to oznajmił, że mogę go łapać na okolicy, ale on już nie podjedzie. Kolejnego dnia to samo, z tym, że drugiego dnia nawet przedstawił mi alternatywę, żebym pojechała do Pruszkowa po paczkę - mimo, że w tym czasie znów jeździł po okolicy i był w godzinach pracy. Dodatkowo bzdury w system wpisywal, że klienta nie było w domu, a na koniec wpisal, że klient odmówił przyjęcia paczki! Skandaliczne zachowanie, arogancja, jestem w szoku, że przełożeni tolerują taki sposób wykonywania obowiązków. Fayalnie to świadczy o całej firmie. Zaznaczę, że kilka miesięcy temu już składała skargę na tego Pana, ale jak widać czuje się bezkatny bo ton i sposób rozmowy sugerują, że jest bardzo pewny swego.
    WadyObsługa kurierska
  • ~Anna / 2020-02-15 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosna firma. Miała doręczyć przesyłkę z Chocolissimo na Walentynki. W środę wieczorem odebrali przesyłkę z Poznania, miała dojechać na piątek do Kołobrzegu, oczywiście się nie udało.... strona internetowa do śledzenia to kpina. W ogóle nie jest praktycznie aktualizowana. Nie jest napisane nawet ze paczka była próbowana być doręczona ani dlaczego nie próbowali. Tylko dziś już po Walentynkach 15.02 paczka nagle jest w jakims tam z ich oddziałów i nawet nie są w stanie napisac tam nazwy miasta w którym oddział się znajduje, tylko jakiś kod.
    Żal, żal, żal. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12796
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8221
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173