ZaletyBrak
strona 240 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- nastepna »
-
~Ann / 2019-12-09 15:00
Kurier nigdy nie wyrabia się w czasie. W ciągu dnia ani jedna próba kontaktu kurier klient. -
-
~Ann / 2021-02-25 08:42
Kolejny raz spotykam się z sytuacja ze status mojej przesyłki jest dostarczony, a niestety kuriera nie było. Ostatnio walczyłam tydzień żeby odzyskać swoją przesyłkę. Zamawiam do sklepu w galerii w którym pracuje a nawet czasami są sytuacje gdzie dostaje maila „nikogo nie było w domu”. Gorszej firmy kurierskiej nie ma. Nigdy więcej nerwów, niestety rezygnuje z zamawiania w sklepach online które współpracują z ta śmieszna firma ZaletyBrak -
~Ann / 2021-03-04 16:10
Tragedia!
Paczki uszkodzone! Otrzymać pozytywne rozpatrzenie szkody(reklamacji) ...niemożliwe!ZaletyBrakWadyZbyt dużo -
~Ann / 2022-05-24 12:06
Potwierdzam WSZYSTKIE ZŁE opinie o kurierach i dostawach. Wciaz czekam, a juz dawno miala byc paczka u mnie. Zero kontaktu z kurierem bo nie odbiera telefonu i wcale sam nie dzwoni wczesniej. Nic nie można uzgodnić dostawy! Nie polecam i nigdy wiecej nie skorzystam z DPD -
~Ann / 2022-05-24 12:26
Chamskie traktowanie klienta i paczek. ZERO kultury osobistej. Potwierdzam wszystkie złe opinie o usludze kuriera. WadySame wady. -
~Ann / 2022-05-24 23:49
Po kilku moich telefonach do kuriera w przeciągu siedmiu godzin czekania w domu, odebrał telefon i uslyszalam ze bedzie o 16 tej! A gdy wreszcie zjawil się, to bezczelnie mnie ponaglał do placenia... hehehee... Chamidło, zapomnial że mam prawo najpierw sprawdzić czy to paczka dla mnie, numery itd... Ja czekalam 9 godzin, a ten chcial SZYBKO. Prawdziwy uczciwy pracodawca dpd, takich patałachów-kurierów to na zbity p.. wywalić powinien. Złą opinie robią firmie. ZaletySame minusyWadySAME WADY -
~Ann / 2023-02-08 10:32
Uzyskanie numeru do kuriera graniczy z cudem.
Mimo poprawnie wpisanych danych i prawidlowo przepisanego kodu z obrazka caly czas wychodzi blad z informacja o nieprawidlowym kodzie! Za kazdym razem ta sama sytuacja.
Co to za tajemnica z tym numerem!!! -
~Ann / 2023-09-02 15:00
Nigdy w życiu więcej tej firmy. Odradzam.
Obecnie 3 dzień czekam aż kurier łaskawie w końcu obierze z domu przesyłkę. Czas w jakim kurier ma się pojawić w domu, między 9:00 a 17:00. Człowiek straci cały dzień. A kurier i tak nie daje znaku życia. Dzwoniąc na infolinię, mając nadzieję rozmawiać z kimś żywym ???? można się przeliczyć. Ciągle przekierowanie na bota. Jeśli już jakimś cudem da się porozmawiać z osobą realną, okazuje się że numer przesyłki w ogóle nie istnieje ???? choć sami wysłali maila i wygenerowali dany numer. Po dłuższej chwili, okazuje się że istnieje. Ale kurier ma totalnie wszystko w D...e. Więc zamiast odebrać przesyłkę rzeczywiście, woli na swoim "kalkulatorze" zaznaczyć opcję odebrane. Po czym odnotowuje zwrot, bądź odrzucenie. Kpina. Paczki które są wysyłane przez dpd. Również nigdy nie trafiają na adres. Kurier nawet nie pojawia się pod bramą aby nacisnąć domofon. Przeważnie podjeżdża pod dany adres, tak aby nawigacja wskazała, że pod adresem był. Ale nawet nie wychodzi z szoferki. Robi automatyczne przekierowanie i odesłanie paczki na bazę. Już nie jednokrotnie go na tym przyłapałam. Dwie paczki już zaginęły. Raz przeszło miesiąc była szukana na magazynach. Aż w końcu się odnalazła..a druga zaś przepadła. Na szczęście płatność była za pobraniem. Więc to firma musiała ponieść całkowite koszty.
Nie polecam. Odradzam ta firmę.
Kurier z Ełku mający swoją trasę na Sikorskiego, to największy cham jakiego widziałam.ZaletyBrak zalet.WadyWszelkie możliwe, -
-
~Ann / 2023-11-15 21:24
Przesylka zostala oznaczona jako dostarczona podczas gdy ja na nia czekalam w domu...Skandaliczna obsluga klienta,a zasadzie to jej brak.Nie ma mozliwosci rozmowy z kosultantem w celu wyjasnisnia sprawy.Kurier nie odpowiada na telefony i ignoruje wiadomosci...Nie polecam -
~Ann / 2025-07-18 21:12
Ta firma nie jest przygotowana do usługi, którą wykonuje
Moja paczka ( już któryś raz) zablokowała się w paczkomacie. Tym razem jednak bardzo niemiła osoba na infolinii oznajmiła, że dane które podaję nie pasują do zablokowanej w paczkomacie paczki ! I co ? I nic , nie pomoże mi bo nie może ze mną rozmawiać ( bo dane nie pasują) . Paczka w zablokowanym paczkomacie, moje dane są jak najbardziej zgodne z etykietą ( co sprawdziłam u sprzedawcy towarów) a oni czyli dpd mają to gdzieś. Ludzie, nie rozumiecie na czym polegają usługi, macie niedziałające paczkomaty, pracowników nie umiejących rozwiązywać problemy, zostawiacie klienta jakbyście mieli go w d. .. zajmijcie się innym biznesem ! -
~anna / 2019-01-10 17:08
Przesyłka niedostarczona mimo uzgadnianych kilkakrotnie z kurierem godziny, następnie całkowity brak kontaktu z kurierem, siedzenie cały dzień i oczekiwanie na kuriera a w rezultacie przesyłka nie dostarczona a kurier wpisuje na stronie śledzenia przesyłki że był i nikogo nie zastałco dziwne bo miał jeszcze odebrać przesyłkę zwrotną. Dno nie firma kurierska. ZaletybrakWady kurier -
~Anna / 2019-01-29 16:37
Aroganccy, nieprzyjemni kurierzy. Jeśli Cię nie ma w domu to dostaniesz sms :"paczki nie będzie"
Kurier podaje numer ale nie odbiera telefonu. Nie wiesz czy przyjedzie ponownie czy odeśle paczkę nadawcy...
Złożyłam reklamację, ale odpowiedź była mniej więcej taka, że wszystko jest ok.
Nigdy więcej dpd -
~Anna / 2019-03-18 11:09
Jeszcze z taka ignorancją do klienta się nie spotkałam!
Pierwszy i ostatni raz zamówiłam kuriera DPD
Zamówiony kurier w piątek o godz 10.15 o przyjazd po paczkę między godziną 14.00 - 16.00
Żadnej zwrotnej informacji, iż kurier się nie pojawi
Płatność zrobiona ale z umowy nie ma się kto wywiązać
Ponowne prośbą a o wzięcie paczki w poniedziałek między 10.00 - 12.00
nagle informacja zwrotna (zlecenie nie zostało zrealizowane z przyczyn serwisowych)
Pytam jedno auto mają na Kraków?
Ręce opadająZaletyŻadnychWadySame wady
Ludzie z infolinii bez kompetencji -
~anna / 2019-04-26 13:49
Więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Kurier nie zaczekal nawet 7 minut abym mogła dojechać ze sklepu do domu. -
~Anna / 2019-05-07 22:14
Najgorsza jakość wykonywanych usług!!! Nigdy w żadnej firmie nie spotkałam się z taką niekompetencją. Czekałam od rana . Około 9.00 Otrzymałam informację że przesyłka będzie ~ 11.15-13-15. Ok. Czekałam, ale w między czasie chciałam sprawdzić bliżej której godziny będzie kurier. Niestety nikt nie odbierał telefonu do kuriera podanego przez firmę. W terminie nikt nie przyjechał. Telefon po 13.30- odebrał kurier który powiedział że przesyłkę oddał innemu kurierowi - nie zna jego imienia i nazwiska i nie zna jego numeru telefonu. Infolinia bezradna- przesyłka zaginęła . Nikt nie wie jaki kurier ją ma. Około 17 kiedy musiałam odebrać dziecko i nie było mnie w domu zadzwonił kurier z innego numeru telefonu i powiedział ze ma przesyłkę. Ponieważ powiedział ze nie może poczekać max 10 min( ja czekałam cały dzień!!!!!) pojechał i powiedział że jak będzie wracał za około 2 godziny przywiezie przesyłkę. Około godz. 19.30 zadzwoniłam pod drugi numer kuriera który rozmawiał że przywiezie przesyłkę po 2 godzinach i pod tym numerem dowiedziałam się że on tej paczki nie ma i nr wie o co chodzi. To dlaczego dzwonił z tego numeru? !!!!!! Jest godzina 21.35 a faceta nie ma, przesyłki nie mam. Cały dzień mogłam czekać a im brakowało 10 minut żebym mogła odebrać przesyłkę. Ponieważ firma wiedziała o tym że szukam przesyłki i muszę wyjść z domu nie raczyli nawet na 15 minut wcześniej uprzedzić telefonicznie , mailem czy SMS-em że będzie w końcu kurier. Pomimo umówienia się z kurierem na godz ~ 18-19 kurier nie pojawił się i powiedział że nic nie wie o przesyłce. Przekazują sobie telefony??? Oszukują na każdym kroku!!!!! Nigdy więcej nie zamówię ich firmy!!!!! Nawet gdyby przesyłki były bezpłatne!!!!!! Wolę zapłacić nawet 20-30 zł . NIGDY WIĘCEJ DPD.
P.S.
Tego samego dnia zamawiałam przesyłkę z Białegostoku - inPost miałam w domu o 8.00 ranoZaletyBrak!!!!WadyNiekompetencja, oszukiwanie klienta, bałagan( nie można stwierdzić kto ma przesyłkę, Używanie telefonu kontaktowego a potem udawanie że się nie ma pojęcia o czym mowa jak klient oddzwania . Arogancja na infolinii!!!!FIRMA BEZ EMPATII!!!!! -
~Anna / 2019-05-17 20:36
Kurier nie pojawił się w wyznaczonym w mailu przedziale czasowym, na stronie pojawiła się adnotacja że paczka niedostarczone z powodu nieobecności odbiorcy. Byłam cały dzień w domu, zero telefonu, próby dostarczenia. Telefon kuriera wyłączony. Taka sytuacja ma miejsce nie po raz pierwszy, szczerze wszystkim odradzam korzystania z ich usług! -
-
~Anna / 2019-05-27 15:09
Tragiczna firma. Nie dostarczona przesylka na czas. Przeklamane informacje na temat sledzenia paczki. Nie polecam!!!!! ZaletyZadneWadyPolecam inna firme. Ta jest nierzetelna -
~Anna / 2019-06-01 20:29
Notoryczny brak terminala, mimo informacji sms-owej o możliwości płatności kartą.
Pytanie tylko czy faktycznie brak terminala, czy wolą gotówkę i nie wydają reszty, albo zaokrąglają sobie kwotę w górę.ZaletybrakWadywszystko -
~Anna / 2019-06-08 08:35
Najgorsza firma jaka może być kurier zamiast zadzwonić że będzie w danym czasie nie robi tego wcale co gorsza zostawia paczkę gdzie mu pasuje w moim przypadku w sklepie i też nie informuje mnie o tym , mieszkam w. Wieżowcu więc skąd mam wiedzieć gdzie ten osioł paczkę zostawił co lepsze była to paczka za 1000 prawie więc brawo firmowe i panie kurierze . Dopiero po godzinie dodzwoniłam się na infolinię gdzie pani bardzo była zdziwiona kiedy dowiedziała się że kurier wcale nie dzwonił z informacją gdzie paczkę zostawil. Nie pierwsza taka sytuacja z tą firmą ostatnio przepakowywanie mi paczkę i uszkodzili zawartość reklamacja oczywiście olana sokiem prostym ZaletyZadne -
~Anna / 2019-06-26 11:38
Usługi tej firmy są na żenującym poziomie. O 7.47 wysłali do mnie maila z informacją, że kurier będzie między 8.15 - 10. Dziwnym trafem nie mam w zwyczaju przeglądania bladym świtem poczty elektronicznej,a DPD nie praktykuje cywilizowanych form powiadamiania klienta telefonicznie lub sms-owo. Na chacie z konsultantem poinformowano mnie, że kurier podejmie kolejną próbę dostarczenia przesyłki w dniu jutrzejszym. I oczywiście także in formacja będzie mailowa. Żenada. Ostatni raz korzystam z ich usług, bo i poprzednio miałam negatywne doświadczenia z tą firmą.
strona 240 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- nastepna »