Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12730 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2023-07-17 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Przesyłka ubezpieczona na 6k! Nie dostarczona!!! Klient nie ma paczki a firma odsyła z kwitkiem !
    Brawo DPD.
  • ~Ania / 2023-08-19 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z tymi kurierami pracują jak za karę nigdy już nie zamówię przesyłki z DPD
    ZaletyŻadne
    WadyTysiące
  • ~Ania / 2023-10-31 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA firma kurierska, dno dna....
    Że też Zalando wybiera taką niekompetentną firmę do obsługi swoich zamówień. NIE POLECAM, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
    ZaletyŻadnych
    WadyBeznadziejni kurierzy, niekompetentni
  • ~Ania / 2023-11-06 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, dwa razy w ciągu tygodnia odesłali paczki do nadawcy, twierdząc, że nie było mnie na miejscu dostawy paczki. Pieprzą głupoty i kłamią w żywe. Dwie paczki opłacone z góry zwrócone nadawcy a 1 paczka za pobraniem o dziwo dotarła. Kurier Artem kłamczuch. Nie korzystajcie x ich usług. Szkoda na drętusów czasu i zdrowia. OMIJAJCIE SZEROKKM ŁUKIEM.
  • ~ania / 2023-11-13 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Profesjonalna firma kurierska nie jest w stanie podać pinu do paczki, ani chociażby numeru telefonu do kuriera. Nie polecam
  • ~Ania / 2023-11-25 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat z DPD zdecydowanie nie polecam ,tracą paczki ,nie można się dodzwonić na infolinię a reklamacja pisemna nie uznana drugi raz Oszuści i tyle
    ZaletyBrak
    WadyTraca paczki i nie poczuwają się do odpowiedzialności ,ciężki kontakt z firmą
  • ~Ania / 2023-12-02 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom zażenowania tą firmą sięga zenitu.
    Zapłaciłam za dodatkową usługę przywozu w sobotę przesyłki na urodziny dziecka i świeciłam oczami przed nim, bo kurier nie dojechał.
    Niektórzy konsultanci na infolinii nie powinni blokować stanowisk pracy, bo siedzą tam bezużytecznie, na proste pytania nie mają odpowiedzi.
    Ale czytając komentarze ludzi nie jestem sama.
    Nie polecam.
    WadyNiekompetencja, ignorowanie klienta, pobieranie opłat za usługi i się nie wywiazywanie z nich.
    Totalna olewka
  • ~Ania / 2023-12-05 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej...niestety zamawiając na Zalando nie wiedziałam, że jedna z paczek ma przyjść DPD. Paczka miała przyjść wczoraj, ale uwaga!!!dostałam mail z DPD, że taki adres nie istnieje!!! I nie chodzi o jakąś zapadłą dziurę, tylko duze miasto wojewodzkie. Pozostałe 3 paczki przywiózł kurier DHL, który nie miał problemu z dojazdem. Moze kupcie kurierom jakieś mapy czy coś??? Oczywiście teraz paczka jest magazynowana, a jutro mają ją odesłać, nie da się jej przekierować, Zalando też nie potrafi pomóc, sytuacja patowa. Jak ktoś będzie chciał mi wysłać cokolwiek przez DPD to następnym razem podziękuję!
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia nie działa
    Kurier nie zna miasta które obsługuje
    Totalny brak kontaktu
  • ~Ania / 2025-06-05 12:11
    Ocena: 1.00 / 5

    Moja córka czekała na paczkę. Niestety, adres był niepełny. Kurier do mnie dzwonił, ale byłam w pracy i nie mogłam odebrać. Oddzwoniłam po godzinie – powiedział, żebym wysłała poprawny adres SMS-em. Tak zrobiłam.

    Rano zadzwoniłam ponownie, zapytałam, kiedy będzie dostawa – usłyszałam, że o 13:00. Czekałam w domu, nikt nie przyszedł, nikt nie dzwonił!

    O 16:00 sprawdzam status na stronie, a tam napisane, że paczka została odesłana z powrotem… o 13:05!
    Jak to w ogóle możliwe?! Nikt mnie nie poinformował, nikt nie próbował dostarczyć!
    ZaletyBrak
    WadyFałszywa informacja o dostawie – kurier zapowiedział przyjazd na godzinę 13:00, ale nikt się nie pojawił.

    Brak próby doręczenia – paczka została odesłana z powrotem o 13:05 bez jakiejkolwiek próby kontaktu w tym czasie.
  • ~ania 52 / 2024-01-11 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    obecnie dpd do dno beznadzieja paczki nie przychodzą na czas opóźnione o 2 tygodnie kurierzy zamiast dostarczyć paczkę do miejsca niby wysylaja link że paczka w żabce niestety nie ma paczki obecnie jest dno a była tata dobra firma ja mówię o Stargardzie w Zachodniopomorskim co się stało?????? z tą super firmą??????
    Zaletyobecnie żadnych jest beznadziejnych ie strach ogóle zamawiać gdzie dostawcą towaru jest DPD niestety
    Wadypaczki nie dostarczane na czas oszukiwanie klientów ,że niby zostawili w żabce tam nie mazanej paczki dno!!!!!!
  • ~Ania Sorokina / 2023-12-28 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD Warszawa. Fatalna obsługa kuriera Michała przekracza wszelkie granice. Zostawia przesyłkę w punkcie odbioru, mimo że przesyłka była opłacona z dostawą do domu. Jako powód podaje, że nikogo nie było w domu, nie wiadomo skąd w ogóle może wiedzieć czy ktoś jest w domu skoro nawet nie próbował dostarczyć paczki pod wskazany adres. Tak więc dzisiaj byliśmy w domu cały dzień, czekając na tę paczkę, a bezwstydny kurier Michał nawet nie raczył jej dostarczyć, na telefony oczywiście nikt nie odpowiada, na infolinii dpd, poza botem nikt się z nikim nie łączy. Najgorsza firma kurierska w Polsce z fatalnymi kurierami.
  • ~Aniaaaaa / 2021-03-23 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, wyobraź sobie że zaczynasz dzień, przegapiłeś chwilę temu połączenie więc oddzwaniasz i na dzień dobry słyszysz szereg pretensji i wielce zawiedziony kurier łaskawie obwieszcza, że paczka będzie jutro, nO Bo NiE odEbRAłEś tElEfoNu.
    Okej, chcę tylko paczkę. To może odbiorę gdzieś na mieście? Gdzie Pan będzie za 10 minut. Muszę dojechać autobusem.
    'ja nie wiem gdzie ja będę za 10 minut', niby jest nadal na moim osiedlu, ale teraz nie, jeszcze mam do niego wydzwaniać żeby on się ZGODZIŁ żeby PRZYJECHAĆ DO NIEGO odebrać MOJĄ PACZKĘ + co się nasłuchałam o mnie to niestety moje
    ZaletyBrak
    WadyNiemiła, pretensjonalna obsługa, nie realizują usługi, trzeba się za nimi uganiać i się do nich dopasowywać jakby samemu się nie miało swojego życia, żart
  • ~AniaCh / 2023-07-13 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kupa mułu,kurier młody,niegrzeczny szczyl i ciężko się z nim dogadać,pracuje od 8 do 17,a to ja mam za nim latać po rejonie żeby nadać paczkę. Żenada
  • ~aniak / 2021-10-20 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rozumiem, jak ta firma może nadal istnieć na rynku. Za każdym razem przesyłka albo jest zostawiana w innym punkcie niż wskazany lub w ogóle nie dociera. Nie wiem, po co wysyłają sms z numerem do kuriera, skoro kurier nie odbiera telefonu i nie czyta sms-ów. Próby przekierowania przesyłki nie przynoszą absolutnie żadnego efektu! Zero szacunku dla klienta, ignorancja, arogancja, brak szacunku do klienta - tak można podsumować działalność tej pseudo firmy. Żenada!
    Wadybrak kontaktu z kurierem
    niedoręczone przesyłki
    przesyłki zostawiane w innych punktach niż wskazane przez odbiorcę
  • ~Anika / 2023-09-28 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma żenada. Kurier bezczelnie wpisuje ze odbiorca nieobecny a nawet nie zadzwoni. Kontakt praktycznie zerowy. Do jednego kuriera - odrzuca połączenia. Do drugiego kuriera - nr nie istnieje. Na smsy nie odpowiadają. Infolinia - rozmowa z botem (cokolwiek to znaczy). Totalne dno. Nie polecam a wręcz odradzam. Jeszcze żadna firma przewozowa nie podniosła mi tak ciśnienia.
  • ~animag1243 / 2024-12-16 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,


    Państwa firma kurierska oraz państwa pracownicy, i to zarówno kurierzy jak i konsultanci to KPINA. 
    Zamówiłam paczkę z prezentami na którą czekałam prawie 3 tygodnie 12.12 otrzymałam na maila o godz. 20;52;53, że paczka JEST W DORĘCZENIU od tego czasu cisza  do 12;30 byłam w domu potem pojechałam do pracy niespełna godzinę później zadzwonił kurier z zapytaniem ,, Czy jest Pani w domu''(zatem zakładam,że nawet go u mnie nie było) na odpowiedź,że nie i prośbe o przekierowanie paczki kurier sam powiedział, że paczka trafi do punktu ŻABKI. Kontaktowałam się jeszcze z kurierem kilka razy, mówiąc że nie otrzymałam SMS-a/maila  ani o dostarczeniu paczki ani o przekierowaniu paczki do punktu jak i poinformowałam kuriera, że wróciłam szybciej do domu na co nie otrzymałam ani informacji zwrotnej ani tego, że paczka trafiła do innego punktu jako,że nikt nie odbierał czekałam do dziś  bo wasza infolinia w przeciwieństwie do innych firm pracuje od poniedziałku do piątku. Dziś wasz konsultant oświadcza mi że ,,paczka została odesłana do nadawcy" bo rzekomo dzień szybciej tj. 12.12(czwartek 4)nikogo nie było w domu a raz byłam cały dzień w domu i to kuriera nie było a 2 to tego dnia wieczorem dostałam informacje, że paczka jest dopiero w doręczeniu oraz że paczka rzekomo nie spełnia warunków przyjęcia na żabkę (o czym również nie zostałam poinformowana) po czym konsultant rozłączył się w twarz. Jesteście najgorszą fimą kurierską z jaką do tej pory miałam okazje pracować i z jakiej miałam okazje korzystać. Przez Państwa nieprofesjonalizm i nieprofesjonalizm państwa pracowników na tydzień przed świętami zostałam bez prezentów na święta dla rodziny :-) 
    Zaletybrak jakichkolwiek zaley
    Wadynieprofesjonalizm brak słow , szkoda że nie można dać mniej niż 1 gwiazdka
  • ~Animallvr / 2023-03-16 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam cały dzień w domu, w razie gdy mnie nie ma jest ochrona która przyjmuje zawsze wszystkie paczki i dostaje pod koniec dnia wiadomość ze kurier próbował dostarczyć paczkę ale nie nastał odbiorcy- co jest absolutnym kłamstwem bo przez 24/godz zawsze jest ktoś kto może odebrać paczkę. Kontakt z obsługa klienta bezsensowny, nie są w stanie się skontaktować z kurierem bo nie dostarczył paczki, mam czekać aż zdecyduje ja dostarczyć.
    WadyKłamia
  • ~Aniołek / 2023-10-19 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty to za mało że by nazwać ich po imieniu, kurierzy to chyba analfabeci nie potrafiący nawet od czytać prawidłowo odresu dostawy, jednym słowem MASAKRA.
    ZaletyBrak
    Wadywszystkie możliwe wady a nawet te nie możliwe
  • ~Anisia 21 / 2021-01-11 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam to jakaś żenada i kpina czekałam cały dzien w domu na paczke dwa dni i kurier twierdzi że byl i nie zastal nas w domu to skoro tak twierdzi to mogl zadzwonic na moj nomer ktory jest na paczce a tego nie zrobil poprostu taki bezczelny kurier i juz nie skorzystam z uslug tej firmy i zloze oswiadczenie na tego kuriera bo to nie pierwszy raz ze tak robi z serca nie polecam
    Zaletyzadnych
    Wadybezczelny
  • ~Anita / 2019-06-24 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz skorzystałam z usług DPD w poprzednim tygodniu, z zapłatą za pobraniem. Otrzymałam informację sms-em, że możliwa będzie zapłata kartą. Gry kurier dostarczył mi przesyłkę okazało się, że nie mogę zapłacić w ten sposób. Kurier twierdził, że powodem jest zepsuty terminal, a konsultant na infolinii tłumaczył się, brak takiej opcji wynika z braku umowy o płatności bezgotówkowe z wysyłającym przesyłkę sklepem, a sms jest wysyłany z automatu nawet jeśli nie można płacić kartą (sic!!!). Na pytanie jakim cudem mam się dowiedzieć, czy akurat dany sklep ma z DPD umowę o płatność kartą lub czy jest lista takich sklepów, konsultant odpowiedział "niestety nie można uzyskać takiej informacji"...

    Nie dość, że nie mogłam zapłacić kartą, to kurier stwierdził, że nie zaczeka na gotówkę i zostałam "z mostu" poinformowana, że muszę ją odebrać w punkcie. Żenada i absurd goniący absurd. Nigdy więcej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8128
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4145
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4817
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4030
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3116