Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12729 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksandra / 2021-04-07 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam serdecznie dość tej firmy. Najpierw kurier, któremu nie chce się wchodzić do bloku z paczką, potem nierozgarnięty dziwak. Sama infolinia i konsultanci są bezużyteczni, nic się nie da załatwić. Paczki są zwracane do nadawy bez mojej wiedzy. Kurier nie przyjeżdża i potem dostaje info ze mnie nie było w domu kiedy byłam. Nigdy więcej nic nie zamówię przez DPD bo ilość porąbanych akcji jakie ostatnio miałam przez tą firmę przyprawia mnie o ból głowy.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Aleksandra / 2021-10-22 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma przewozowa! Kurier (Szczecin, rejon ul.Parkowej) po złości nie doręczył przesyłki, mimo, iż byłam w domu, po czym w systemie odznaczył, że nie zastał nikogo pod adresem. Wykonałam od razu do niego telefon, zażądałam, aby natychmiast wrócił z moja przesyłka, to mnie wyśmiał!Następnie, po mojej interwencji, miał dostarczyć ponownie w następnych dniach i tego nie zrobił! Złożyłam kilka oficjalnych skarg, dzwoniłam na infolinię, nikt nic nie wie i nie może zrobić! To są kpiny! Paczki nie mam do tej pory! DPD nie szanuje klientów i- jak się okazało, płatników również! Dramat! Omijać. Szerokim łukiem! Zero profesjonalizmu!!!!
    ZaletyBrak!
    WadyBrak profesjonalizmu, zatrudniają kurierów amatorów, brak informacji o godzinach dostarczenia przesyłki, chaotyczność
  • ~Aleksandra / 2021-11-26 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Pierwszy i ostatni raz zamówiłam cokolwiek przez kuriera dpd.
    Brak jakiegokolwiek kontaktu, żadnego telefonu, smsa czy emaila, że kurier się zjawi. Po dcwóch "rzekomych" nieudanych próbach dostarczenia, przesyłka wróciła do nadawcy (przy czym, nie było żadnej informacji, że była poczyniona jakaś próba dostarczenia).
    Większość osób pracuje i nikt nie będzie brał urlopu, aby odebrać przesyłkę. Nadmienię, że w miejscowości, której mieszkam jest punkt dpd, lecz kurier wolał od razu odesłać paczkę od nadawcy. Paczka opłacona z góry, więc po co się starać.Nie można było wygenerować telefonu do kuriera, co jest sprawą zadzwiającą. Dzwoniąc na infolinię, odebrał robot, który nijak nie byłw stanie mi pomoć, ponieważ mówił automatycznymi regułkami, ktore nijak nie potrafiły rozwiązać mojej sprawy. Straciłam mnóstwo nerwów, bowiem była to pilna przesyłka, której już nie mogę zamówić ponownie. Jestem zażenowana rzetelnością firmy i podejściem do klienta. To była moja ostania przygoda z tą firmą, nawet gdyby była ostatnią możliwością, nidgy więcej nic nie zamówię przez dpd.
    ZaletyBrak
    Wady-Brak szacunku do klienta
    -Brak informowania o dostarczeniu przesyłki (zero powiadomien sms lub email)
    -Brak możliwości dodzownienia się do kuriera
    -Brak pomocy ze strony infolinii
  • ~Aleksandra / 2021-11-27 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska EVER !!! Doręczają kiedy chcą, na pewno nie w pierwszy dzień, w który miało nastąpić doręczenie przesyłki. A później kurier wmawia, że pierwszy raz pobrał paczkę. Masakra. Kurierzy chamy totalne - zero kontaktu ani w jedną ani w drugą stronę. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!
    ZaletyBRAK
    WadyBrak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem
    Paczka niedoręczana w odpowiednim terminie, zazwyczaj dzień później
    Idiotyczne tłumaczenie konsultantów na infolinii
  • ~Aleksandra / 2022-01-10 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjątkowo nieprzyjazna firma. Paczka nie ma szansy dotrzeć w miłej atmosferze do domu. Nie ma żadnego kontaktu do kuriera. Trzrba siedzieć i czekać caly dzień. A kiedy, by uprościć całą sytuację przekieruje się do punktu odbioru nie ma możliwości być też odebrana w żaden inny sposób niż w określony przez Panią z okienka. A punkt czynny krócej niż poczta w godzinach bezsensownych, ani rano ani wieczorem. Nie mógł też paczki odebrać mój syn, choć wiedziała, że tożsamość jest potwierdzona i osobiście z nią rozmawiam. Zaproponowała kolejny raz przekierowanie dla kuriera na następny dzień z wymogiem czekania w domu cały dzień na paczkę oczywiście, bo kurier nie powie o której będzie...
    Wyjątkowo nieprzyjemna rozmowa, rozmowy rodem z PRL nie da się, nie można, ma być trudniej niż prościej, róbmy sobie pod górkę bo nie można inaczej, klient traktowany jak intruz i petent i zero otwarcia do klientów. Wybrałam tę usługę ( nie tanią zresztą) tylko dlatego, że sklep nie miał innej. Ale jak przy kolejnych dwóch razach dpd okazuje się najgorszą firmą kurierską.
    Zdecydowanie nie polecam punktu na Skoroszewska 11. Pani siedzącej tam przydałoby się przeszkolenie z obsługi klienta i jakiejś podstawowej serdeczności.
    ZaletyBrak
    WadyKoszmarna obsługa, brak mozliwości odbioru paczki, dostarczenia do domu w ludzki sposób również
  • ~Aleksandra / 2022-07-07 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być wczoraj miedzy 11 a 13.. czekałam w domu na kuriera aby o 12 dostac sms, że nastąpiła nieudana próba doręczenia ponieważ nie było nikogo w domu. Malo tego.. dzwoniąc do kuriera odrzucał połączenia. Nie polecam !
    ZaletyZero
    WadyBrak rzetelności, beznadziejny kurier
  • ~Aleksandra / 2022-07-21 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier pozostawił awizo pod pretekstem nieobecności odbiorcy - w ciągu dwóch dni nie pojawił się.
  • ~Aleksandra / 2023-04-04 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kuriera do domu po paczkę na terenie Krakowa w dniu 20.03.2023 r. Kurier niestety nie pojawił się w kolejnych dniach roboczych, a miał pojawić się w dniu następnym. Po kilku dniach zgłosiłam więc reklamację, ale nadal nie ma jakiegokolwiek odzewu, mimo że pieniądze zostały wpłacone (22 zł). Dodzwonić się na infolinię jest równie ciężko, a z botem nie da się rozmawiać.
  • ~Aleksandra / 2023-06-16 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została dostarczona, dostałam informację, że nie odebrałam paczki od kuriera o 10:36, ale byłam o tej godzinie w domu, a kurier nie dzwonił ( nie mam zepsutego dzwonka). Nie mogę się dodzwonić do biura obsługi klienta, a w paczce były sadzonki kwiatów, które powinny być natychmiast dostarczone.
  • ~Aleksandra / 2023-07-28 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś przyszedł mail że Pani Weronika nie dostarczyła paczki z powodu mojej nieobecności. Jestem cały dzień w domu jak i jest jeszcze 3 innych domownikow. Kurier nie pojawil sie!!
  • ~Aleksandra / 2023-10-11 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Zamówiłam dwie paczki, jedna z nich dotarła na mój adres w poniedziałek, ale kurier nie zastał mnie w domu , więc otrzymałam maila , że zostanie dostarczona dnia następnego, napisałam wiadomość , że od 6-14 będę pod adresem w pracy , a po 14.25, pod domowym , kurier przybył mimo mojej prośby pod adres domowy o 12. Moja prośba została kompletnie zignorowana , a paczka odesłana do nadawcy , co wiąże się z dodatkowym kosztem ponownego zamówienia . Tego samego dnia miała zostać dostarczona drugą paczka , która oczywiście też nie trafiła w moje ręce. Miała być dostarczona kolejnego dnia po raz drugi. Od rana byłam w domu i czekałam , bo miałam wolny dzień. Około godziny 14 zadzwoniłam do kuriera, który stwierdził, że był już pod moim adresem i nikogo nie zastał. Zapytałam dlaczego kłamie jeśli ja cały dzień siedzę w domu i czekam , on na to , że ja wczoraj mówiłam , że jestem w pracy, gdzie dzień wcześniej nie powiedziałam , że będr w pracy następnego dnia. Pan stwierdził, że dostarczy paczkę około 15.30 i tak też zrobił z czego wynika , że po prostu wymyślił sobie , że ominie dostawę mojej paczki i nie będzie się fatygował . Kto mi zwróci pieniądze za dostawę poprzedniej paczki , czemu kurier robi sobie jaja z ludzi , to jest jego praca , a zachowuje się tak jakby robił komuś łaskę? To był pan Wojciech numer telefonu 573 429 432. Proszę o wyciągnijcie konsekwencji, bo to zachowanie jest poniżej jakiejkolwiek normy. Pozdrawiam Aleksandra Szczybura
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Aleksandra / 2023-12-04 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie próbuje doręczyć przesyłek, tylko z góry zakłada, że nie ma mnie w domu, a w odpowiedzi na skargę dostaję informację, że zmyślam :)
    WadyWszystko :)
  • ~Aleksandra / 2023-12-11 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jakaś! To beznadziejna firma!!!
    Nie dostarczył kurier przesyłki dzisiaj i info, że jutro dostarczy a tu nagle kolejne info, że wszystkie przesyłki zostały dostarczone do Pick-up. Wszystkie trzy…
    NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA!
    NIGDY WIĘCEJ!!!!
    NIE POLECAM!
    Wręcz odradzam!
    Aleksandra!
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Aleksandra / 2024-09-19 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest kpina za co my płacimy. Kurier ma problem z dostarczeniem paczki pod drzwi mówiąc że jak nie pomożemy jemu wnieść to pozostałe paczki w samochodzie zabiera z powrotem. Powinno być jemu wstyd żeby kobiety po 50-tce za niego wykonywały jego pracę.
    Miechowice
  • ~Aleksandra / 2025-05-05 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zachowanie firmy zdecydowanie nie jest proklienckie. Jako osoba nadająca paczkę i płacąca za usługę oczekiwałam możliwości normalnego kontaktu z kurierem, żeby ustalić szczegóły odbioru. Niestety, infolinia odmówiła podania numeru, tłumacząc to „procedurami”, mimo że jako odbiorca paczek numer kuriera dostaję bez problemu.

    To wygląda jak podwójne standardy: ja mam być dostępna i odbierać telefon od kuriera, kiedy DPD coś do mnie dostarcza, ale kiedy to ja coś wysyłam i płacę – kontakt już jest niemożliwy. Kompletny brak równowagi i elastyczności. Zmuszanie klienta do czekania w niepewności i brak opcji ustalenia czegokolwiek z kurierem to po prostu wygodne dla firmy, ale frustrujące dla klienta.

    Dodatkowo – kurier miał odebrać paczkę w godzinach 9:00–12:00 i nie pojawił się w wyznaczonym czasie. Po moim telefonie na infolinię, konsultantka próbowała się z nim skontaktować, ale bezskutecznie – kurier nie odbierał telefonu. Paczka do tej pory nie została odebrana. W celu jej nadania specjalnie wzięłam wolne z pracy, a mimo to firma nie wywiązała się z ustaleń. Kurierzy działają na własnych zasadach i nie ponoszą żadnych konsekwencji za niedotrzymanie terminów. Klient pozostaje bez informacji, bez możliwości kontaktu i z poczuciem kompletnego lekceważenia.
  • ~Alena / 2021-08-20 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropne traktowanie klienta. Kurier nie odbierający telefonów, który zapomniał dostarzyć paczkę i nie chce mu się wracać, zbywanie na infolinii, zamykanie czatu przed wyjaśnieniem sytuacji. Wiadomość o tym, że uzgodniono nowy termin doręczenia za 3 dni. Uzgodniono? Z kim? Na pewno nie ze mną. Stanowczo odradzam koszystania z usług tej firmy kurierskiej.
    WadyNiekompetentność
  • ~ALEX / 2020-01-17 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD największa PORAŻKA jaką można sobie wyobrazić.Spisanie protokołu trwa czwarty dzień po kilku moich interwencjach i umówionych terminach przyjazdu kuriera brak!!!!!!!!!! . FIRMA ta zasługuje na zamknienęcie jeżeli ludzie tam pracujący w ten sposób tak podchodzą do swojej pracy .Co robią ludzie którzy są tam odpowiedzialni za funkcjonowanie i dbanie o dobry wizerunek firmy .Chyba że są tam gdzie nie powinni.
    ODRADZAM SZYSTKIM WSPÓŁPRACY Z TAK NIEUDOLNĄ ZAKŁAMANĄ FIRMĄ JAK DPD!!!!!!!!!!!!
    ZaletyMINUS ZERO!!!!!!!!!!!!!
    WadyWSZYSTKIE JAKIE MOŻNA WYMIENIĆ!!!!!!!!
  • ~alex / 2020-12-04 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to totalna kpina, kurierzy zostawiają paczki gdzie im się tylko podoba. Już dwa razy paczki w tajemniczych okolicznościach zaginęły. Nie chce im się wchodzić na trzecie piętro i zawsze dzwonią żeby zejść... Infolinia to również śmiech na sali. Mam nadzieję, że sklepy coraz rzadziej będą korzystać z usług tej firmy.
  • ~Alex / 2022-07-07 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna dostawa, zła obsługa, cały dzień siedzieć czekać na kuriera, który po prostu nie przybył.Nie ma numeru telefonu kuriera, po prostu obrzydliwa obsługa.Omijaj.
    ZaletyNiema
  • ~Alex / 2022-07-27 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zerowa. Jestem zniesmaczona i oburzona bezczelnością i świadomą nierealizacją zlecenia. Zapłaciłam za przesyłkę podwójnie nie wiedząc czemu i sama muszę sobie odebrać ciężką paczkę. Zasłaniają się regulaminem i prawem wyboru. Ja też miałam wybór i nie bez powodu wybrałam kuriera. Gdybym mogła sama bym odebrała w punktach odbiorczych czy Paczkomat UE. Jestem po zabiegu i nie wolno mi dźwigać. Kurier nie odbiera telefonów ani SMS-a kłamią że nie zastali klienta. Dział reklamacyjny zasłania się regulaminem. A gdzie w tym bałaganie delikatnie ujmując jest klient. Ma się go w " ciemnym poważaniu".
    Zalety"Ryba psuje się od głowy"
    WadyCena nie adekwatna do świadczonych usług
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12729
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8127
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7751
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4144
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2464
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4815
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114