Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12796 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~aaa / 2022-11-23 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno firma 7 dni idzie przesyłka i jeszcze nie doszła.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~aaaa / 2019-01-04 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka może byc!!!! Paczki przychodzą z opźnieniem kurierzy to masakra ogólnie cała firma DPD to jednba wielka masakra wiecznie z nimi problem z dostarczeniem przesyłki i z odpowiadaniem na reklamacjie nic z tego sobie nie robią !!!!
  • ~Aaaa / 2020-12-11 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadaniem kuriera jest doręczenie paczki. Nie w dpd. Ciężko jest się dostosować do kuriera. Ale na infolini dają dobre rady, ze można samemu odebrać (do przejechania 22km 42min :-D -jestem z Łodzi,nie z okolic podmiejskich, gdzie dojad może być utrudniony. Porażka
    ZaletyBrak
    WadyBrak chęci współpracy
  • ~aaaa / 2021-02-09 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysłana, DPD ją odebrało i nie wie gdzie teraz jest. Firma porażka. Poziom obsługi żenada totalna.
    Wadyta firma do największa wada
  • ~Aaaa / 2021-08-31 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam najpierw dostaje smsa że przyjadą po paczkę w dniu dzisiejszym siedzenie domu a tu a nie kurier łaskawie nie umie zadzwonić że dzisiaj nie przyjedzie już kolejny raz tak jest
  • ~aaaa / 2022-05-25 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    zlodziejska firma tam panuje mobbing okradja z pieniedzy dpd gorzow kierownik to zlodziej
  • ~aaaa / 2023-02-16 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś dpd był dla mnie nr 1 teraz totalne dno i zero szacunku wobec klienta , kurierzy twierdzący wiecznie, że nie mają wydać. Panie na infolini bezczelne , brak jakiejkolwiek pomocy z ich strony. PORAŻKA !!!
  • ~Aaaaa / 2022-01-17 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA! WSZYSCY WINNI TYLKO NIE ONI!! Z CAŁEGO SERCA NIE POLECAM!!!
    ZaletyZERO ZATET
    WadyROBIENIE Z KLIENTÓW DEBILI!
  • ~Aaaaa / 2023-03-14 03:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wogule nie mozna odebra paczki !!!
    Brak kontaktu, rozmowa z robotem!!!!
    Zero najgorsze paczkomaty!!!
  • ~aaaaaa / 2023-09-12 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, nigdy się nie da nic załatwić, kurierzy bezpodstawnie zwracają paczkę do nadawcy albo oszukują na nieudane próby dostarczenia a nie dzwonią nawet do domofonu.
    WadyWszystko
  • ~Aaaaaaa / 2020-04-11 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier stwierdził że albo odbiorę od niego 15 kg paczkę ze wskazanego przez niego miejsca przy wjeździe na osiedle, albo zaznaczy odmowa przyjęcia. Powiedziałam mu że mam złamaną nogę i nie mam możliwości podejść tam gdzie jemu jest wygodnie i tym bardziej dźwigać sama takiej paczki i żeby dostarczył paczkę pod wskazany adres, skoro w zamówieniu było "dostarczenie pod drzwi", jednak kurier stwierdził że jak nie przychodzę do niego tam gdzie on jest to nie. Zaznaczył odmowę przyjęcia, mimo że w paczce była rzecz za którą zapłaciłam 2 tysiące złotych. Postawa kuriera "czy się stoi czy się leży, 2 tys. się należy", zero szacunku dla klienta, zero szacunku dla firmy którą reprezentuje. Ewidentnie nie szanuje tego że ma pracę, że dostaje pieniądze za dostarczanie paczki, a nie robienie łaski żeby klient od jaśnie Pana odebrał gdzie mu akurat wygodnie. W związku z faktem iż złożyłam na niego skargę, o której się zapewne dowiedział - dnia następnego kiedy miał dla mnie paczkę z innej firmy, złośliwie od razu zaznaczył "odmowa przyjęcia" gdzie dowiedziałam się o tym dopiero po wyśledzeniu numeru listu przewozowego. To jest jakaś kpina! Tym samym firmy które mają umowę z DPD tracą dochód, ponieważ wraca do nich zamówienie ze sklepu internetowego, a ja nie zamierzam ponownie wydawać pieniędzy po to żeby zostać tak potraktowana.
    WadyZero szacunku dla klienta, zero szacunku dla pracodawcy dzięki któremu ma na chleb, zero kontaktu, nie dostarczanie paczek, robienie łaski
  • ~Aaaaaaa / 2020-10-27 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!!! Nie polecam !!!! Brak kontaktu z kurierem skargi zgłaszane na infolini olewane , przez pracowników
    ZaletyBrak zalet
    WadyNie dostarczają paczki !!!! Skargi na infolini olewane
  • ~aadd / 2023-02-07 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jak istnieje te niewyskrobane twory nie są w stanie dostarczyć przesyłki, na infolinii każdy mówi co innego a potem okazuje się że trzeba odbierać przesyłkę samodzielnie bo mają błąd w systemie, który sami spowodowali.
  • ~Aadsa / 2021-12-26 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłaszanie reklamacji na oszukujący ludzi system internetowy dpd powoduje.. maila z dpd, że system nie rozponał pliku txt. To jest cyrk jakiś.

    OMIJAĆ DPD Z DALEKA. SUGERUJĘ ZMIANĘ NAZWY Z DPD NA DNO.
    ZaletyNie da się znaleźć żadnych
  • ~AAOK14PL / 2022-02-02 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczono przesyłki, powód- ,, błędny adres''. Wchodzę i sprawdzam, a adres który im podałem jest prawny. Nawet idealnie lokalizacje mojego domu pokazuje jak wpiszę adres. Nie wiem jak to u nich działa, ale żart totalny.
  • ~AB / 2019-06-28 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie nieporozumienie. Kurier, z którym nie ma kontaktu 3 dzień jeździ z paczką i tylko on wie gdzie ona jest.
    Zaletybrak
    Wadyaby odebrać paczkę trzeba wziąć kilka dni wolnego
  • ~AB / 2022-02-16 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Po co opcją wyboru czasu dostawy jak i tak jeżdżą jak chcą. Paczka o 9 rano gdy umawiałam się na 17.00 bo wtedy po pracy na pewno będę w domu.
    WadyWszystko po co zamawiać jak rozwożą tylko jak jest sie w pracy więc nigdy nie odbierzesz tej przesylki
  • ~Ab / 2024-04-15 00:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier jest bardzo nie miły i aroganiski nie polecam.
  • ~ab / 2025-10-06 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze jedna negatywna opinia , z której firma sobie nic nie robi.
    Skontaktowałam się z obsługa klienta ponieważ przez jakieś niedopatrzenie lub błąd systemu nadawcy, brakowało numeru mieszkania w adresie. Liczyłam na szybkie uzupełnienie przez centrale ponieważ kurier ma wyłączony telefon i nie mogłam bezpośrednio dokonać poprawki.
    Niestety najpierw musiałam dyskutować z komputerem udającym posiadanie inteligencji a potem konsultantka stwierdziła, ze firma nie potrafi się skontaktować z własnym kurierem. W związku z tym uruchomiła "procedurę przekierowania" co w sposób zasadniczy opóźni doręczenie. W przypadku wyrobów medycznych każdy dzień ma znaczenie.
  • ~AB / 2025-10-28 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska to dpd. Brak odbioru paczki-zwrotu towaru, wyznaczone godziny 9.00-17.00, o 8.57 przysłany mail,że nikogo nie było w domu. Konsultant umywa ręce. Nie mozna oddać paczki do punktu odbioru, a w pick-upie się nie mieści.Porada konsultanta - wygenerować nowy kod i złożyć reklamację. Następnego dnia informacja mailowa od kuriera o 8.13, że w godz. 9-17.00 nikogo nie było w domu.Odpowiedź na reklamację- nie jestem stroną, nie będą mi odpowiadać. Reklamacje może złożyć firma, która umożliwia zwrot i generuje zamówienie kuriera. Nie mam pańskiego płaszcza i co mi pan zrobisz. Kurier o tym mechanizmie wie i jest bezkarny, a firma ma klienta w ...
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klientów, bezkarność kurierów, niepomocna infolinia, brak reakcji na skargi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12796
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172