Przestrzegam przed tym dostawcą, zwykle paczki są wrzucane przez ogrodzenie i można je znaleźć na podjeździe lub trawniku. Kurier nie korzysta z dzwonka/domofonu/telefonu - podjeżdża, wrzuca i odjeżdża. W taki sposób uszkodzono zawartość jednej z paczek (żarniki ksenonowe Mini Cooper) i jestem w plecy 300 zł. O reklamacji, czy też uzyskaniu odszkodowania proszę zapomnieć - to fikcja. Mój adres dla tego dostawcy przestał istnieć.
ZaletyPiękna reklama.
WadyWszystko co opisałem. Radzę korzystać z innych i pewniejszych dostawców.
~Tomasz / 2025-07-31 15:14
Ocena: 1.33 / 5
Niestety firmy zagraniczne często wysyłają dpd. Obsługa mega słaba w mailu o doręczeniu jest numer kuriera nie dodzwonisz sie do niego. Paczki walnięte pod drzwi jedna mi zagineła reklamacji nie udało sie załatwić po codziennym wydzwanianu przez tydzień poddałem sie. Na założony formularz nikt nie odpowiedział.
ZaletyŻadnych omijaj
WadyTotalna olewka klienta brak możliwości kontaktu i złożenia reklamacji.
~Tomek / 2019-12-17 18:03
Ocena: 1.33 / 5
Zrobił się beznadziejny bałagan w tej firmie, chaos w którym komunikacja i porządek to fikcja
~Tomek / 2021-12-11 11:18
Ocena: 1.33 / 5
Kultura osobista kurierów pracujących chyba jak za karę pozostawia wiele do życzenia.
~Tomek / 2022-08-10 23:42
Ocena: 1.33 / 5
Paczka wysłana w poniedziałek rano, jest środa - nie wiadomo gdzie jest. Do rozmowy - idiotyczny bot, który tylko denerwuje, a w niczym nie pomaga. Masakra, jutro składam zawiadomienie o kradzieży paczki na Policję.
Zaletybrak
Wadyzagubiona paczka, brak informacji, idiotyczny bot
~Tomek / 2023-01-01 18:27
Ocena: 1.33 / 5
Paczka miała trafić przekierowana do automatu. Podobno trafiła 19.12. Od samego początku brak komunikacji z maszyną. Maile, telefony, zdawkowe odpowiedzi: paczka jest, kurier żle wprowadził, kurier poprawi, oddział wyjaśnia, kierownik wyjaśnia. W międzyczasie: zmiana statusu - nie odbrana przez klienta, finalnie 30.12: wg bota - paczka nie dotarła jeszce do oddziału doręczającego, wg infolinii: zaginęła (nie ważne, że od 19.12 była podobno do odbioru). Reklamacji nie mogę zlożyć, bo nie odebrałem paczki.
Zaletybrak
Wadybrak informacji, nielogiczne komunikaty, brak rzeczowego kontaktu, zdawkowe odpowiedzi.
~Tomek / 2023-03-21 13:40
Ocena: 1.33 / 5
Zamówiłem przesyłkę z Siedlec do Łomży to jest 120km.przesyłka nadana 17.03 23 miała być 20.03 -21.03 ,a oni ja wysłali do Łodzi do sortowni .Bezmózgi, może jutro dojdzie masakra.
WadyZero organizacji brak słów, chyba kierowcy od kilometra mają płacone.
~ToMeK2201 / 2020-04-03 09:31
Ocena: 1.33 / 5
Totalna porażka, zamówiłem opony 30 marca, przesyłka znalazła się w Poznaniu - miała przyjechać do Rzeszowa po czym dziwnym trafem zaginęła.
Konsultanci codziennie mówią ze przesyłka przyjedzie jutro i tak codziennie.
Nie polecam DPD nigdy więcej już szybciej listonosz PP szybciej by mi dostarczył opony...
ZaletyBrak
WadyCzas, oszustwo
~tstoly / 2023-12-11 13:50
Ocena: 1.33 / 5
Klient nie jest traktowany poważnie, lecz jako zło konieczne. Przesyłka krąży pomiędzy oddziałami. Jeżeli przesyłka składa się z więcej niż jedną paczka, to dla DPD jest to nie do ogarnięcia. Brak kontaktu zarówno z kurierem jak i biurem obsługi. Nigdy nie polecę tej firmy.
ZaletyBrak
WadyTylko i wyłącznie
~tylko nie dpd / 2021-07-26 22:22
Ocena: 1.33 / 5
No ja po kolejnej rozwalonej przesyłce dziękuję, tym razem złożyłem reklamacje którą pewnie i tak oleją, i na przyszłość każdy sklep gdzie przeczytam że doręcza DPD będę miał szerokim łukiem i tyle innego sposobu nie ma. InPost wszystkie przesyłki doręcza w całości, ci qrde nie potrafią.
ZaletyNo qrde ale brak
WadyTylko i wyłącznie
~użytkownik44 / 2020-12-31 10:57
Ocena: 1.33 / 5
Kurier zostawił uszkodzoną paczkę i nie wyraził zgody na zabranie jej i zareklamowanie tłumacząc się brakiem czasu
Zaletybrak
~Valdi777 / 2022-06-06 12:52
Ocena: 1.33 / 5
Najgorsza firma kurierska w kraju. Dostarczyli nam przesyłkę wartą kilka tysięcy złotych. Cena dostawy to 150,00 zł.
Opakowania tej przesyłki były uszkodzone i otwierane. Kurier poprosił o odebranie przesyłki i i podpisanie tego odbioru a na dole tego potwierdzenia napisane jest, że przesyłka dostarczona bez uszkodzeń. Odmówiłem podpisania przesyłki bez uszkodzeń. Kurier stwierdził, że nie ma protokołu uszkodzeń i zapakował z powrotem przesyłkę do samochodu. Stwierdził że mam sobie przyjechać do siedziby DPD i tam dochodzić swoich spraw. Czyli znowu musze ponieść koszty związane z dojazdem do ich siedziby.
Kontakt z centralą DPD nie istnieje. Można sobie pogadać z e-botem który jest tak zaprogramowany aby nie można się niczego dowiedzieć.
Nie muszę chyba informować, że zawartość przesyłki w przypadku uszkodzeń mechanicznych lub kradzieży traci gwarancje i możliwość reklamacji u wysyłającego. Kurier podał do centrali, że nie przyjęliśmy przesyłki i tyle. Nie poinformował dlaczego tak się stało.
To już któryś raz z kolei istnieje problem z DPD. Masakra i dziadostwo.
Wadysame problemy z DPD
~Vergilov / 2020-11-25 09:34
Ocena: 1.33 / 5
Firma kurierska to porażka.
Niestety cena nie jest adekwatna do usług.
Nadane są dwie paczki w DPD.
Status od 3 dni: „Przechowywanie przesyłki w punkcie Pickup".
Gdyby nie mój telefon do nich to pewnie nawet nie wiedzieliby o przesyłce.
Po co mam płacić więcej za kuriera skoro PP idzie szybciej i taniej?
Człowiek nosi te paczki do punktu z początku tygodnia, a i tak nie jest pewny czy dojdzie do piątku...
Najgorsze jest to ze wszystko zwalają na pandemie, chociaż nie było to przyczyną.
DPD to jest ostatnia firma, z której usługi chciałbym skorzystać.
Aktualnie nie polecam!
Wady-Cena/Jakość
-Zero pomocy od firmy
-Zasłanianie swojej niekompetencji pandemia
-Przesyłka w Polsce idzie o wiele dłużej niż u konkurencji.
-Rozmowa z czatem to typowo Kopiuj/Wklej.
~Volt / 2021-12-21 20:35
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia to mało powiedziane. Tydzień przeterminiwania dostawy przesylki. Brak kontaktu z kurierem. Odradzam
~Vwro / 2020-05-27 05:18
Ocena: 1.33 / 5
Przez 3 dni z rzędu czekałam na odebranie przez DPD dwóch paczek, nie zjawił się nikt, a ja robiłam kilkanaście km z nadzieją, że kurier w końcu się pojawi. Wczoraj anulowałem przesyłki i prześlę przez InPost, są solidniejsi. Nigdy więcej DPD !!! Nie polecam ...
ZaletyNie widzę.
WadyWyłącznie ...
~W55 / 2019-09-17 09:14
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia. Zamawiasz dostawę do domu a i tak musisz sam odbierać!! Kurier pracuje od 9 do 13!! Przykry żart a nie obsługa.
~wdrscz02 / 2020-12-17 23:14
Ocena: 1.33 / 5
Firma pobiera pieniądze za dostawę przesyłki pod podany adres, a następnie żąda aby odebrać ją osobiście z punktu.
ZaletyBrak
WadyWydane pieniądze za dostawę i jeszcze za taksówkę która dowiezie 6 kg przesyłkę z pkt odbioru do domu
~Wera / 2018-11-24 11:13
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia. Towar (telewizor) zamówiony z doręczeniem na wybrany dzień tygodnia, na który mąż specjalnie brał urlop, a okazuje się, że bez poinformowania doręczenie zostało przesunięte, nawet nie wiadomo na kiedy. Nikt w firmie DPD nie jest w stanie nic zrobić, na infolinii i chacie tylko dezinformują, a z doświadczenia wiem, że kurier ma w nosie odbiorcę, i jak nie ma go w domu, to bez ponownej próby doręczenia zawozi do punktu pickup. Tak więc czekamy teraz na opłaconą już z góry przesyłkę, nie wiadomo kiedy i czy ją otrzymamy.
Nie polecam, najgorsza firma kurierska w kraju.
Kurier zostawił paczkę około 30 kilometrów od miejsca docelowego przez przypadek gdy Pani z sklepu poprosiła by zabrał paczkę do właściwego adresu to powiedział że mam sama przyjechać bardzo nie przyjemny pan. Dobrze że Pani z sklepu była pomocna.
~Weronika / 2021-01-05 10:27
Ocena: 1.33 / 5
Kurier nie miły
Miałam prośbę by byl po 15 bi do 14 30 pracuje
To odpowiedzial mi ze to on ustala o której będzie
I ze go to nie obchodzi czy będę