strona 190 z 640
- « poprzednia
- 1 ...
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- nastepna »
-
~Nmalamm / 2021-12-07 11:28Ocena: 1.33 / 5
Tragedia. I to przy każdej przesyłce .
Dostałam informację że dziś pojawi się kurier . I faktycznie pojawił się . Poprosiłam o chwilkę by wziąć pieniądze , jednak nie dostałam informacji o której będzie a nie będę stała cały dzień z portfelem przy drzwiach :) po tej sekundzie otwieram drzwi a pana co? Nie ma :) -
-
~nope / 2023-06-30 09:50Ocena: 1.33 / 5
ostatnie dostawy to była masakra, z kurierem nie się dogadać bo nie zna języku, telefon komórkowy nie jest podany a na stronie nie da się go wyświetlić, należy tylko czekać kiedy w godzinach łosowych, napewno nie w te prewidywane przesyłka będzie dostarczona, okropnie spadła jakość usługi Wadybrak kontaktu, brak terminów dostawy, bezsensowna linia obsługi klienta -
~Norbert H / 2024-11-15 15:39Ocena: 1.33 / 5
DPD firma wraz z zarządem do likwidacji.Panstwo w państwie.Obsluga rejonu śląskie szczególnie rejon Tarnowskie Gór dramatyczny zatrudnia się kurierów pociotków,którzy są w stanie pobić klienta na swojej posesji.Mialo to miejsce że mną dnia 14.04.Zajela się sprawą p.Tatarkiewicz kierowca kurier Łukasz /Połomia/który mnie pobił dostał w nagrodę nowy samochód za logiem DPD-dalej jeździ uśmiechnięty po moim rejonie.Przesylki które zamawiam przez kuriera nie są dostarczane lub z dużym opóźnieniem przez kierowcę z innego rejonu.Obecnie przesyłka idź już dwa tygodnie,brak informacji przyczyn DPD 1004651156046U. Kurier Łukasz jest prawdopodobnie kimś bardzo ważnym w strukturach DPD bo nawet chuligaństwo i przestępstwa są mu tolerowane Rządź wraz z magazynier Banaszkiewiszy,nie pomijając pobidz twarda ręką.Takie mamy struktury na Śląsku w DPd rządzi mafia.Dlatego Proszę o zainteresowanie się problemem zanim sami się nie zlikwidujecie ZaletyZalet oprócz ceny żądny,Szkoda paru uczciwych kurierów.A strukturach zarządzani mafia.Taka uśmiechnięta Polskę dzisiaj mamyWadySame.Badno które trudno będzie opanować.Kolesiostwo,krycie bałaganu i samozadowolenie. -
~Novy / 2020-02-18 22:37Ocena: 1.33 / 5
Status przesyłki „odmowa”. Cały dzień byłem w domu i nie było żadnego kuriera. Po wypełnieniu formularza z ich strony ze mailowo zostanie wysłane potwierdzenie reklamacji nie ma żadnego maila. Brak jakiej kolwiek wcześniejszej informacji o terminie i czasie dostarczenia przesyłki . Tragedia -
~Ntl / 2022-03-28 23:02Ocena: 1.33 / 5
Gdybym chciała czekać na paczkę tydzień, to bym zwyczajnie poszła piechotą. Przekierowanie paczki to jakaś kpina - inne firmy robią to od ręki, dostają dyspozycję i już. DPD nie. DPD musi przekazać paczkę kurierowi, nadać nowy numerek i znowu przekazać paczkę kurierowi, a następnie położyć ją czort wie gdzie na sortowni. Na infolinii bot, który nie podaje informacji o statusie paczki, na czacie obsługa się rozłącza po zapytaniu, na jakim etapie jest dostawa. Szczerze mówiąc, już Poczta Polska oferuje wyższą jakość usług. ZaletyNie ma żadnychWadyWszystko -
~Oburzona / 2020-11-25 14:19Ocena: 1.33 / 5
Dpd nie dostarcza na czas przesyłek. Długi okres czekania w ciągu dnia, nie można się do kuriera dodzwonić blokuje numer. Chamstwo! WadyDługi czas oczekiwania -
~Odbiorca / 2019-12-12 17:36Ocena: 1.33 / 5
Procedura reklamacji stworzona jest aby ją maksymalnie skomplikować i zniechęcić do korzystania.
Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług jako wysyłający i odbierający. W mojej ocenie najgorszy operator na rynkuZaletyBrak -
~Odbiorca / 2021-09-07 16:38Ocena: 1.33 / 5
Kurierzy nie pukaja do drzwi, moze nawet nie wysiadaja z auta tylko trzepia kilometry samochodami.
Nie sa dostepni pod telefonami - wciaz poczta głosowa.
System fatalny, przekierowania paczek nigdy nie dzialaja jak trzeba, powiadomienia przychodza mocno po czasie!! Nawet nie ma czasu na reakcję.
Totalny brak punktualności.
Za każdym razem musze poruszac centrale zeby sie czegos dowiedziec a i tak przez centrale nic sie nie da zalatwic zeby otrzymac przesyłke.
Fatalna firma, fatalne podejscie do klienta.
Nie Znajduję zadnych plusikowZaletyKompletnie nicWadyWszystko co działa pod nazwą firmy -
-
~Ola / 2020-03-18 15:56Ocena: 1.33 / 5
Witam wszystkich, od tygodnia staram się "dogadać" z dpd, żeby przekierować paczkę. Paczka została przekierowana na inny oddział. Kiedy dotarła na inny oddział (czyli była już prawie doręczona) stwierdzono jednak, że nie można zmienić oddziału i wróciła na dalszy oddział. Bez żadnej informacji oczywiście. Następnie nastąpiła niby próba doręczenia na stary adres, były niby wysyłane maile i smsy, co jak można wywnioskować z wypowiedzi nie zostało zrobione i paczka przeszła w stan niedoręczenia. Po otrzymaniu numeru dostarczyciela (które też było lada wyczynem), próbowałam się z nim skontaktować, lecz nie odbierał, a skrzynkę miał zapełnioną. Przy 3 próbie skontaktowania się z dostarczycielem, wyłączył on telefon :) także BARDZO NIE POLECAM TYCH ALLEGROWICZÓW. Zrozumiałabym jeżeli dostawałabym informacje (jakiekolwiek). A co wgl najlepsze, paczka utknęła w jakimś punkcie dpd, do którego również nie można się dodzwonić i NIE WIADOMO co się teraz będzie działo. BRAWA! WadyBRAK KONTAKTU -
~Ola / 2020-11-12 16:48Ocena: 1.33 / 5
Przesyłka nie została dostarczona z powodu nieobecności.Kurier nie zadzwonił,a mógłby paczkę zostawić po sąsiedzku.Dzwonię więc do kuriera,on mi na to,że mogę podejść do niego po przesyłkę gdzieś w okolicy..Nie zamierzam.Dzwonię więc na infolinię,na co pan informuje mnie ,se ponoć kurierzy DPD nie dzwonią do klientów,bo to strata ok.200 minut dziennie.Nie jest za to stratą próba ponownego dostarczenia przesyłki nazajutrz..??Firma nie wychodzi w stronę klienta.W mojej sytuacji wystarczył by telefon i sprawa załatwiona,przesyłka dostarczona.Zdecydowanie nie polecam DPD.Korzystać nie będę. ZaletyZero zalet,poza tym ,że paczka była o krok od doręczeniaWadyArogancja kuriera,zero pomocy ze strony konsultanta -
~Ola / 2021-02-12 14:31Ocena: 1.33 / 5
Najgorsza forma jaka jest na polskim rynku. Panowie kurierzy nie kompetentni zostawiaja paczki u nie znanych mi sąsiadów, przez telefon bardzo nie mili. ZaletyNie ma żadnychWadyKurierzy i panie na infolini. -
~Ola / 2022-10-12 09:06Ocena: 1.33 / 5
A więc przez półtora dnia nie mogłam odebrać mojej paczki...z "paczkomatu".po odczekaniu swojego na infolinii dowiedziałam się że moja paczka jest w zupełnie innym miejscu! Bo paczkomat byl przepelniony. W aplikacji jak i poprzez śledzenie na internecie jest ustalony wcześniej adres, więc chyba do śledzenia tych przesyłek potrzebna jest szklana kula... A że w międzyczasie musiałam wyjechać to Pani z DPD już nic nie może na to poradzić ???? wątpię abym jeszcze kiedyś skorzystała z ich usługi -
~Ola / 2022-12-06 17:11Ocena: 1.33 / 5
Ta firma ma problem z kurierami. Kurier rzekomo był wczoraj. BYŁAM W DOMU. Dzisiaj dostałam SMS, że mam odebrać przesyłkę na drugim końcu miasta bo podobno zostawił awizo - którego NIE BYŁO. Dzisiaj miał być u mnie ponownie, to już drugie powiadomienie tym razem mailem. Niestety musiałam pojechać sobie po odbiór sama, a dodatkowe koszty.
Z kim rozmawiam, to miał podobny problem.ZaletyZdarzają się solidni kurierzy, ale to rzadkośćWadyDużo by się znalazło. -
~Ola / 2023-08-31 07:14Ocena: 1.33 / 5
Kurierzy okropni jeśli zamawiam paczkę do domu to chce ja otrzymać pod wskazany adres płace za to a nie bo kurierowi nie chciało się przyjechać najgorsza firma kurierska ZaletyŻadnych zaletWadyNiemili kurierzy chamscy jak by za karę pracowali -
~Olaaa / 2023-05-11 12:57Ocena: 1.33 / 5
Byłam cały czas w domu od godziny 11 po czym o godzinie 12 dostałam na e-mail ze odbiorcy niw było w domu. Po zadzwonieniu do kurier Mariusz jedyne co usłyszałam to bezszczelne odpowiedzi. -
~Olek / 2021-11-16 13:41Ocena: 1.33 / 5
Nie wiem, czy to kwestia całego systemu, czy poszczególnych kurierów, ale ogólnie mają klienta głęboko w d*pie -
-
~Olga / 2019-10-03 03:47Ocena: 1.33 / 5
Porażka. Paczka zaginiona, obsługa infolinii na najniższym poziomie. -
~Oliwia / 2020-11-12 15:47Ocena: 1.33 / 5
Chciałam dowiedzieć się o której godzinie mogę spodziewać się paczki aby być w domu ( żeby pan Kurier nie zastał zamkniętej bramki ) wiec w tym celu zadzwoniłam do kuriera pod wskazany numer, po moim pytaniu do kuriera usłyszałam tylko czy jestem księżna Diana czy królowa Elżbieta i pan się rozłączył. Brak szacunku do klientów ! Nie polecam ! ZaletyBrakWadyWszystko -
~Oliwia / 2022-06-08 17:01Ocena: 1.33 / 5
To jest jakiś żart. Czekałam cały dzień na paczkę. Jestem w domu. Dostaje SMS, ze kurier nikogo nie zastal w domu. Dzwonie infolinie, a tam bardzo niemiła Pani, odniosła się tak, jakby to była moja wina. Kpina, żart i brak jakiejkolwiek rzetelności. Żeby było zabawniej dwukrotnie dzwoniłam do kuriera. Nie odebrał, nie oddzwonił. I nie interesuje mnie fakt czy maja dużo pracy. Skoro pracują w danej firmie to powinni poczuwać się. W końcu po coś podawane są te numery. :) ZaletyBrakWadyCałokształt. Logistyka, pracownicy -
~Orzeszek / 2021-07-15 11:53Ocena: 1.33 / 5
Jakieś nie porozumienie, z nikim nie można się dogadać na odbiór palety czeka się minimum tydzień po czym przesyłka idzie do odbiorcy 2 miesiące i nikt nic nie wiem, ogólnie nie polecam. ZaletyBrakWadysame wady
strona 190 z 640
- « poprzednia
- 1 ...
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- nastepna »
