Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12724 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niko / 2023-10-14 05:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma która nie powinna istnieć jako kurier, przesyłki nadane i zaadresowane pod wskazany adres, lądują w magazynie DPD oddalonym o kilkadziesiąt kilometrów, a klient który miał mieć paczkę dostarczoną do domu, otrzymuje jedynie e-mail że sam musi sobie odebrać, i to tylko od poniedziałku do piątku od 10-18. Tak funkcjonuje oddział DPD we Wrocławiu, przykre ale prawdziwe. Moja rada to unikać tego kuriera z daleka, a zarząd tej firmy, powinien wziąść pod lupę co niektóre filie firmy, i wyciągnąć konsekwencje.
  • ~Nikola / 2022-07-14 18:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam dpd z całego serca. Miałam dostać przesyłkę we wtorek, dostałam maila
    ,że rzekomo nie było mnie w domu ( czekałam caly dzień na przesyłkę ) po czym dostałam maila ze paczka zostanie ponownie doręczona następnego dnia. Oczywiście jej nie dostałam i zadzwoniłam na infolinię , powiedzieli mi ze muszę kolejny dzień przeczekać. Poczekałam i jej nie dostałam , do kuriera nie da się dodzwonić . Porażka poprostu.
  • ~Nina / 2019-08-08 18:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.Brak wiadomości o której będzie kurier.Po moim telefonie (po całym dniu czekania)otrzymałam informację między 14.30.a 15.30.Kurier się nie pojawił, i wyłączył telefon.Zadzwoniłam do Warszawy konsultant w trakcie rozmowy rozłączył się .Zadzwoniłam ponownie usłyszałam, że moja paczka będzie jutro.
    Czy mam zmarnować kolejny dzień ,oczekiwaniem na przesyłkę? Rzetelność tej firmy równa zeru.
  • ~Nina / 2022-02-14 18:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Tydzień temu kurier dpd przez pomyłkę albo z lenistwa zostawił moją przesyłkę 30km ode mnie w innej miejscowości, następnego dnia wjebał mi się do domu z butami czego nie toleruję, po co są drzwi, nie wiadomo. Dziś kolejny kurier podjechał i mówi mi że miał moją paczkę ale nie wie gdzie ona jest i że przyjedzie później. I cisza. I nie ma.
  • ~Nmalamm / 2021-12-07 11:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. I to przy każdej przesyłce .
    Dostałam informację że dziś pojawi się kurier . I faktycznie pojawił się . Poprosiłam o chwilkę by wziąć pieniądze , jednak nie dostałam informacji o której będzie a nie będę stała cały dzień z portfelem przy drzwiach :) po tej sekundzie otwieram drzwi a pana co? Nie ma :)
  • ~nope / 2023-06-30 09:50
    Ocena: 1.33 / 5
    ostatnie dostawy to była masakra, z kurierem nie się dogadać bo nie zna języku, telefon komórkowy nie jest podany a na stronie nie da się go wyświetlić, należy tylko czekać kiedy w godzinach łosowych, napewno nie w te prewidywane przesyłka będzie dostarczona, okropnie spadła jakość usługi
    Wadybrak kontaktu, brak terminów dostawy, bezsensowna linia obsługi klienta
  • ~Norbert H / 2024-11-15 15:39
    Ocena: 1.33 / 5
    DPD firma wraz z zarządem do likwidacji.Panstwo w państwie.Obsluga rejonu śląskie szczególnie rejon Tarnowskie Gór dramatyczny zatrudnia się kurierów pociotków,którzy są w stanie pobić klienta na swojej posesji.Mialo to miejsce że mną dnia 14.04.Zajela się sprawą p.Tatarkiewicz kierowca kurier Łukasz /Połomia/który mnie pobił dostał w nagrodę nowy samochód za logiem DPD-dalej jeździ uśmiechnięty po moim rejonie.Przesylki które zamawiam przez kuriera nie są dostarczane lub z dużym opóźnieniem przez kierowcę z innego rejonu.Obecnie przesyłka idź już dwa tygodnie,brak informacji przyczyn DPD 1004651156046U. Kurier Łukasz jest prawdopodobnie kimś bardzo ważnym w strukturach DPD bo nawet chuligaństwo i przestępstwa są mu tolerowane Rządź wraz z magazynier Banaszkiewiszy,nie pomijając pobidz twarda ręką.Takie mamy struktury na Śląsku w DPd rządzi mafia.Dlatego Proszę o zainteresowanie się problemem zanim sami się nie zlikwidujecie
    ZaletyZalet oprócz ceny żądny,Szkoda paru uczciwych kurierów.A strukturach zarządzani mafia.Taka uśmiechnięta Polskę dzisiaj mamy
    WadySame.Badno które trudno będzie opanować.Kolesiostwo,krycie bałaganu i samozadowolenie.
  • ~Novy / 2020-02-18 22:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Status przesyłki „odmowa”. Cały dzień byłem w domu i nie było żadnego kuriera. Po wypełnieniu formularza z ich strony ze mailowo zostanie wysłane potwierdzenie reklamacji nie ma żadnego maila. Brak jakiej kolwiek wcześniejszej informacji o terminie i czasie dostarczenia przesyłki . Tragedia
  • ~Ntl / 2022-03-28 23:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Gdybym chciała czekać na paczkę tydzień, to bym zwyczajnie poszła piechotą. Przekierowanie paczki to jakaś kpina - inne firmy robią to od ręki, dostają dyspozycję i już. DPD nie. DPD musi przekazać paczkę kurierowi, nadać nowy numerek i znowu przekazać paczkę kurierowi, a następnie położyć ją czort wie gdzie na sortowni. Na infolinii bot, który nie podaje informacji o statusie paczki, na czacie obsługa się rozłącza po zapytaniu, na jakim etapie jest dostawa. Szczerze mówiąc, już Poczta Polska oferuje wyższą jakość usług.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyWszystko
  • ~Oburzona / 2020-11-25 14:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Dpd nie dostarcza na czas przesyłek. Długi okres czekania w ciągu dnia, nie można się do kuriera dodzwonić blokuje numer. Chamstwo!
    WadyDługi czas oczekiwania
  • ~Odbiorca / 2019-12-12 17:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Procedura reklamacji stworzona jest aby ją maksymalnie skomplikować i zniechęcić do korzystania.
    Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług jako wysyłający i odbierający. W mojej ocenie najgorszy operator na rynku
    ZaletyBrak
  • ~Odbiorca / 2021-09-07 16:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurierzy nie pukaja do drzwi, moze nawet nie wysiadaja z auta tylko trzepia kilometry samochodami.
    Nie sa dostepni pod telefonami - wciaz poczta głosowa.
    System fatalny, przekierowania paczek nigdy nie dzialaja jak trzeba, powiadomienia przychodza mocno po czasie!! Nawet nie ma czasu na reakcję.
    Totalny brak punktualności.
    Za każdym razem musze poruszac centrale zeby sie czegos dowiedziec a i tak przez centrale nic sie nie da zalatwic zeby otrzymac przesyłke.
    Fatalna firma, fatalne podejscie do klienta.
    Nie Znajduję zadnych plusikow
    ZaletyKompletnie nic
    WadyWszystko co działa pod nazwą firmy
  • ~Ola / 2020-03-18 15:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam wszystkich, od tygodnia staram się "dogadać" z dpd, żeby przekierować paczkę. Paczka została przekierowana na inny oddział. Kiedy dotarła na inny oddział (czyli była już prawie doręczona) stwierdzono jednak, że nie można zmienić oddziału i wróciła na dalszy oddział. Bez żadnej informacji oczywiście. Następnie nastąpiła niby próba doręczenia na stary adres, były niby wysyłane maile i smsy, co jak można wywnioskować z wypowiedzi nie zostało zrobione i paczka przeszła w stan niedoręczenia. Po otrzymaniu numeru dostarczyciela (które też było lada wyczynem), próbowałam się z nim skontaktować, lecz nie odbierał, a skrzynkę miał zapełnioną. Przy 3 próbie skontaktowania się z dostarczycielem, wyłączył on telefon :) także BARDZO NIE POLECAM TYCH ALLEGROWICZÓW. Zrozumiałabym jeżeli dostawałabym informacje (jakiekolwiek). A co wgl najlepsze, paczka utknęła w jakimś punkcie dpd, do którego również nie można się dodzwonić i NIE WIADOMO co się teraz będzie działo. BRAWA!
    WadyBRAK KONTAKTU
  • ~Ola / 2020-11-12 16:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłka nie została dostarczona z powodu nieobecności.Kurier nie zadzwonił,a mógłby paczkę zostawić po sąsiedzku.Dzwonię więc do kuriera,on mi na to,że mogę podejść do niego po przesyłkę gdzieś w okolicy..Nie zamierzam.Dzwonię więc na infolinię,na co pan informuje mnie ,se ponoć kurierzy DPD nie dzwonią do klientów,bo to strata ok.200 minut dziennie.Nie jest za to stratą próba ponownego dostarczenia przesyłki nazajutrz..??Firma nie wychodzi w stronę klienta.W mojej sytuacji wystarczył by telefon i sprawa załatwiona,przesyłka dostarczona.Zdecydowanie nie polecam DPD.Korzystać nie będę.
    ZaletyZero zalet,poza tym ,że paczka była o krok od doręczenia
    WadyArogancja kuriera,zero pomocy ze strony konsultanta
  • ~Ola / 2021-02-12 14:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza forma jaka jest na polskim rynku. Panowie kurierzy nie kompetentni zostawiaja paczki u nie znanych mi sąsiadów, przez telefon bardzo nie mili.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyKurierzy i panie na infolini.
  • ~Ola / 2022-10-12 09:06
    Ocena: 1.33 / 5
    A więc przez półtora dnia nie mogłam odebrać mojej paczki...z "paczkomatu".po odczekaniu swojego na infolinii dowiedziałam się że moja paczka jest w zupełnie innym miejscu! Bo paczkomat byl przepelniony. W aplikacji jak i poprzez śledzenie na internecie jest ustalony wcześniej adres, więc chyba do śledzenia tych przesyłek potrzebna jest szklana kula... A że w międzyczasie musiałam wyjechać to Pani z DPD już nic nie może na to poradzić ???? wątpię abym jeszcze kiedyś skorzystała z ich usługi
  • ~Ola / 2022-12-06 17:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta firma ma problem z kurierami. Kurier rzekomo był wczoraj. BYŁAM W DOMU. Dzisiaj dostałam SMS, że mam odebrać przesyłkę na drugim końcu miasta bo podobno zostawił awizo - którego NIE BYŁO. Dzisiaj miał być u mnie ponownie, to już drugie powiadomienie tym razem mailem. Niestety musiałam pojechać sobie po odbiór sama, a dodatkowe koszty.
    Z kim rozmawiam, to miał podobny problem.
    ZaletyZdarzają się solidni kurierzy, ale to rzadkość
    WadyDużo by się znalazło.
  • ~Ola / 2023-08-31 07:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurierzy okropni jeśli zamawiam paczkę do domu to chce ja otrzymać pod wskazany adres płace za to a nie bo kurierowi nie chciało się przyjechać najgorsza firma kurierska
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyNiemili kurierzy chamscy jak by za karę pracowali
  • ~Olaaa / 2023-05-11 12:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłam cały czas w domu od godziny 11 po czym o godzinie 12 dostałam na e-mail ze odbiorcy niw było w domu. Po zadzwonieniu do kurier Mariusz jedyne co usłyszałam to bezszczelne odpowiedzi.
  • ~Olek / 2021-11-16 13:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie wiem, czy to kwestia całego systemu, czy poszczególnych kurierów, ale ogólnie mają klienta głęboko w d*pie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12724
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8122
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7748
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4140
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2460
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4806
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4575
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4019
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3104