strona 188 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- nastepna »
-
~Natalia / 2021-05-12 16:12
Kurier zostawia zniszczoną paczkę i dosłownie i ucieka. Absolutnie odradzam, zero profesjonalizmu. (Nie pierwsza taka sytuacja) -
-
~Natalia / 2023-02-17 12:52
Gdy zamawiam z dostawą DPD jest wszystko ok. natomiast nadawanie paczki samemu... PORAŻKA. Formularz zwrotu jest tak nieprzejrzysty dla zwykłego szarego człowieka, że można stracić mnóstwo nerwów i czasu. Chciałam coś zwrócić do sklepu, jednak przerosło mnie zgadywanie, co ma szanowna firma kurierska na myśli, prosząc o podanie liczny palet i ich wag, kto jest osobą kontaktową, kto płatnikiem (sklep, do którego chciałam zwrócić paczkę oferował darmowy zwrot). Wyskakują błędy, jakieś wagi łączne niby są niezgodne, cyrk. Można dostać szału. -
~Natalia / 2023-03-02 17:42
Zdecydowanie odradzam korzsytanie z usług firmy DPD. Nie wywiązuje się ona z podststawego zobowiązania przy realizacji usługi "za pobraniem". Kurier odmówił mi sprawdzenia paczki jaką mi doręczał, mimo kilkuminutowego tłumaczenia z mojej strony, że nie będe miała możliwości jej zwrócenia a niechciałabym stracić zapłaconej kwoty 230zł. Finalnie okazało się że zostałam oszukana, przez niekompetnecje kuriera straciłam pieniądze, a zgłaszając sprawę do biura obsługi klienta usłyszełam że kurier dostał reprymendę a ja musze pogodzić sie z sytuacją. Proponuje korzystać z innych firm kurierskich, sama na pewno tak zrobie. Zostawiam opinie jako ostrzeżenie dla innych chcących skorzystać z DPD. -
~Natalia / 2024-01-13 11:31
Już któryś raz z kolei korzystam z DPD i nie zdarzyło się żeby paczka doszła na czas. Zawsze czekam.. co najlepsze kurier nie dostarcza paczki i pisze że niedostarczone ponieważ nie było nikogo pod adresem No jaja jakieś, człowiek czeka na ważna paczkę nie raz cały dzień a tu takie cyrki żenada więcej nie skorzystam ZaletyBrakWadyDuzo -
~natmagnes / 2019-08-29 17:06
Tragiczna jakość obsługi tej firmy w dniu 28.08.2019 roku
W dniu 28.08.2019 roku kurier wrzucił do skrzynki pocztowej przesyłkę, którą był zobligowany przekazać mi osobiście, odebrać ode mnie podpisy, a następnie odebrać przesyłkę i przekazać do nadawcy.
Tak stanowiła umowa usługi zapłaconej przez mojego kontrahenta. Mimo zgłoszenia tej sprawy do centrum obsługi klienta ani kurier ani przedstawiciel oddziału nie zgłosił się do mnie celem rozwiązania tego problemu.
Mimo, przekazania mi nr telefonu do kuriera , nie ma możliwości porozmawiania z nim i rozwiązania problemu, gdyż:
1. nie odbiera telefonu,
2. nie odbiera SMS-ów
3. skrzynkę pocztową ma przepełnioną.
Co gorsza nikt, z jego pracodawców nie może się z nim skontaktować, gdyż ignoruje także rozmowy z Działu Obsługi Klienta.
Obecna sytuacja dowodzi, iż w firmie nie radzą sobie z problemami, które wywołuje sama firma, poprzez swojego przedstawiciela.
Nie polecam tej firmy nikomu.ZaletyBrakWady1. brak kontaktu z kurierem.
2. brak reakcji przełożonych kuriera na prace kuriera.
3. wrzucenie przesyłki do skrzynki pocztowej, mimo konieczności odbioru zwrotnie dokumentów.
4..... -
~Nick Slaughter / 2024-03-11 08:59
Omijać szerokim łukiem. 2 razy przesyłka odesłana do nadawcy pomimo, że żona była w domu. Amatorzy nie chcą dźwigać paczek na osiedla. Dno dna WadyHamy, prostaki, nieroby -
~Nickolas / 2022-08-26 09:19
Opcja zmiany adresu to totalna klapa tydzień czasu juz czekam za paczką a ona nadal w pkt dpd .konsultantant doradził mi podjechać po paczkę do dpd oddalonego o ponad 60km ! Kpina poprostu . W powiadomieniach dostaje tylko informacje o rzekomym omowieniu innego terminu dostawy, o którym nawet nie wspomniałem omijajcie Dpd szerokim łukiem ***** DPD ZaletyMiły glos Bota na infolinii ;)WadyZbywanie klienta i totalny brak checi -
~Nie dla DPD / 2019-09-25 18:53
informacja z chatu z dpd:
Przepraszamy za brak realizacji zlecenia. Kurier nie miał możliwości serwisowych, aby zrealizować zlecenie. Proszę o ponowienie zlecenia, kontaktując się z serwisem, u którego Państwo rejestrowali zlecenie.
jak nie mam możliwości wykonania zlecenia to go po prostu nie przyjmuję, ale oni kasę zgarnęli, ale usługi nie wykonali
takie złodziejstwo na kilka złoty tu, kilka złoty tam i prezesik nagrodę weźmie
-
-
~Nie Dpd / 2022-04-25 08:41
Nie polecam. Kurier otwiera sobie przesyłkę,tylko po co? Jest chamski, bezczelny. Twierdzi, że sama przesyłka się otworzyła.
Gdyby to była pierwsza uszkodzona przesyłka, jeszcze może i bym uwierzyła. Niestety wszystkie przesyłki z tej firmy, temu Panu się otwierają.
Tłumaczenia infolinii...jak się nie zgadza, to proszę wtedy zgłosić szkodę....tylko pytanie skąd mam wiedzieć co było w paczce przed jej otwarciem?Bo to co jest po otwarciu przez kuriera to się zgadza....
Nie polecam.
Jak jest opcja innego kuriera to oczywiste, że korzystam,ale nie zawsze jest taki wybór.
Mają obowiązek wnieść przesyłkę do chyba 30kg, a po każdą musiałam zejść, bo szanowny kurier tylko dzwoni i przywozi,a nie dostarcza do drzwi....
Inne firmy bez problemu, ta firma porażka.
Jeszcze raz. Nie polecam.ZaletyDostarczą przesyłkę(mimo wszystko,nie ważne,że rozerwaną)WadyKurier szperacz, chamski, bezczelny, niemiły.
Niekompetentni pracownicy.
Palenie papierosów przy kliencie. -
~Nie polecam / 2022-09-14 10:11
Kurierzy z tej firmy to jakaś paranoja… siedzę cały dzień w domu a informacje dostaje ze nie zastano mnie w domu. Po czym nie da się do nikogo dodzwonić,odzywają się same boty. A na dodatek moja paczka została uszkodzona w której była konsola !!! Przestrzegam przed tą firma ZaletyŻadneWadyWszystkie -
~nienienie / 2020-01-29 23:28
Masakra! Moja paczka została skradziona z magazynu DPD. Dzwoniłem pierwszy raz gdy po 3 dniach spoczywania paczki w oddziale dostałem zero kontaktu kiedy nastąpi dostarczenie, wtedy pani nie mogła się dodzwonić do oddziału i powiedziała, że nic więcej nie może zrobić. Dwa dni później już inna pani się dodzwoniła, po 5 minutach rozmowy z nimi oznajmiła, że przeszukają magazyny i sprawdzą kamery. Kolejne 3 dni później dowiedziałem się, że kontaktowali się z nadawcą (inną firmą transportową) i kazali dzwonić tam, złożyłem reklamację. Dopiero z odpowiedzi się dowiedziałem, że jakiś pracownik DPD przywłaszczył sobie moją paczkę z magazynu i firma złożyła już sprawę na policję. Teraz czekam na jej wynik ale biorąc pod uwagę, że paczka trafiła tam 12 dni temu pewnie już jej nie zobaczę. Stanowczo odradzam komukolwiek. -
~niestety klient / 2020-04-27 08:58
Najgorsza firma kurierska. Albo kłamią że nikogo nie ma w domu albo podrzucają paczki do sąsiadów (których nie znam) i twierdzą że ja tak sobie życzyłem. Po paru takich akcjach telefon do biura a tam opryskliwy ton i trzymanie strony kuriera. Jak nie ma wobec kurierów wyciąganych konsekwencji to tak się zachowują. Obecnie paczka 5 dni leży gdzieś w oddziale...
Do Ania - Nie podobają się zwroty? Takie jest prawo konsumenta.
- W innych firmach da się umówić na godzinę. Ktoś napisał że PP lepsza - pod tym względem (jak i czasu doręczenia) to prawda
- Usługi kurierskie własnie po to są żeby nie latać po punktach itp. (stąd też ich cena)
Reasumując DPD tylko wtedy gdy sprzedający nie ma innej opcji -sam z siebie nie korzystam.ZaletyzadnychWadyKłamstwa chamstwo i zero poszanowania dla klienta -
~Niezadowolona klientka / 2020-03-25 18:07
Dzisiaj dostałam telefon, że owy kurier jest pod blokiem i sama mam zejść (kobieta drobnej postury) po paczkę 20 kg. Czytałam regulamin i zmiany odnośnie epidemii i nigdzie nie jest powiedziane, że kurier ma prawo zostawić paczkę pod blokiem? Mamy kwarantannę, a mimo to nieprzyjemna i chamska obsługa nie zważa na powagę sytuacji. Pan, który był zabezpieczony w maskę i rękawiczki był bardziej narażony na kontakt ze mną i dziadkiem (jedyny facet (po 60) dostępny w domu o 13) niż jakbym zostawił paczkę pod drzwiami domu. Nigdy więcej nie zamówię paczki z tej firmy. Nie polecam, chamstwo i nic więcej! WadyChamstwo, brak zrozumienia. -
~Niezadowolona klientka / 2021-02-25 11:11
Okropna firma. Kolejny raz nie doszła do mnie przesyłka, ponieważ punkt odbioru jej nie wydał. Efekt - opóźnienie 1 tydzień. Pani z DPD ze stoickim spokojem zaproponowała, że mogę sobie sama po nią pojechać. Lekceważenie i arogancja nic więcej Zaletybrak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wadylekceważenie klienta, arogancja -
~Niezadowolona. / 2022-03-21 20:45
Kurier który jeździ w zachodniopomorskim okolice Gryfina bardzo nie miła , okropna obsługa ,zachowanie jakby pracował za karę. Nigdy więcej nie wybiorę tej firmy WadyArogancka obsługa -
~Niezadowolony / 2021-01-29 11:08
Parodia firmy kurierskiej
Nikt nic nie wie
Każdy robi co chce
Ani nadawca ani odbiorca na pewnym etapie nie mają możliwości ustalenia czegokolwiek jeżeli przesyłka nagle zawiśnie na kilka dni w magazynie
Punt nie odbiera bo nie obsługuje telefonicznie
Tylko cena za słaba jakość trzyma ten cyrk na kółkach
Nie polecam
Jeden dobry kurier nie ratuje wizerunkuZaletyTrochę cena i brak innej opcjiWadyWszystko pozostałe -
-
~Niezadowolony / 2022-01-24 13:57
Już kolejny raz paczka do mnie nie dotarła .....piszą że nie udane dostarczenie paczki proszę odebrać w punkcie .....a jak się dzwoni do kierowcy on nic nie wie prosze na infolinię dzwonić ....porażka -
~Niezadowolony odbiorca / 2019-10-02 14:10
Kurier w Skórzewie k/Poznania - dramat! Przestałem kupować od sklepów, które nie dają innej możliwości niż kurier DPD. Kurier jest niegrzeczny, wręcz agresywni, żąda nie prosi. Roznosi nieprawdziwe plotki o odbiorcach ! NIE POLECAM ! ZaletybrakWady1.000.000,00 -
~Nigdy wiecej / 2021-12-02 18:15
Koszmar. Kurier nawet nie pofatygował się wejść do budynku. Brak z jego strony konkretnej godziny dostawy oraz informacji czy dojedzie. Samowolny zwrot do nadawcy po rzekomej jednokrotnej probie doreczenia. Infolinia ...panie uprzejme i to wszystko na plus ... prawie 6 godzin czekania i dzwonienia po informację czy zwrot wstrzymany... bezskutecznie. Nigdy więcej nic z dpd -
~Nigdy więcej / 2021-09-13 16:53
Nie polecam, szczególnie wysyłać paczki do Krakowa. Na infolinii też totalny bajzel, a na koniec pani rozpatrująca reklamację - żenada
strona 188 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- nastepna »