strona 178 z 640
- « poprzednia
- 1 ...
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- nastepna »
-
~Izabela / 2023-09-14 17:20Ocena: 1.33 / 5
Odradzam wszystkim zamawianie przesyłek przez punkty DPD!!!
PRZESYŁKI SA KIEROWANE DO INNYCH, DDALONYCH PUNKTÓW I TRZEBA JE SOBIE ODEBRAĆ!
Głupie tłumaczenie, że punkt przeładowany, albo że zły kod ito, totalna bzdura, ani jedno ani drugie.
Zrobili promocje na Vinted i zupełnie nie ogarniają tego bałaganu.. -
-
~Jaa / 2021-07-26 22:37Ocena: 1.33 / 5
Zamówiłem okno. Paczka dotarła rozwalona bo coś im nie pasowalo dlatego rozwalili paletę z orgonalnym pakowaniem przez co pogieli blachę w oknie, porwane kartony a markiza cała pogięta. Kurier twierdzi że to u nich normalne, nie miał protokołu szkody ani pieniędzy aby wydać resztę bo nie będzie biura że sobą woził. ZaletyBrakWadyKompletny brak troski o przewożony towar. -
~Jacek / 2023-02-23 15:07Ocena: 1.33 / 5
Nie wysyłajcie przez dpd paczek ,uszkodzili moja paczkę i nie chcą zwrócić pieniędzy, paczkę otrzymałem z powrotem rozpakowana i towar uszkodzony, po prostu dziadostwo -
~Jacek. / 2022-08-16 12:20Ocena: 1.33 / 5
Witam.
Po przeczytaniu części wpisów widzę że i moja opinia o niby usługach
tej na wskroś DZIADOWSKIEJ FIRMY nie jest inna.
To co oni robią to dramat i kierownictwo o tym wie.
Po dodzwonieniu się tam pani ładnie się przedstawiła po czym
kiedy poprosiłem o rozmowę z kierownictwem wyjaśniając
że chodzi o skargę na kuriera bez słowa po prostu ODŁOŻYŁA SŁUCHAWKĘ.
To zachowanie też sporo wyjaśnia.
To była moja pierwsza i jedyna współpraca z DPD Polska.
Podsumowanie wypada słabo dla DPD.
NIGDY WIĘCEJ DPD. OMIJAJCIE ICH SZEROKO BAAAAARDZO SZEROKO.
Zasługują na najgorsze inwektywy i tyle.
ZaletyBRAKWadySAME WADY. -
~Jack / 2019-09-17 08:48Ocena: 1.33 / 5
Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Od kuriera do pracownika infolinii pracują ta chyba ludzie mniej sprawni umysłowo. Pojawił się problem z doręczeniem przesyłki z winny kuriera i nie ma nikogo w tej firmie , kto przez telefon umiałby rozwiązać problem , udzielić informacji lub chociaż zapewnić , że postarają się zrobić cokolwiek , aby przesyłkę dostarczyli.Makabra trzymajcie się z daleka od tej firmy
-
~Jagi / 2022-05-17 11:30Ocena: 1.33 / 5
Ta firma to żenada kurier który mi miał dostarczyć przesyłkę nie przyjechał pp kontakcie przyjmuje arogancko irytująca postawę nie polecam z nimi żadnego kontaktu nic nie robią żeby jakoś w stosunku do klienta poprawić WadyBrak szacunku do klienta -
~Jagoda / 2019-11-13 15:02Ocena: 1.33 / 5
Jestem bardzo niezadowolona z usług firmy. Paczka z punktu nadania została odebrana i skierowana do dalszej drogi dopiero po 35 godzinach. Na infolinii konsultant okłamał mnie, twierdząc, że paczka jest odebrana z punktu nadania, pomimo że nadal tam leżała- sprawdziłam to. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. -
~jak / 2020-05-20 16:49Ocena: 1.33 / 5
Cały dzień trzeba czekać, bo nie powiadamiają, o której przyjadą!!!!!!! Zmarnowany czas!!!!! Takie samo beznadziejne jest UPS!!!!!
Jedyne firmy dobre firmy to DHL i Pocztex - podają przybliżoną godzinę , albo powiadamiają z wyprzedzeniem sms-em o przyjadą.ZaletybrakWadycały dzień stracony, bo nie wiadomo, kiedy przyjadą, a nie ma skutecznegoi i szybkiego kontaktu z kurierem ani z firmą. -
-
~jakub / 2020-05-27 13:45Ocena: 1.33 / 5
5 dni oczekiwania na paczke bo wysyłaja do swojego punktu odbioru, zero informacji trzeba się prosić -
~Jan / 2021-11-15 19:42Ocena: 1.33 / 5
Paczka dotarła po trzech tygodniach.
Zwiedziła Kraków, a potem Podkarpacie.
Oczekiwanie - "paczka będzie jutro" - kosztowało
odwołanie wyjazdu i kilka dni urlopu.
Na tą odległość przywiózłbym ją na taczkach
i zaoszczędziłbym nerwy.
-
~Jan / 2023-06-05 14:54Ocena: 1.33 / 5
Z usług firmy DPD korzystam tylko wtedy gdy sklep ich mi narzuca. Notorycznie paczki są zniszczone. Paczki nie przekazywane do rąk własnych tylko gdzieś w biurowcu porzucona, budynek posiada 30 pięter i znajduje się w nim kilka firm. Na etykiecie przewozowej znajduje się informacja na które piętro ma zostać dostarczona paczka ale i tak muszę po piętrach jej szukać. Oczywiście kurier w takiej sytuacji odznacza, że paczka została odebrana przeze mnie i podrabia mój podpis. -
~Jan Kowalewski / 2021-12-17 12:07Ocena: 1.33 / 5
niestety - obecnie każda większa firma to porażka jeśli trafi się na niewłaściwego kuriera - w Olsztynie akurat ja tak mam i dopóki nie zmieni się kurier - dla mnie ta firma jest "porażką" -
~Janek / 2020-01-24 15:11Ocena: 1.33 / 5
Kurier z Opola - brak kultury I obycia , stwierdził ,że mam dopasować się do niego , bo on pracuje do 15.00 ?! . W końcu na drugi dzień odebrał paczkę ze sprzętem do naprawy gwarancyjnej ale nie chciał dać mi pokwitowania , musiałem sam napisać potwierdzenie , łaskawie dał mi pod moim pismem coś co miało być jego podpisem. Zadzwoniłem , do kierownika oddziału w Opolu , pan Pastuszko, stwierdził ,że wszystko jest dobrze … .
UNIKAĆ , UNIKAĆ , UNIKAĆ !!!!!!!!ZaletyżadnychWadypodejście do klienta , brak profesionalizmu -
~jankes / 2020-10-20 18:20Ocena: 1.33 / 5
Witam, kurier pan Przemek ,obsługujący Opole Czarnowąsy jak ma dobry humor to dzwoni do klienta, a jak nie ma to nie dzwoni, za pierwszym razem zadzwonił ,poprosiłem żeby podjechał po 15.00 bo jestem w pracy , ale stwierdził że on pracuje tylko do 13.00,na drugi dzień podjechał pod posesję i ponoć dzwonił domofonem (byłem na ogrodzie )telefonem już nie zadzwonił bo mu się nie chciało, wystarczyło trochę dobrej woli ,pełna ignorancja klientów których obsługuje temu panu potrzeba dużo pokory w kontakcie z klientem, warto pomyśleć i dokładnie dobierać pracowników którzy chcą uczciwie pracować -
~Jano / 2022-03-23 18:49Ocena: 1.33 / 5
uważam was za firmę która oszukuje ludzi, nie dostałem dzisiaj kodu odbioru do przesyłki przez co musiałem dzwonić na infolinię i koszt połączenia to 20zl a muszę dzwonić jeszcze raz ponieważ wy nie możecie do mnie zadzwonić, a sprawa jest nadal nie rozwiązana, dzwoniłem 5 razy za każdym razem usłyszałem inną wersje wydarzeń dopiero po użyciu kilku mocniejszych słów łaskawie wykonano coś w tej sprawie,ja nie popełniłem żadnego błędu a muszę płacić za wasze, jestem rozczarowany tym jak mnie potraktowano
-
~Janusz / 2021-03-01 13:21Ocena: 1.33 / 5
Ta firma ma zawsze jakiś problem z dostarczeniem przesyłki piszą na maila że dostarczom przesyłkę a się okazuje że trzeba samemu odebrać w punkcie nie polecam ZaletyNie żadnych zaletWadyBardzo dużo wad -
-
~Janusz / 2021-09-23 14:37Ocena: 1.33 / 5
Dno, powinni przewozić złom. Przesyłki zniszczone. Kurier nie ma protokołu zniszczenia. Porażka. ZaletyBrakWadyZniszczone przesylki -
~Jarek / 2020-11-04 19:19Ocena: 1.33 / 5
Calkowity brak informacji nawet na ich infolinii, totalny burdel, sprzeczne maile o godzinie dostarczenia przesyłki, wreszcie przesyłka figuruje jako odebrana , a nie została dostarczona . Kurierzy je odbierają tel.nie oddzwaniają, infolinia także , pomimo obiecanki, iż to zrobi. Kompromitacja !! Wystrzegajcie się tej firmy. ZaletyBrakWadyCałość -
~jaro / 2019-10-16 09:49Ocena: 1.33 / 5
Przestrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy. Kurierom nie chce się dźwigać cięższych przesyłek i kłamią o rzekomych nieobecnościach odbiorców. Na domiar złego reklamacje i skargi nic nie dają.
Jeśli nie chcecie mieć problemów z przesyłkami, zszarganych nerwów i straty cennego czasu radzę omijać tę pseudo firmę kurierską szerokim łukiem.
PozdrawiamWadyNierzetelna i nieuczciwa -
~jas.kul / 2020-09-23 17:31Ocena: 1.33 / 5
niekonkretna firma jak za czasów Komuny ,drugi raz przełożyli mi datę dostarczenie paczki po rozmowie telefonicznej z kurierem wnioskuj że dużo zależy od kuriera widzimisię i że odbiorce mają głęboko........... Zaletynie widzęWadyzachowanie jak sklepowej za czasów PRL
strona 178 z 640
- « poprzednia
- 1 ...
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- nastepna »
