Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12795 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2022-12-10 20:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Nadanie paczki to makabra paczkomat na placu wewnątrz a posiadłość zamknięta od soboty popołudnie do poniedziałku termin nadania do godzina 5 rano w poniedziałek chyba nie dam rady nadać paczki i nie można wybrać innego miejsca nadania
  • ~adam / 2023-08-04 09:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Zapłaciłem za przesyłkę zniszczyli mi ją, przez co mam duże straty zapłaciłem za tę gównianą usługę po czym każą mi jeszcze raz za nią płacić
    ZaletyBrak
    WadyPatola na kółkach
  • ~Adam / 2023-08-05 16:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Masakra. Samowolnie przekierowali moją paczkę do swojego paczkomatu którego nie mogę otworzyć mimo pobrania aplikacji.
    WadyPrzekierowanie paczki w inne miejsce do paczkomatu
  • ~Adam Otulak / 2021-02-11 13:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka uszkodzona,odebrała osoba postronna(nie odbiorca) ,reklamacja nie uznana. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadycała usługa dPD to wada
  • ~adasosuch / 2025-05-08 10:34
    Ocena: 1.33 / 5
    nic nie można zrobic z przesylka, jesli cie nie ma w domu to nic nie zrobisz…
    Zaletyzadne
    Wadywszystkie
  • ~Addie / 2022-10-23 22:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka miała trzy fikcyjne próby doręczenia, potem "nie spełniała wymogów" i jest rzekomo magazynowana od 13 października. Brak możliwości przekierowania paczki. Czas na dostarczenie minął, brak kontaktu.
    ZaletyDo tej pory nie było takich problemów, mimo zamawiania wielu przesyłek międzynarodowych i krajowych.
  • ~Adebes / 2022-01-24 09:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Ze wszystkich firm kurierskich tylko z nimi są problemy i opóźnienia.
  • ~Adela / 2023-02-11 13:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Oddział tego kuriera w Staszowie i okolicach prowadzi przedziwną politykę dostarczania przesyłek.
    Jeśli jesteś ich klientem, otrzymujesz zawiadomienie o wydaniu przesyłki do dostarczenia i czekasz.
    Po południu, otrzymujesz drugą wiadomość, że nie było cię w domu, choć nikt nie pukał do twoich drzwi.
    Kolejnego dnia sytuacja się powtarza.
    Trzeciego dnia również z tą różnicą, że tym razem dowiadujesz się, że odmówiłeś przyjęcia przesyłki i że przesyłka zostanie odesłana do adresata.
    Drodzy Państwo, to nie jest odosobnione zdarzenie, to się przydarza REGULARNIE!
    Kierowcy tej firmu tutaj, nawet nie przyjeżdżają, nie dzwonią, tylko odsyłają przesyłkę z powrotem!
    Tak skandalicznie nie pracuje żadna inna firma kurierska. To jest dno!
    ZaletyInfo linia firmy dpd działa, ale jest to skomplikowany proces, aby porozmawiać z ich reprezentantem. Włącza się bot i zmusza do dywagacji z maszyną przez kilka minut. Obługa jest uprzejma, ale efektywność działania chyba nie wielka.
  • ~Adrian / 2022-05-26 16:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier bardzo nie miły i to nie pierwszy raz, nie potrafi opowiedzieć nawet "dzień dobry". Wygląda jakby pracował tam za karę w przypadku konkurencji nigdy nie spotkałem sie z takimi sytuacjami a w tej firmie zdarza się to notorycznie. Lakonicznie reasumując, jeśli ktoś by pytał o tą firmę przewozową stanowczo będę odradzał. Nie tylko moja opinia jest słaba więc może warto, aby zarząd coś w tej kwestii zrobił.
  • ~Adriana / 2021-12-07 13:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Próbowałam dwa razy zamówić kuriera po odbiór paczki, zwrotu niestety za każdym razem pojawiały się jakieś problemy. Po co w ogóle jest możliwość zaznaczenia konkretnego dnia na odbiór, skoro nikt tego nie przestrzega. Mam wyznaczony dzień odbioru, dzwonię na infolinię dostaję info, że kurier tego dnia u mnie będzie, natomiast gdy rozmawiam z kurierem przez telefon okazuje się, że on pierwsze słyszy o takiej paczce i o takim adresie. Amatorka!
    ZaletyNie zauważyłam
  • ~Ag / 2021-12-04 14:16
    Ocena: 1.33 / 5
    DPD kuleje od dawna, zarówno w zakresie dostawy jak i odbioru paczek. Żenada totalna. Powiadomienia o planowanym dostarczeniu/dostarczonej przesyłce to jakaś kpina, czasem są, czasem nie ma. Kurier zwykle nie kwapi się nawet żeby podejść do klatki, tylko zostawia paczkę od razu w punkcie odbioru (nie żeby ludzie zamawiali kuriera właśnie żeby dostać paczkę do rąk własnych...), do odbioru paczki nie stawia się w ogóle (oj, bo już nie zdążył, może jutro będzie...) albo zupełnie nie w godzinach, w których ma się zjawić, kontaktu zero. Ośmieliłabym się stwierdzić, że DPD jest już gorsze od Poczty Polskiej.
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość
    Bardzo zła obsługa klienta
    Nieobowiązkowi kurierzy
    Niewywiązywanie się ze zobowiązań, czyli nieskuteczność w świadczeniu wykupionych usług
  • ~Aga / 2020-12-18 16:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Pan Kurier z Bydgoszczy proszę o zabranie swojego pustego kubka po kawie którego zostawiłeś u mnie pod bramą !!! P.S. proszę podejść pod bramę a nie trąbić z daleka mam dzionek!!
    ZaletyBrak
    WadyNiesympatyczny
  • ~Aga / 2022-07-27 16:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier z Ukrainy totalnie nie współpracuje z klientem. Dno...
  • ~Aga / 2022-11-05 09:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety nie polecam paczka została przekierowana na następny dzień dostawy bez jakiegokolwiek kontaktu z nami,na drugi dzień planowanej dostawy dowiedziałam się po telefonie do kuriera że paczkę ma inny kurier a tylko do niego jest przypisana,rzekomo pomyłka na sortowni co nie zmienia faktu iż kurier bez kontaktu z nami zmieniał datę dostawy.tak więc paczka która miała przyjść w środę ( prezent dla dziecka, zamówiony kurierem bo będzie szybciej) dotarła w poniedziałek po południu
    ZaletyBrak
    WadyBłędy
  • ~Aga / 2023-10-11 20:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Ogólnie nie polecam. Mega płatna infolinią DPD 801400373 ,dzie gadasz tylko z robotem. Punkty nadania typu Żabka nie przekazują przesyłek. Papierowe o 3 dniach oddali kurierowi do wysłania. Lepszy inpost. DPD nie skorzystam więcej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak terminowości i płatna infolinia
  • ~agab / 2020-01-15 17:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłka zlecona do odbioru przez Sendit(opłacona z góry) . Data odbioru na drugi dzień. w dniu odbioru kuriera brak. Infolinia: za późno przekazali kurierowi informacje (zlecenie z dnia poprzedniego z przedpołudnia!) . Kurier ma przyjechać następnego dnia. Na drugi dzień kuriera brak. Infolinia: kurier twierdzi że dostał zleceni przez pomyłkę i nie będzie go realizował . Infolinia obcuje do g. 17.00 przysłać jednak innego kuriera (o g. 16.00) W razie gdyby nie to dzwonić znowu, czyli odczekać swoje wysłuchując muzyczek , trafić na kogoś innego któremu opowiadamy po raz setny tę samą historię i który sprawdza od nowa wszystko . Po tel o 17.00 na infolinię: nikt nic nie wie po mojej opowieści Panienka mówi „proszę poczekać: i... przełączą mnie do gościa który nic nie wie i każe sobie opowiadać wszystko od nowa wielce zniecierpliwiony Każą utworzyć kolejne zlecenie na dzień następny.... Ciekawe czy od jutra dzień świstaka. Niestety podobnych historii z DPD ostatnio mam mnóstwo, włącznie ze zniszczeniem dostarczanego towaru. Ostatni przesyłka szła do mnie 2 tygodnie (w tym historia kuriera którego napadli i nie mógł doręczać). System się plącze nie widać przekierowań, powiadomienia albo przychodzą albo nie(jak ich kurierzy). trzeba omijać DPD szerokim łukiem, Rzadko pisze negatywne opinie i jak to robię to już nap prawdę w krytycznych sytuacjach. Jeśli zależy komuś na terminie e (np ostatni dzień na zwrot to na pewno się przejdzie
    Wadynieterminowość, brak realizacji zleceń, nie działający system internetowy, brak procesu reakcji na błędy. Infolinia - koszmar.
  • ~Agata / 2021-12-04 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska , kurier nie odebral paczki w wyznaczonych godzinach , przez co paczka nie dotarła na czas dzwonilam i prosiłam aby dopłacić zebh kurier dostarczył ja w takim razie w sob lub abym odebrała ja sama bo jest dla mnie bardzo ważna niestety pań na infolinię nawet nie próbował mi pomóc poprostu powiedzial ze się nie da i koniec , nie da się w żaden sposób z nimi dogadać ostatni raz korzystałam z ich uslug
  • ~Agata / 2023-02-20 11:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Po tygodniu wydzwaniania i proszenia się o informacje, stwierdzili nagle ze zgubili paczkę. I mam zgłaszać reklamacje- by zwrócili pieniądze. PORAŻKA. !!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Agi / 2022-08-18 07:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Dpd Woj Lubelskie również porażka. Chamscy kurierzy. Ktoś powinien nauczyć was wreszcie obsługi klienta i kultury osobistej! Zero profesjonalizmu i kompetencji. Jak się nie chce pracować na poziomie to do kamieniołomów!!!
  • ~Agnieszka / 2019-05-28 20:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Słoiki się potłukły mimo że paczka oklejona zostala naklejkami UWAGA SZKŁO NIE RZUCAĆ :-(
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8218
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4161
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4932
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170