strona 132 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »
-
~Kamila / 2023-04-20 15:00
Nie polecam korzystać z tej firmy kurierskiej. Cały dzień specjalnie siedzę w domu żeby odebrać paczkę a dostałam właśnie informację,że paczki nie udało się doręczyć i wraca do nadawcy. W przeciwieństwie do innych firm kurierskich z kurierem nie ma żadnego kontaktu gdy próbowałam przez stronę wyskakiwał błąd a na infolini nie ma szans żeby z kimś porozmawiać. Żarty sobie z ludzi robią. -
-
~Titelatury / 2023-04-20 14:55
Chamstwo i tyle!!! Nikt nie siedzi w domu przy oknie na oczekiwanie szanownego kuriera w Grodzisku Mazowieckim. Każdy ma swoją pracę, i Każdy ma prawo wyboru gdzie pracuje. Jeżeli pracuje Pan kurier za karę, to trzeba zmienić pracę!!! -
~Angelica Miranda / 2023-04-20 14:41
Szanowni Państwo
Dpd w Gdańsku to b. zła firma kurierska
Nie szanujemy klienta tylko pracuje według własnego widzimisię dla własnej wygody
Nie ma kontaktu z kurietem. Nie wiadomo kiedy będzie i dostarczy przesyłkę trwa to cały dzień bo ty kliencie cierp
Jest też niebezpiecznie dla klienta bo czekając tak cały dzień może otworzyć drzwi zlofziejowi
Należy natychmiast to zmienicy
Pozdrawiam
Angelica MirandaZaletyMożna płacic kartą za ponraniemWadyLekceważenie klienta
Niemożność kontaktu z kurietem -
~Anna / 2023-04-20 14:16
Najgorsza firma kurierska.!!!!!unikać!!
Kurier nie odbiera telefonów ,jest arogancki ,podobnie infolinia do której można przebić się dopiero po utarczkach kilkunastominutiwycb z botem -
~Monika / 2023-04-20 12:41
Najgorsza firma kurierska. Kurierzy nie odbierają telefonów. W centrali nikt nie jest w stanie zaradzić problemowi. Klient ma cały dzień siedzieć i czekać na paczkę, nie ma innej opcji. Nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. Kiedy klient nie odbiera telefonu, paczka jest uznana za odmowę odebrania. ZaletyBrakWadySame -
~Andrzej / 2023-04-20 11:09
Kurier realizujący dostawy przesyłek na terenie Dęblina jest profesjonalistą i zasługuje na pochwałę
Maksymalna ocena za pracęZaletySuper kontakt
Super podejście do klijentaWadyBrak -
~pc / 2023-04-20 10:47
Wcześniej nie było żadnego problemu z DPD - do 18.04.2023. Zamówiłem kuriera - dwa listy z Warszawy do innego miasta; kurier się pojawia 18.04.2023, mówi "miały być paczki", nie bierze listów i ucieka; następnego dnia 19.04.2023 w ogóle kurier się nie pojawia.
DPD - bye, bye, bye... -
~JO / 2023-04-20 10:19
Automat paczkowy porażka. Przesyłka przekierowana z kuriera na automat paczkowy. Nadanie nowego numeru paczki trwało dwa dni, kurier również jechał dwa dni po czym w aplikacji nie został zmieniony numer przesyłki i nie było możliwości odebrania paczki z automatu. -
-
~Tomek / 2023-04-20 10:18
Najgorsza firma na rynku. Niby można ustawić godzinę odbioru, ale kurierzy przyjeżdżają i tak, jak im się podoba. -
~Monika / 2023-04-20 10:13
Polecam kuriera Michała . Bardzo miły i sympatyczny Pan mimo , że paczka była ciężka bez problemów wniósł na 3 piętro ???? ZaletyZawsze szybko i miły kurierWadyNie ma -
~Badzitka / 2023-04-20 09:27
Kurier nie chciał dostarczyć paczki więc zaznaczył błędny adres przesyłki. Gdzie cały dzień czekałam w domu na paczkę. Tragedia -
~El / 2023-04-19 21:23
Z samego rano dostałam informację, że dziś przyjedzie kurier z moim zamówieniem. Ok godz 18 już poirytowana dodzwoniłam się do infolinii, gdzie robót powiedział mi że mam czekać. NIGDZIE nie można było znaleźć informacji o tym, o której ma być kurier. Po godzinie 20 dostałam maila, że kurier wyruszył. Zadzwoniłam do niego i dowiedziałam się, że dojedzie do mnie w ciągu godziny. Jest już 21:30 a do mnie nikt nie dojechał. Ja rozumiem takie wieczorne dostawy w okresie przedświątecznym, ale zdecydowanie nie w zwykłym czasie. Bez ustalenia tego wcześniej z odbiorcą. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!! A firmy, które podpisują z nimi umowy na dostawy powinny być tak samo zbanowane!!! -
~Adek / 2023-04-19 20:21
2. obsługa infolinii tylko do 18, człowiek dopiero po przebiciu się przez bota.
2. Przekierowanie przesyłki - nie używać! Skutek taki, ze w aplikacji jest przesyłka przekierowana, ale w punkcie odbioru jej nie ma, jest w poprzednim punkcie, prawdopodobnie, sle już nie sprawdzimy, bo oddział tylko do 19, a infolinia do 18.ZaletyJeden kurier przy oddziale, idąc do swego auta, sam chciał pomóc i podał swój nr telefonu by wyjaśnić na drugi dzień, gdzie jest przesyłka.Wadyinfolinia - gadający automat,
co innego, jeśli chodzi o lokalizację przesyłki w aplikacji, a co innego na stronie www -
~Piotr / 2023-04-19 19:16
Kurier ma w nosie swoje obowiązki, siedze w domu cały dzień i jedyny kontakt to mail z dpd ze mnie nie było w domu.Kurier nie odbiera tel i ma wy....ne , na BOK info ze przełożeni go zobowiążą do dostarczenia przesyłki tego samego dnia . Chu.a nawet nikt nie zadzwonił ze maja w nosie klienta. Dramat , ja i każdy który będzie chciał wysłać cokolwiek będzie informowany o przebiegu usług DPD WadyKontakt bez efektu , równie dobrze można dzwonić na zegarynke -
~MAT / 2023-04-19 14:51
Pan kurier obsługujący teren ul. Marca Polo we Wrocławiu TOP! -
~Marta / 2023-04-19 12:56
Obcokrajowcy pracujący nie docierają pod wskazane adresy.
Zgłaszać do urzędu ochrony konsumencki i konsumentów im więcej tym lepiej!ZaletyBrakWadyBrak argumentów -
-
~MK / 2023-04-19 12:54
Kurier nie dotarł z przesyłką do wyznaczonego adresu, przesyłka zwrócona obciążony klient. Do sądu się iść nie opłaca, ale zgłoszenie do Uoikik warto wysłać! ZaletyBrakWadyCała firma to pomyłka -
~Gr / 2023-04-19 12:28
Nowy lider w jakości obsługi. Nawet poczta Polska działa lepiej. -
~John Doe / 2023-04-19 11:09
Podsumuję swoje doświadczenie z DPD na przestrzeni kilku lat. Kurierzy są niesympatyczni, ignorują prośby klienta o taką dostawę, by pasowało to obu stronom. Otrzymuję numer i imię dostarczyciela przesyłki - od razu dzwonię, by się umówić... a ten informuje, że będzie za 1h i nie może dostarczyć później. Gotów jest nawet porzucić paczkę pod drzwiami (!!!), narażając ją na kradzież. Tak więc informacje od firmy, by skontaktować się z nim, żeby "kurier sprawnie i bezpiecznie przekazał" towar są picem na wodę i teorią.
Kolejna sprawa - przekierowywanie na inny adres. Niby wybieramy sobie termin i przedział godzinowy. Ale to tylko komplikuje sytuację i opóźnia znacznie dostawę, daleko poza wybrany czas. Czasem nawet o KOLEJNE 24h. A kurier pod inny adres nie zawiezie nawet, gdy jest to przysłowiowy rzut beretem.
Ostatnia deska ratunku - tzw. konsultanci. Nauczyli się swojego "modus operandi" od botów, których niby mają uzupełniać o bardziej precyzyjne informacje. Piszą ogólniki, formułki kopiuj/wklej, żądają podawania danych osobowych (!!!) i... odsyłają na stronę śledzenia paczki. W ogóle w niczym nie pomagają i gadają jak roboty. Marnotrawstwo pieniędzy firmy - zatrudniać debili...
Na koniec coś jeszcze o tzw. kulturze kurierów - jeżdżą jak BANDYCI. Na ulicach miasta, ale nie tylko. Na moim osiedlu pędzą pełnym gazem, a obok bawią się dzieci. Wszyscy sąsiedzi zwracają im uwagę - jak dotąd bezskutecznie. Jeden z mieszkańców już się szykuje, by obić takiego...ZaletyNie znamWadyOpisałem -
~Justyna / 2023-04-19 08:29
Nie polecam tej firmy ,kurier Kordian który tam pracuje kolejny raz odnosi się chamsko ,nie odbiera telefonów, jak już odbierze to z wielką łaską i pretensjami.Człowiek czeka na paczkę, a tu tu ani paczki ani żadnych wyjaśnień .Nie rozumiem co tam się dzieje ,czy nikt nie może zrobić z tym porządku ?Miom zdaniem zdaniem powinnić zatrudniać tam osoby kompetentne ,sumienne i kulturalne. Jak można lekceważyć klientów, odnosić się do nich chamsko i wulgarnie. Kolejna paczka która miała dotrzeć do mnie nie dotarła a jak już dotarła to z wielkimi pretensjami ,za to że jest uszkodzona to chyba w końcu należy do ich obowiązków, a nie naszych jako klientów i odbiorców paczki.Chamstwo ,pogardą jie polecam firmy dpd. ZaletyZeroWadySame wady
strona 132 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »