Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7804 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marta / 2019-12-06 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki leżą po kilka dni w magazynie, kontakt z Panią która odebrała tel zostawia wiele do życzenia
  • ~Pati / 2019-12-06 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś kpina, dostalam Smsa że zostanie paczka dziś doręczona ale nie została, złożyłam interwencję, zadzwonili do mnie że jest na magazynie i że dziś już nie zdążą wysłać i jutro na pewno no zrobią, czego nie zrobili, i tak dobry tydzien caly czas dostawalam tylko komunikat że jest na magazynie, poźniej że paczka zagineła i trwaja poszukiwania, trwały one miesiąc, po miesiacu dostałam wiadomość że paczka nie została odnaleziona i mam prawo do reklamacji, Relkamacje złożył nadawca przesyłki bo on miał wszystkie dokumenty potwierdzajace itp. Wtedy na na czacie z konsultantem dowiedziałam się że faktycznie na ta paczke nadawca złożył reklamacje i hest 30 dni na rozpatrzenie i decyzja przyjdzie pocztą. I właśnie mineło 30 dni. Nadawca twierdzi że żadnej odpowiedzi z DHL nie dostał i nie wiadomo co teraz zrobić bo nawet nie można nikogo się zapytać, nagle na infolinii już nie można się połączyć by porozmawiać z konsultantem jakimś, a na stronie DHL czat z konsultantem też już się nie wyświetla. Także co robić? ta firma to jakieś widmo? jak czegokolwiek dowiedzieć się o własnej paczce to jest jakieś chore....
  • ~Lila / 2019-12-06 13:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalny brak szacunku dla klienta. Oczekiwalam na paczke wiec nie wychodzilam z domu. Ku mojemu zdziwieniy otrzymalam sms, ze paczka jest do odbioru w zabce gdyz kurier nie zastal mnie w domu. Brak próby doręczenia i brak kontaktu telefonicznego. Ponieważ taka sytuacja juz nie pierwszy raz oceniam firme jako najgorsza z funkcjonujacych.
    WadyBrak wykonywania uslugi zgodnie z zamowieniem
  • ~klient_grzybowska / 2019-12-06 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś parodia! Paczka szybciej doszła z Niemiec do Polski niż z centrali w Warszawie na adres w Warszawie. Non stop mylne komunikaty, że paczka w drodze do punktu, kłamliwe informacje, że kurier nikogo nie zastał w mieszkaniu, podczas gdy siedziałem w nim celowo cały dzień. A co najbardziej irytujące - brak jakiegokolwiek kontaktu z kimkolwiek. Kompletny brak szacunku dla klienta i totalna amatorka! Powinien się tą sprawą zając Instytut Ochrony Praw Konsumenta.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Malina / 2019-12-06 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia nie będzie zaskoczeniem. Kurier miał pojawić się z paczką w dniu wczorajszym, cały dzień nie wychodziłam z domu, oczywiście kuriera brak a wieczorem dostałam mejla , że paczka nie została dostarczona, ponieważ kurier nikogo nie zastał w domu... Ubaw po pachy... Tą firmą powininna się zająć odpowiednia instytucja, bo to jest jawne oszukiwanie klienta. Klient płaci za dostawę a i tak koniec końców musi jechać do ich głównej siedziby, albo po prostu nie otrzymuje paczki...
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo klientów
  • ~Paula / 2019-12-06 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Brak kontaktu z kurierem w celu porozumienia się, brak wiadomości e-mail z datą dostarczenia przesyłki. Człowiek musi być uzależniony siedzieć w domu ponieważ nie wie kiedy kurier dostarczy przesyłkę. Firma powinna poprawić prace!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Paula / 2019-12-06 12:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem rozczarowana pracą dhl. Brak jakiejkolwiek informacji kiedy przesyłka zostanie dostarczona, czasam 30 min przed przyjazdem kuriera. Brak podanego telefonu do kuriera co uniemożliwia porozumienie się.
    ZaletyBrak
  • ~Net86 / 2019-12-06 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka!!! Wieczne opóźnienia w dostawie, wysyłają wiadomości, że nikogo nie zastali. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera. Jeżeli zamawiasz przesyłkę przez DHL to najlepiej wziąć tydzień urlopu i czekać jak na cud!
    Przyznam, że jeżeli dany sprzedający ma w opcji dostawę tylko przez DHL to rezygnuje z zakupów. Szkoda nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada!
  • ~katarzyna / 2019-12-06 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMA PRZESYŁKĘ MOJĄ ZAGUBIŁA, PRZEZ KLIKA DNI NIE WIEDZIELI GDZIE ONA SIĘ ZNAJDUJE, JAK JUŻ PRZYSZŁA DO MNIE TO NIE DOŚĆ ŻE PRZYSZŁA 4 DNI PO SZACOWANYM DNIU DOSTAWY, TO PRZYSZŁA USZKODZONA, DRZWI (OD AUTA) BYŁY POGNIECIONE, PORYSOWANE, LAKIER ODPRYŚNIĘTY (WYGLĄDA TO TAK JAKBY KTOŚ PO NICH PO PROSTU DEPTAŁ), A DODATKOWO BOCZEK (OD DRZWI AUTA) BYŁ POŁAMANY. JESTEM W TRAKCIE REKLAMACJI, JEDNAK Z TEJ FIRMY PRAKTYCZNIE NIKT NIE RACZY ODPISAĆ NA BIEŻĄCO, ODPISUJĄ PO TYGODNIU, NIEUPRZEJMIE, JAK ZADAJĘ DODATKOWE PYTANIA TO BRAK ODPOWIEDZI. FIRMA NIEPROFESJONALNA, ŻENUJĄCE PODEJŚCIE DO KLIENTA, BRAK JAKICHKOLWIEK INFORMACJI. SZCZERZE WAM ODRADZAM TĘ FIRMĘ.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNIETERMINOWOŚĆ, NIEDBAŁOŚĆ, BRAK KULTURY PODCZAS REKLAMACJI
  • ~MARCEL / 2019-12-06 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM TEJ CHOREJ FIRMY OD TYGODNIA PACZKA LEZY NA MAGAZYNIE W WAŁBRZYCHU I ŻADNEJ Z KURIEROW NIE POTRAFI JEJ DOSTARCZYC , A POŁACZENIE Z KONSULTANTEM GRANICZY Z CUDEM TA FIRMA ZESZŁA NA PSY NIE POLECAM ODRADZAM TA FIRME DO JAKICH KOLWIEK WYSYŁEK
  • ~Asia / 2019-12-06 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam kazdemu, kurierzy nie przyvhodza, brak inforamcji. Nigdy nie dzownia .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~xyz / 2019-12-06 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL to jedna wielka pomyłka, paczkę zamówiłam w poniedziałek, dzisiaj jest w piątek i otrzymałam wiadomość, ze moja paczkę nadano. Dobrze, ze nadano. Szkoda, ze wiadomość otrzymalam od Pocztexu. Totalne dno.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co jest możliwe.
  • ~Rafal / 2019-12-06 09:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostałem meila,ze paczka dostarczona.Ja cały czas w domu i nie było jakos kuriera
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy
  • ~MONIKA / 2019-12-06 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Już kilka razy się spotykam,że kurier dzwoni i nie chce mi dostarczyć paczki bo mieszkam na obrzeżu wsi. Chce zostawiać paczkę za pobraniem u obcych ludzi w centrum wsi Linia. Kurierzy kombinują i nie solidnie wykonują swoją pracę, nie ma napisane że na obrzeżach wsi nie dostarczają paczek a za każdym razem jest to samo gadanie ,,jestem w Lini ale do Pani już nie przyjadę i czy mogę gdzieś indziej zostawić paczkę" i to powiedziane z wymuszeniem i kombinowaniem oszustwa. Nie polecam, dla tych panów praca to kara.
  • ~Kasia / 2019-12-05 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to po prostu żart i to nieśmieszny. Zlecam odebranie paczki, czekam we wskazanych godzinach, kurier oczywiście nie przyjeżdża, zero kontaktu, jakiejkolwiek wiadomości co i dlaczego, więc trzeba sobie radzić w inny sposób. Innym razem czekam na paczkę, dostaję informację, że kurier będzie, ale kuriera tradycyjnie brak, za to paczka trafia na magazyn z informacją, że nikogo nie było w domu, choć cały dzień zmarnowałam na czekanie. Dramat, nie firma. Nie wiem jak i po co coś takiego istnieje. Odradzam!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Anna / 2019-12-05 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarne podejście do klienta.Paczka zwrócona do nadawcy, choć kurier nawet nie pojawił się aby dostarczyć paczkę,informacje meilowe, że była odmowa odbioru paczki.Dodzwonić się do konsultanta to cud.Nie wymyślił zadnego rozwiązania.Złożona interwencja nic nie dała.Masakra a nie firma kurierska!
    ZaletyBRAK!!!
    Wady Nierzetelność!!!
  • ~marta / 2019-12-05 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Kurier od 5 dni nie jest w stanie przyjechać po paczkę. Po interwencjach w obsłudze klienta usłyszałam, ze kurier wpisuje ze nikogo nie było w domu w momencie gdy czekałam cały czas na kuriera..kłamią..podawane mam kolejne numery zlecenia i kolejny raz kurier nie dojeżdża. Kurier deklaruje na infolinii obsługi klienta czas dotarcia np 18-19 i nie przyjeżdża.
    ..firma kurierska nie podaje numeru do swojego kuriera żeby moc się bezpośrednio komunikować z nim tylko wszystko trzeba robić przez obsługę klienta( żeby się do niej dodzwonić średni czas czekania ok 15min)..Nie polecam!
    ZaletyBrak
  • ~Monika / 2019-12-05 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykle byłam bardzo zadowolona z usług DHl, dopóki wybierałam żabkę jako punkt odbioru. Tym razem podkusilo mnie aby jako punkt wybrać inmedio. I zaczęły się schody bo dwie paczki zawisły gdzieś w eterze. Założyłam więc interwencję, oddzwonila bardzo miła Pani z infolinii informując mnie, że wybrany punkt jest przepełniony i że mogę przekierować paczkę np. na adres domowy. Z chęcią się zgodziłam myśląc, że popracuję tego dnia z domu. Niestety żadna z paczek do mojego domu nie dotarła, co ciekawe jedna z nich koniec końców trafiła to tego przepełnionego punktu odbioru. Druga zaginęła w akcji, infolinia nie odpowiada, a na kolejną interwencję dziś już nie odpowiadają... Nie mam paczki, nie mam moich pieniędzy, nie mam żadnych informacji. Niestety dno.
  • ~AN / 2019-12-05 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarcza paczki pod wskazany adres tylko od razu zanosi do Zabki - przychodzi sms ze nikogo nie było co jest nieprawdą bo czekam na paczkę cały dzień. Reklamacja bez sensu pomimo tego ze zostala uznana to i tak musze isc po paczke do Zabki. Nie ma mozliwosci rozmowy telefonicznej w sprawie reklamacji. Nie mozna nawet mailowo sie kontaktowac przychodza maile bez możliwości odpowiedzi!!!! Do tej samej przesylki nie mozna ponownie zglosic reklamacji bo system informuje ze bylo w tej sprawie zgloszenie!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak infolinii
  • ~wkrwn / 2019-12-05 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z kurierem, infolinię obsługują boty, nie da się skontaktować z CZŁOWIEKIEM. Ciągłe zwodzenie, a na koniec brak rozwiązania i pozostaje napisać formularz. Na odp. czeka się wieki. W międzyczasie nie można przekierować paczki, bo jest wykonywana "interwencja", więc można tylko CZEKAĆ.

    Sam kurier był dużo wcześniej niż deklerował, żadnego awizo nie zostawił, a przy niezastaniu odbiorcy zaznaczył, że adres był błędny lub niepełny (a wszystko było ok).
    Wadyobsługa klienta najgorsza na świecie, brak kontaktu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4934
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171