strona 307 z 391
- « poprzednia
- 1 ...
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- nastepna »
-
~Michał / 2020-03-10 16:48Ocena: 1.00 / 5
Paczka została przekierowana do punktu DHL parcel do żabki ale napisali że nie zastali nikogo pod wskazanym adresem. Może akurat tego dnia sprzedawca poszedł sobie na spacer i nie było w sklepie nikogo -
-
~Anna / 2020-03-10 16:39Ocena: 1.00 / 5
UWAGA OSZUŚCI!!!
Dowożą uszkodzony towar. Mówią człowiekowi, że nie mają przy sobie druków aby spisać protokół szkody i że przyjadą z tym jutro... po czym kontakt się urywa, a chcąc załatwić to przez internet - kompletna zlewka!
MASAKRAWadyWSZYSTKO -
~Krzysztof / 2020-03-10 16:30Ocena: 1.00 / 5
-nie miła obsługa klienta
- kurier nie kontaktuje się w razie spóźnienia
-bez przerwy się spóźnia ( w przypadku nadania paczki)
-w przypadku nie obecności kurier anuluje zlecenia bez poinformowania nadawcy paczki
-brak poszanowania klienta (nie daje dojść do słowa, przed zakończeniem, rozmowy rozłącza się)
-próba naciągnięcia na pieniądze ( podczas 1-szego zlecenia zostałem poinformowany ze w przypadku nadania 2 paczek zapłacę 120 zł natomiast podczas nadania tych samych paczek tylko osobno zapłacę 80 zł )ZaletyBrakWadyWszystko -
~Przemysław / 2020-03-10 13:55Ocena: 1.00 / 5
Jest to skrajnie nieodpowiedzialna firma. Paczki giną nagminnie. Nie potrafią namierzyć własnych przesyłek. System kontaktu tak skonstruowany, żeby jak najbardziej utrudnić dodzwonienie się. Najgorsza firma kurierska świata. -
~Aga / 2020-03-10 13:36Ocena: 1.00 / 5
Ciekawa jestem kto odpowiada za informowanie klienta że danego dnia będzie u niego kurier z przesyłką... Nie dostałam żadnej takiej wiadomości sms ani maila i dzwoni do mnie kurier z pretensjami że nie ma nikogo w domu, kto zapłaciłby za przesyłkę.
To już moja druga sytuacja z tą firmą, za pierwszym razem 4 razy dzwoniłam na infolinię i prosiłam żeby moja przesyłka była w ogóle wydana do doręczeniaWadybrak poinformowania klienta o przesyłce -
~mr_tomy / 2020-03-10 13:24Ocena: 1.00 / 5
DHL, to jedna wielka porażka. Poprosiłem sprzedawcę o wysyłkę sprzętu z dostawą w sobotę i co się z tym wiąże poniosłem dodatkowe koszty za doręczenie w sobotę. DHL pieniądze pobrał, ale przesyłki w sobotę nie dostarczył. Kiedy zadzwoniłem na infolinię od Pana usłyszałem, że nie wie jak to się stało, że system pozwolił na wysłanie przesyłki z dostarczeniem w sobotę w moim regionie. I to by było na tyle, żadnej propozycji zwrotu dodatkowych kosztów, przepraszam itp. -
~Lola562 / 2020-03-10 12:21Ocena: 2.00 / 5
Dodatkowo płatne opcje dostawy, które nie zostały zrealizowane! Oszustwo a potem brak kontaktu. -
~qqq / 2020-03-10 09:35Ocena: 1.00 / 5
treść mojej interwencji : pomimo przekierowania przesyłki do punktu odbioru tj. Żabka (...)do dnia dzisiejszego przesyłka tam nie dotarła, a w historii paczki ponownie jest w Zabrzu pomimo wczorajszych zapewnień na infolinii że dziś tj. 4.03 paczka na pewno będzie do odbioru.
Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami Twoje zgłoszenie nr 0009631/03/20 dotycząca przesyłki 21770287.... zostało zakończone.
hmmm.. nie wiem czego dotyczyło zgłoszenie bo na pewno nie wyszło ode mnie
a co się stało z przesyłką została zwrócona do nadawcyWadynawet nie chce mi sie pisać -
-
~rafal / 2020-03-09 19:22Ocena: 1.00 / 5
Począwszy od dostarczenia: po terminie i niezgodnie z zawartą umową. Reklamacje: brak właściwego rozpatrzenia i odpowiedzi na odwołanie. Kontakt z obsługą: z gorszym systemem nie spotkałem się nigdy. Właściwe możliwość kontaktu jest zerowa!! Totalnie nie polecam. Zaletybrak zaletWadywszystko -
~eva / 2020-03-09 17:48Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska, niestety nie dotrzymują terminów dostarczenia przesyłek. -
~1aaa / 2020-03-09 11:21Ocena: 1.00 / 5
Olewanie klienta, zero jakiegokolwiek kontaktu z kurierem. Na infolinii za każdym razem mówią coś innego. Przesyłka ma już 5 dni opóźnienia. DHL wieczór przyjeżdża o 12. NIE POLECAM ZaletybrakWadychamsko, niepunktualni, zero szacunku do klienta. -
~Efqa / 2020-03-09 09:01Ocena: 1.00 / 5
Gówniana firma! łącznie z tym że zmienili historię przesyłki. Jakim cudem jednego dnia w ich historii pisze o przekierowaniu , dostaję meila potwierdzającego a już 2 dnia na ich stronie nie ma ani słowa na ten temat. Dodatkowo informacja że odmówiłam odbioru przesyłki i została zwrócona do nadawcy. DNO DNA nigdy więcej. Zaletynic zeroWadysame wady zero szacunku dla klienta -
~Arka / 2020-03-07 08:49Ocena: 1.00 / 5
21854674568 to numer przesyłki która niekompetentny kurier zostawił w ''najbliższym ' mi punkcie odbioru ok 2 km od m. zamieszkania bez kontaktu telefonicznego, nie daruje, wczesniej zamieszanie z dostarczeniem brak telefonu do innej przesyłki pomimo zmiany adresu zostawił także w innym punkcie, info o przesyłce 12-14 przyjechał o 11.30 ZaletybrakWadynierzetelnośc, chamstwo niepunktualnośc -
~KLIENT / 2020-03-07 00:47Ocena: 1.00 / 5
paczka która miała być odebrana przez kuriera DHL czeka już 5 dni. Żadnej informacji z ich strony że przesuwają termin odbioru. zdarzały im się poślizgi 2 lub 3 dniowe. Lecz w tym momencie to już kary godne. -
~Wiolka / 2020-03-06 19:54Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy i z pewnością ja i moja rodzina nigdy nie skorzystamy z DHL. Przyszedł kurier z paczką która była za pobraniem i nie miał wydać 15 zł, powiedziałam że 5 zł może sobie wziąć i żeby wydał 10 zł, pan stwierdził że też nie , więc zaproponowałam płatność kartę, niestety nie miał terminala. Kurier wziął paczkę i sobie poszedł bez słowa. Zadzwoniłam do centrali i powiedziano że następnego dnia dostarczy, lecz przesyłka nie dotarła. Ponownie zadzwoniłam do centrali i znowu powiedziano że następnego dnia będzie doręczona, lecz niestety nie dotarła. To są jakieś żarty, kpiny z klienta, brak słów. ZaletyBrakWadySame wady -
~Aleksandra / 2020-03-06 15:35Ocena: 1.00 / 5
Witam! Jestem osobą niepełnosprawną. Bardzo ciężko choruje. Nie poruszam się sama poza domem, jedynie przy pomocy osób drugich. Dziś rano nie było mnie w domu.Przed chwilą dostałam sms-a, że mam odebrać paczkę z punktu Żabka. A miało być doręczenie pod adres.To po pierwsze. Po drugie kurier do mnie nawet nie zadzwonił mimo, że miał mój nr tel. No i po trzecie firma(nadawca) ani ja jako obiorca nie wyrażaliśmy żadnej zgody na pozostawianie drogiego sprzętu w sklepie pod którym stoją same pijaki od rana do wieczory i często jest policja. Zawsze były podejmowane dwie próby doręczenia, a teraz jest tylko jedna? Brak mi słów. Z poważaniem. Aleksandra -
-
~Dorota / 2020-03-06 14:19Ocena: 1.00 / 5
Dostałam informacje sms, że na drugim końcu Polski oczekuje na mnie paczka. W żaden sposób nie można skontaktować się z firmą aby to wyjaśnić. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z firmą -
~Monika / 2020-03-06 11:06Ocena: 1.67 / 5
Mimo, że na liście przewozowym jest napisane, że nie działa domofon kurier nawet nie zadzwonił
do mnie telefonicznie. Od razu nadał paczkę do odbioru w punkcie.
Pani Aneta J. z obsługi klienta oczywiście nie potrafiła pozytywnie rozwiązać mojej skargi.
Beznadzieja totalna. Myślałam, że tylko DPD ma leniwych kurierów, ale ten z DHL niczym się nie różni.ZaletybrakWadykurier mija się z prawdą, nie dzwoni na komórkę chociaż na liście napisane NIE DZIAŁA DOMOFON
biuro obsługi klienta podobnie -
~Zuzia / 2020-03-06 10:44Ocena: 2.67 / 5
kurier bardzo nie miły, opryskliwi i myśli że skoro kobieta to będzie się go bać. Nieuprzejmnie zwraca się do klienta. Popracujcie nad tym. -
~Dhuje / 2020-03-06 07:27Ocena: 1.00 / 5
Zero kontaktu z nimi. Nie odpowiadają na e-maile i telefony . Porazka ZaletyBrak
strona 307 z 391
- « poprzednia
- 1 ...
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- nastepna »
