Jako ze w czasach epidemii siedzę w domu cały czas, to kurier zdecydował się zaznaczyć, ze nie zastal mnie pod zastanym adresem, bo nie chciało mu się wjeżdżać pod mój adres. Żałosne zachowanie DHL, nie po raz pierwszy. Skandal. Ale cóż, ludzie wreszcie się od was odwrócą, gdy będziecie wciąż trzymać takich ludzi w swoich szeregach. Paczkomaty zdecydowanie bardziej się opłacają;)
ZaletyBRAK
Wadywszystko
~Misia / 2020-04-29 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Żadnego maila ani smsa dotyczącego daty i godziny dostarczenia przesyłki. Kierowca nie mógł przejechać niecałych 2km dalej gdzie znajdowała się osoba która mogłaby odebrać paczkę, ani nie mógł chwili poczekać tylko odjechał sobie i musiałam za nim jeździć żeby dostać swoją przesyłkę. Nie polecam..
~Kamil / 2020-04-29 13:48
Ocena: 1.67 / 5
Mimo wiadomość że przesyłka zostanie dostarcza w środę między 15.00 a 18.00 kurier przyjechał w wtorek o 12.00, po przekierowaniu przesyłki na następny dzień, godziny popołudniowe wurier przyjeżdża o godzinie 12.00.
Po skontaktowaniu się z infolinią zostałem poinformowany że w przekierowaniu znieniam tylko dzień, kurier może przyjechać jak mu wygodnie a godzinę można wybrać za dodatkową opłatą, po moim pytaniu, "skoro nie obowiązuje mnie możliwość wybrania godziny, to czemu widnieje tam informacja ze kurier będzie między godziną 15.00 a 18.00" osoba rozmawiająca ze mną nie wiedziała co ma powiedzieć i plątała się w słowach
~Ewa / 2020-04-29 13:14
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam firmy DHL. Dziś Kurier bez sprawdzenia czy jestem w domu zostawił paczkę pod drzwiami mieszkania w bloku.Tylko zadzwonił domowym dzwonkiem i uciekł. Zero odpowiedzialności za opłaconą przesyłkę.Kiedyś sprawdzali domofonem lub telefonicznie czy ktoś jest w domu.
Nie ma infolinii dla klientów. Numery podane na stronie są niedostępne, a kolejne komunikaty automatu ostatecznie kończą się rozłączeniem połączenia.
Zaletyszybko docierają przesyłki
WadyNie dbają o bezpieczeństwo przesłanych i opłaconych rzeczy.
~karolina / 2020-04-29 12:50
Ocena: 1.00 / 5
kurier nie dostarcza w ogóle paczki , od razu podaje, że nie było Cię w domu w momencie dostarczenia
Zaletymiła obsługa klienta w centrali , siłą rzeczy jak kurier się nie wywiązuje ze swojej pracy
Wadyjak w opinii, trzeba przekierować wyłącznie do punktu odbioru, nie ma szans na doręczenie nawet na wycieraczkę w czasie epidemii
~Liliia / 2020-04-29 12:18
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy serwis!Przesyłka jedzie do mnie już 2 tygodnia!Nie polecam!Kurierzy nigdy nie dzwonią,i nie odbierają słuchawki!
~am / 2020-04-28 22:27
Ocena: 2.67 / 5
Dziś otrzymałam informację, że przesyłka do mnie dotrze. Ponieważ pracujemy zdalnie, byliśmy w domu wszyscy. Niestety, zamiast dzwonka do drzwi usłyszałam dźwięk smsa - paczka oczekuje w servicepoint po nieskutecznej próbie doręczenia. I musiałam fatygować się do Żabki, ponieważ panu kurierowi nie chciało się jechać dwa budynki dalej. Niby nie ma problemu, ale coś tu nie gra.
~Kamisia / 2020-04-28 21:12
Ocena: 1.00 / 5
Do tej pory nie miałam jakichś większych zastrzeżeń co do tej firmy. Jednak po tym, co dzisiaj zobaczyłam to zdecydowanie się zmieniło. Czekałam na paczkę 1.5 tygodnia. Kontakt z kurierem słaby, bo nie można się do niego dodzwonić, ciągle zajęte. Zamówiłam ceramikę, konkretnie brakujące płytki do łazienki. Wiadomo, liczyłam się z tym, że któraś płytka może być pęknięta, wykruszona. Ale to co zobaczyłam, po tym jak kurier otworzył drzwi, to jakaś tragedia. Plytki nie były zabezpieczone w żaden sposób, nie owinięte w żadną zabezpieczającą przed stłuczeniem folię. Walały się po całym aucie, opakowanie od nich było rozdarte. Na 15 płytek,tylko 4 były w stanie nienaruszonym. Reszta albo polamana, albo obtarta i wykruszona. Na dodatek wszystko przyciśnięte jakims meblem do złożenia. Więc jeśli tylko macie wybór i możecie wziąć innego przewoźnika niż DHL to zróbcie to i nie narażajcie się na niepotrzebną złość i nerwy..
~Aleksandra / 2020-04-28 18:52
Ocena: 5.00 / 5
Genialna firma, dostarczają paczki od razu. Service point-rewelka.
Infolinia-W KOŃCU kompetentni ludzie w Call Center
Info-na bieżąco maile gdzie jest paczka
Polecam!
ZaletyWszystko
WadyBrak!
~Moooo / 2020-04-28 15:22
Ocena: 1.00 / 5
Zamiast paczki otrzymałam informację że mnie nie zastał kurier w domu- szkoda tylko że wcale się nie pojawił!!!!! A Pani na infolini nie widzi problemu...
ZaletyBrak !!!
WadyNajgorsza firma kurierska
~Magdalena / 2020-04-28 14:48
Ocena: 2.33 / 5
Kurier dhl dostarczył przesylke na palecie i postawił przed ogrodzeniem w piachu po czym oznajmił że nie wjedzie z nią na podwórko. Bardzo niemiły i nie uprzejmy poganial mnie ponieważ nie miał wydać musiałam wyliczyć mu drobne z czego był bardzo niezadowolony. Gdyby nie Pan który właśnie w tym czasie przejeżdżal koparka towar zostałby przy drodze. Po zapłaceniu oznajmił że miałam szczęście że akurat zjawiła się koparka. Zaplacilam 190zl za dostawę a kurier towar wylądował przy drodze dodam ze brama była otworzona i mógł spokojnie wjechać i wylądować na przygotowanym miejscu. Żenada..
~Zaneta / 2020-04-28 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Godzina 14:13,jestem w domu czekam na paczkę od dwóch dni nagle godzina 14:15 dostaje SMS że po nieskuteczne próbie doręczenia paczka trafia do żabki. Kurier nawet nie raczył zadzwonić domofonem czy cokolwiek to już nie pierwszy raz gdy jestem w domu kurier nawet nie dzwoni dramat....
~niepolecam / 2020-04-28 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam usług tej firmy. Paczki nie są dostarczane we wskazanym terminie.
~Paulina / 2020-04-28 13:19
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie miły, zbędne komentarze rzucone w moja stronę.
~basiek / 2020-04-28 12:47
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam tej firmy kurierskiej jest niesolidna i nie wywiązuje się ze zleceń mimo nadania paczki gdzie miejscem odbioru miało być moje mieszkanie nawet po pieciu dniach nikt nie zjawił po interwencji i złożonej reklamacji dowiedziałam się że przesyłka nie będzie odebrana
Wadyniekompetencja , nieuczciwość
~monika / 2020-04-28 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Już nie pierwszy raz mam sytuację, kiedy kurier zakłada, że nikogo nie ma w domu. Znowu mam do odebrania przesyłkę w punkcie DHL. Z innymi firmami nie ma takiego problemu! Zero kontaktu!
~Kuna / 2020-04-28 10:43
Ocena: 1.00 / 5
Nadałem paczkę przez DHL pytałem się kuriera czy jak wypełnić żeby było za pobraniem. Wszystko wypełniłem paczkę nadałem. Przesyłka została odebrana przez odbiorcę a ja nadal nie dostałem żądanej kwoty. Zgłaszałem reklamację a oni twierdzą że było źle wypełnione nadanie. Co dalej mam zrobić?
~Wnerwiony Klient / 2020-04-27 21:32
Ocena: 1.00 / 5
4 terminy dostawy 4 razy nie było kuriera, na przesyłkę czekam już dwa tygodnie a ciągle dostaję informacje że paczka w trakcie doręczanie, NIE POLECAM, w tym czasie In post i DPD dostarczyły już 3 paczki a DHL jednej nie potrafi
ZaletyBRAK!
Wadyjw
~Przemysław / 2020-04-27 20:14
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka odebrana z terminala DHL w Kowalach przez kuriera do doręczenia w dniu 16.04.2020 o godz.08:28 dotarła do punktu odbioru DHL odległego o 31,5 km już (!) 27.04.2020 o godz. 12:56 tj. po 11 dniach 4 godz. i 28 minutach. Daje to prędkość około 0,11km/h. Wychodzi na to, że kurierzy DHL to jedne z najpowolniejszych zwierząt świata. Zatrudnijcie żółwie to będzie 10x szybciej. WSTYD!!!!!!!!!!
~Klient / 2020-04-27 19:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie dostarczaja pod adres, tylko do swojego punktu, a w informacji pisza o nieobecności odbiorcy. Infolinia to automat a reklamacje internetem kierują na stronę której brak