Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7804 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Patrycja20 / 2020-08-02 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekaliśmy na kuriera od 3 dni cały dzień w domu. Nikt się nie pojawił, zero kontaktu telefonicznego. Mało tego na stronie DHL widnieje informacja, że nas nie zastano i przesyłka trafiła do nadawcy.
    ZaletyŻadne
    WadyBrak kontaktu, nie wywiązywanie się ze zleceń.
  • ~Małgorzata / 2020-07-31 18:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka z Niemiec była dostarczona w trzecim dniu wyslania,szok dla mnie i dla odbiorcy.Dziękuję i na pewno będę stałym klientem
    ZaletySzybko,sprawnie,bez uszkodzeń
  • ~Elkie / 2020-07-31 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacja o przesyłce awizowanej podczas gdy cały dzień ktoś jest obecny w domu. Brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego. Najgorsza firma kurierska ever.
  • ~Bombuś / 2020-07-31 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej ponieważ nie wywiązują się z czasu który mają. Paczka powinna przyjść do 3 dni a jest dzień 7. Co najlepsze cały czas jest w tym samym miejscu obsługa klienta proszę was tam nawet nie da się dodzwonić a do przewoźnika tym bardziej.
    ZaletyNie ma zalet!
  • ~kuku / 2020-07-30 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL TO GOWNO a nie firma kurierska wysylaja sms ze mozna placic karta a kurier otwiera oczy jak ma miec terminal , nie maja terminali a wine zrzucaja na inna filie , porazka
    Zaletybrak
    Wadyniska dbalosc o klienta
  • ~elly / 2020-07-29 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Strona do śledzenia przesyłek to jakieś nieporozumienie... Po dodaniu nr przesyłki nie można zaznaczyć opcji, że nie jest się robotem, a co za tym idzie sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka
  • ~Panorama / 2020-07-29 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie przesyłki w ciągu kilku ostatnich dni. Jedna nadana dotarła do odbiorcy po tygodniu. Przez 3 dni kurier nie mógł jej odebrać, bo kłamał, że "nie było nikogo w domu", a odbiór był w firmie pełnej pracowników. Druga przesyłka miała być dostarczona do banku, ale nie dotarła, bo .... "nie było nikogo w domu" :) Infolinia - mistrzostwo świata w braku kontaktu i wkurzaniu klientów. Nikomu nie polecam w żadnej sytuacji !!!!
  • ~Aleksandra / 2020-07-29 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja z dzisiaj, mimo że cały dzień jestem w domu to kurier przekierował paczkę do punktu odbioru oddalonego od mojego miejsca zamieszkania o ponad 1km!!!! Brak kontaktu ze strony kuriera i kłamstwo że nie zastał odbiorcy pod wskazanym adresem( taka informacja widnieje na śledzeniu) Nie po to zamawiam paczkę do domu żeby potem latać po nią po całym mieście!!!!! Porażka!!!!! I to kolejna sytuacja z tą firma, prowadzą sobie SAMOWOLKĘ!!!!!!!
  • ~Agnieszka / 2020-07-28 20:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzisiaj o 11:00 kurier odebrał ode mnie paczkę, w systemie widnieje: problem z nadaniem paczki18:08 dzwonię na infolinię A pani nie jest w stanie powiedzieć mi gdzie jest paczka, proszę o połączenie mnie z osobą decyzyjna, niestety ta osoba również nic nie wie
    XXI w, nikt nic nie wie, nikt nie jest w stanie pomóc klientowi, na dodatek Pani kierowniczka jest niemiła i zbywa mnie.
    Nie wiem gdzie jest moja paczka, nie wiem kiedy i czy dotrze na czas. Nie polecam.
  • ~Sylwia / 2020-07-28 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz się spotkałam z firmą która w razie jakiejkolwiek pomyłki mająca dwa telefony kontaktowe nic z tym nie zrobiła wysyłałam ważny dokument który miał być dostarczony na kolejny dzień,tu się przyznaje pomyliłam jedną cyfrę w kodzie pocztowym nikt do mnie nie zadzwonił nie zweryfikował tylko paczkę zwrócono mi a zapłaciłam. I nie chodzi mi tutaj wcale o te pieniądze najłatwiej było ją po prostu oddać a kasę zabrać ale można było po prostu po ludzku zadzwonić i się upewnić tylko tyle
  • ~vivera7 / 2020-07-28 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier odjechał z paczka na którą czekałam cały dzień. Nie podjechał pod dom, nie zadzwonił dzwonkiem. Zadzwonił na telefon, którego nie zdążyłam odebrać, oddzwaniajac do kuriera powiedział mi że nikogo nie było i paczka będzie do odebrania do 3 dni. Teraz mam czekać następne 3 dni w domu na człowieka który po 1 nieodebranym telefonie odjeżdża nawet nie z pod mojego domu.
  • ~Hej / 2020-07-28 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarczył paczki po kontakcie telefonicznym na infolinię powiedziano mi że to nie możliwe mają wpisane ze był A mnie nie było w domu. Więc ustawiłem kamerę w oknie i czekałam no i jest kurier jadąc spojrzał się tylko i pojechał dalej wpisując notkę że odmówiłam przyjęcia przesyłki. Najgorsza firma kurierska z jaką miałam styczność.
  • ~Piotr / 2020-07-28 09:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Kierowca miał dostarczyć dwie paczki od jednego sprzedawcy. Dał jedną, a po pytaniu o drugą stwierdził, że nie ma. Mówię mu, że musi ją mieć, bo raczej do małego kartonika,ktory został mi wręczony, nie zmieścił się towar o wymiarach 100x80. Pokręcił głową mrucząc pod nosem jaki to ja jestem.
    Za 15 minut wrócił i stał pod oknem i darł się na całą okolice, że jeszcze jedna jest (ta wielka). Jak zszedłem to z pretensjami do mnie, że nie odebrałem tej drugiej, że nie zauważyłem, że jej nie mam. Zostałem zwyzywany od "debili społecznych, którzy paczki odebrać nie potrafią" . Nosz.. żenada. Rozumiem, że wirus i strach, ale jakiś podstawowy poziom kultury należy zachować. Powiedziałem co miałem i zostawiłem go przed furtką mruczącego do siebie.
    Nie lubi pracy z ludźmi to niech idzie do samozatrudnienia w piwnicy..
    ZaletyBrak.
    WadyKultura, a właściwie jej brak.
  • ~Marta / 2020-07-27 18:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Kolejny raz, kiedy dostaję SMS, że paczka czeka w punkcie po nieudanej próbie doręczenia. A ja siedzę cały czas w domu. Wrrr..
  • ~Magda / 2020-07-27 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar nie jest dostarczany brak konkretnego kontaktu z klientem
  • ~piotr / 2020-07-24 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    regularnie niszczą przesyłki i nie uznają reklamacji złodzieje i oszuści. nie polecam podpisywania umów z tą firmą
  • ~Słusznie Zbulwersowany / 2020-07-24 17:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Kontakt z DHL?
    Nie ma czegoś takiego!!!! infolinia jest automatyczna i wolna, po wciśnięciu kilku cyferek i numeru paczki dopiero masz mozliwosc rozmowy z konsultantem przy czym rozmowa zostaje przerwana albo pojawia sie sygnał „zajęty”. Próbowałem 6 razy w ważnej dla Mnie sprawie i za każdym razem ten sam scenariusz. 6x5minut wstepnej rozmowy daje około 30 minut bezefektywnego czekania na linii... inpost to jest przyszłość, nie żadne DHL.
    WadySame wady porownujac z innymi dostaecami
  • ~Jowita / 2020-07-24 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet sie nie watygował aby dotyczyć paczke, nie dzwonil nie byl w domu
  • ~Paweł / 2020-07-24 06:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawdę, najgorsza kurierka na świecie, wieczny brak kontaktu z kurierem, brak informacji od kuriera ( na stronie info ze kurier informuje o planowanej dostawie... g.wno prawda wiadomość wysyłana z jakiegoś 3 cyfrowego numeru automatu. Dostawa w planowanym dniu się nie odbywa, reklamacje ? Tak można zgłosić i otrzymać wiadomość zwrotna w postaci „przeprosin” i zapewnień ze coś się zmieni ... oczywiście wiadomość generowana automatycznie. Przez brak kontaktu kurier bezrezultatow próbuje dostarczyć (teoretycznie) paczkę. W dobie inposta lub nawet o wiele lepszej obsługi PP. SA to jest DNO i kilometry mułu. Nie polecam korzystać z usług tej pseudo profesjonalnej firmy, ponieważ szkoda Państwa nerwów.
    ZaletyKiedyś może przyjdzie
    WadyBrak kontaktu z kurierem
    Nieterminowość
    Wszędzie na infoliniach automaty
    Brak informacji o planowanym w danym dniu doręczeniu
    Paczka krąży to bus to sortownia (przez brak kontaktu)
    Brak informacji nawet w servicepoint (żabka, inmedio)
  • ~Pakuss / 2020-07-23 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Przychodzi wiadomość O godzinie 7 że przesyłka ma być w godzinach 8.00-12.30.
    Jest godzina 14.20 po kurierze ani śladu
    Po co takie maile człowiek mógłby coś porobić a tak czeka, czeka i czeka. WEŹCIE SIĘ W GARŚĆ
    ZaletyNie ma
    WadyWady są wszędzie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8218
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170