Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7738 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2020-10-22 11:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Śledzenie przesyłek - żart i tak nie wiadomo gdzie jest przesyłka. A czas tragedia!!!
    ZaletyBrak
    WadyCała obsługa
  • ~Leszek / 2020-10-22 10:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie odebrałem sporą przesyłkę kurier z KONINA bardzo bardzo uprzejmy i pomocny BRAWO DLA TEGO KURIERA (nr.przesyłki 22722167802)
  • ~Robi / 2020-10-22 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,nie wiem czy to wina człowieka który obsługuje rejon w którym mieszkam czy po prostu ta firma tak działa,ale to jakaś kpina kurier przyjechał i dzwoni że ma paczkę mówię że mnie nie ma, oczywiście nie bylo żadnej wiadomości wcześniej że kurier przyjedzie,bo gdyby takowa byla to siedzial bym w mieszkaniu, pytam czy dostarczy jutro on że będzie sie kontaktował, ostatecznie kurier wpisal ze odmowiłem przyjęcia paczki i zostala ona zwrócona do nadawcy.Brawo
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Old man / 2020-10-21 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dzień czekania na kuriera.Ma numer telefonu ale nie zadzwoni ani nie przyśle SMS, kiedy będzie i czy w ogóle będzie. Że ta firma jeszcze istnieje? (DHL)
    WadyWszystko
  • ~Ryszard / 2020-10-21 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W Bydgoszczy dzielnicę Stary Fordon obsługuje kurier DHL który jest figurantem. Ani nie dostarcza
    przesyłek pod wskazany adres ani nie odbiera zleconych przesyłek.Trwa to już kilka lat.Jak można
    zatrudniać takiego osiłka.Polecam omijać z daleka firmę DHL.
  • ~Hubert / 2020-10-21 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, ubezpieczenie nie działa, zero szans no odzyskanie, świecić oczami trzeba przed klientami przez tą najsłabszą firmę kurierska.
    Nie dostarczają przesyłek, piszą że adres niepełny - na przesyłce jest numer lokalu ulica i kod pocztowy, czego brakuje?
    ZaletyBrak
    WadyTylko jedna: BRAK ZALET
  • ~Agnieszka / 2020-10-20 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poprzednimi opiniami.. kurier kłamie że był pani z info kłamie że będzie po 13ej. Kaszana. Mam 1 dzień wolny w tyg.sprawy do załatwienia a oni sobie jaja robią
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwa na każdym poziomie kadrowym.brak kontaktu z kurierem
  • ~XYZ / 2020-10-20 12:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie podjął próby kontaktu ze mną i od razu przy dostarczeniu. Widziałam, że kurier wszedł do klatki po czym nawet nie zadzwonił dzwonkiem i zmienił status na „odbiór paczki w punkcie odbioru”. Nie polecam, żenada!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z zamawiającym
    Lenistwo kurier
    Niekompetencja

  • ~Leszek / 2020-10-20 10:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Ta firma to pomyłka. Jedyna gdzie nie ma kontaktu do kuriera. Godziny dostarczenia trzeba brać urlop albo mieć emeryta w domu. Nie powinni świadczyć usług dla klientów indywidualnych bo się do tego nie nadają.
    ZaletyBrak
    WadyNie przystają do czasów
  • ~veg / 2020-10-18 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wybrałem opcję dostawy w godzinach 18-22, za którą specjalnie dopłacałem, ponieważ odbiorcy na tym zależało. Tymczasem kurier przyjechał sobie do odbiorcy o godzinie 12stej. Gdzie sens, gdzie logika?
    Dodatkowo kurier twierdził, że dzwonił do odbiorcy; odbiorca mówi, że nie miał żadnego połączenia.
    Dzwoniąc na infolinię (infolinia jest tak skonstruowana, że jest irytująca) uzyskałem informację, że kurier nie może przyjechać do odbiorcy w godzinach, jakie były umówione. Co mogę zrobić w tej sprawie? Zgłosić reklamację. I tyle.
    NIE POLECAM.
  • ~Marzena / 2020-10-17 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska ,osuzkauja że nie było nikogo w domu albo nie sa przygotowani do pracy
    ZaletyŻadnych
    WadyNie korzystać
  • ~AWywaloneWtoDhl / 2020-10-16 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie przez Zalando.
    DHL ma obowiązek wysłać maila z powiadomieniem o czasie przesyłki. W moim przypadku zero informacji przez cały tydzień, dopiero w piątek spojrzałem na śledzenie zamówienia na stronie Zalando i przekierowanie na stronę DHL, że adres jest rzekomo niepoprawny a potem sam odmówiłem przyjęcia paczki? Adres się nie zgadza, ale zdołałem odmówić? Kuriozum.
  • ~Bodzio / 2020-10-15 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL to dno nie wiadomo czy kurier był z paczką żadnej informacji SMS że paczka leży w magazynie
    od 3 dni do odebrania gdyby nie informacja od nadawcy paczki i podanie numeru przesyłki to można czekać niewiadomo ile dni totalne olewanie
    aby odwalić dniówkę
    WadyBrak powiadomienia że przyszła paczką i leży w magazynie
  • ~ewa / 2020-10-15 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat dramat dtamat to za mało, brak kontaktu telefonicznego, godziny dostawy od 9 do 12 to chyba dla emerytów
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z kurierem , godzumy dosrawy makabryczne
  • ~RB / 2020-10-15 11:02
    Ocena: 2.00 / 5
    od czasu epidemi - paczki z USA zamiast przychodzić w 2-3 dni potrzebują 5-6 dni
    na infolinii nikt nic nie wie,
    nie docierają e-maile z awizacją przesyłki, infolinia twierdzi że wysłane , zanim zajmą się przesyłką 2-3 dni leży na magazynie w Pyrzowicach, a zaraz potem łatwo dostać dodatkową opłatę za magazynowanie - nie zawinione ze strony klienta .
    przy wysyłce zwrotnej do USA - paczka tydzień leżała na magazynie - po interwencji okazało się ze brakuje podpisu na jednym dokumencie - w chwili oddawania paczki wszystko było OK, mieli wszystkie dane kontaktowe - ale nikt nie zadzwoni i nie napisze
  • ~Agnieszka / 2020-10-15 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie miła obsługa klienta. Nie polecam. Infolinia to dno totalne. Uzyskanie informacji graniczy z cudem
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Małgorzata / 2020-10-15 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiła obsługa kluenta . Nie polecam.Po przekierowanie paczki nie dotarła ona pod wskazany adres .Zostala przekierowana do Choroszczy do oddziału firmy. Trudno się dodzwonić.Obsluga telefoniczna tragiczna.
  • ~Marta / 2020-10-14 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zgłosił, że nikogo nie ma w domu, kiedy w domu przebywały i od dwóch dni czekały dwie osoby. Po zgłoszeniu tego faktu w Punkcie Obsługi Klienta, Pani skontaktowała się z kurierem, który kłamał, że był na miejscu. Można przecież to sprawdzić, bo mają GPS. Zostałam poinformowana, że kurier musi wrócić na dzielnicę na której mieszkam w godzinach 16-18.00. Znowu czekanie! O 17:42 zadzwoniłam znowu do Biura DHA, by dowiedzieć się, że kurier skończył pracę i zwrócił paczkę do magazynu. Kłamią wszyscy!!! Pani w biurze Obsługi Klienta, kurierzy!! Zgłaszam sprawę do Biura Praw Konsumenta. Nie polecam!!!
    Zaletyzero!
    WadyPocząwszy od pracy kuriera, kłamstwach!!!, skończywszy na pracy Pani w Biurze Obługi!!! Tragedia!
  • ~Antek / 2020-10-14 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy dramat. Nie dostarczają przesyłek w wyznaczonym czasie. Często nie można się z nimi skontaktować a jak już łaskawie odbiorą telefon to nie można się z nimi w żaden sposób pogadać. Radzę korzystać z innych firm kurierskich.
  • ~Gosia / 2020-10-14 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka, od dwoch dni czekamy na kuriera aby pobrał przesyłkę i co i nic bo wlasnie sie okazalo ze kurier cos sobie kliknal i anulowal zlecenie. Wczoraj tlumaczyli ze awaria systemu, ze nie po drodze bylo to itd, dno
    ZaletyBrak
    WadyDhl jest wada
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12702
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8095
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7738
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4131
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4767
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3995
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088