Ja również nie polecam tej firmy. Niby chcą numer telefonu, maila mają, ale problemem jest napisać chociaż głupiego smsa, ze kurier będzie miedzy np 12 a 13. Dzisiaj nie zdążyłam po prostu otworzyć drzwi domofonem, a kurier zamiast zadzwonic drugi raz, albo po prostu zadzwonic na telefon (tak robią kurierzy w innych firmach), to po prostu sobie poszedl zanim zdążyłam wyjsc pod klatkę zeby odebrać osobiście.. zero kontaktu, maja totalnie gdzies, czy paczka zostanie doręczona. Napisalam skargę, że muszę mieć dzisiaj doręczona paczkę, bo od jutra mnie nie ma. No tragedia. W dodatku żadnej informacji w wiadomościach z nr do kuriera czy chociaz na infolinię, żadnego maila pod ktory mozna napisac. Wszystkiego trzeba samemu szukac. Jedyny plus, to że zadzwoniono do mnie w sprawie skargi i zapewnili, że monitorują, aby ta paczka dziś dotarła. Wiec moze nie tyle co nie polecam firmy, co po prostu kuriera z Legnicy, który ma gleboko gdzies dostarczanie paczek i kontakt z odbiorca, bo latwiej jest napisać ze nikogo nie ma w domu. Nie leży praca kuriera to idź myc podłogi (nie obrażając oczywiście nikogo). Firma powinna dokładać większych staran, żeby kurierzy byli kontaktowi i uczciwi, a nie brani z ulicy, tacy pierwsi z brzegu. Jak widać nie każdy nadaje się do takiej pracy, a potem firma zbiera negatywne komentarze.ZaletyPo złożeniu skargi skontaktowano się ze mną.
WadyZero kontaktu ze strony kuriera. Brak informacji o szacowanej godzinie dostarczenia. Brak ponownej próby doręczenia. Brak maila bądź nr telefonu do danego kuriera w wysyłanych przez DHL wiadomościach (co skutkuje brakiem możliwości kontaktu bezpośrednio z kurierem, wiec trzeba się naszukac, aby złożyć skargę i czekac na kontakt, co przekłada się na długi czas oczekiwania).