Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7737 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2020-11-23 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Paskudna firma, stosująca praktyki monopolistyczne i w mojej opinii zlodziejskie. Pech chciał, że to oni dostarczają moją przesyłkę z Meksyku, którą postanowili przekazać do oclenia. Urząd Celny naliczył cło w wysokości 0 zł, jednak DHL policzył sobie za pośrednictwo ponad 500 zł (przy wartości paczki około 1800 zł i oolaconych przez nadawcę kosztach transportu!). O tym, że paczka jest przechowywana w magazynach DHL dowiedziałem się tydzień po jej przylocie (rzekomo nadawca wpisał błędny numer mojego telefonu, co utrudniło DHL-owi ze mną kontakt). Po mojej interwencji osoba odpowiedzialna za przesyłkę obiecała anulować opłatę za przechowywanie w nagazynach, mimo to opłata ta została naliczona (w wysokości około 220 zł z wspomnianych ponad 500 zł). Do wartości paczki jako podstawy oclenia DHL postanowił doliczyć 100$, mimo że na rachunku wystawionym przez nadawcę "shipping cost" wynosiło 0$ (według DHL "transport nie został opłacony", więc do Urzędu Celnego wysyłają informację, że dodają "standardowy" koszt transportu 100$!). Kontakt z osobą odpowiedzialną za paczkę jest utrudniony, nacechowany arogancją typową dla monopolistycznej korporacji. Mija 10 dni od przylotu paczki do Polski, a DHL ją przetrzymuje, żądając za paczkę okupu w wysokości 500 zł mimo nienaliczenia cła przez Urząd Celny.
    ZaletyBrak
    WadyNaliczanie horrendalnie wysokich i niezrozumiałych haraczy wobec odbiorcy paczki mimo darmowej wysyłki (pokrycia kosztów transportu przez nadawcę), przetrzymywanie paczki bez winy odbiorcy i naliczanie za to opłat, arogancja osoby kontaktowej i niewypełnianie przez nią zobowiązań zaciągniętych wobec klienta, sprawiają wrażenie mafii kurierskiej pobierającej haracz od klientów, a nie rzetelnej firmy
  • ~czama / 2020-11-21 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Z daleka od tej złodziejskiej, oszukańczej i lekceważącej klienta firmy. Zapomniałem dodać bezczelnej !!!
  • ~Adi / 2020-11-21 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL dajcie sobie spokój kupiłem nową maskę do samochodu kurier dostarczył uszkodzoną po złożeniu reklamacji odpisują że nie ma przesłanek do uznania szkody! Masakra! Omijajcie tą firmę! Ani zamawiać ani wysyłać paczki bo można narazić się na straty!
    ZaletyNie ma
    WadyPorażka Umywają ręce od wszystkiego!
  • ~Lukasz / 2020-11-21 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej z DHL Najgorsza firma kurierska jaka moze byc. Cło jakie naliczyli przewyzsza 3 krotnie cene zakupu towaru ... paragon orginalny byl w paczce.
  • ~Doris / 2020-11-21 11:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Dhl Bielsko...szybko sprawnie i bez problemów... paczka doszła w 2 dni ;)
    Cena w porównaniu z pocztą polską super ;) (poczta za małą paczkę wzieła 70 zl...dhl za 3x większą 80 zl)
    Na wysyłki międzynarodowe jedynie dhl
    (Poczta 7 dni , dhl 2 )
    Polecam z czystym sercem
    ZaletySZYBKO, TANIO ,
  • ~Kynek / 2020-11-20 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dhl najgorsza firma jaką znam kurier nie dzwoni twierdzi że byl 3 razy pod adresem to jest jakieś nieporozumienie nie polecam wiecznie z nimi problemy a szczególnie SANDOMIERZ ...
    ZaletyBRAK
    WadyKIEROWCY ZERO KONTAKTU
  • ~Eraf / 2020-11-20 15:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Odbiór paczki zamówiony w środę. W piątek paczka czekała już na odbiór po przejechaniu 550 km.
    ZaletyBez zastrzeżeń
    WadyBez zastrzeżeń
  • ~Michał / 2020-11-20 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna paczka zniszczona przez kuriera, a zamówiona część naprawcza ma status "umówione z odbiorcą inny termin dostarczenia". Z nikim się nie umawiałem! Żenada, nie polecam. Wolę zapłacic więcej za przesyłkę, byle nie dhl
    Zaletybrak
    Wadyniszczą paczki, kłamią, są nieterminowi
  • ~Nie dla DHL / 2020-11-20 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielkie NIE dla tej firmy kurierskiej ! 17.11.20 dostałam smsa, w którym pojawiła się informacja, że w najbliższy dzień roboczy będzie dostarczona przesyłka. 18.11.20 miała być paczka, cały dzień czekałam i nic. 19.11.20 kolejna informacja, że kurier będzie u mnie między godziną 10 a 12. Przez cały dzień nie było ani kuriera, ani żadnej wiadomości, że paczki znowu ostatecznie nie będzie. Jednak DHL postanowił tego dnia zdenerwować mnie jeszcze bardziej i na stronie śledzenia paczek umieścił informację, że kurier nie zastał mnie w domu ! Finalnie przesyłkę otrzymałam na 3 dzień, ale odnoszę wrażenie, że to tylko dzięki interwencji i wykonaniu telefonu ze skargą. Człowiek całymi dniami czeka na swoje zamówienie, a firma robi z niego idiotę. Nie polecam, najgorsza firma kurierska !
  • ~inos / 2020-11-20 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś dostałem informację, o nieudanym dostarczeniu paczki. Zadzwoniłem do kuriera który mnie bezczelnie informuje, że nie było nikogo w domu. W domu była cała rodzina i mały pies który przy byle puknięciu od razu ujada. Kłamstwo nic więcej.
    Tego samego dnia odebrałem dwie przesyłki z innej firmy (nie będę reklamę robić)
    ale z DHL więcej nie skorzystam.
    ZaletyKiedyś było rzetelnie teraz nie
    WadyNie uczciwy kurier.
  • ~calipso / 2020-11-20 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie kuriera zostało zamówione wczoraj - dziś miał być między 9:00-11:00...zadzwoniła pani z obsługi, że godzina przyjazdu kuriera zmienia się do godz. 13:00 ...jest 13:40, żadnego telefonu, a kuriera jak nie było tak nie ma. Porażka
  • ~Nadine / 2020-11-20 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    This is a review for DHL Parcel. Horrible! Packet was sent from Germany to Poland, extra pay to have a quick, confirmed delivery into my hands within 3 days. It was supposed to be a surprise for me. After 5 days, the sender had to give away the surprise and asked me if I got anything. Nothing. When I went online, the tracking information on the German DHL site differed from the tracking information on the Polish DHL site. Which one to believe? Finally, I understood they had "apparently" been at my door 2x (on both days I was home at the time of the fake delivery), did not leave a note, and do not deliver a 3rd time, so I had to pick it up within 7 days before it was to be sent back to Germany. The 7th day was tomorrow, so I had to go there 'right now' to still catch it.

    I wanted to call - but there is no functioning phone number.

    +48426345100 is only for DHL Express and will not answer any questions on DHL Parcel.
    +48426345345 is only for international parcels from outside the EU and will not respond to EU parcel questions. There is NO number for EU parcels.

    Trying to get in touch with the DHL station in Gluchowo is impossible. These numbers that you can find online are out of order: 61 810 93 28 & 801-345-345 no need to try.

    Trying to write an email is another impossible process since the options on which to write are limited and it takes you in loops.

    There is no social media presence where to complain (twitter account or FB page).

    You literally have no other choice than to get dressed and go there.

    The pick up station was outside of Poznan, 17km away from my home. I had to cycle there, in the dark since it was 5pm (and since we are in the middle of a pandemic and I did not want to take public transport).

    Why on earth did they not store it in one of their thousand Zabkas? I have one right in front of my house!

    When I got there, I had to wait 30min outside because ... pandemic. Once inside, there is no ventilation whatsoever. It is stuffy and sticky and warm and perfect air-droplet infection ground for Covid-19.

    The lady that got me my package was nice and efficient, I must say that. When she asked to see my note from the postbox to confirm delivery to the right person and I told her I did not have a note, she didn't even look up - it seems like she is used to hearing this.

    I got my package by cycling there and back 37km. I will NEVER use DHL Parcel again, it is appalling that there is no way to reach anyone. It is the absolutely worst customer experience I have ever had with any company.
    Wadyexpensive, no notes in post box, no delivery but self pick up, pick up station very far away
  • ~Pawel / 2020-11-20 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada nie polecam paczka miała być po 3 dniach anodzie już 10 dni
    ZaletyZadnych
    WadyWady i tylko wady
  • ~Bonnie / 2020-11-19 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj nadszedł ten dzień, w którym postanawiam na zawsze zrezygnować z usług tego żałosnego DHL. Kolejny raz przesyłka nie została mi dostarczona, ale tym razem nawet nie została przekazana do najbliższego POP, a do innego miasta :) teraz towarzystwo z DHL umywa rączki, bo paczka wróciła do nadawcy i mam sobie sama radzić.
    Zero telefonu do klienta, kłamstwa na każdym kroku, że niby nikogo nie było (mimo że siedziałam w domu z telefonem w ręce), a kolejny mail, że paczka niedostarczona, bo podano błędny adres i jeszcze następny, uwaga: niekompletne dane; nr telefonu, który notabene sprawdzałam kilkanaście razy, czy na pewno dobrze wpisałam.
    Dla mnie to jest niepojęte, jak tak można oszukiwać i ogólnie traktować ludzi. Innym razem kurier z wielką łaską wniósł paczkę, ale miał czelność przypyskować mojego partnerowi, że "nie każdy przynosi przesyłkę pod drzwi".
    Nigdy, k*wa więcej.
    Zaletynie ma przesyłki, nie ma zalet
    Wadybrak profesjonalizmu, zniewaga klienta
  • ~Odpowiedzialna / 2020-11-19 17:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurierzy nie zakładają maseczek
    Zgroza . Brak kultury. Reakcja bezczelna
    ZaletyBrak
    WadyBrak połączenia z konsultantem
  • ~Sylwia / 2020-11-19 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka może być. Dostałam e-mail że paczka będzie dziś między 12:00 a 14:00, siedzę cały dzień w domu żeby odebrać paczkę. Wchodzę na śledzenie pączek i co się okazuje, że jednak paczka będzie jutro. Zero wiadomości na maila ze strony firmy o tym że paczka jest opóźniona.
  • ~Bunny / 2020-11-19 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Negatywna. Kurier robi co chce A kontaktu z frima brak. Mimo nr telefonu na się automat tak przełącza że i tak nie da się nic załatwić. Oprócz tego co można sprawdzic w necie. Jak dla mnie podejście wal się frajerzy, zapłaciłem za dostawę z wniesieniem A przyjedziesz sobie po paczkę.
    ZaletyKurier zadzwonił że będzie
    WadyGodziny dostawy dla niepracujacych. Brak kontaktu z firmą
  • ~Zofija / 2020-11-19 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być dostarczona na godziny 12.00-14.00 dziś.
    Zachowanie kuriera (jeden dzwonek i w nogi zanim zdążyłam wstać z krzesła) świadczy o tym, że nie miał najmniejszej ochoty dostarczyć przesyłki do rąk własnych. Dla niego to ubaw po pachy, dla mnie strata całego dnia i konieczność poproszenia kogoś o odbiór w punkcie DHL. Mam ponad 70 lat i złamaną nogę.
    ZaletyZERO
    WadySAME
  • ~Diana / 2020-11-19 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier oczywiście stwierdził, że nikogo nie ma w domu. Płacisz za przesyłkę, żeby i tak jechać po nią 15 km do punkty bo komuś się nie chciało wejść.
  • ~Adam / 2020-11-19 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli zależy Wam na terminowości i bezpieczeństwie przesyłki to unikajcie firmy DHL jak ognia. Wysłałem za ich pośrednictwem przesyłkę z bardzo ważnymi dokumentami. Niestety zgubili kopertę w sortowni. Do dzisiaj nie została odnaleziona, a kolejne interwencje trafiają w próżnię. Chciałem zaoszczędzić czas, teraz będę musiał poświecić go kilka razy więcej na odtworzenie dokumentów, nie mówiąc już o utracie dotacji, której nie otrzymam bo dokumenty nie dotarły na czas do Urzędu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12700
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8095
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7737
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4131
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4124
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4764
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088