strona 264 z 391
- « poprzednia
- 1 ...
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- nastepna »
-
~Tomasz / 2020-12-17 16:46Ocena: 2.00 / 5
Moja płyta indukcyjna o wartości 1500 złotych oznaczona „szkło w środku „ do wyrzucenia .Wejdę na drogę sądowa jeśli będzie trzeba ale pieniądze za nią zamierzam odzyskać -
-
~Patryk / 2020-12-17 16:23Ocena: 1.00 / 5
żenada. kurier nigdy nie dotarł. paczka do odbioru cholera wie gdzie. nie po to płace za dostawe pod konkretny adres by musieć jechać 80km do siedziby firmy. ZaletybrakWadywszystko -
~Mirosław / 2020-12-16 21:12Ocena: 1.00 / 5
Firma bardzo nie profesjonalna obsługa kurierzy nie do zaakceptowania niekompetentni nie znający się na swojej pracy nie umiejący nic wytłumaczyć lub pod powiedzieć jedynie zdawkowe odpowiedzi.kurier który próbował mi wmówić moja nie obecność w domu bardzo nie odpowiedzialnie zachowuje się arogancki i pyskaty.ostatecznie zrezygnowałem z usług DHL anulujący przesyłkę zero kontaktu zero profesji ZaletyŻadnych zalet nie zauwazyłem brak kontaktu nie miły kurier brak pomocy przy reklamacji , porażkaWadySame wady bez zalet omijam tą firmę szerokim łukiem szczęście że są inni na tym rynku -
~Tom / 2020-12-16 13:28Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna,najgorsza ze wszystkich firm.Paczka ktora miala byc dostarczona oczywiscie niedotarla a po dwoch dniach zostala odeslana do nadawcy.Kurier pomylil zawod,chodzi o kuriera we Wroclawiu.ODRADZAM TEJ FIRMY WSZYSTKIM. ZaletyBrak zaletWadySame wady lacznie z kurierem jak i obsluga klijenta ktora za kare byla chyba w pracy. -
~Natalia / 2020-12-16 11:58Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości przekierowania paczki, bardzo utrudniony dostęp do infolinii i konsultanta. Po dodzwonieniu się praktycznie osoba nie była w stanie mi zupełnie pomóc, bo nie widzi w systemie, kiedy paczka będzie dostarczona, nie była w stanie napisać informacji o prośbie kontaktu z kurierem z racji na zepsuty domofon, nie była w stanie przekierować paczki, po czym chciała jak najszybciej kończyć rozmowę dopytując czy coś jeszcze nim zdążyłam odpowiedzieć już się rozłączyła. Zaletyżadnych -
~Wioletta / 2020-12-16 09:46Ocena: 1.00 / 5
Przepraszam, ta firma to jakaś pomyłka. Czas dostawy przesyłki był wyznaczony na 12 /30 a wogóle gościa nie było. Nigdy więcej tej firmy kurierskiej. Sytuacja ta powtarza się za każdym razem. Może by ktoś odpowiedni wyciągnął wnioski oraz porządne konsekwencje. Łódź górna -
~Pisko / 2020-12-15 22:44Ocena: 1.00 / 5
Zawsze jakiś problem! Ostatnio paczka zawieziona gdzie indziej dziś - brak w ogóle dostarczenia. Porażka! Nie polecam!!!!! -
~Joanna / 2020-12-15 21:02Ocena: 1.67 / 5
Niestety bardzo złe opinie są w wypadku tej firmy zasłużone. Kurier nie pojawia się z przesyłką, obsługa klienta nie rozwiązuje problemu, nie odpowiada na zadane pytania w sprawie przesyłki. Jest to jedyna firma kurierska, która nie szanuje swoich klientów. gdy mam otrzymać przesyłkę dostarczaną przez DHL, spodziewam się kłopotów i niestety zawsze są... ZaletybrakWadynieterminowość, obsługa klienta nie zadaje sobie trudu by cokolwiek sprawdzić i wyjaśnić -
-
~bogdan / 2020-12-15 19:51Ocena: 1.33 / 5
NIE POLECAM !!! Działa jak za komuny poczta..przesyłka do mnie nadana z Bielska w piątek..dzis jest środa a na stronir komunikat że jest w gł.sortowni w Warszawie ..Szok. To samo z nadaniem..wczoraj wysłałem do Wrocławia a dziś wieczór pokazuje że jest w gł.sortowni w Warszawie.Unikać tego dziadostwa -
~Kamila / 2020-12-15 18:05Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tych usług kurierskich ! Najgorsza usługa kurierska jaka może być ! Po zgłoszeniu 2 interwencji nadal sytuacja była jaka była mimo obietnic że wszystko jest wyjaśnione a okazało się że paczka która jest mi potrzebna bardzo została odesłana do nadawcy ! No śmiechu warte ! Nie korzystajcie z tych usług bo totalne dno. Ostatni raz z nich korzystam! ZaletyNie ma żadnychWadyMogłabym wymieniać i wymieniać -
~ona / 2020-12-15 17:37Ocena: 1.00 / 5
Pierwsza część poniżej; dno i dziesięć metrów mułu ciąg dalszy,
Po rozłączeniu się kuriera i zablokowaniu mojego telefonu,
Weszłam na śledzenie przesyłek, żeby zobaczyć co dalej...
No i kolejny szok !!!
Cytuję " Od dziś godz.15:33 (godzina rozłączenia się kuriera) przesyłka do odbioru przez klienta w punkcie...
!!!!
"Za karę ", że po półdniowa oczekiwaniu na przesyłkę śmiałam zgłaszać uwagi, o braku kontaktu, i
Kilkugodzinnym opóźnieniu paczkę (10kg) mogę odebrać sobie sama !!!
Omijać szerokim łukiem, szkoda nerwów, straconego czasu, dno totalne,ZaletyzeroWadyOpisane -
~ona / 2020-12-15 16:05Ocena: 1.00 / 5
Dno i dziesięć metrów mułu
Zero kontaktu z klientem, sms z informacją że paczka będzie dostarczona dnia następnego i tyle ..
Dowiedziałam się prywatnie że przedziały godzinowe są podawane na infolini
Jest też opcja kontaktu tel.z kurierem, ale ten nie odbiera tel.
Po trzech godzinach po czasie deklarowanej dostawy, jaśnie kurier DZWONI,
Na moje pytanie dlaczego z kilkugodzinnym opóźnieniem, odpowiada że " Nie ma godziny dostawy"
Ja na to, że godziny są na infolini, na co on "aha, no to ok" i zablokował mój n-r
Zlecenie 23043535976 z 15 grudnia tel.kuriera 539....981ZaletyzeroWadyzmarnowany czas i nerwy -
~Zielonkaxc / 2020-12-15 16:01Ocena: 1.33 / 5
Po terminie .bed żadnego tłumaczenia zero kontaktu od kóriera,paczka w Kaliszu leżała 2 dni.nie polecam ostatni ras z korzystałem z tej firmy. -
~Klient / 2020-12-15 15:44Ocena: 1.00 / 5
Wysyłają wezwanie w sprawie faktur, których nie dostarczyli do klienta. Próba zdobycie duplikatu kończy się fiaskiem. Pan na infolinii był bezczelny i kompletnie nie chciał pomóc. To jest jakiś cyrk na kółkach. ZaletybrakWadyWszytsko radze sie trzymac od nich jak najdalej -
~aaaa / 2020-12-15 14:49Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy nie dzwonią! Efekt: brak paczki! Ostatnio paczka zostawiona gdzie indziej. Nie polecam! WadyNie dzwonią. -
~Miła / 2020-12-15 14:11Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam dhl parcel!
Mają straszny bałagan!
Czekałam na paczkę cały tydzień po czym wchodzę na e-maila i okazuje się że kurier był u mnie dwa razy i rzekomo nie było mnie w domu... i paczka została odesłana do siedziby dhl 80 km ode mnie.Oczywiście byłam w domu cały tydzień i nigdzie nie wychodziłam. Próbowałam dodzwonić się na infolinie pobrało tylko pieniądze a połączenie nie zostało zrealizowane ponieważ cały czas nikt nie odbierał.. Zadzwoniłam do kuriera okazało się ze nie był u mnie z paczką i to błąd systemu... Dużo stresu bo paczka warta ponad 200 zł... Kurierzy bardzo mili na 5+, niestety system to jakaś porażka... nie polecamZaletyKurierzy 5+WadySystem który wysyła błędne informacje do klientów
Infolinia do której nie można się dodzwonić ..
Długi czas oczekiwania na przesyłkę -
-
~Anna / 2020-12-15 13:05Ocena: 1.00 / 5
Kurier na Opolszczyźnie cham opryskliwy nie wysyłają informacji kiedy będzie. Nawet nie zadzwoni. Kiedy proszę by zaczekał to nie ma czasu bo się spieszy rzuca przesyłkami. Śmieje się w twarz, że sobie mogę go zgłaszać. najgorsza firma kurierska -
~Jaga / 2020-12-15 11:44Ocena: 1.00 / 5
To jest jakiś kompletny cyrk: od tygodnia kurier nie jest w stanie dostarczyć przesyłki. Telefony, zapewnienia. Nic. -
~Agnieszka / 2020-12-15 09:31Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza z możliwych firma przewozowa. Chcesz aby Twoja paczka zaginęła wybierz DHL.W razie reklamacji nie licz na to że się dodzwonisz... -
~Dana / 2020-12-14 19:34Ocena: 1.00 / 5
Od kilku dni otrzymuję SMS z różnymi nr.przesyłki raz do odebrania w Warszawie, raz we Wrocławiu. Próbowałam się skontaktować z infolinią ,po pierwszym SMS dwa dni próbowałam odezwała się Pani konsultantka i poinformowała mnie że paczka odebrana i że to chyba pomyłka nr tel.
Na drugi dzień znowu dostaję SMS
Iż paczka jest nie odebrana ,do odebrania w żabę w Warszawie.
Mieszkam na Śląsku!
Nast.dzień znowu to samo.
Po kilku dniach sytuacja się powtarza.Paczka do odebrania we Wrocławiu itd..
Już nie wiem co robić ,bo kontakt zerowyWadyPomyłki i całkowity brak kontaktu
strona 264 z 391
- « poprzednia
- 1 ...
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- nastepna »
