JAKIM PRAWEM?! dhl OSZUKUJE I NIE POWIADAMIA! KONSUMENTA, PRZY OPCJI DOSTAWY W E -SKLEPACH, ŻE PRZESYŁKI SĄ ZOSTAWIANE - W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ - JAK POINFORMOWAŁ MNIE wasz KURIER - POD KLATKĄ BLOKU!!!!, A NIE SĄ DOSTARCZANE POD DRZWI MIESZKANIA! TO KARYGODNE! CO, JEŻELI KTOŚ NIE MOŻE ZEJŚĆ ODEBRAĆ z powodu kwarantanny czy choroby? Jak powiedział kurier - chyba wtedy nie dostarczamy w ogóle!! To CZEMU pytam, BRAK tej informacji przy opcji wyboru dostawcy w e-sklepach?! Jestem osobą BARDZO POWAŻNIE CHORĄ NA SERCE. PRZESYŁKĘ WNOSILI OBCY LUDZIE. PONIOSŁAM kolejne KOSZTY, mimo że zapłaciłam! za dostawę dhl. NIGDY! NIE MIAŁAM TAKIEGO PROBLEMU Z JAKĄKOLWIEK KONKURENCYJNĄ dla dhl FIRMĄ KURIERSKĄ. Jak można tak traktować konsumenta w dobie gospodarki rynkowej, której podstawową cechą jest KONKURENCJA, i podobno w tak trudnym dla firm czasie ze względu na covid-19?WadyBRAK INFORMACJI PRZY WYBORZE DOSTAWCY W E-SKLEPACH, ŻE KURIER ZOSTAWIA W OKRESIE PANDEMII PRZESYŁKI POD KLATKĄ BLOKU! NIE DOSTARCZA POD DRZWI MIESZKANIA. POWIEDZIAŁ MI O TYM, DOPIERO SAM KURIER, GDY POPROSIŁAM O WNIESIENIE PACZKI.
NISKA KULTURA OSOBISTA KURIERA dhl