Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1609 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~WITIA / 2022-02-20 15:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzień dobry dlaczego polsat sport transmituje mesz plus ligi z Suwałk nie pokazuje realizator transmisji ani razu kibiców ZAKSY .Jechali ponad 600km ale tak przeważnie jest z Wami .Pozdrawiam
    MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
  • ~2k / 2015-09-09 15:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia Cyfrowego Polsatu to jedno wielkie dno. Konsultanci w rozmowie z PETENTAMI oferują im usługi lub sprzęt którego nie ma w danej w ofercie, co gorsza w między czasie konsultują się ze swoimi przełożonymi potwierdzając ważność proponowanej oferty. Jest to prawdopodobnie celowe działanie aby zachęcić petenta do zakupu usługi bo potem może już się nie wycofa jak zaczną zmieniać wcześniejsze ustalenia. O poziomie infolinii świadczy też fakt, że każdy kolejny konsultant podważał kompetencje swojego poprzednika z którym wcześniej rozmawiałem. Po każdej rozmowie z nimi miałem wrażenie, że wróciły czasy KOMUNISTYCZNEGO BETONU.
    Poziom infolinii zdecydowanie odstaje od oferty programowej, ale niestety przez niekompetencję ludzi z infolinii wolę zmienić tego operator na innego.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentni pracownicy infolinii, prawdopodobnie celowe wprowadzanie petentów w błąd
    2 lata
  • ~Adam / 2020-02-21 20:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Płacę 95 zł miesięcznie za oglądanie reklam totalna porażka albo same powtórki albo kilkanaście minut reklam na wszystkich programach
    ZaletyBrak
    WadyReklamy reklamy reklamy
    MiejscowośćKońskie
  • ~adas / 2021-12-27 09:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Telewizja przez przeglądarkę porażka - 10 razy trzeba kliknąć by włączyć dowolny kanał (jeśli nie masz ustawionego zapamiętaj hasło to jeszce dłużej)

    Graficznie układ strony niefunkcjonalny.
    Jakość obrazu nawet przy dobrym łaczu średnia i ciągłe buforowanie.

    nie polecam
  • ~Agnieszka / 2018-11-04 17:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam posiadam Cyfrowy Polsat od 3 lat ale od roku jestem bardzo nie zadowolona. Place 85 zł za telewizję gdzie TVN często się zacina A to mój ulubiony program. Korzystam również z usługi Internet LTL pełen wypas a fakt jest taki że Internet to porażka niby jest a co nie ma. Składając reklamację uzyskałam informację prosze czekać do końca umowy opłacać terminowo faktury by uniknąć kary za wczesną rezygnację. Czyli plac i nie oczekuj.
    ZaletyBrak
    WadyZasięg
    MiejscowośćKrotoszyn
  • ~Andrzej / 2023-03-30 18:39
    Ocena: 2.67 / 5
    CI-Modułu, to WIEEEELKI BUBEL. Niestabilny sygnał- dostemp do transponderów 12248,11258,11488, 11488, 11258. Nie z groszki nie z pietroszki - jednego dnia jest wszystko a na drogi dzien njema ich. Obsługa klienta najczęściej nieuprzejma - graniczaca z bezczelnością, zarozumiała, represyjna, niekompetentną i nieobiektywna. Traktują / uważają Abonentiw za ciemną masę której wmówić można każdą bzdurę. Zasadniczo probkem ZAWSZE tkwi w sprzęcie klienta ( LNB, TV, źle ustawiona antena, itp itd ) a w ostetecznosci wysyłają do Filialu Polsatu by sprawdzić funkcjonalność Modułu. Mam skalę porównawczą z innych krajów- dlaczego w Polsce to nie funkcjonuje ?
    Katastrofa ... !!!
    ZaletyZaletą jest tylko to, że jest - trochę lepszy od Calal+
    WadyObiecać dużo, kasować więcej, i dać jak naj mniej. Bezczelnością konsultantów.
    MiejscowośćZagranica
  • ~ARCHAIK / 2012-11-25 19:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Cyfrowy Polsat – Przestrzegam wszystkich chętnych na zawieranie umowy z Cyfrowym Polsatem w opcji „MULTIROOM” (dodatkowy tuner do drugiego pomieszczenia) ? Wyjaśniam w czym problem: Sprzedawca Cyfrowy Polsat namówił nas na wyżej wymienioną opcje z czego byliśmy bardzo zadowoleni, gdyż jest to bardzo wygodne oglądać programy TV na dwóch osobnych telewizorach. Niestety po rozpakowaniu i podłączeniu tunerów satelitarnych Cyfrowego Polsatu okazało się że ten drugi dodatkowy tuner „MULTIROOM” ma podłączenie do TV tylko w analogu, czyli poprzez tak zwane „EURO ZŁĄCZE”. W dobie cyfrowego przekazu, szczególnie jeśli posiada się w domu nowoczesne TV Full HD 3D jest to przykre a co najważniejsze bez odpowiedniej jakości. Myślę sobie niema tragedii na pewno da się w Polsacie wymienić ten relikt przeszłości – I tu niestety wielkie rozczarowanie ? Po rozmowie z przedstawicielem Cyfrowego Polsatu zostałem powiadomiony że nie ma takiej możliwości żeby, analogowy tuner wymienić a nawet zakupić ? na właściwy dla moich wymagań z wyjściem HD pod TV. Tak więc przyszły abonamencie rozważnie wybieraj odpowiedniego dostawcę pseudo CYFROWEJ TV. Na pewno CYFROWY POLSAT NIM NIE JEST !

    Jak zwykle chodzi tylko o złapanie klienta na umowę długoterminową, a później mają go gdzieś ? Rozmowa z przedstawicielem Cyfrowego Polsatu, w wyżej opisane sprawie odbyła się 23 listopada 2012 roku. Niniejszy tekst jest listem otwartym w celu ostrzeżenia przyszłych abonamentów, przed pułapką „MULTIROOM” pseudo cyfrową ?
    WadyPo podpisaniu długoterminowej umowy brak zainteresowania by klient chciał dalej obcować z tym samym operatorem. Mają go gdzieś ?
    Rok - 99 zł. miesięcznie
  • ~Beata / 2020-05-12 20:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta -bardzo dobrze
    Z uśmiechem na twarzy wcisną wszystko :(
    Stary dekoder działał dobrze
    Przedłużyliśmy umowę i wymieniliśmy sprzęt na ,,NOWSZY „”
    ten nowy biały ok ale mulltiroom beznadzieja Nie widać kanałów ani godziny na dekoderze duże pudło zajmujące miejsce
    Kanały się zawieszają nie widać jaki film ani opisu
    TVN i TVN TURNO HD
    ZaletyDużo programów
    WadyNic nic na kanałach nie ma wiecznie to samo koszt 115 zł no sorry wole netflix
    MiejscowośćWładysławowo
  • ~beta / 2018-06-08 21:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Internet w Cyfrowym polsacie porażka...tyle lat przedłużania umowy i daja takie ochłapy w tak kosmicznych cenach, że wstyd pisać. Internet po wykorzystaniu 70G chodzi bez limitu w LTE...ale zrywa co chwilę, że szlak człowieka trafia.
    ZaletyBRAK
    Wadyzrywa połączenia średnio co 10 minut
    MiejscowośćKatowice
  • ~Budowa / 2024-04-15 11:53
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta poniżej wszelkiej krytyki. Dzwonisz z problemem,to każą wyłączyć prąd i uruchomić urządzenie ponownie. Świetna rada, dobra na wszystko. Szkoda czasu na telefon do BOKu
    WadyKontakt,oferta,czas oczekiwania, kultura rozmówcy
    MiejscowośćSieraków
  • ~cYNIU / 2021-10-04 20:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Totalna klapa, miały być fanfary jest klapa, Cyfrowy Polsat GO , zacznijmy od braku programu godzinowego oglądanej tv, ogólnie brak programu tv, cofanie programów tylko co 10 min, nie ma innej możliwości by cofnąc na daną godzine, brak możliwości wyboru programów tematycznych , szukaj aż znajdziesz, dodatkowe programy wszystkie oczywiście płatne, aby się dodzwonić trzeba poświęcić min 60 min, osoba odpowiedzialna za takie rozwiązania w aplikacji nie ma pojęcia o wymaganiach klientów, powtarzam TOTALNA KLAPA.
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Domson / 2023-06-19 21:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Nikomu nie polecam Polsatu Box.Po kilkunastu latach korzystania z ich usług z końcem umowy rezygnuje z tego. Przy każdym deszczu czy wietrze mimo wielokrotnego nastawiania anteny przez super fachowca bardzo często są problemy z odbiorem większości kanałów. Jeszcze ostatnio zaczęli po kilka razy dziennie blokować dekoder dodatkowy za podobno brak połączenia z internetem z którym nie był łączony przez ponad 10 lat.
    ZaletyKanały te same co u innych firm.
    WadyZbyt częste problemy z jakością sygnału za 100 zł miesięcznie.
    MiejscowośćGoleniów
  • ~Dora / 2019-08-25 22:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Jakość średnia. Kanały się zacijają. Odbiór przez talerz kiepski. Cyfrowy Polsat na dwa telewizory to porażka. Multiroom i bieganie z kartą na drugą kondygnację domu do dekodera co miesiąc to jakaś kpina. To niestety z założenia że klienci to oszuści :)
    WadyOdkodowywanie drugiego dekodera
  • ~Eddi / 2018-09-24 11:26
    Ocena: 2.67 / 5
    w grudniu 2017 wykupiłem abonament z ofertą MAX, a szczególnie zależało mi na pakiecie sportowym. Radość trwała krótko,kiedy po kilku miesiącach wprowadzono Ligę Mistrzów na osobnych nowych kanałach w pakiecie Polsat Sport Premium. Aby mieć do nich dostęp trzeba mimo posiadania pakietu MAX zmienić ofertę i tu uwaga aż na 36 miesięcy i oczywiście podwyższoną opłatą za abonament.Czy to jest etyczne postępowanie ?
    Zaletyzróżnicowana oferta i nic więcej
    Wady- kiepskiej jakości dekodery nie nadążające za zmianami technologicznymi odbiorników TV (dekodery pseudo HD i wyświetlaczami jak w latach 90-tych);
    - obraz HD słabej jakości;
    - multiroom w domu jednorodzinnym to konieczność biegania w najmniej spodziewanym momencie z pokoju do pokoju lub po schodach - koszmar dla ludzi starszych;
    - brak poszanowania wieloletnich klientów np.oferta dla nowych znacznie lepsza jak dla stałych klientów;
    - niski poziom obsługi, rozwiązywanie zgłaszanych w i-cok problemów to wielodniowe wyczekiwanie na reakcję;
    MiejscowośćTychy
  • ~Ela / 2022-07-15 09:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Oszuści tam pracują nic dodać nic ująć nigdy więcej Polsatu . Zapłaciłam rachunek za rok z góry w punkcie Polsatu i po dwóch miesiącach dostałam wezwanie do zapłaty (jeden syf i burdel)
    ZaletyFajne programy
    WadyOszuści na stanowiskach sprzedawców
    MiejscowośćCieszanow
  • ~Eliza / 2022-03-24 21:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety dzwoniłam dziś na infolinię bo dekoder mi nie działał a pan po drugiej stronie słuchawki był bardzo znudzony i rozmawial ze mną jakbym była nie kumata to jest tragedia i porażka pierwszy raz spotkałam się z kimś kto ma w dupie klienta nie polecam
    MiejscowośćWaganiec
  • ~Fajna oferta, a reszta, aż przykro. / 2023-11-18 15:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Co się stało z Cyfrowym Polsatem? w lipcu 2023 kończyła się mi umowa multi-room, więc telefonicznie zawarłem umowę na kolejne dwa lata (oferta była ciekwa, średnio 70pln/msc, pakiet M, liga mistrzów, kanały sportowe, disenyplus). Oferta programowa fajna, cena przystępna za trzy dekodery. Nic tylko oglądać. Jednak Polsat potrafi zepsuć koncertowo proste wydawałoby się tematy. Oprócz multi-room, mam na siebie jeszcze jeden dekoder z którego korzysta mama. Podczas przedłużania umowy wyraźnie tłumaczyłem konsultantowi, czego dotyczy zmiana, multi room za multi room. Mija trzy tygodnie, dzwoni mama i płacze, że wyłączyli telewizję. Jestem na wakacjach, odpoczywam z rodziną, ale zależy mi żeby mama miałą dostęp do tv, jedynego domowego źródła rozrywki. Na infolinii Konsultant nie wie o co chodzi, rozmwa trwa kilkanascie minuyt, po czym dostaję ochrzan, że co ja chcę? przecież wszystko jest jak być powinno i korekcie uległa umowa ta z której korzysta mama, i ma już dwa pakiety multi room, czyli 6 dekoderów. Tłumaczę, że to nie tak, odbijam się jak od ściany i pomimo fajnych wakacji, posiedziałem trochę na telefonie i nic nie zalatwiełm. Złożyłem reklamację, w toku której okazało się, że Pan Konsultant pokręcił warunki. Coż bywa, zdarza się. Odstąpiłem od umowy i rozwiązałem starą, ale straciłem czas i pieniądze na rozmowy z Polsatem, rozmowy trudne. PO pewnym czasie sygnał u mamy został przywrócony, a od Polsatu nie otrzymałem żadnej rekompensaty. Pan Kierownik Działu Obsługi Korespondencji e-mail Kamil Sz., pięknie odpowiadał, ale wiecej pomocy i konkretów żadnych. Przesłał mi informację, że po odstąpieniu od umowy, dekodery zostaną zabrane w ciągu 5 przez kuriera. Mijają dni, tygodnie, a kuriera nie ma. Na Infolinii dowiaduję się, że mam zwrócić dekodery do punktu Polsat. Pakuję dekodery i udaję się do punktu, w ktorym Pani tłumaczy, że nie może przyjąć tych dekoderów ponieważ nie puszcza jej system i dzwoni, aby się skonsultować. Po długich naradach, Pani z punktu Polsat tłumaczy mi, że powinienm wziąć dekodery i osobiście wysłać kurierem, opłacając z własnej kieszeni wysyłkę, złożyć reklamację i prosić o kompensatę poniesionych kosztó.... zaraz, zaraza, ale jak? zapłąciłem za te dekodery przy odbiorze, polsat namieszał, naobiecywał zabranie dekoderów, błędnie informował mnie co do ich zwrotu, a na koniec powiedział, że w sumie to powinienem za to zapłacić. O zgrozo, o matko i córko. Nie zgodziłem się na taką formę finalizacji zwrotu. Pomyślałem, to jakiś przypadek, Polsat w sumie przez wiele lat (jestem abonentem przez około 20lat), zawsze był ok, dobry cenowo, niezła oferta programowa, więc to musiał być jakiś przypadek, a skoro mam antenę na trzy wyjścia, to spróbuję raz jeszcze podjąć próbę współpracy. Dzwonię na infolinię, ustalam warunki, konsultant pięknie przekazuje mi ofertę, pakiet S, kanały sportowe, liga mistrzów, disney plus, a nawet dostałem HBO za darmo na dwa miesiące, średnio na dwa lata wyjdzie po 80pln. Nie tak atrakcyjnie jak feralna umowa z lipca 2023, ale trudno zaryzykuję. Przychodzą tzry dekodery, płacę za nie 99pln. Podłączam, wszystko działa oprócz Diseny plus, no bo niby mam czekać na link. Czekam dobę, nawet dwie, a link nie przychodzi. Dzownię i Pani Konsultantka twierdzi, że nie ma potwierdzenia od Kuriera i w związku z czym muszę czekać i zadzwonić jutro. Dzwonię jutro i pojutrze, nikt nie wie co się dzieje, składam reklamację, mam czekać 14 dni na odpowiedź i generelanie już nikt tak miło nie rozmawia jak podczas zawierania umowy. Ciekawe, prawda? Mija już 10 dni dalej nic, a w międzyczasie znika HBO. Myślę, cóż im uczyniłem? co zrobiłem nie tak? dzwonię na infolinię, a tam informacja że trzea czekać ponad 20 minut. Ojej, myślę, ile musi być szcześliwców podobnych do mnie? Dodzwoniłem się dopiero na drugi. Pytam się co się stało? nie uzyskuję odpowiedzi, w ogóle nie powinno mnie to interesować, mam czekać na aktywację. Piszę do Pana Kamila o całości sprawy, Pan Kamil z Polsatu kurtuazyjnie odpowiada tyle, że nic nie odpowiada. Zadaję sobie pytanie znajduję odpowiedzi. Pan Kamil, wie, że w polsacie mają ogromne problemy z procesami obsługi, technicznymi i próbuje to wszystko koloryzować. Polsat nie traktuje takich kientów jak ja poważnie, jestem jednym z wielu, którzy jak odejdą to trudno, przecież mają miliony pozostałych abonentów. Jednak pomimo swej wieloletniej sympatii do Polsatu, poziom tolerancji został złamany, po prostu robiąc wszystko ze swojej co tylko możliwe, Polsat notorycznie nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań, a nie można ciągle siedzieć na telefonie. Są inne alternatywy z których będzie trzeba skorzytać. Szkoda kiedyś była poważna firma.
    ZaletyProgramy sportowe
    WadyNie wywiązywanie się z umów i ustaleń, a także zobowiązań e-mail.
    Problemy techniczne (wyłączanie kanałów, pojawiające się błędy w dekoderze).
    Problemy komunikacyjne (długi czas oczekiwania, mało rzetelne odpowiedzi, nie zawsze kompetentni Konsultancji)
    Trudności w rozwiązywaniu problemów.
    MiejscowośćKrasnystaw
  • ~geraf / 2019-06-28 07:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta w CP na poziomie mułu... podobnie jak i kompetencje ich pracowników, którzy nie potrafią wyprostować błędów, jakie wprowadzili we własnych systemach. Żadnego zainteresowania i chęci rozwiązania problemu po stronie pracowników infolinii poza odbijaniem klienta do APS, który również nie umie naprawić popełnionych błędów. Za to w kwestii upominania się o płatność za nie działającą usługę pracownicy CP wykazują się niebywałą troską - maile. Sms’y i telefony kilka razy dziennie... ostrzegam wszystkich potencjalnych i obecnych klientów CP
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Hania2130 / 2020-12-14 21:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam telewizję internetową z cyfrowego Polsatu wziętą z plusa. Już 3 raz musiałam wymienić dekoder EVOBOX... Połączone z siecią i wszystko zrobione tak jak powinno być ale zamiast 221 kanałów do zainstalowania były 2... Na infolinii ciagle mówili ze to wina dekodera i mam wymienić tam gdzie go dostałam i sprawdzić tam czy działa. I w plusie działał normalnie. Przyniosłam go do domu i podłączyłam, tv działało ale przez 2h. Wyłączyłam tv i znowu ten sam problem.. Wymienić dekodera na inny nie mogę bo w tej ofercie się nie da. + w tym że nie muszę płacić za wymianę.
    MiejscowośćOstrzeszów
  • ~Jestem.skorpionem / 2022-03-08 15:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Usunęli HBO GO z telewizji i karzą pobierać HBO MAX i jeszcze za nie płacić. żałosne
    MiejscowośćChełm Śląski
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.61, ilość opinii: 2241
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1609
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 716
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795