Witam jestem jeszcze klientem tej neo firmy ,ale na szczęście jeszcze tylko miesiąc. Moje problemy z nimi zaczęły się od października na początku przestały działać kanały w głównym dekoderze jak i dodatkowym ,a mam najwyższy pakiet. Na telewizorze wyświetlał się komunikat "tego kanału nie ma w twoim abonamencie" nawet gdy włączałem 1 na pilocie gdzie powinien być program Polsat ,ale była tylko czarna dziura. Podjąłem następnego dnia próbę wymiany dekoderów co się udało i tylko tyle. Gdy podłączyłem dekodery problem nadal pozostał ,a napis na telewizorze nie zniknął. Tym razem zadzwoniłem do działu technicznego Polsatu , tam miły pracownik powiedział ,że się nie znam i nie umiem podłączyć kabla HDMI wraz z anteną następnie spytał się o siłę i moc sygnału ,która się nie zmieniła od 2 dni i wynosiła 86 %. Więc ten miły Pan powiedział jeszcze mi przez telefon ,że pewnie dlatego nie działają dekodery bo blok nowy przed oknem mi postawili . Cóż ja tam bloku nowego nie widzę ,ale może to ta nowa tarcza antyrakietowa i do tego niewidzialna w centrum Warszawy. Po rozmowie stwierdziłem ,że bez sensu płacić za coś czego nie mam ,na szczęście jak wspomniałem mam koniec umowy już więc doić mnie nie będą ,ale uważajcie z nadpłata bo nie zwracają. Ja już od miesiąca walczę by zwrócili 150 zł nadpłaty ,ale z marnym skutkiem. Nie polecam tej firmy i omijać szerokim łukiem .ZaletyBrak chyba ,że ktoś ma nadmiar gotówki i chce wyrzucić w błoto nie dostając za to nic ,albo dla ludzi lubiących biegać co chwilę wymieniając dekodery.
WadyDekodery ,które nie odbierają programów nawet flagowego Polsatu.
MiejscowośćWarszawa