Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2021-09-01 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Założyłem konto, zrobiłem pare przelewów, otrzymałem przelew od sprzedaży towaru, po czym konto zablokowane całkiem. Dzwoniłem do info linii już z 10 razy, dostaje odpowiedź że konto zablokowane ze względów bezpieczeństwa, nikt nie może nic wyjaśnić co się stało. Pieniądze zablokowany już cały miesiąc , nikt nic nie mówi. To po prostu banda oszustów. Korzystałem z konta nie cały tydzień. Teraz mają darmowy kredyt dla siebie. Kto chce kłopoty i ciągle walczyć o swoje to zapraszam do Santander bank. Szkoda że są jeszcze take dziadostwo w Polsce.
  • ~Marek / 2022-03-17 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Klamcy i osuszci. Bezpodstawie blokuja srodki na koncie uniemozliwiaja wyaty. Odmawiaja przyjecia wypowiedzenia umowy o rachunek. Banda oszustow
    ZaletyMala ilosc oddzialow
    WadyWszyatko jest zle u tych banksterow
  • ~Marek / 2022-04-12 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM TEN BANK. W PLACÓWKACH LUDZIE NIEKOMPETENTNI ODSYŁAJĄ NA INFOLINIE. INFOLINIA WPROWADZA W BŁĄD, ZA CO BRAK JAKIEJKOLWIEK ODPOWIEDZIALNOŚCI. PODCZAS OSTATNIEJ ROZMOWY GDY OŚWIADCZYŁEM ZE NAGRYWAM POŁĄCZENIE KONSULTANT NATYCHMIAST SIĘ ROZŁĄCZYŁ.
    ZaletyBrak
    WadyNie sposób zliczyć
  • ~Marek / 2023-04-29 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłatomaty Banku technicznie nie sprawne. Prawie 1000 zł uwięzione w bankomacie bez zaksięgowania na kilka dni. Nerwy, telefony reklamacje itd. Przez brak środków na koncie musiałem zerwać rezerwację na pobyt majówkowy. W takim przypadku reklamacja powinna być niezwłocznie zakończona. Żadnego nawet "przepraszam".Można by rozważyć pozew cywilny o odszkodowanie od Santandera
  • ~Marek Mostowiak / 2023-04-22 00:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno a nie bank w każdy piątek wieczorem brak dostępu do konta wprowadzają zmiany których nie ma, raz przez nich za paliwo nie mogłem zapłacić. Idę do ING dość już tego
  • ~MARIA / 2016-03-13 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z negatywnymi. Zostałam klientką tego banku jakieś 23 lata temu. Na skutek ich pazerności wyniosłam się do innego, ale że miałam u nich kredyt hipoteczny we frankach zostawiłam sobie konto, za pośrednictwem którego o systematycznie spłacałam. Resztkę musiałam spłacić jednorazowo i dałam się namówić na kartę kredytową u nich. TRAGEDIA!!!!!!!!!!!, spłacałam terminowi, a ciągle miałam jakieś zadłużenie. Do tego stopnia się "wkurzyłam", że jednorazowo spłaciłam wszystko i wymiksowałam się od niego. Tak dwadzieścia lat temu to był niezły bank, potem stopniowo schodził na psy, ale gdy związał się z santander (celo pisze z małej litery), to chyba zaczął się jego koniec. LICHWA w najczystszej postaci.
    Zaletybrak
    Wadylichwiastwo
    za długi i za dużo
  • ~Maria / 2020-01-10 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank świata! Za czasów BZWBK nie było absolutnie żadnych problemów, w tej chwili dzień w dzień jest problem z aplikacja, zawsze są utrudnienia w zrobieniu przelewów! A na infolini tylko słyszę nasi pracownicy już naprawiają usterkę! To kpina !
    ZaletyŻadne!
    WadyMnóstwo
  • ~Maria / 2020-01-22 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno,dna!!! Obsługa tak nieprzyjemna i chamska,traktują klienta jak intruza.
    Łaskę robią że w ogóle cokolwiek odpowiedzą.
    I to nie jedno razowo tylko za każdym razem.
    Placowka w Łomiankach odkąd ma nowa kadrę Dyrektorską i pracowniczą to nie da się tam przychodzić.
    Zamykam konto i idę do innego banku.
    To nie te czasy żeby tak traktować klienta.
    WadyChamscy pracownicy. Wiecznie zepsuty wpłatomat.
  • ~Maria / 2020-09-09 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie życzę najgorszemu wrogowi rażących utrudnień czynionych mi przez pracowników Infolinii Santander TFI przy zamykaniu rejestru w subfunduszu Santander. Nawet zamknięcie zwykłego rachunku oszczędnościowego Santander nie było możliwe za pomocą złożonej telefonicznie dyspozycji bankowej, bo nikt z pracowników jej nie zrealizował w regulaminowym czasie i byłam zmuszona do wniesienia reklamacji. Dopiero reklamacja okazała się skuteczna i rachunek oszczędnościowy zamknięto.
    Gehenna rozpoczęła się przy staraniach o zamknięcie rejestru w subfunduszu Santander. Nie zrealizowano mojej dyspozycji zamknięcia złożonej w oddziale banku, gdy wcześniej odmówiono mi wysłania zlecenia przez Infolinię Santander TFI, wideorozmowę i chat. Byłam zmuszona udać się osobiście do oddziału banku w dobie koronawirusa i wydłużonych przez to kolejek. Złożyłam dyspozycję bankową napisaną czytelnie w oddziale banku, której to dyspozycji nikt z pracowników Infolinii Santander TFI nie przyjął do realizacji. Dyspozycja została “zamrożona” do wyjaśnienia, o czym nikt mnie poinformował.

    Nie obyło się bez kilkudziesięciu telefonów na Infolinię Santander TFI 618851919, gdzie za każdym razem dostawałam sprzeczne informacje od konsultantek, które czasem nawet rzucały słuchawką. Najpierw konsultantki Infolinii TFI twierdziły, że dyspozycja zamknięcia rejestrów złożona w oddziale banku nie wpłynęła, ale rzetelny pracownik oddziału potwierdził przesłanie dokumentu pocztą wewnętrzną w regulaminowym terminie. Potem konsultantki Infolinii TFI Santander twierdziły, że dyspozycja zamknięcia dotarła, ale jest nieczytelna i że wysłały zapytanie do pracownika oddziału banku w tej sprawie, ale im nie wyjaśnił. Pracownik oddziału potwierdził mi, że wszystko wyjaśnił pracownikom Infolinii Santander TFI. W końcu sama telefonicznie im potwierdziłam treść mojej dyspozycji, która była napisana bardzo czytelnie, bo inaczej oddział by jej nie przyjął do realizacji. Zapytałam, czy moje wyjaśnienie jest wystarczające dla Działu Wyjaśnień i czy mój rejestr w subfunduszu Santander może zostać wreszcie przekazany do zamknięcia zgodnie ze złożoną dyspozycją.
    Pracownicy Infolinii TFI Santander tym razem nie wiedzieli, więc czekałam dłuższą chwilę na telefonie. Potem okazało się, że moje wyjaśnienie im wystarczy, ale muszę od nowa czekać w kolejce na zamknięcie rejestru (?!). Powinnam zostać obsłużona priorytetowo, ponieważ termin regulaminowy dla banku na zamknięcie rejestru minął. Ale zdaniem konsultantek Infolinii TFI Santander nie liczyła się data na stemplu wpływu dyspozycji bankowej zamknięcia.
    W ten sposób podważono moją wolę zamknięcia rejestru i rażąco utrudniono wycofanie się z usług TFI Santander Polska. Nikt mnie nie poinformował o odrzuceniu dyspozycji z powodu rzekomej nieczytelności. Gdyby nie mój stały monitoring pracy konsultantek TFI Santander Polska, dyspozycja bankowa nie zostałaby zrealizowana wcale i prawdopodobnie po jakimś czasie pokryłaby się kurzem na dnie dokumentacji innych klientów TFI Santander Polska.

    Ja jako klient banku nie muszę monitorować pracy poszczególnych działów banku Santander Polska. Jak mogli mnie nie poinformować o odrzuceniu mojej dyspozycji bankowej?!
    Jak mogli dawać mi na Infolinii TFI Santander Polska za każdym razem inną sprzeczną odpowiedź na to samo pytanie?!
    W końcu zdecydowałam się na złożenie reklamacji poprzez rzetelnego konsultanta na Infolinii ogólnej 19999. Reklamacja okazała się jedynym skutecznym sposobem na zamknięcie rejestru w TFI Santander Polska. Nikt mi nie napisał słowa „przepraszam”.

    Byłam 15 lat klientem perfekcyjnie działającego banku BZ WBK, potem po przejęciu go przez Santander stałam się ofiarą banku Santander Polska.
    Straciłam pieniądze w TFI Santander z powodu słabej jakości zarządzania aktywami przez Santander Polska. To był dopiero początek prawdziwych zmagań z tym bankiem, który po kilku fuzjach – Kredyt Bank, Deutsche Bank, BZWBK, dba bardziej o własne zyski niż o klientów. Jeszcze w 2012 roku jeden z redaktorów portalu finansowego napisał, że zniknie marka BZWBK po przejęciu banku przez potentata na rynku usług bankowych – Grupę Santander: „W wyniku połączenia Banku Zachodniego WBK z Kredyt Bankiem powstanie trzecia pod względem wielkości instytucja finansowa w Polsce. Fuzja będzie najprawdopodobniej oznaczała likwidację marki Kredyt Banku. Nie jest też wykluczone, że będąc trzecią siłą w sektorze, Hiszpanie zdecydują się za jakiś czas także na rebranding BZ WBK i zawieszenie na placówkach czerwonej flagi Santandera. (…) od momentu ogłoszenia przejęcia BZ WBK przez Santandera, w banku już kilkakrotnie zmieniała się tabela opłat i prowizji – z reguły na niekorzyść klientów. Przykładowo: dziś w ofercie BZ WBK nie ma konta dla klienta powyżej trzydziestki i nie będącego VIP-em z darmowymi przelewami przez internet (!). Od marca bank zamierza po raz kolejny dokręcić śrubę klientom, wprowadzając kolejne zmiany do tabeli opłat”.
    Przeglądanie historii transakcji w bankowości internetowej jest odpłatne, zaświadczenie w oddziale banku nt. rejestru kosztuje 50 zł i 30 dni trzeba czekać. Inne banki na rynku oferują bezpłatne sprawdzenie historii rachunku online oraz bezpłatną wymianę karty bankomatowej, a tu trzeba płacić 15 zł. Konsultanci na infolinii mówią, że nie mają dostępu do baz danych, albo kompetencji, żeby obsłużyć klienta.
    Zaletybrak
    Wadyopisałam
  • ~maria / 2023-04-21 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeszczegam przed korzystania z banku santander obsluga w Krakowie na os Kazimierzowskim bardzo nieprzyjemna stwaza wrazenie obslugujac klienty to robi mu laske. Posiadam w tym banku lokate walutowa na zero procent ale przy doplacie do lokaty za doplate 36 zlotych .trzeba jak najszybciej uciekac z tego banku.
  • ~Maria / 2023-09-11 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja to porażka. Kto robi uaktualnienie w środku dnia
  • ~Marian / 2021-09-01 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak - jeżeli dno to koniec możliwości, to Santander temu przeczy - chcesz się przekonać? Załóż tam konto! Szybko zrozumiesz, o czym piszę. Oczywiście odradzam wszelki kontakt z tą instytucją ukrytych kosztów, drobnych druczków na dokumentach, haraczy, pseudodarmowych kart itd. itp. Szczerze odradzam! Bank musi zarabiać, to oczywiste, ale ten to lichwiarze!
    ZaletyUwstecznione reklamy liczące na głupotę klientów.
    WadySantander Bank.
  • ~Marian / 2023-02-07 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wplatomaty ciągle zepsute .upal bo ktoś wstawił nagrzwacz powietrza nad głowami klintow upal i szum oddział Lubin ul Zana .dziś znowu to samo
    ZaletyBlisko
    WadyObsluga
  • ~Mariusz / 2019-12-10 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    W życiu do tego banku. Wieczne przerwy wieczne konserwację wieczne problemy.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko leży klapa.czuje się jakby nie było innego banku. I mam go dosyc
  • ~Mariusz / 2021-06-28 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak w głębokim PRL. Czekam 30minut w kolejce mimo ze kolejki brak. Załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem.
    ZaletyBlisko
    WadyWady wszystkie możliwe poza tym ze mam blisko
  • ~Mariusz / 2022-10-10 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tydzień w weekendy nie mam dostępu do konta i pieniędzy, nie mogę płacić karta bo "prace serwisowe". To zdarza się NOTORYCZNIE. Nie raz już wyszedłem na idiotę w sklepie w weekend bo nie mogłem zapłacić kartą pomimo środków na koncie. Nie polecam, omijać szerokim łukiem.
    Zaletyjedyna zaletą jest darmowy blik
    Wadybrak dostępu do pieniędzy w weekend
  • ~Mariusz / 2023-02-04 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo upierdliwy bank. Moja żona wysłała zapytanie kredytowe do brokera, który rozesłał dalej do innych instytucji finansowych i zaczęło się. Choć wielokrotnie było mówione, że już nieaktualne, to Santander wydzwania cały czas. Potrafią zadzwonić wieczorem przed 21, jak również z rana. To już podchodzi pod nękanie.
  • ~Mariusz / 2025-01-15 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    masssakra najgorszy lising najdroszszy za wszystko kasuja ,jak chcesz cos zmienic milion problemow i znowu kasuja
  • ~Marko / 2021-06-29 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, dzwonimy po kilka razy dziennie A niunia, mówi że mają 60 dni ma zamknięcie karty ,z której nigdy nie korzystalismy, kredyt spłacony, a oni doliczaja wirtualne koszta za kartę, i każe dzwonić co 5 tygodni. Oszustwo w biały dzień. Omijać z daleka ten bank
    WadyTragedia,
  • ~Markos 2a / 2022-03-22 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka aby wypłacić walutę euro powyżej 1000 trzeba zamówić 5 dni wcześniej . Nie ma możliwości wypłaty w bankach w innych miastach bez zamówienia . Pani w Santander w Gniewkowo nie interesuje że jestem przejazdem przez to miasto że auto uległo awarii jej propozycja to 200 euro na pytanie moje jak miałem odgadnąć że właśnie dziś będę w tej miejscowości i popsuje mi się auto odpowiedzi nie otrzymałem . Ale walutę euro trzeba zamawiać.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 947
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4695
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028