strona 9 z 26
-
~klient / 2023-08-24 10:52
Nie życiowy, nie przyjazny, tragedia bank. Zmieniłem pracę i chciałem zmienić datę spłaty raty kredytu konsumenckiego, w 2023 roku w tym banku nie da się tego zrobić bez "pakietu usług bankowych". Okej - w Milenium trzeba 50 zł z poziomu aplikacji zapłacić za to samo, spoko, nie ma problemu. A tutaj? Tutaj trzeba wliczyć to do raty kredytu, co jest śmiechem na sali i mistrzowską lichwą.
Uciekać jak najdalej, ostatni kredyt u tych Państwa. -
-
~Kasia kk / 2023-08-22 13:19
Szok!
Ludzie na infolinii ograniczeni!
Nikt nie był w stanie ogarnąć, że człowiek jest zameldowany w jednym miejscu, mieszka w innym a kupiony przedmiot (na raty) na być wysłany w inne miejsce. Banda imbecyli (kwota kredytu 300 zł). Nie polecamZaletyBrakWadyWszystko nie tak, jak we współczesnym świecie. Bank działa inaczej do d.. y -
~Jolanta / 2023-08-20 21:21
Najgorszy złodziejski Bank jaki kolwiek poznałam nie polecam go opinie jakie słyszałam na jego temat to same zle opinie i to prawda pracują tam ludzie którzy oszukują powinni miec na sumieniu ludzi których wprowadzają w błąd po to żeby mieć z tego korzyść i profity masakra co się dzieje na świecie. Życzę im aby jak to mówią karma wraca ZaletyŻadnych zaletWadySame wady oszuści i tyle -
~Adam / 2023-08-20 11:49
Nie polecam.
Trudno nawet tą instytucję finansową nazwać bankiem.
Każdemu, kto ma kredy hipoteczny zalecam kontrolowanie wszystkich operacji, począwszy od wysokości oprocentowania (czy jest z odpowiedniego dnia wibor + marża) poprzez termin spłaty raty (potrafią brać 2-3 dni po terminie-po mimo posiadania środków na koncie – a następnie naliczać odsetki karne) na jakiś dziwnych 50 groszowych pobraniach nie wiadomo za co.
Ogólnie Bank, zachowuje się jakby nie panował nad obsługą kredytów. I tam gdzie klient zauważy błąd, poprawiają to ręcznie po czym przy następnej aktualizacji oprocentowania identyczny błąd.
Z informacji otrzymanych na infolinii od pracownika „Banku” zaprzestali wysyłać harmonogramy spłat kredytu bo tam były błędy. ( „tak mieliśmy błędy zgłaszane na infolinii, dlatego zaprzestaliśmy wysyłać harmonogramy” -cytat z pamięci)
Z zaniedbań mniejszego kalibru, to BNP Paribas przetwarza dane osobowe, mimo wyraźnego sprzeciwu i wycofania ich. Oczywiście, starali się to ukryć, nawet bezczelnie pytając „Czy posiadam jakieś dowody, że w dalszym ciągu przetwarzają dane osobowe”.
Każdemu polecam zastanowić się na kredytem w tym „Banku” a jeśli już ktoś ma to maksymalna kontrola. Osobiście praktycznie od stycznia co miesiąc „Bank” ma jakąś błąd i muszę zgłaszać reklamację.
Oczywiście dysponuję dowodami takiego zachowania się „Banku”ZaletyDobrze podnoszą ciśnienie... zamiast kawy.WadyFakt istnienia na polskim rynku instytucji finansowych. -
~M / 2023-08-18 16:17
Bezczelność infolinii ,stos dokumentów dla zwiększenia limit ROR ,Staly klient nie ma żadnych profitów ,nagabywanie i inwigilacja konta prywatnego , -
~Tad / 2023-08-17 09:50
Jednym słowem wielkie gnojstwo. Co innego mówią co innego zamieszczają w papierach na przysłowiowej 23 stronie. Nigdy więcej w całej mojej rodzinie i firmach kontaktów z tym tzw. bankiem. Ostrzegam innych. ZaletyBrakWadyWszystkie sztuczki dozwolone. -
~Tomek / 2023-08-17 09:17
Najgorszy bank w Polsce. Zachęcają nagrodami do zakładania konta a 95% z nich nie wypłaca bo w regulaminie naplute głupich zasad typu - po miesiącu masz 2 dni na podanie nr konta w mailu w ich banku (jakby go nie znali) a nawet jak już to zrobisz to nie pomyl się o parę groszy przy spełnianiu jakiegokolwiek warunku a możesz zapomnieć nie tylko o tej części nagrody ale o wszystkich kolejnych. Już samo to jak traktują klienta na początku pokazuje jak kombinują tylko żeby wyjść na swoje. Starym klientom włączaja jakieś dodatkowe opłaty bez ich wiedzy i pobierają z konta jak złodzieje jacyś. ZaletybrakWadyNaliczanie opłat nie wiadomo za co, Ukrywanie kruczków w umowach i regulaminach, ignorowanie klienta, za dużo by wymieniać -
~Ania / 2023-08-17 00:24
To ja tez nie polecam. Byłam przez wiele lat klientem podobno premium. Niestety zbyt mało by opiekun się inetereswal moją osobą. Nie widziałam takiej obojętności do klienta jak w tym banku l. Gratulacje zachowania i życzą wielu klientów nie krajowych za którymi biegacie z upominki w postaci pieruwek. Pozdrawia życzą ZaletyBrakWadySzkoda języka -
-
~koko / 2023-08-16 12:52
Bardzo źle, nie polecam. W oddziale oczekiwanie w długiej kolejce, brak wystarczającej ilości osób do obsługi klienta, Kasa do przyjmowania pieniędzy w banku tylko w 2 oddz. w wielkim mieście, bankomaty Euronetu już płatne, porażka. ZaletyżadnychWadysame wady -
~A / 2023-08-16 09:39
Dno nie bank brak kompetentnych pracowników,burdel na kółkach najgorszy bank -
~Michał / 2023-08-15 09:34
Po raz kolejny zostałem bez pieniędzy, bo zjebany bank nawet nie raczył powiadomić o "przerwie technicznej". Fajnie być na lotnisku i nie móc wypłacić własnych pieniędzy. Na szczęście mam konto w innym banku.
Bank dla lubiących niespodzianki i miłośników survivalu, a także dla tych, którzy używają gotówki na codzien (bo wyplata z konta BNP, nie jest czymś oczywistym).
Nie polecam.ZaletyBrakWadyCzęste braki w dostępie do pieniędzy na kontach. -
~Olcia / 2023-08-15 09:15
Nie polecam tego banku non stop problemy z przelewami nawet wewnętrznymi.Jak dla mnie jeden z najgorsxych banków !!! ZaletyŻanej -
~Chełm / 2023-08-07 12:44
Zbyt długi czas oczekiwania na obsługę do kasy. Finalnie zrezygnowalam z oczekiwania w kolejce (2 osoby obsługujące w tym 1 osoba załatwiajaca jakieś sprawy przez telefon, brak zaangażowania w fizyczna obsluge klientów oczekujących w kolejce).
Oddział banku: Chełm ul. PołanieckaWadyJ/w -
~Krzysztof / 2023-08-05 12:44
Żenada mimo że karty pozamykane to i tak pobierają opłaty nie polecam meczarnia ZaletyBrakWadyWszystko -
~Lidia i Krzysztof / 2023-08-04 19:26
Najwyższe słowa uznania i podziękowania za profesjonalizm i szybkie załatwienie ważnej dla nas sprawy pani Sylwii menager ds. Jakości i Relacji z klientami z BNP Paribas w Katowicach w dniu 13 lipca 2023r. Bardzo miła i kompetentna osoba. Jesteśmy w stu procentach usatysfakcjonowani i dziękujemy za pomoc w sprawie zalogowania się do Systemu Bankowości internetowej i polecamy wszystkim współpracę z tym bankiem. Lidia i Krzysztof. -
~Magda / 2023-08-02 22:05
Niestety nie polecam!
Po pierwsze, jako klient zagraniczny mam klopoty z otrzymywaniem sms'ow, co pozbawia mnie mozliwosci dokonywania przelewow. Dodam z tego miejsca, ze zeby korzystac z aplikacji mobilnej rowniez potrzebny jest sms do jej aktywacji, co mnie w tym momencie eliminuje niestety.
Brak alternatywnych rozwiazan w przypadku klopotow z aplikacja, otrzymywaniem sms'ow badz utraty telefonu, to najwiekszy problem. Zmiana nr-u, na ktory mozna otrzymywac sms tez wymaga potwierdzenia sms'em i tak mozna krecic sie w kolko.
Bardzo slabe oprocentowanie.
Jakosc obsluga klienta zalezy najprosciej na swiecie od tego, na kogo sie trafi i od problemu, z jakim sie zglaszamy.
Dlugi okres rozpatrywania reklamacji. -
-
~Adi# / 2023-07-31 22:10
Skandal karta kredytowa co miesiąc opłata 70pln odsetki od transakcji gotówkowych ,których nigdy nie robiłem odsetki od bezgotówkowych i opłata za kartę złodziejstwo i tyle . WadyOpłaty opłaty i prowizje -
~Johny / 2023-07-29 12:58
Bank BNP DNO totalne. Obsługa klienta porażka,niekompetentni ludzie. Bank widzi podejrzane transakcje mimo to nie blokuje ich, nie raczy nawet poinformować klienta o podejrzanych przelewach, a na infolinii nie potrafią zablokować przelewu sprzed 2min... Mam konta w Santander oraz ING i są to nieporównywalnie lepsze banki. Opłaty za prowadzenie konta wzięte z kosmosu. Z całego serca nie polecam!!! ZaletyNie ma i nie byłoWadyOpłaty za prowadzenie konta
Infolinia
Obsługa banku
Skomplikowana aplikacja -
~Monika / 2023-07-28 17:38
Każdej osobie pragnącej złożyć konto w tym banku , zalecam zastanowić się kilka razy jest duża oferta banków na rynku wybierz inny Bank ten szeroko omijaj. Ostatni rok i ilość wizyt jakie musiałam wykonać do oddziału banku to delikatnie mówiąc skandal. Przyczyny wizyt:aktualizacja danych, blokady konta przez ponad dwa tygodnie, bo nie mogli dojść o co chodzi, za dwa miesiące kolejna aktualizacja danych nie wiedzą dlaczego. Pomimo upoważnienia notarialnego, z szerokimi uprawnieniami brak możliwości zamknięcia karty kredytowej, bo uznali że nie ma w nim nazwy Banku. Obecnie czekam na wypłatę środków po mamie , czas podany przez doradcę już dawno minął, a środków brak. Naprawdę szkoda nerwów i Państwa czasu na ten Bank ZaletyObecnie nie widzęWadyOpisane powyżej -
~Remik / 2023-07-26 19:27
Złodzieje!!! Przy korzystaniu z wplatomatu pobierają prowizję 10 PLN, co ciekawe podczas transakcji wpłatomat odrzuca poszczególne banknoty i je oddaje. W drugiej wpłacie już banknoty mu pasują ale znowu 10 PLN pobrane. Nie polecam tego banku, a rachunek posiadam już od 12 lat. ZaletyBrakWadyWszystko
strona 9 z 26