ZaletyBrak
strona 9 z 27
-
~darom / 2023-10-18 14:41
Totalna biurokracja. Otwarcie konta przez aplikację to porażka. Po dwóch dniach zrezygnowałem z otwarcia konta. -
-
~Michal / 2023-10-16 22:58
Zdecydowanie nie polecam tego banku.
Naliczaja nieuzasadnione dodatkowe oplaty.ZaletyBrak -
~Ganna / 2023-10-13 12:17
W oddziale Paribas Banku w Zakopanem pracuje Maria Gąsienica - Kotelnicka, która zawsze jest uprzejma, kulturalna i pomocna. Jestem jej bardzo wdzięczna za obsługę, która zawsze polepsza mi humor i pośrednio stan mojego zdrowia, na tyle jest życzliwa i przyjemna.
Dziękuję pani Mario! -
~Izabela / 2023-10-12 16:12
Jestem bardzo długi czas klientką tęgo banku...ostatnio wnioskowałem o kredyt oczteiscue decyzja negatywna...brak indywidualnego podejścia do klienta....za nic mają długoletnich klientów...i to przeważyło że będę zamykać konta i ucinac współpracę z tym bankier ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu, biurokracja -
~Klient / 2023-10-11 22:43
Jestem klientem BNP PARIBAS od 17 roku życia i wszystko pięknie ładnie gdyby nie fakt że są prowizję za wypłaty z bankomatu innego niż Paribas i miesieczne opłaty karty kredytowej w wysokości 7 zł gdzie cały miesiąc place karta, niestety rozmyślam nad zmianą banku np. Credit Agricole gdzie muszę wykonać 5 transakcji podajże by nie płacić za kartę, konto oraz wypłaty z innych bankomatów. ZaletyMiła obsługaWadyPłatność za kartę (co miesiac 7zl)
Płatność za wypłatę gotowki z innych bankomatów niż BNP -
~ewa / 2023-10-11 17:13
Najgprszy bank, nie zakładajcie kont, załozyłam konto emerytalne, jestem za granicą, emerytura sie odbiła i wraca do zusu, dzwoniłam z pytaniem co jest z kontem, wszystko dobrze mowią, czynne, a emerytura sie odbija znowu i wraca do zusu. -
~Łukasz / 2023-10-11 14:17
Bank BNP Paribas oddział w Swarzędzu gorąco polecam profesjonalne podejście do klienta bardzo miła obsługa moja ocena to 10/10 polecam -
~Jaro / 2023-10-11 12:28
Bardzo dobry bank rzetelni pracownicy pomocni w każdej sytuacji panie pomagają przy bankomacie oddział ze Słupska najlepszy w Polsce super oferty polecam. Zaletywszystko sprawnie załatwioneWadybrak -
-
~Mariola / 2023-10-05 17:44
Bardzo dobry i sprawnie działający bank. Czytelna i prosta aplikacja, a do tego profesjonalna pomoc w placówce. Wszystko załatwiłam niemal od ręki, do tego wysoka kultura obsługi. Po wyjściu z oddziału jestem bardzo mile zaskoczona. ZaletyPani Agata Ambroziewicz jest profesjonlanym pracownikiem,fachowo i szybko doradzała w kwestii konta -
~Karol / 2023-10-04 09:53
brak kompetencji i wolo do rozwiązywania problem zgłaszanych przez klientów ZaletybrakWadysame wady -
~Łukasz / 2023-10-03 09:14
Bank porażka. Ubezpieczenie auta zrobione w terminie papiery wysłane, ale i tak próbowali naliczyć karę za nie wysłanie papierów. -
~Mymek / 2023-10-01 11:49
Obliczanie zdolności na wyrób za 6000 w ratach po 600 zł trwał 1,5h. Na prośbę konsultantów o kontakt nikt nie odpowiadał. Po wycofaniu zapytania o sprzedaż ratalną i zapłaceniu gotówką za wyrób wydzwaniają nie wiadomo w jakim celu.
Nie polecam.ZaletybrakWady- Totalne olewanie klienta -
~Tamas / 2023-09-30 09:55
Totalna porażka. Bjurokracja gorsza niż w PRL-u. -
~Damian Sobczak / 2023-09-27 08:45
TO SĄ ŚWINIE NIE BANK. Mściwi ludzie. Walą we mnie firmą skuzar zewnętrzną firmą windykacyjną oraz co chwile noty odsetkowe i straszenie. Brak jakiegokolwiek kontaktu z nimi . Wszystko przez ich błąd bo ktoś nie zauważył maila z podpisanym harmonogramem wg. którego płaciłam prawidłowo raty. Nie chca uznawać żadnych reklamacji. Klienta mają w... to jest najgorsza instytucja z jaką miałem do czynienia. Unikajcie z daleka !!!! ZaletybrakWadysame wady -
~Anna / 2023-09-25 15:27
Gdańsk
Środki zdeponowane przed laty, jeszcze w BGZ, są nie do odzyskania w Paribas, pomimo prawomocnego postanowienia Sądu o nabyciu spadku po zmarłym właścicielu lokaty. Bank robi wszystko, aby nie przyznać, że środki być może "wyparowały" z konta. Początkowo piętrzył biurokratyczne procedury, aby nie przyjąć wniosku o wypłatę. Wreszcie, gdy wniosek wraz z dyspozycją przelewu do innego banku udało mi się złożyć (01.08.2023), minęło 8 tygodni (!) i przelewu środków nie ma. Konkluzja jest jednoznaczna : "Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi..." . Ale to nie jest śmieszne jak w filmie. Tu chodzi o bezprawne przetrzymywanie lub zawłaszczenie powierzonych środkówWadyprzewlekłość, biurokracja, niekompetencja. Ogólnie: brak organizacji, procedur i kultury korporacyjnej. -
~BEATA / 2023-09-23 13:39
Olsztyn, NIE POLECAM TEGO BANKU!!!! Omijac go wilelkim łukiem , non stop problemy z przelewami nawet wewnętrznymi .Jak dla mnie jeden z najgorszych banków !!! ZaletybrakWadysame wady -
-
~Damian Sobczak / 2023-09-22 15:03
Unikajcie tego banku. Nie ma tam z kim rozmawiac. Pojawił się problem przez ponieważ ich pracownik nie wprowadził do ich systemu podpisanego aneksu. Wysłałem im dowód że został wysłany. Nasłali na mnie firmę zewnętrzną skuzar. Facet przyjechał i za jego przyjazd naliczyli opłatę 1230 zł ale dodatkowo 2300 za notę odsetkową oraz 7380 za koszty windykacyjne które nie potrafią opisać bo wiedzą, że jest to kwota z kosmosu.
W chwili obecnej jak dzwonię by się dowiedzieć cokolwiek to odsyłają do firmy zewnętrznej nie mogą powiedzieć nawet jakie masz saldo. Nic. Brak możliwości rozmowy z bankiem. Brak możliwości spotkania, porozmawiania. To jest chyba najgorszy z możliwych banków. Unikajcie tej firmy, Tragedia!!!ZaletybrakWadynajgorszy bank. Nigdy nie spotkałem się z takim podejściem jakiejkolwiek firmy. Ci ludzie sami siebie niszczą. Nie zdają sobie sprawy że klient tak potraktowany nigdy nie skorzysta z ich usług. -
~Wprowadzona w błąd 2x w ciagu 2 dni / 2023-09-19 11:56
Ostatnio aktualizowałam w koncie mój numer telefonu, okazuje się, że numer zaktualizował się tylko na potrzeby kontaktu, ale na potrzeby weryfikacji i autoryzacji został stary numer, którego już nie posiadam. zgłosiłam się do placówki w celu uzyskania pomocy, Doradca rozłożył ręce i polecił kontakt z Infolinią, która rzekomo miała moc sprawczą, żeby zaktualizować stary numer. Okazuje się, że infolinia jednak nie ma takiej mocy, więc musze czekać tydzień do kolejnego poniedziałku, kiedy placówki sa otwarte do 18:00.
Poza tym, na stronie internetowej zarezerwowałam videospotkanie z Doradcą w temacie Oszczędności. po czym doradca zadzwonił do mnie na numer telefonu i robił wszystko, żeby video się nie odbyło. w trakcie rozmowy usłyszałam, że doradca pracuje od 9 do 17 i jest dostępny w tych godzinach. skoro ten doradca pracuje do 17, to czemu system pozwolił mi umówić videospotkanie z nim na 18:30, kiedy będę po pracy?Wady1. brak zaangażowania
2. stawianie się ponad klienta i straktowanie go z góry
3. wprowadzanie klienta w błąd - nie wiem czy świadomie czy nie świadomie, ale i jedno i drugie wyklucza jakościowe podejście do klienta
4. system bankowy nie odzworowuje rzeczywistości -
~PG Mastah / 2023-09-16 20:51
Najgorszy bank, w którym miałem konto. Co weekend przerwa techniczna, brak możliwości wykonania przelewu. Praktycznie zerowy kontakt i brak bezpłatnych wpłatomatów. ZaletyBrakWadyNajgorszy bank w Polsce -
~tomas / 2023-09-15 19:14
https://tmlead.pl/redirect/718844_2657
https://tmlead.pl/redirect/718844_2657
https://tmlead.pl/redirect/718844_2657
strona 9 z 27