Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 500 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jolanta / 2023-08-20 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy złodziejski Bank jaki kolwiek poznałam nie polecam go opinie jakie słyszałam na jego temat to same zle opinie i to prawda pracują tam ludzie którzy oszukują powinni miec na sumieniu ludzi których wprowadzają w błąd po to żeby mieć z tego korzyść i profity masakra co się dzieje na świecie. Życzę im aby jak to mówią karma wraca
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady oszuści i tyle
  • ~Adam / 2023-08-20 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Trudno nawet tą instytucję finansową nazwać bankiem.
    Każdemu, kto ma kredy hipoteczny zalecam kontrolowanie wszystkich operacji, począwszy od wysokości oprocentowania (czy jest z odpowiedniego dnia wibor + marża) poprzez termin spłaty raty (potrafią brać 2-3 dni po terminie-po mimo posiadania środków na koncie – a następnie naliczać odsetki karne) na jakiś dziwnych 50 groszowych pobraniach nie wiadomo za co.
    Ogólnie Bank, zachowuje się jakby nie panował nad obsługą kredytów. I tam gdzie klient zauważy błąd, poprawiają to ręcznie po czym przy następnej aktualizacji oprocentowania identyczny błąd.
    Z informacji otrzymanych na infolinii od pracownika „Banku” zaprzestali wysyłać harmonogramy spłat kredytu bo tam były błędy. ( „tak mieliśmy błędy zgłaszane na infolinii, dlatego zaprzestaliśmy wysyłać harmonogramy” -cytat z pamięci)

    Z zaniedbań mniejszego kalibru, to BNP Paribas przetwarza dane osobowe, mimo wyraźnego sprzeciwu i wycofania ich. Oczywiście, starali się to ukryć, nawet bezczelnie pytając „Czy posiadam jakieś dowody, że w dalszym ciągu przetwarzają dane osobowe”.

    Każdemu polecam zastanowić się na kredytem w tym „Banku” a jeśli już ktoś ma to maksymalna kontrola. Osobiście praktycznie od stycznia co miesiąc „Bank” ma jakąś błąd i muszę zgłaszać reklamację.
    Oczywiście dysponuję dowodami takiego zachowania się „Banku”
    ZaletyDobrze podnoszą ciśnienie... zamiast kawy.
    WadyFakt istnienia na polskim rynku instytucji finansowych.
  • ~M / 2023-08-18 16:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Bezczelność infolinii ,stos dokumentów dla zwiększenia limit ROR ,Staly klient nie ma żadnych profitów ,nagabywanie i inwigilacja konta prywatnego ,
  • ~Tad / 2023-08-17 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem wielkie gnojstwo. Co innego mówią co innego zamieszczają w papierach na przysłowiowej 23 stronie. Nigdy więcej w całej mojej rodzinie i firmach kontaktów z tym tzw. bankiem. Ostrzegam innych.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie sztuczki dozwolone.
  • ~Tomek / 2023-08-17 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Zachęcają nagrodami do zakładania konta a 95% z nich nie wypłaca bo w regulaminie naplute głupich zasad typu - po miesiącu masz 2 dni na podanie nr konta w mailu w ich banku (jakby go nie znali) a nawet jak już to zrobisz to nie pomyl się o parę groszy przy spełnianiu jakiegokolwiek warunku a możesz zapomnieć nie tylko o tej części nagrody ale o wszystkich kolejnych. Już samo to jak traktują klienta na początku pokazuje jak kombinują tylko żeby wyjść na swoje. Starym klientom włączaja jakieś dodatkowe opłaty bez ich wiedzy i pobierają z konta jak złodzieje jacyś.
    Zaletybrak
    WadyNaliczanie opłat nie wiadomo za co, Ukrywanie kruczków w umowach i regulaminach, ignorowanie klienta, za dużo by wymieniać
  • ~Ania / 2023-08-17 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To ja tez nie polecam. Byłam przez wiele lat klientem podobno premium. Niestety zbyt mało by opiekun się inetereswal moją osobą. Nie widziałam takiej obojętności do klienta jak w tym banku l. Gratulacje zachowania i życzą wielu klientów nie krajowych za którymi biegacie z upominki w postaci pieruwek. Pozdrawia życzą
    ZaletyBrak
    WadySzkoda języka
  • ~koko / 2023-08-16 12:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo źle, nie polecam. W oddziale oczekiwanie w długiej kolejce, brak wystarczającej ilości osób do obsługi klienta, Kasa do przyjmowania pieniędzy w banku tylko w 2 oddz. w wielkim mieście, bankomaty Euronetu już płatne, porażka.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
  • ~A / 2023-08-16 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno nie bank brak kompetentnych pracowników,burdel na kółkach najgorszy bank
  • ~Michał / 2023-08-15 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny zostałem bez pieniędzy, bo zjebany bank nawet nie raczył powiadomić o "przerwie technicznej". Fajnie być na lotnisku i nie móc wypłacić własnych pieniędzy. Na szczęście mam konto w innym banku.

    Bank dla lubiących niespodzianki i miłośników survivalu, a także dla tych, którzy używają gotówki na codzien (bo wyplata z konta BNP, nie jest czymś oczywistym).

    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste braki w dostępie do pieniędzy na kontach.
  • ~Olcia / 2023-08-15 09:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tego banku non stop problemy z przelewami nawet wewnętrznymi.Jak dla mnie jeden z najgorsxych banków !!!
    ZaletyŻanej
  • ~Chełm / 2023-08-07 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zbyt długi czas oczekiwania na obsługę do kasy. Finalnie zrezygnowalam z oczekiwania w kolejce (2 osoby obsługujące w tym 1 osoba załatwiajaca jakieś sprawy przez telefon, brak zaangażowania w fizyczna obsluge klientów oczekujących w kolejce).
    Oddział banku: Chełm ul. Połaniecka
    WadyJ/w
  • ~Krzysztof / 2023-08-05 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada mimo że karty pozamykane to i tak pobierają opłaty nie polecam meczarnia
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Lidia i Krzysztof / 2023-08-04 19:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Najwyższe słowa uznania i podziękowania za profesjonalizm i szybkie załatwienie ważnej dla nas sprawy pani Sylwii menager ds. Jakości i Relacji z klientami z BNP Paribas w Katowicach w dniu 13 lipca 2023r. Bardzo miła i kompetentna osoba. Jesteśmy w stu procentach usatysfakcjonowani i dziękujemy za pomoc w sprawie zalogowania się do Systemu Bankowości internetowej i polecamy wszystkim współpracę z tym bankiem. Lidia i Krzysztof.
  • ~Magda / 2023-08-02 22:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety nie polecam!
    Po pierwsze, jako klient zagraniczny mam klopoty z otrzymywaniem sms'ow, co pozbawia mnie mozliwosci dokonywania przelewow. Dodam z tego miejsca, ze zeby korzystac z aplikacji mobilnej rowniez potrzebny jest sms do jej aktywacji, co mnie w tym momencie eliminuje niestety.
    Brak alternatywnych rozwiazan w przypadku klopotow z aplikacja, otrzymywaniem sms'ow badz utraty telefonu, to najwiekszy problem. Zmiana nr-u, na ktory mozna otrzymywac sms tez wymaga potwierdzenia sms'em i tak mozna krecic sie w kolko.
    Bardzo slabe oprocentowanie.
    Jakosc obsluga klienta zalezy najprosciej na swiecie od tego, na kogo sie trafi i od problemu, z jakim sie zglaszamy.
    Dlugi okres rozpatrywania reklamacji.
  • ~Adi# / 2023-07-31 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal karta kredytowa co miesiąc opłata 70pln odsetki od transakcji gotówkowych ,których nigdy nie robiłem odsetki od bezgotówkowych i opłata za kartę złodziejstwo i tyle .
    WadyOpłaty opłaty i prowizje
  • ~Johny / 2023-07-29 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank BNP DNO totalne. Obsługa klienta porażka,niekompetentni ludzie. Bank widzi podejrzane transakcje mimo to nie blokuje ich, nie raczy nawet poinformować klienta o podejrzanych przelewach, a na infolinii nie potrafią zablokować przelewu sprzed 2min... Mam konta w Santander oraz ING i są to nieporównywalnie lepsze banki. Opłaty za prowadzenie konta wzięte z kosmosu. Z całego serca nie polecam!!!
    ZaletyNie ma i nie było
    WadyOpłaty za prowadzenie konta
    Infolinia
    Obsługa banku
    Skomplikowana aplikacja
  • ~Monika / 2023-07-28 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Każdej osobie pragnącej złożyć konto w tym banku , zalecam zastanowić się kilka razy jest duża oferta banków na rynku wybierz inny Bank ten szeroko omijaj. Ostatni rok i ilość wizyt jakie musiałam wykonać do oddziału banku to delikatnie mówiąc skandal. Przyczyny wizyt:aktualizacja danych, blokady konta przez ponad dwa tygodnie, bo nie mogli dojść o co chodzi, za dwa miesiące kolejna aktualizacja danych nie wiedzą dlaczego. Pomimo upoważnienia notarialnego, z szerokimi uprawnieniami brak możliwości zamknięcia karty kredytowej, bo uznali że nie ma w nim nazwy Banku. Obecnie czekam na wypłatę środków po mamie , czas podany przez doradcę już dawno minął, a środków brak. Naprawdę szkoda nerwów i Państwa czasu na ten Bank
    ZaletyObecnie nie widzę
    WadyOpisane powyżej
  • ~Remik / 2023-07-26 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje!!! Przy korzystaniu z wplatomatu pobierają prowizję 10 PLN, co ciekawe podczas transakcji wpłatomat odrzuca poszczególne banknoty i je oddaje. W drugiej wpłacie już banknoty mu pasują ale znowu 10 PLN pobrane. Nie polecam tego banku, a rachunek posiadam już od 12 lat.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Michal / 2023-07-26 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zawieraniem umow leasingowych w tym banku. Pobieraja nieuzasadnione oplaty. Proba wyjasnienia sprawy jest wrecz niemozliwa.
  • ~Ania / 2023-07-21 07:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła, profesjonalna i konkretna obsługa w placówce BNP Paribas w Kętrzynie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1509
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 960
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 844
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 818
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4393
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4389
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3863
UPC Internet
Ocena: 1.80, ilość opinii: 3490
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2897