Paribas Toruń Wałygen.Sikorskiego.Ludze działający na niekorzyść klienta-przez kilka lat podbieraki opłaty, nikt nie Knapik się by poinformować, że w przypadku niskich dochodów zaleca zmienić konto na darmowe!
Beszczelna reakcja pracownika,który stwierdził, że jeżeli przez tyle lat była pobierana opłata to widocznie mi to pasowało-to po co oni tam siedza?chyba żeby w takich przypadkach zaproponować zmianę skoro monitorujące moje dochody!Proszę uważnie śledzić swoje rachunki w tym banku,żeby już nikogo ....!
ZaletyŻadne
WadyDużo
~Moje imię / 2023-12-30 11:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, jest najgorszy bank że wszystkich jakie znam
Zalety---
~Aldona / 2023-12-27 15:37
Ocena: 1.00 / 5
Czekam 3 godziny na obsługę w oddziale w Lublinie tylko 1 osoba jest od kredytów ale dla niej klient nie jest priorytetem
ZaletyBrak
~nowis / 2023-12-20 00:59
Ocena: 1.00 / 5
„Bank zmieniającego się świata”, zdecydowanie ta dewiza banku nie dotyczy oddziału w Toruniu Wały Generała Władysława Sikorskiego 15. W tym oddziale dewiza powinna brzmieć „Niekompetencja, Wprowadzanie w błąd klienta, Opieszałość w działaniu, Brak znajomości przepisów bankowych”. Prozaiczne czynności bankowe związane z zamknięciem konta po zmarłej osobie, przy przedstawieniu wszystkich niezbędnych dokumentów ze strony klienta, urastają do rangi wyczynu i trwają ponad 4 tygodnie !!!!!!!!!!!! Doradca klienta notorycznie, pięciokrotnie, wprowadza w błąd klienta w zakresie sposobu, terminów, dokumentacji dotyczącej sprawy!!!!! Nikt niczego konkretnego nie wie i nie może udzielić szczegółowej informacji – „to załatwia KTOŚ z centrali”!!!!!!!! TRAGEDIA i NIESPOTYKANA IGNORANCJA !!!!!!!! POLECAM TEN ODDZIAŁ BANKU ……… OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!!! OCENA 1,9 W GOOGLE MAPS, ZDECYDOWANIE ZA WYSOKA !!!!!!
~Zaraz były klient / 2023-12-15 20:14
Ocena: 1.00 / 5
Kasy czynne do 14.00. to teraz mam brać urlop żeby wpłacić walutę? Byłam w środę Pani powiedziała że w czwartek i piątek do 17.00. .Przyjechałam w piątek bank otwarty a Pani NO ALE KASY DO 14.00. Zwykła uprzejmość powiedzieć czwartek i piątek do 17.00 a kasy do 14.00.Trzy wyrazy więcej. w banku zero innych klientów. Pań może 4. Siedzą i nic. Po 10 minutach spotykam jedną na zakupach w galerii, w godzinach pracy.
Wadylekceważenie klienta, jego czasu i pieniędzy
~Teresa / 2023-12-13 15:52
Ocena: 5.00 / 5
Pochwała dla pań z banku na ul. Gertrudy w Krakowie.sympatyczne mile i bardzo pomocne.
~Klient / 2023-12-13 14:59
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, obsługa brak słów jedynie co potrafią to spławiać klienta na infolinię banku żeby tylko nic nie musieć robić. Wplatomaty tego banku to kolejny koszmar wielokrotnie pobrało pieniądze i musiałam składać reklamację bo środki nie weszły na konto. Oczywiście kasjerki siedzą przy kasie i nic nie robią ale jak ma przyjąć wpłatę gotówkowa to naliczają od tego wysoka prowizje !!!
ZaletyBrak
~Jacek / 2023-12-11 10:18
Ocena: 1.00 / 5
Bank tragedia, uciekam od nich. Jestem klientem od ponad 10 lat ale to co wyprawiają teraz to dramat, brak doradców w oddziałach, odsyłają do infolinii gdzie zatrudniają chyba roboty albo ludzi, którzy też nic nie mogą "bo system". Uzyskanie głupiego wniosku o stanie zadłużenia przy kredycie hipotecznym to "do 30 dni"!!!! Skandal, zrobić wydruk i postawić pieczęć!!! Podsumowując dramat. Idę gdzie indziej a ich niech zamkną i zakopią głęboko pod ziemią.
~Darek / 2023-12-09 12:04
Ocena: 1.67 / 5
Porażka! Chciałem wziąć mały kredyt. Zadzwonili z propozycją, poinformowali, jakie dokumenty będą potrzebne. Umówiłem się w oddziale banku z dokumentami. Okazało się, ze to za mało i potrzebują następnych. Dostarczyłem. Okazało się, ze jest ich za dużo i nie dają rady ich skopiować! Cyrk! Po kilkugodzinnym oczekiwaniu decyzja odmowna! Zmarnowany czas i paliwo! Odradzam!!!
ZaletyMiła obsługa - jak wszędzie.
WadyBrak poszanowania dla czasu klienta i wątpliwa wiarygodność oferty.
~Daria / 2023-12-06 20:26
Ocena: 4.67 / 5
W oddziale we Wrześni miła i pomocna obsługa. Wszystko przebiega sprawnie. Korzystne konta dla dzieci. Polecam!
~Kolo... / 2023-12-02 09:05
Ocena: 1.67 / 5
Najgorszy bank z jakim miałem kiedykolwiek styczność...Nie polecam, jeśli ktoś ma wpłacić pieniądze do nich to lepiej trzymać je w domu.Coś jak w filmie Va BANK....
WadyOszuści i złodzieje
~Jacek / 2023-11-30 10:01
Ocena: 1.67 / 5
Nadpłata kredytu graniczy z cudem, dodatkowo pracownik Pan Wojciech Zieliński z oddziału na Świerodwskiej we Wrocławiu, wskazał mi wprost, że będzie mi utrudniał nadpłaty jak będę do niego przychodził składać codziennie wnioski o nadpłatę. Bo.. jak się okazuje, żeby wgl dokonać nadpłaty w BNP, to muszę o to prosić, mimo zapisów umowy i prawa obowiązującego w PL. Zdecydowanie nie polecam, Pan Zieliński nastawiony jedynie na realizacje targetów i zero zaintersowaniem dobrem klienta, wielokrtonie dzwonił do mnie bez żadnej mojej zgody, czy mogę mu polecić klientów albo czy ja chce jeszcze kredyt. Przy zawieraniu umowy, jak mówiłem czego oczekuje, to był wręcz arogancki, tłumacząc mi że się czegoś nie da, po czym jednak można było to zrobić. Dramat. Panie Wojtku "polecenia" będą szły dalej. Dziękuję za współpracę.
Zaletybrak
Wadyjw.
~S.B / 2023-11-29 16:49
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim dotychczas współpracowałem ...niekompetentni pracownicy, co chwila zmieniają się doradcy klienta, w centrali jakieś osoby udające że się nad czymś znają .Uważajcie jeśli wypłacie u nich obca walutę - wycisnęli mi dwie setki USD na których były delikatne rysy mazakiem ...nie sprawdziłem tego przy odbieraniu a potem miałem problem żeby wymienić (oni nie chcieli sobowtórem u siebie przyjąć ).Nie polecam tego banku. Niestety nie można dać oceny mniejszej niż 1.
ZaletyBrak
WadyPełno
~Ola / 2023-11-27 19:45
Ocena: 1.33 / 5
bank masakra. upewniłam się, że mogę wcześniej spłacić kredyt bez kar, spłaciłam 1,5 roku przed terminem a oni nie tylko nie oddali odsetek za ten okres ale jeszcze sobie naliczyli obciążenia wewnętrzne i odsetki dodatkowe. złożenie reklamacji przez info linie żenada - 3 razy przełączali nas od konsultanta do konsultanta.
Zaletybrak
Wadyniekompetentna obsługa
zwykłe złodziejstwo
~Rimo 64 / 2023-11-23 09:14
Ocena: 1.00 / 5
Bank tragedia, omijać szerokim łukiem. Konto zablokowane od dziesięciu dni, nikt nie potrafi pomóc i podać przyczyny ani tym bardziej odblokować rachunku. Każą pisać reklamację i czekać, na infolinii nie potrafią pomóc. Opiekun też nic nie może zaradzić. Żenada !!!
~Tyrion / 2023-11-22 10:57
Ocena: 5.00 / 5
Polecam oddział w Bytomiu ul. Dworcowa 1. Mìła i kompetentna o obsługa. Profesjonalne wytłumaczenie sprawy. Doradztwo finansowe. Cierpliwość. Pani upewniała się czy dobrze rozumiem .
ZaletyMiła obsługa klienta.
~Mariusz / 2023-11-22 10:13
Ocena: 1.00 / 5
Jest najbardziej nieprzyjazny bank .Ludzie którzy pracują na infolini mają klienta daleko gdzieś. Nie polecam nawet największym wrogom.Sam będę się ewakuowal
~wsa / 2023-11-21 19:35
Ocena: 1.33 / 5
Jeden z najgorszych banków z jakimi miałem do czynienia. Przeciągają procedury odnowienia kredytu, twierdzą, że maja problem z systemem lub się przeprowadzają, ale wszystko jest zatwierdzone, tylko nie umowa jeszcze nie wydrukowana, a po tzw. dacie zapadalności, odmawiają dalszego finansowania, blokują konta. Brak kontaktu przez kilka dni z opiekunem, po czym proponują restrukturyzację kredytu - bez żadnych dodatkowych zabezpieczeń, tylko z drobną różnicą, że naliczają karne odsetki za okres nieuprawnionego korzystania z kapitału i dużo wyższe odsetki za ten kredyt "naprawczy". Kiedy zamyka się u nich konto, to liczą sobie 100 złotych opłaty za jego zamknięcie!
Zaletybrak
Wadytotalna ignorancja klienta, szukanie sposobu na ściągnięcie z klienta jak największych opłat.
~klient / 2023-11-21 09:25
Ocena: 1.00 / 5
Bank ? żaden bank, zbieranina ludzi, która nie nie wie i nic nie może załatwić tylko centrala.
kobiety wystrojone, i tyle - kierowniczki
chodzą i mają pretensje że ktoś przyszedł coś załatwić
nie polecam omijajcie jak najdalej
ZaletyBRAK
Wadywszystko co związane z tą placówką to - BŁĄD
~Piotr / 2023-11-16 10:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam wciskanie kitu , otwieranie konta online , co innego mowia a co innego jestplus ukryte koszta bo nic nie wiedzą i odpowiedz z ich strony że ja z Panem nie podpisywałem / am , nic mi nie wiadomo,a koszty i tak są naliczane . Omijać z daleka .