strona 3 z 26
-
~Henio / 2024-07-02 11:04
Aplikacja mobilna nie działa poprawnie, oferta śmiechu warta -
-
~ble / 2024-06-14 13:33
bank zmieniającego się świata, ale jak stracisz pracę to i tka musisz spłacać kredyt, zero pomocy, a ubezpieczenie kredytu to kpina -
~Halina K / 2024-06-13 17:35
Podziękowania dla Pani Agnieszki Chodyra za bardzo miłą i profesjonalną obsługę w Waszym Banku w Świdnicy 58-100 ul. Różana 1 życzę więcej tak zdolnych pracowników . Pozdrawiam Halina Kowalewska -
~Emka9-87 / 2024-06-07 15:42
Najgorszy bank w Ełku. Niedouczone kobiety. Łażą jak na spotkaniu przy kawce. WadyObsługa -
~Marek / 2024-06-06 18:13
To już nie jest BGŻ. To jest BLGBT. Niestety ideologia nie powinna być wciskana na siłę. Niestety mam tam konto i utrzymuję że wzgledów rodzinnych. -
~AŚKA / 2024-06-05 16:05
Okropny złodziejski bank,omijać szerokim łukiem WadySame wady -
~bladzik / 2024-06-05 13:02
Teczowy syf nie polecam! Zachecam wszystkich do unikania tej toksycznej propagandy -
~Ggg / 2024-06-05 11:22
Tęczowe ????.
Omijam i zachęcam do tego pozostałych. -
-
~Słąwek / 2024-06-04 12:44
Tragedia nie idzie dodzwonić sie na infolinie 30 minut czekania ZaletyzeroWadysame -
~Strix / 2024-06-03 17:40
Jesteśmy z żoną juz od kilkunastu lat posiadaczami konta w BNP, jednak obsługa klienta to jest jakiś żart. Po przybyciu do banku i checi zalozenia dodatkowych rachunkow zostalismy zaproszeni do pokoju gdzie czekalismy ponad pół godziny, aż pracownik się pojawił, przy próbie dodzwonienia się do doradcy który jest niby opiekunem i wysyła smsami propozycje kredytów i żeby sie z nim kontaktować, pół dnia odrzuca połączenia telefoniczne gdy chcemy sie umówić na spotkanie - i nie umówiliśmy się. ZaletyBrak problemów z płatnościami czy aplikacją mobilną / stroną internetowąWadyZero poszanowania czasu klientów, nie odbieranie połączeń telefonicznych. -
~Sww / 2024-06-03 17:15
Pracownicy w obsłudze skrajnie niekompetentni i czują się z tym bezkarnie prawdopodobnie dla tego, że nikt ich nie kontroluje. Na infolinię czekałem ostatnio ponad godzinę i finalnie nie połączyłem się z obsługą. Bardzo mała ilość oddziałów i zadko w którym są otwarte kasy. Jedyne co mają dobrego to reklama. ZaletyReklamaWadyWszystko poza reklamą -
~Irena / 2024-05-31 15:27
Bardzo dziękuję szczególnie Pani Marcie
Świetna obsuga super wsparcie w całym procesie rzetelne informacje kopetentna sympatyczna cierpliwa i miła osobo
Profesjonalizm fachowość i wybitne kompetencje -
~Grzegorz. / 2024-05-30 17:48
Bardzo dziękuję pani Marcie , która bardzo rzeczowo zajęła się moją sprawą. Z jej pomocą sprawę załatwiłem pomyślnie. Serdecznie polecam i pozdrawiam. ZaletyWysoka jakość załatwianych spraw klientów.WadyBrak. -
~Monika / 2024-05-30 07:22
Szczególnie polecam Panią Renatę, która zajęła się nami w sposób niezwykle profesjonalny i rzeczowy. Bardzo sympatyczna osoba z ogromną wiedzą swojej prac. Właściwa osoba na odpowiednim stanowisku. Polecamy!! -
~Monika / 2024-05-29 19:52
Bardzo dobra obsługa, mili i kompetentni pracownicy na infolini i w oddziale w Pyrzycach -
~Krzysztof / 2024-05-29 10:26
Mola obsługa pełen profesjonalizm
Super oprocentowanieZaletyPrzystepnoscWadyBrak -
-
~46 / 2024-05-27 12:10
Super obsługa polecam. Zawsze mili. Potrafiący dobrE wszystko wyjaśnić. Aż miło tam wstąpić ZaletyBardzo mili i kontaktowi pracownicyWadyBrak -
~john / 2024-05-22 16:23
bezpodstawna pełna inwigilacja klienta.. ciągłe grożenie blokadą konta.. cigle wymuszanie dzialań niezwiąznych z produktem banku. wprowadanie w błąd na infolini . ZaletybrakWadyinwyigalcja na każdym kroku -
~Oszukany_klient / 2024-05-17 09:08
Omijać najszerszym łukiem jaki tylko możliwy. W życiu nie trafiłem na gorszy bank. 3-krotna próba zakupu na raty zakończyła się niepowodzeniem i zmarnowaniem trzech kodów rabatowych, ponieważ BNP ma niedziałające formularze kredytowe na swojej stronie internetowej. Po wypełnieniu formularza albo strona się zawiesza, albo wygasza sesja albo następuje magiczny ,,błąd wewnętrzny". W każdej sytuacji wniosek się wywala, zakup nie dochodzi do skutku (kod rabatowy w sklepie mi przepada). Próbowałem zarówno na komputerze jak i telefonie, na Chrome na Firefoxie, efekt końcowy zawsze taki sam. Na infolinii zostałem spławiony i odesłany do sklepu, który nie ma z tym nic wspólnego, ponieważ problemy występują nie na stronie sklepu, a na stronie banku (czy też czegoś co próbuje się nazywać bankiem). Dno i jeszcze raz dno! ZaletyBrak!WadyNiedziałające wnioski kredytowe, niedopracowana strona internetowa, arogancka i nieprofesjonalna obsługa klienta. -
~Mirek / 2024-05-15 12:56
OSTRZEŻENIE! Nie zakładajcie kont firmowych w tym banku. Bank od czasu do czasu prowadzi weryfikacje klientów. Musisz się udać osobiście do banku wraz ze wszystkimi dokumentami firmy. Ja także otrzymałem powiadomienie SMS o konieczności stawienia się w banku. Zgodnie z nim stawiłem się w banku i podpisałem wszystkie dokumenty wymagane przez bank. Po miesiącu bank WYŁĄCZYŁ MOJE KONTO. Nie mogłem realizować swoich zobowiązań. Psułem sobie opinię wśród moich kontrahentów. Moje interwencje na infolinii i w oddziale banku (łącznie z rozmową z dyrektorem oddziału) nic nie dały. Przyczyną wyłączenia konta było to, że pracownik banku nie przygotował jakiegoś mało istotnego druczku. Nadmienię że w firmie nie zmieniły się żadne dane. Konto było wyłączone przez TYDZIEŃ. Pomimo moich bardzo intensywnych interwencji bank nie potrafił sobie poradzić z tą kwestią przez tydzień. W tym czasie nie mogłem uzyskać połączenia telefonicznego z żadną kompetentną osobą, która mogłaby rozwiązać mój problem. Działalność tego banku to wielka PORAŻKA oraz nadużycie swojej pozycji. Bank bez zgody Sądu zajął moje mienie. JAK TO MOŻLIWE W PAŃSTWIE PRAWA? Myślicie, że ktoś użył magicznego słowa przepraszam. Nic podobnego chamstwu w tym banku nie ma końca. ZaletybrakWadybrak kompetencji personelu, lekceważący stosunek do klientów (łącznie z dyrektorem oddziału który obiecywał że oddzwoni na drugi dzień, a nie zadzwonił do dzisiaj), bezprawny zabór mojego mienia
strona 3 z 26