Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 518 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Henio / 2024-07-02 11:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Aplikacja mobilna nie działa poprawnie, oferta śmiechu warta
  • ~ble / 2024-06-14 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    bank zmieniającego się świata, ale jak stracisz pracę to i tka musisz spłacać kredyt, zero pomocy, a ubezpieczenie kredytu to kpina
  • ~Halina K / 2024-06-13 17:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Podziękowania dla Pani Agnieszki Chodyra za bardzo miłą i profesjonalną obsługę w Waszym Banku w Świdnicy 58-100 ul. Różana 1 życzę więcej tak zdolnych pracowników . Pozdrawiam Halina Kowalewska
  • ~Emka9-87 / 2024-06-07 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Ełku. Niedouczone kobiety. Łażą jak na spotkaniu przy kawce.
    WadyObsługa
  • ~Marek / 2024-06-06 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    To już nie jest BGŻ. To jest BLGBT. Niestety ideologia nie powinna być wciskana na siłę. Niestety mam tam konto i utrzymuję że wzgledów rodzinnych.
  • ~AŚKA / 2024-06-05 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny złodziejski bank,omijać szerokim łukiem
    WadySame wady
  • ~bladzik / 2024-06-05 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Teczowy syf nie polecam! Zachecam wszystkich do unikania tej toksycznej propagandy
  • ~Ggg / 2024-06-05 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tęczowe ????.
    Omijam i zachęcam do tego pozostałych.
  • ~Słąwek / 2024-06-04 12:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia nie idzie dodzwonić sie na infolinie 30 minut czekania
    Zaletyzero
    Wadysame
  • ~Strix / 2024-06-03 17:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Jesteśmy z żoną juz od kilkunastu lat posiadaczami konta w BNP, jednak obsługa klienta to jest jakiś żart. Po przybyciu do banku i checi zalozenia dodatkowych rachunkow zostalismy zaproszeni do pokoju gdzie czekalismy ponad pół godziny, aż pracownik się pojawił, przy próbie dodzwonienia się do doradcy który jest niby opiekunem i wysyła smsami propozycje kredytów i żeby sie z nim kontaktować, pół dnia odrzuca połączenia telefoniczne gdy chcemy sie umówić na spotkanie - i nie umówiliśmy się.
    ZaletyBrak problemów z płatnościami czy aplikacją mobilną / stroną internetową
    WadyZero poszanowania czasu klientów, nie odbieranie połączeń telefonicznych.
  • ~Sww / 2024-06-03 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy w obsłudze skrajnie niekompetentni i czują się z tym bezkarnie prawdopodobnie dla tego, że nikt ich nie kontroluje. Na infolinię czekałem ostatnio ponad godzinę i finalnie nie połączyłem się z obsługą. Bardzo mała ilość oddziałów i zadko w którym są otwarte kasy. Jedyne co mają dobrego to reklama.
    ZaletyReklama
    WadyWszystko poza reklamą
  • ~Irena / 2024-05-31 15:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję szczególnie Pani Marcie
    Świetna obsuga super wsparcie w całym procesie rzetelne informacje kopetentna sympatyczna cierpliwa i miła osobo
    Profesjonalizm fachowość i wybitne kompetencje
  • ~Grzegorz. / 2024-05-30 17:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję pani Marcie , która bardzo rzeczowo zajęła się moją sprawą. Z jej pomocą sprawę załatwiłem pomyślnie. Serdecznie polecam i pozdrawiam.
    ZaletyWysoka jakość załatwianych spraw klientów.
    WadyBrak.
  • ~Monika / 2024-05-30 07:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Szczególnie polecam Panią Renatę, która zajęła się nami w sposób niezwykle profesjonalny i rzeczowy. Bardzo sympatyczna osoba z ogromną wiedzą swojej prac. Właściwa osoba na odpowiednim stanowisku. Polecamy!!
  • ~Monika / 2024-05-29 19:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra obsługa, mili i kompetentni pracownicy na infolini i w oddziale w Pyrzycach
  • ~Krzysztof / 2024-05-29 10:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Mola obsługa pełen profesjonalizm
    Super oprocentowanie
    ZaletyPrzystepnosc
    WadyBrak
  • ~46 / 2024-05-27 12:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa polecam. Zawsze mili. Potrafiący dobrE wszystko wyjaśnić. Aż miło tam wstąpić
    ZaletyBardzo mili i kontaktowi pracownicy
    WadyBrak
  • ~john / 2024-05-22 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    bezpodstawna pełna inwigilacja klienta.. ciągłe grożenie blokadą konta.. cigle wymuszanie dzialań niezwiąznych z produktem banku. wprowadanie w błąd na infolini .
    Zaletybrak
    Wadyinwyigalcja na każdym kroku
  • ~Oszukany_klient / 2024-05-17 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać najszerszym łukiem jaki tylko możliwy. W życiu nie trafiłem na gorszy bank. 3-krotna próba zakupu na raty zakończyła się niepowodzeniem i zmarnowaniem trzech kodów rabatowych, ponieważ BNP ma niedziałające formularze kredytowe na swojej stronie internetowej. Po wypełnieniu formularza albo strona się zawiesza, albo wygasza sesja albo następuje magiczny ,,błąd wewnętrzny". W każdej sytuacji wniosek się wywala, zakup nie dochodzi do skutku (kod rabatowy w sklepie mi przepada). Próbowałem zarówno na komputerze jak i telefonie, na Chrome na Firefoxie, efekt końcowy zawsze taki sam. Na infolinii zostałem spławiony i odesłany do sklepu, który nie ma z tym nic wspólnego, ponieważ problemy występują nie na stronie sklepu, a na stronie banku (czy też czegoś co próbuje się nazywać bankiem). Dno i jeszcze raz dno!
    ZaletyBrak!
    WadyNiedziałające wnioski kredytowe, niedopracowana strona internetowa, arogancka i nieprofesjonalna obsługa klienta.
  • ~Mirek / 2024-05-15 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEŻENIE! Nie zakładajcie kont firmowych w tym banku. Bank od czasu do czasu prowadzi weryfikacje klientów. Musisz się udać osobiście do banku wraz ze wszystkimi dokumentami firmy. Ja także otrzymałem powiadomienie SMS o konieczności stawienia się w banku. Zgodnie z nim stawiłem się w banku i podpisałem wszystkie dokumenty wymagane przez bank. Po miesiącu bank WYŁĄCZYŁ MOJE KONTO. Nie mogłem realizować swoich zobowiązań. Psułem sobie opinię wśród moich kontrahentów. Moje interwencje na infolinii i w oddziale banku (łącznie z rozmową z dyrektorem oddziału) nic nie dały. Przyczyną wyłączenia konta było to, że pracownik banku nie przygotował jakiegoś mało istotnego druczku. Nadmienię że w firmie nie zmieniły się żadne dane. Konto było wyłączone przez TYDZIEŃ. Pomimo moich bardzo intensywnych interwencji bank nie potrafił sobie poradzić z tą kwestią przez tydzień. W tym czasie nie mogłem uzyskać połączenia telefonicznego z żadną kompetentną osobą, która mogłaby rozwiązać mój problem. Działalność tego banku to wielka PORAŻKA oraz nadużycie swojej pozycji. Bank bez zgody Sądu zajął moje mienie. JAK TO MOŻLIWE W PAŃSTWIE PRAWA? Myślicie, że ktoś użył magicznego słowa przepraszam. Nic podobnego chamstwu w tym banku nie ma końca.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji personelu, lekceważący stosunek do klientów (łącznie z dyrektorem oddziału który obiecywał że oddzwoni na drugi dzień, a nie zadzwonił do dzisiaj), bezprawny zabór mojego mienia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1528
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971