-
~Mariusz / 2020-06-19 17:46Ocena: 1.00 / 5
Dla mnie koszmar. 3 e-maile do infolinii. Kazali skontaktować się telefonicznie (tak jakby emaile nie obsługiwali na infolinii). W końcu zadzowniłem, kazali przyjść do oddziału. Pojechałem 20 km do Łodzi na oddział, odesłali mnie do zalogowania się w internecie. Zalogowałem się w internecie, Nie mogę napisać wniosku by zlikwidować konto, bo muszę na to konto wpłacić złotówkę, by zmienić racunek powiązany. Jest piątek, złotówka dotrze w poniedziałek po południu. W ten sposób zamiast przyjąć ode mnie głupią dyspozycję zamknięcia rachunku na infolinii czy w oddziale, poczekam jeszcze 3 dni aż w pooniedziałek dotrze do nich przelew. A na koncie, o którym nie pamiętalem, sprzed 10 lat było 3 zł. LITOŚĆI. Czuje się jakby mnie ktoś tresował. Nie czuje, że w tym banku jestem traktowany jak CZŁOWIEK. -
-
~Robeet / 2020-02-23 10:17Ocena: 4.00 / 5
Uważam że interfejs jest ok ,
Kontakt przez niego ok ,
Mam wrażenie że opinie opierają się na braku kontaktu z konsultantami ale wystarczy czytać ze zrozumieniem !!!ZaletyJasna obsługa interfejsuWadyNa razie nie ma -
~Patrycja / 2019-08-19 15:39Ocena: 1.00 / 5
Śmiech na sali nikogo po za mną w placówce w Ostrowcu Świętokrzyskim. A każą czekać... Nie parę min a pół godziny. A pracownicy siedzą sobie w najlepsze WadyStraszne podejście do klienta -
~Alfredo / 2018-04-26 20:34Ocena: 2.33 / 5
Pani w oddziale maksymalnie niezorientowana. Na jedno proste zapytanie czekałam długo na dpowiedź, ktora zresztą niczego nie wyjaśniła. Wymagało to 3 wizyt w banku. Sprawa wyjaśniła się sama (podwójnie naliczone odsetki) po miesiącu bank sam dokonał zwrotu. Sama strona już bardziej zagmatwana nie mogła być. Itd.... ZaletyNa razie nie ma.WadyFatalna obsługa, wysokie koszty np. przelewów z kredytówki, nie czytelna strona Pl@net, inne koszty kredytu na miejscu niż te z reklam. Długi czas oczekiwania na połączenie z płatną infolinią.
