Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 550 opinii

1.64 / 5

  • Obsługa klienta
    1.62
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 28 z 28
  • ~Mariusz / 2020-06-19 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie koszmar. 3 e-maile do infolinii. Kazali skontaktować się telefonicznie (tak jakby emaile nie obsługiwali na infolinii). W końcu zadzowniłem, kazali przyjść do oddziału. Pojechałem 20 km do Łodzi na oddział, odesłali mnie do zalogowania się w internecie. Zalogowałem się w internecie, Nie mogę napisać wniosku by zlikwidować konto, bo muszę na to konto wpłacić złotówkę, by zmienić racunek powiązany. Jest piątek, złotówka dotrze w poniedziałek po południu. W ten sposób zamiast przyjąć ode mnie głupią dyspozycję zamknięcia rachunku na infolinii czy w oddziale, poczekam jeszcze 3 dni aż w pooniedziałek dotrze do nich przelew. A na koncie, o którym nie pamiętalem, sprzed 10 lat było 3 zł. LITOŚĆI. Czuje się jakby mnie ktoś tresował. Nie czuje, że w tym banku jestem traktowany jak CZŁOWIEK.
  • ~Robeet / 2020-02-23 10:17
    Ocena: 4.00 / 5
    Uważam że interfejs jest ok ,
    Kontakt przez niego ok ,
    Mam wrażenie że opinie opierają się na braku kontaktu z konsultantami ale wystarczy czytać ze zrozumieniem !!!
    ZaletyJasna obsługa interfejsu
    WadyNa razie nie ma
  • ~Patrycja / 2019-08-19 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiech na sali nikogo po za mną w placówce w Ostrowcu Świętokrzyskim. A każą czekać... Nie parę min a pół godziny. A pracownicy siedzą sobie w najlepsze
    WadyStraszne podejście do klienta
  • ~Alfredo / 2018-04-26 20:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Pani w oddziale maksymalnie niezorientowana. Na jedno proste zapytanie czekałam długo na dpowiedź, ktora zresztą niczego nie wyjaśniła. Wymagało to 3 wizyt w banku. Sprawa wyjaśniła się sama (podwójnie naliczone odsetki) po miesiącu bank sam dokonał zwrotu. Sama strona już bardziej zagmatwana nie mogła być. Itd....
    ZaletyNa razie nie ma.
    WadyFatalna obsługa, wysokie koszty np. przelewów z kredytówki, nie czytelna strona Pl@net, inne koszty kredytu na miejscu niż te z reklam. Długi czas oczekiwania na połączenie z płatną infolinią.
strona 28 z 28
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2069
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1577
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1120
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1001
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 958
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4953
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180