Poza tym, na stronie internetowej zarezerwowałam videospotkanie z Doradcą w temacie Oszczędności. po czym doradca zadzwonił do mnie na numer telefonu i robił wszystko, żeby video się nie odbyło. w trakcie rozmowy usłyszałam, że doradca pracuje od 9 do 17 i jest dostępny w tych godzinach. skoro ten doradca pracuje do 17, to czemu system pozwolił mi umówić videospotkanie z nim na 18:30, kiedy będę po pracy?
Wady1. brak zaangażowania
2. stawianie się ponad klienta i straktowanie go z góry
3. wprowadzanie klienta w błąd - nie wiem czy świadomie czy nie świadomie, ale i jedno i drugie wyklucza jakościowe podejście do klienta
4. system bankowy nie odzworowuje rzeczywistości
2. stawianie się ponad klienta i straktowanie go z góry
3. wprowadzanie klienta w błąd - nie wiem czy świadomie czy nie świadomie, ale i jedno i drugie wyklucza jakościowe podejście do klienta
4. system bankowy nie odzworowuje rzeczywistości
