Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 531 opinii

1.64 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.65
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~A customer / 2021-07-15 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    If you care for your life, abstain from being a customer at BNP.
  • ~Elli / 2021-07-13 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku Paribas jesli mieszkasz zagranica.
    W roku 2020 w koncu lipca bylam w Polsce aby potwierdzic moja tozsamosc w banku Paribas(wczesniej otrzymalam w tej sprawie sms). Wszystko zostalo pozytywnie zalatwione. Natomiast juz we wrzsniu otrzymalam kolejny sms, aby potwierdzic moja tozsamosc w najblizszym oddziale banku. Zaczely sie telefony, rozmowy itp. Moja tozsamosc zostala ponowanie zatwierdzona.
    W lutym otrzymalam sms w tej samej sprawie i w marcu rowniez. Na infolinii otrzymalam numer telefonu i nazwisko mojego "doradcy". Niestety nie odbieral telefonu, wiec po kilku nieudanych probach dodzwonienia sie, wyslalam sms z informacja, ze moja tozsamosc zostala juz potwierdzona osobiscie w lipcu i we wrzesniu. Nie odpowiedzial.
    W lipcu tego roku kiedy chcialam dokonac przelewu pieniedzy zauwazylam, ze moje konto jest zablokowane!!!
    Dodzwonienie sie do banku Paribas graniiczy z cudem, wiec po polgodzinnym polaczeniu bez odbioru wyslalam mail. Odpowiedz otrzymalam juz nastepnego dnia, gdzie poinformowano mnie, ze zgodnie z paragrafem takim a takim (?) moje konto zablokowano.
    Zaczely sie kolejne telefony na infolinie, pani sprawdzila moje dane, i nic nie zrobila. Kolejny telefon i ta sama pracownica, i te same pytania i zadna korzysc, tylko strata pieniedzy za telefon. Nastepnego dnia znowu zadzwonilam, tym razem inna pani, postawila mnostwo pytan, potwierdzila moja tozsamosc i zaczela dzialac. Przynajmniej tak myslam, bo obiecala zadzwonic do mnie w poniedzialek rano, a dzisiaj jest wtorek wieczor, i zadnego telefonu nie otrzymalam.
    Olewaja ludzi!!
    Nie moge jechac teraz do Polski zeby odblokowac konto, ale jeszcze w tym tygodniu zmienie bank... na bank.
    ZaletyBrak zallet
    WadyTylko wady
  • ~Jan / 2021-07-08 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamiast dbać o rozszerzanie oferty, jakość usług, dbałość o klienta pchają się w politykę.
    ZaletyTo już było i nie wróci
    WadyJak wyżej. Zamiast bankowością zajmują się polityką
  • ~Marcin / 2021-07-07 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie! Omijajcie szerokim łukiem! Blokują konta, nie da się nic załatwić on-line ani telefonicznie a opiekunowie w 90% nie odbierają telefonu i ignorują klienta. NAJGORSZY BANK!
    WadyCały bank!
  • ~Marcin / 2021-07-07 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie! Omijajcie szerokim łukiem! Blokują konta, nie da się nic załatwić on-line ani telefonicznie a opiekunowie w 90% nie odbierają telefonu i ignorują klienta. NAJGORSZY BANK!
    WadyZa dużo by pisać ten bank to jedna wielka WADA
  • ~MirR / 2021-07-05 16:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Mamy (m.in.) w BNP Paribas konto firmowe dla którego bankowość online i/lub aplikacja online średnio raz na dwa tygodnie nie działa, uniemożliwiając płynne działanie firmy. Opiekun BNP rozkłada ręcę - wie, że są problemy, ale nie może nic zrobić. W żadnym innym banku, gdzie mamy konta, nie ma tak częstych awarii.
    WadyBankowość internetowa i aplikacja mają awarie średnio raz na dwa tygodnie.
  • ~Jakub / 2021-07-01 11:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Leasing auta w BNP - ODRADZAM. Bardzo drogi, lecz jedyny możliwy jaki był w Hyundai Karlik w Poznaniu. Po sprzedaży jestem nikim. W oddziałach mnie nie obsłużą i odsyłają na infolinię. W wyniku pandemii chcę wydłużyć umowę/obniżyć ratę - wyliczono za ten proces koszty których nie mam w cenniku w umowie. Dodano jakiś 1% marży, a na zapytanie ile to wynosi bo nie mam w umowie pozycji "marża" dostałem odp o kolejnym koszcie 100 zł za wyliczenie. Jest to żenujące.
    Zaletybrak
    Wadyukryte koszty, kontakt wyłącznie przez mail/infolinię
  • ~klient banku / 2021-06-28 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownik placówki w miejscowości Pisz w woj. warmińsko-mazurskim okłamuje klientów i wprowadza ich w błąd. Twierdzi że obsługa karty debetowej jest darmowa a od 6 miesięcy płacę za nią 12zł miesięcznie. Nie ma bardziej negatywnego wpływu na markę banku niż okłamywanie swoich klientów.
  • ~Iwa / 2021-06-25 07:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupilam sprzęt na raty w banku BNP Paribas. Potem wzięłam pożyczkę konsolidacyjną w innym banku który spłacił wszystkie moje zadłużenia, przelał mi resztę kasy i przez ponad rok żyłam w błogiej nieświadomości, że mam tylko jedną pożyczkę. Nagle otrzymałam pismo z windykacji, że zalegam pieniądze. Okazało się że Paribas jak żaden inny bank w umowie umieścił drugi nr rachunku do splaty wcześniejszej. I mimo ze tytuł spłaty był CALKOWITA SPLATA POZYCZKI NR, to nie odesłał pieniędzy, mimo błednego nr rachunku, nie skontaktował się, tylko sobie przez ponad rok pobierał z rachunku raty, a potem zażądał ode mnie kolejnych odsetek za ten rok. Złodziejskie praktyki służące naciąganiu nieswiadomych klientów. Nigdy wiecej żadnego produktu tego banku. Trzeba się cały czas oglądać za siebie, bo bank wykorzysta wszelkie kruczki prawne żeby wydoić klienta
    ZaletyBrak
    WadyCała działalność
  • ~KLIENT MAM NADZIEJE ŻE JUŻ BYŁY / 2021-06-14 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAŻAJCIE CHCĘ ZLIKWIDOWAĆ KONTO
    PO WYDANIU ZLECENIA ZABLOKOWALI MI KONTO
    NIE MOGĘ ODZYSKAĆ PIENIĘDZY NA KONCIE
    CO MIESIĄC ZABIERAJĄ PROWIZJE ZA ZABLOKOWANĄ KARTĘ KTÓREJ JUŻ NIE POWINNO BYĆ
    WadyZŁODZIEJE
  • ~Magda / 2021-06-12 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy bank w którym problem jest na KAZDYM kroku. Obsługa jest beznadziejna. Ciągle problemy z aplikacja mobilna i innymi systemami. Pracownicy banku nie są kompetentni. NIE POLECM
    Wadyniekompetentna obsługa, brak dobrze działających systemów, zmiany limitów dopiero po północy, słaba nawigacja w systemach, ciągłe dzwonienie/wysyłanie smsów z ofertami kredytów
  • ~Krystyna / 2021-06-11 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie ,żadnego zabezpieczenia pieniędzy klienta .Bez problemu można włamać się na konto i w 5 minut zlecić przelewy na 12 tys.i dział bezpieczeństwa nie blokuje tych transakcji ,mimo iż były nietypowe ,blikiem bądż ekspresem i nagłe przewalutowanie czego nigdy nie robię.Gdybym sama nie zadzwoniła na infolinię to wypłacili by wszystko .Żadnego sms-a o autoryzacji ,nic kompletnie.Na infolinii banda idiotów .Nie polecam .Obracali lata moimi pieniędzmi i dopuścili do kradzieży.
    Zaletybra
    WadySŁABE ZABEZPIECZENIA POZWALAJĄCE WŁAMAĆ SIĘ NA KONTO
  • ~Załamany / 2021-06-09 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bgz paribas cienizna i porażka bank dno i cofa się w rozwoju
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie wady
  • ~Mundo / 2021-06-09 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetentnych doradców klienta. Amatorszczyzna, brak wiedzy, umiejętności pracy z klientem biznesowym. Obszar 3miasto.
    Finansowanie wyłącznie dostępne dla klientów posiadających pieniądze.
    Nic nie jest na czas, opieszałość, wielopoziomowe podejmowanie decyzji albo brak decyzji.
    Opiekunowie nieterminowi, niesłowni.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo słabe wsparcie, brak dostępnych produktów. Aplikacja z czasów Fortisa z początku wieku
  • ~Michał / 2021-05-28 17:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Procedury w BNP Paribas to porażka... Reklamujecie się jako "bank zmieniającego się świata" a procedury i możliwość załatwienia czegokolwiek to średniowiecze jak nie gorzej. Nie mam nic osobiście do pracowników placówek we Wrocławiu czy pracowników infolinii jednej i drugiej, którzy są wyrozumiali i pomocni. Natomiast osoby które wymyśliły i odpowiadają za procedury pomiędzy komórkami, a zwłaszcza ze swoim produktem "Limit Odnawialny Allegro" powinna otrzymać antynobla albo być skierowana na jakieś doszkolenie z dbania o klientów i kontaktu posprzedażowego. Z BNP mam wspólne tylko to, że poprzez Allegro została mi założona karta kredytowa Limitu Odnawialnego. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie trudności stawiane przed klientem podczas wypowiadania umowy. Dla mnie abstrakcją jest, żeby pracownicy banku nie mogli nic wskórać ani tym bardziej wystawić dokumentu na dosłownie dwa zdania potwierdzającego widoczny dla każdego z pracowników status zamkniętego rachunku. A już chorym jest aby miesiąc po zamknięciu konta nie móc otrzymać jakiegokolwiek potwierdzenia albo chociaż kontaktu ze strony osób odpowiedzialnych za produkt Limit Odnawialny Allegro. Totalne zero - nikt nie dzwoni, nie pisze. Wciąż odbijam się od informacji, że są każdorazowo w placówce czy na infolinii głównej oraz Limitu Allegro wysyłane monity z ponagleniem w sprawie, ponieważ jestem związany terminem kredytu hipotecznego w innym banku. Z pewnością NIGDY nie skorzystam z jakichkolwiek produktów tego banku, skoro są problemy z przekazywaniem informacji i wyjściu na przeciw potrzebom klienta, tłumacząc się , że nie ma na niego (produkt czyt. Limit Allegro) wpływu, to co musi być z jakąkolwiek inną sprawą. Inne banki są w stanie od ręki podać klientowi potrzebne informacje lub pomóc, Limit Allegro rządzi się własnymi prawami. To może czas coś z tym zrobić? Przez dwa tygodnie od złożenia wniosku ze sztywnym okresem dwóch tygodni, nie odezwał się do mnie nikt, ciągle ja inicjuję kontakt na infolinii główniej czy limitu allegro. Porażka i średniowiecze, a mamy XXI wiek...
    WadyUtrudnione wydłużone procedury, brak kontaktu, olewanie klientów
  • ~Hela / 2021-05-17 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak się zastanawiam,czy pracują tam kompetentni ludzie?
    Mam kartę kredytową,która chce spłacić całkowicie,ale jak się okazało nie jest to takie proste.W dn.06.04.2021 wysłałam na @ BGŻ pismo z wypowiedzeniem karty i zamknięciem konta,oczywiście dostałam potwierdzenie, że dn.06.05.2021 wszystko będzie załatwione i zakończone,a tu zaskoczenie dni.13.05.2021 dalej karta aktywna i do konta dalej mam dostęp on-line,a co najlepsze pobierają opłatę za kartę w kwocie 9.00zl.Masakra jakaś,najgorszy bank z którym mam do czynienia,niby prosta rzecz a tyle problemów,ciekawa jestem ile jeszcze będę musiała czekać aby wszystko zostało zakończone pozytywnie.
    WadyBrak szacunku dla klienta,brak kompetencji,nieudolność działania,opieszałość,naciagactwo
  • ~Maria / 2021-05-07 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa na ul.Lubicz w Krakowie fatalna, na 2 przelewy trzeba czekać 30 min, do obsługi klienta mimo że dużo osób zatrudnionych nikt się nie pali. Starsi ludzie stojąc przy kasie męczą się a przy wyjściu przeklinają, co osobiście słyszałam.
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa opieszala i niemiła, jak się nie podoba polecają zmianę opiekuna klienta.
  • ~Agata / 2021-03-10 14:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa Oddziału w Nowym Sączu przy ulicy Rejtana na najwyższym poziomie. Byłam klientką banku który został przejęty przez BNP Paribas. Byłam z niego bardzo zadowolona i pełna niepokoju. Jednak to nie nazwa czyni atmosferę, ale ludzie w danej instytucji pracujący. Jest tam od lat ekipa najlepsza pod słońcem. Zawsze mają dla Ciebie czas i poświęca Ci go tyle ile potrzeba. Pomogą rozwiązać każdą przeszkodę. Dziękuję bardzo za dotychczasową współpracę dla całego kierownictwa a w szczególności dla U.Z i D.M. Czapki z głów dla "szefowej", która tak potrafi kierować zespołem.
    Pozdrawiam.
    Agata U-M :)
    ZaletyFantastyczny, merytorycznie przygotowany zespół.
  • ~Ewelina / 2021-01-22 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z infolinią to jakaś komedia. Nie mają cierpliwości, nie rozumieją starszych ludzi jak nie potrafią sobie poradzić z zalogowanie się przez online.
  • ~Emilslaw / 2020-10-28 13:08
    Ocena: 2.33 / 5
    BGŻ był kiedyś najlepszym bankiem w Radomiu a teraz Paribas najgorsza obsługa,czekanie w środku aby cokolwiek się dowiedzieć,wysyłają do domu że przez komputer można wszystko załatwić.szok tragedia, nawet przewalutowanie obcej waluty można w domu tylko że za jedno euro 20 lub 30 groszy mniej płacą,a ja w każdym miesiącu wymieniam 1 tyś euro na złotówki.. tragedia się zrobiła wtym banku...godzinami trzeba czekać pod kasą..
    ZaletyKatastrofa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1557
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1224
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 919
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4747
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3984
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079