Złodzieje i oszuści
Bankomat nie wypłacił pieniędzy bo napisał awaria podajnika i wydrukował kwitek że konto nie będzie obciążone.
Po dwóch dniach brak pieniędzy na koncie.
Straciłem godzinę na składaniu reklamacji.
Nie maja pojęcia co to charge back.
Po telefonie do centrali usłyszałem że charge back dotyczy tylko operacji bezgotówkowych.
Jestem w plecy 1000zł !!!!!!
Zaletyżadnych
WadyPo prostu banda
~Neoawangarda / 2021-07-19 21:47
Ocena: 1.33 / 5
Bank BNP Paribas to jedna wielka pomyłka. Tworzą problemy na każdym kroku. Raz konieczna jest wizyta w oddziale (najbliższy w innym mieście), bo nie zaakceptowali formularza online (zapytani o powód nie potrafią odpowiedzieć dlaczego tak się stało), innym razem bank przy płatności kartą wysyła komunikat, że transakcja nie została zaakceptowana i należy ją potwórzyć po czym obciąża konto dwa razy i nie uwzględnia reklamacji, bo według nich wszystko przebiegło jak należy. Nie wspomnę o trzykrotnym wymienianiu karty na samym początku, bo wysyłali ciągle rozmagnesowaną przez co płatności zbliżeniowe były niemożliwe.
Odradzam z całego serca, trzymajcie się od tego banku z daleka.
~Justyna / 2021-07-16 21:16
Ocena: 1.00 / 5
Banku Nie polecam.
Obsługa, kompetencja pracowników, opieszałość, ściemnianie, że coś się robi a nie robi i spychologia od jednego do drugiego. Złożona reklamacja, pisane emaile, placówka w Bydgoszczy ul. Fordońska blokuje mi kartę- bo aktualizacja danych.. a dziwo działała bez wizyty normalnie.
W skrócie blokada karty, obiecywanki, przepychanki mijają dwa miesiące-miał być tydzień karty brak.
A kartę chcą wysłać pocztą polską ekonomiczną.. ręce opadają
Odpowiedzi do tej pory "dokładamy bądź dołożymy wszelkich starań" można sobie wiadomo co z nimi zrobić
Zaletybrak
Wadysame
~Kkkkiixxx / 2021-07-16 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia , bez powodu blokują konto po czym od miesiąca staram się je odblokować i nic ! Polecam mieć pieniądze w innym banku bo będziecie kamienie jeść
~A customer / 2021-07-15 16:03
Ocena: 1.00 / 5
If you care for your life, abstain from being a customer at BNP.
~Elli / 2021-07-13 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam banku Paribas jesli mieszkasz zagranica.
W roku 2020 w koncu lipca bylam w Polsce aby potwierdzic moja tozsamosc w banku Paribas(wczesniej otrzymalam w tej sprawie sms). Wszystko zostalo pozytywnie zalatwione. Natomiast juz we wrzsniu otrzymalam kolejny sms, aby potwierdzic moja tozsamosc w najblizszym oddziale banku. Zaczely sie telefony, rozmowy itp. Moja tozsamosc zostala ponowanie zatwierdzona.
W lutym otrzymalam sms w tej samej sprawie i w marcu rowniez. Na infolinii otrzymalam numer telefonu i nazwisko mojego "doradcy". Niestety nie odbieral telefonu, wiec po kilku nieudanych probach dodzwonienia sie, wyslalam sms z informacja, ze moja tozsamosc zostala juz potwierdzona osobiscie w lipcu i we wrzesniu. Nie odpowiedzial.
W lipcu tego roku kiedy chcialam dokonac przelewu pieniedzy zauwazylam, ze moje konto jest zablokowane!!!
Dodzwonienie sie do banku Paribas graniiczy z cudem, wiec po polgodzinnym polaczeniu bez odbioru wyslalam mail. Odpowiedz otrzymalam juz nastepnego dnia, gdzie poinformowano mnie, ze zgodnie z paragrafem takim a takim (?) moje konto zablokowano.
Zaczely sie kolejne telefony na infolinie, pani sprawdzila moje dane, i nic nie zrobila. Kolejny telefon i ta sama pracownica, i te same pytania i zadna korzysc, tylko strata pieniedzy za telefon. Nastepnego dnia znowu zadzwonilam, tym razem inna pani, postawila mnostwo pytan, potwierdzila moja tozsamosc i zaczela dzialac. Przynajmniej tak myslam, bo obiecala zadzwonic do mnie w poniedzialek rano, a dzisiaj jest wtorek wieczor, i zadnego telefonu nie otrzymalam.
Olewaja ludzi!!
Nie moge jechac teraz do Polski zeby odblokowac konto, ale jeszcze w tym tygodniu zmienie bank... na bank.
ZaletyBrak zallet
WadyTylko wady
~Jan / 2021-07-08 18:37
Ocena: 1.00 / 5
Zamiast dbać o rozszerzanie oferty, jakość usług, dbałość o klienta pchają się w politykę.
ZaletyTo już było i nie wróci
WadyJak wyżej. Zamiast bankowością zajmują się polityką
~Marcin / 2021-07-07 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank na świecie! Omijajcie szerokim łukiem! Blokują konta, nie da się nic załatwić on-line ani telefonicznie a opiekunowie w 90% nie odbierają telefonu i ignorują klienta. NAJGORSZY BANK!
WadyCały bank!
~Marcin / 2021-07-07 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank na świecie! Omijajcie szerokim łukiem! Blokują konta, nie da się nic załatwić on-line ani telefonicznie a opiekunowie w 90% nie odbierają telefonu i ignorują klienta. NAJGORSZY BANK!
WadyZa dużo by pisać ten bank to jedna wielka WADA
~MirR / 2021-07-05 16:40
Ocena: 2.67 / 5
Mamy (m.in.) w BNP Paribas konto firmowe dla którego bankowość online i/lub aplikacja online średnio raz na dwa tygodnie nie działa, uniemożliwiając płynne działanie firmy. Opiekun BNP rozkłada ręcę - wie, że są problemy, ale nie może nic zrobić. W żadnym innym banku, gdzie mamy konta, nie ma tak częstych awarii.
WadyBankowość internetowa i aplikacja mają awarie średnio raz na dwa tygodnie.
~Jakub / 2021-07-01 11:58
Ocena: 2.33 / 5
Leasing auta w BNP - ODRADZAM. Bardzo drogi, lecz jedyny możliwy jaki był w Hyundai Karlik w Poznaniu. Po sprzedaży jestem nikim. W oddziałach mnie nie obsłużą i odsyłają na infolinię. W wyniku pandemii chcę wydłużyć umowę/obniżyć ratę - wyliczono za ten proces koszty których nie mam w cenniku w umowie. Dodano jakiś 1% marży, a na zapytanie ile to wynosi bo nie mam w umowie pozycji "marża" dostałem odp o kolejnym koszcie 100 zł za wyliczenie. Jest to żenujące.
Zaletybrak
Wadyukryte koszty, kontakt wyłącznie przez mail/infolinię
~klient banku / 2021-06-28 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Pracownik placówki w miejscowości Pisz w woj. warmińsko-mazurskim okłamuje klientów i wprowadza ich w błąd. Twierdzi że obsługa karty debetowej jest darmowa a od 6 miesięcy płacę za nią 12zł miesięcznie. Nie ma bardziej negatywnego wpływu na markę banku niż okłamywanie swoich klientów.
~Iwa / 2021-06-25 07:40
Ocena: 1.00 / 5
Kupilam sprzęt na raty w banku BNP Paribas. Potem wzięłam pożyczkę konsolidacyjną w innym banku który spłacił wszystkie moje zadłużenia, przelał mi resztę kasy i przez ponad rok żyłam w błogiej nieświadomości, że mam tylko jedną pożyczkę. Nagle otrzymałam pismo z windykacji, że zalegam pieniądze. Okazało się że Paribas jak żaden inny bank w umowie umieścił drugi nr rachunku do splaty wcześniejszej. I mimo ze tytuł spłaty był CALKOWITA SPLATA POZYCZKI NR, to nie odesłał pieniędzy, mimo błednego nr rachunku, nie skontaktował się, tylko sobie przez ponad rok pobierał z rachunku raty, a potem zażądał ode mnie kolejnych odsetek za ten rok. Złodziejskie praktyki służące naciąganiu nieswiadomych klientów. Nigdy wiecej żadnego produktu tego banku. Trzeba się cały czas oglądać za siebie, bo bank wykorzysta wszelkie kruczki prawne żeby wydoić klienta
ZaletyBrak
WadyCała działalność
~KLIENT MAM NADZIEJE ŻE JUŻ BYŁY / 2021-06-14 22:34
Ocena: 1.00 / 5
UWAŻAJCIE CHCĘ ZLIKWIDOWAĆ KONTO
PO WYDANIU ZLECENIA ZABLOKOWALI MI KONTO
NIE MOGĘ ODZYSKAĆ PIENIĘDZY NA KONCIE
CO MIESIĄC ZABIERAJĄ PROWIZJE ZA ZABLOKOWANĄ KARTĘ KTÓREJ JUŻ NIE POWINNO BYĆ
WadyZŁODZIEJE
~Magda / 2021-06-12 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy bank w którym problem jest na KAZDYM kroku. Obsługa jest beznadziejna. Ciągle problemy z aplikacja mobilna i innymi systemami. Pracownicy banku nie są kompetentni. NIE POLECM
Wadyniekompetentna obsługa, brak dobrze działających systemów, zmiany limitów dopiero po północy, słaba nawigacja w systemach, ciągłe dzwonienie/wysyłanie smsów z ofertami kredytów
~Krystyna / 2021-06-11 14:20
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank na świecie ,żadnego zabezpieczenia pieniędzy klienta .Bez problemu można włamać się na konto i w 5 minut zlecić przelewy na 12 tys.i dział bezpieczeństwa nie blokuje tych transakcji ,mimo iż były nietypowe ,blikiem bądż ekspresem i nagłe przewalutowanie czego nigdy nie robię.Gdybym sama nie zadzwoniła na infolinię to wypłacili by wszystko .Żadnego sms-a o autoryzacji ,nic kompletnie.Na infolinii banda idiotów .Nie polecam .Obracali lata moimi pieniędzmi i dopuścili do kradzieży.
Zaletybra
WadySŁABE ZABEZPIECZENIA POZWALAJĄCE WŁAMAĆ SIĘ NA KONTO
~Załamany / 2021-06-09 19:54
Ocena: 1.00 / 5
Bgz paribas cienizna i porażka bank dno i cofa się w rozwoju
ZaletyBrak
WadyWszystkie wady
~Mundo / 2021-06-09 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Brak kompetentnych doradców klienta. Amatorszczyzna, brak wiedzy, umiejętności pracy z klientem biznesowym. Obszar 3miasto.
Finansowanie wyłącznie dostępne dla klientów posiadających pieniądze.
Nic nie jest na czas, opieszałość, wielopoziomowe podejmowanie decyzji albo brak decyzji.
Opiekunowie nieterminowi, niesłowni.
ZaletyBrak
WadyBardzo słabe wsparcie, brak dostępnych produktów. Aplikacja z czasów Fortisa z początku wieku
~Michał / 2021-05-28 17:08
Ocena: 2.00 / 5
Procedury w BNP Paribas to porażka... Reklamujecie się jako "bank zmieniającego się świata" a procedury i możliwość załatwienia czegokolwiek to średniowiecze jak nie gorzej. Nie mam nic osobiście do pracowników placówek we Wrocławiu czy pracowników infolinii jednej i drugiej, którzy są wyrozumiali i pomocni. Natomiast osoby które wymyśliły i odpowiadają za procedury pomiędzy komórkami, a zwłaszcza ze swoim produktem "Limit Odnawialny Allegro" powinna otrzymać antynobla albo być skierowana na jakieś doszkolenie z dbania o klientów i kontaktu posprzedażowego. Z BNP mam wspólne tylko to, że poprzez Allegro została mi założona karta kredytowa Limitu Odnawialnego. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie trudności stawiane przed klientem podczas wypowiadania umowy. Dla mnie abstrakcją jest, żeby pracownicy banku nie mogli nic wskórać ani tym bardziej wystawić dokumentu na dosłownie dwa zdania potwierdzającego widoczny dla każdego z pracowników status zamkniętego rachunku. A już chorym jest aby miesiąc po zamknięciu konta nie móc otrzymać jakiegokolwiek potwierdzenia albo chociaż kontaktu ze strony osób odpowiedzialnych za produkt Limit Odnawialny Allegro. Totalne zero - nikt nie dzwoni, nie pisze. Wciąż odbijam się od informacji, że są każdorazowo w placówce czy na infolinii głównej oraz Limitu Allegro wysyłane monity z ponagleniem w sprawie, ponieważ jestem związany terminem kredytu hipotecznego w innym banku. Z pewnością NIGDY nie skorzystam z jakichkolwiek produktów tego banku, skoro są problemy z przekazywaniem informacji i wyjściu na przeciw potrzebom klienta, tłumacząc się , że nie ma na niego (produkt czyt. Limit Allegro) wpływu, to co musi być z jakąkolwiek inną sprawą. Inne banki są w stanie od ręki podać klientowi potrzebne informacje lub pomóc, Limit Allegro rządzi się własnymi prawami. To może czas coś z tym zrobić? Przez dwa tygodnie od złożenia wniosku ze sztywnym okresem dwóch tygodni, nie odezwał się do mnie nikt, ciągle ja inicjuję kontakt na infolinii główniej czy limitu allegro. Porażka i średniowiecze, a mamy XXI wiek...
WadyUtrudnione wydłużone procedury, brak kontaktu, olewanie klientów
~Hela / 2021-05-17 08:28
Ocena: 1.00 / 5
Tak się zastanawiam,czy pracują tam kompetentni ludzie?
Mam kartę kredytową,która chce spłacić całkowicie,ale jak się okazało nie jest to takie proste.W dn.06.04.2021 wysłałam na @ BGŻ pismo z wypowiedzeniem karty i zamknięciem konta,oczywiście dostałam potwierdzenie, że dn.06.05.2021 wszystko będzie załatwione i zakończone,a tu zaskoczenie dni.13.05.2021 dalej karta aktywna i do konta dalej mam dostęp on-line,a co najlepsze pobierają opłatę za kartę w kwocie 9.00zl.Masakra jakaś,najgorszy bank z którym mam do czynienia,niby prosta rzecz a tyle problemów,ciekawa jestem ile jeszcze będę musiała czekać aby wszystko zostało zakończone pozytywnie.
WadyBrak szacunku dla klienta,brak kompetencji,nieudolność działania,opieszałość,naciagactwo