Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 530 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.65
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zrozpaczona / 2021-09-03 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja sytuacja z tym bankiem doprowadza mnie do łez, nie wiem jak sobie z nimi poradzić. Poszłam potwierdzić swoje dane osobowe 23-08-2021 bo gdybym nie poszła do 30-08-2021 to zablokowaliby mi konto. Okazało się, że syn który jest pełnomocnikiem też musi przyjść. Syn poszedł 01-09-2021 i okazało się, że ja muszę przyjść powtórnie bo czegoś nie dała mi do podpisu osoba u której ja byłam w sierpniu. Poszłam uzupełnić podpis 01-09-2021. Myślałam, że wszystko jest już dobrze, ale dzisiaj chciałam zrobić przelewy i konto mam zablokowane. Po rozmowie z bankiem Pani poinformowała mnie, że są weryfikowane dane i to może potrwać do 5 dni roboczych. Piszę emaile, dzwonię i nic nie pomaga, zostałam bez środków do życia i muszę czekać aż mnie zweryfikują. Jedna z odpowiedzi Banku była taka, że od dłuższego czasu mogłam przyjść, na nic się zdała moja odpowiedź, że czas miałam do końca sierpnia i w czasie się zmieściłam a błąd popełnił pracownik banku, że nie dał mi wszystkiego do podpisu. Ostrzegam przed tym bankiem bo ja dzisiaj siedzę i płaczę bo zostałam bez środków do życia i nie wiem do kiedy.
  • ~Abadon / 2021-09-03 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    MAM konto od ok 2004 wówczas to Raiffeisen ,potem już tylko gorzej obecnie non stop wzywanie do kontroli danych powołują się na dyrektywę unijna ,brakuje im danych małżonki która jest pełnomocnikiem w ww koncie
    bez jej obecności nic nie chcą bo nie wierzę ,że nie mogą załatwić ,teraz już grożą blokadą konta
    Na uwagę personelu banku ,że żona ma do nich wezwanie parsknąłem śmiechem ,ludzie likwidujcie konta w takich instytucjach ,wzywać to może US ,ZUS a nie komercyjny bank który trzyma moje pieniądza .Nie mam u nich żadnych kredytów a konto trzymam z przyzwyczajenia q...a. do dziś .
  • ~WWw. / 2021-08-31 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem ostatnio w oddziale BNP bodajże w lipcu. Potem dostaję email z "pogróżkami": dyrektywa UE z 2018r o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy itd. Była to przedostatnia wizyta, bo podczas ostatniej zamykam wszystko i żegnam.
    ZaletyŻyczliwi pracownicy w oddziałach (ale najczęściej bezradni).
    Reklamacje uwzględniają - po miesiącu, ale uwzględniają
    WadyNajbardziej kłopotliwy bank, z jakim miałem do czynienia. Infolinia praktycznie nie działa, a jak działa, to w niczym nie pomaga. Ciągłe pomyłki, kasowanie opłat nienależnych. Bankowość elektroniczna i mobilna niefunkcjonalna i zawodna. Kilka różnych funduszy bez przyrostu wartości w czasie hossy, za to opłaty jak najbardziej pobierane!
  • ~Wanda / 2021-08-27 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie przekraczajcie progu tego banku. Bardzo łatwo potrafią nakłonić i przyciągnąć klienta schody zaczynają się w momencie jak już złapiemy się w pułapkę bankową. Udzielono mi kredytu gotówkowego. Podpisanie umowy trwało 1,5 h chociaż było wszystko zapięte poprzez infolinię. Kasjer wypełniał dane do umowy i stworzył nawet dwie niby pomyłkowo. Po kilku dniach okazało się, że moje środki z udzielonego kredytu są zablokowane i to ja osobiście przelałam, je jako błędnie wypłacony kredyt. Bank ingerował sam w moim imieniu na moim koncie, dysponując środki. Od ponad miesiąca trwa batalia o przywrócenie pieniędzy. W tym momencie bank przekroczył dwukrotnie uprawnienia ponieważ nie może ich blokować według prawa dłużej niż 7 dni bez wskazania instytucji w przypadku długów lub łamania prawa.
    Zabierajcie swoje pieniądze póki jeszcze na nim są.
    ZaletyŻadnych
    WadyDługo pisać
  • ~Mes / 2021-08-26 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto firmowe i prywatne w tym banku. Wszystko w jednym przełączam się tylko pomiędzy zakładkami. Konto prywatne zweryfikowane, firmowe zablokowali, bo muszę się zjawić osobiście w oddziale i dokonać weryfikacji. Podają jako powód dyrektywę UE z 2018r o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy. Konto mam 6 lat. Spłaciłam kredyt zaciągnięty u nich. Rachunek na białej liście podatników. Bardziej transparentnie się nie da.
    Wymagają wizyty i koniec. Straciłam godzinę na infolinii. Kasę za obsługę rachunków biorą i nie boja się czy przypadkiem nie piorą.
    W innych bankach można sobie profil zaufany potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, a tu jesteś nic nie znaczącym petentem, wzywanym do oddział z dowodem w zębach. Infolinia i opiekun "Wiemy, wiemy, przykro nam ale centrala blokuje"
    Świetne posunięcie w czasie pandemii.
  • ~Marzena K*******k / 2021-08-24 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to dno i trzy metry mułu.
    1. Miałam nieszczęście zaciągnąć tu kredyt hipoteczny i dwa razy w roku mam z tym bankiem jazdę. Sama, przed czasem niosę im polisę na życie i ubezpieczenie nieruchomości, po czym co pół roku dostaję grożące pismo, że nie przekazałam jednej bądź drugiej polisy. Jak się zagotowałam i kazałam im szukać, to zajęło im to 6 miesięcy niemal co do dnia.
    2. Każda reklamacja zajmuje im dużo, dużo więcej niż 30 dni. Standardem jest, że 30 dnia od złożenia przesyłają komunikat, że potrzebują więcej czasu, a później już no limit. Choćby i pół roku.
    3. W maju miałam szkodę w nieruchomości. Ubezpieczyciel przyznał mi odszkodowanie (kilkanaście tysięcy złotych), ale bank musi napisać jedno zdanie, że wypłata należy się mi, jako likwidującej szkodę. Bank ma to w d***e i od początku czerwca się szarpiemy. Złożyłam trzy reklamacje - oczywiście potrzebują więcej czasu. Na maile nie odpowiadają, albo odpowiadają jednym zdaniem "pismo nie wpłynęło". Zaniosłam pismo osobiście do banku dwa tygodnie temu. Nic się nie dzieje. Zadałam dwa pytania w międzyczasie, co z tą sprawą robią i oczywiście nie mam odpowiedzi. Natomiast dostałam już kilkanaście maili i sms-ów marketingowych.
    Omijajcie to szambo szerokim łukiem.
    Edit: właśnie pisałam wady w tej opinii i nie zartuję, zadzwonił do mnie pan z banku. Nie, nie z rozwiązaniem mojej sprawy! Nie, nie z próbą jej załatwienia! Z ofertą kredytu!!!!!!!!!!!!!!
    Szambo! Szambo! Szambo! Szambo!
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyBrak profesjonalizmu, opieszałość, arogancja wobec klienta, sku*******two, absolutny brak standardów.
  • ~mirgeb / 2021-08-17 12:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Arogancki, bezczelny Bank - czy raczej obsługa ustawiona przez korporację. Beznadzieja. Jak kopanie się z koniem. Klienta mają za nic.
  • ~Mgj / 2021-08-17 05:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Obsługa klienta tragiczna. Kredyt spłaceniu w całości i miał się zamknąć do 24.00 jednak tego nie zrobili i doliczyli odsetki
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Marcin / 2021-08-14 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankowość internetowa to żart. Transakcji kartą nie można wykowywać w weekndy,a w tygodniu tylko do godziny 22. Reklamacja przelewu złozona dwa miesiące temu nadal nie wyjaśniona nikt nic nie wie. Konto współdzielone z pracownikiem bank więc nie mogę nawet mieć dostępu do historii transakcji. Tragedia
  • ~Adam / 2021-08-11 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorszy bank jaki mozna wybrać. Oddziały pracujace w dziwnych godzinach, częste problemy z bankowoscia online.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Marcin / 2021-08-06 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje zabrali 25 zł za szybki przelew a niema na kacie dopiero po niedzieli będą szybki przelew odrazu powinien być na innym kacie a nie po 3 dniach
  • ~RR / 2021-08-06 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia...
    ...Weryfikacja danych trwa 3 tygodnie , całe konto zablokowane nie można robić przelewów.
    Byłem w banku już 2x w celu weryfikacji po prostu PRL
    Zaletybrak
    Wadymożna sobie pogadać
  • ~Diamentxxxy / 2021-08-06 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Szok! Zhakowane konto w 3 minuty, strata 10 tys. Reklamacja rozpatrzona negatywnie bo nie wiadomo czemu. Mimo limitów na konie do 500 zł gdzie ja nie mogłam kupić ani wybrać pieniędzy powyżej 500 zł na dobę oszuści weszli na konto i 10 tys zł wyparowało w 3 minuty. Sadza się ze to moja wina. Nie wiedzą jak zdefiniować słowo „ BLIK” twierdzą ze to transakcja którą można wszystko i o każdej porze (szkoda ze ze względu na limity nie mogłam ja nic a oszuści wszystko). Limity do ściągnięcia tak o! Przez aplikacje bankową bez żadnego potwierdzenia. Tak naprawdę każdy oszust może wejść zabrać pieniądze a oni umywają ręce. Obsługa Banku w Tarnowskich Górach (woj.śląskie)to zwykle chamstwo. Pani stwierdziła ze nie pomoże mi z odwołaniem do reklamacji bo mam sobie to zrobić sama bo ona się takim czymś nie będzie zajmowała. Kpina z klienta!
    ZaletyBrak
    WadyKpina z klienta, brak pomocy, brak odpowiedzialności
  • ~nicola / 2021-08-04 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    blokuja konto pomimo tego ze nie jest sie dluznikiem nie mozna dostarczyc pe lnomocnika zablokowane konto i wszystkie tranzakcje jakby pełnomocnik był wlascicielem konta granda
    Zaletynie ma
    Wadypełno
  • ~kapelon / 2021-08-03 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank z jakim miałem do czynienia a korzystam jeszcze z trzech innych. Mam Inteligo od 19 lat i zawsze byłem zadowolony. Mi teraz bnp paribas zablokował rachunek bo... nie przyjechałem służalczo potwierdzić ich jakichś wewnętrznych regulaminów. Których kiedyś nie chcieli. Na nic było tłumaczenie, że mieszkam z dala od ich siedziby i nie mam samochodu. Mam przyjechać i już bo inaczej zrobią bandycką akcję i mnie zmuszą blokując rachunek.

    ODRADZAM TEN BAN CAŁYM SOBĄ !
    Zaletyżadnych i to nigdy
  • ~okradziony / 2021-07-22 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści
    Bankomat nie wypłacił pieniędzy bo napisał awaria podajnika i wydrukował kwitek że konto nie będzie obciążone.
    Po dwóch dniach brak pieniędzy na koncie.
    Straciłem godzinę na składaniu reklamacji.
    Nie maja pojęcia co to charge back.
    Po telefonie do centrali usłyszałem że charge back dotyczy tylko operacji bezgotówkowych.
    Jestem w plecy 1000zł !!!!!!
    Zaletyżadnych
    WadyPo prostu banda
  • ~Neoawangarda / 2021-07-19 21:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank BNP Paribas to jedna wielka pomyłka. Tworzą problemy na każdym kroku. Raz konieczna jest wizyta w oddziale (najbliższy w innym mieście), bo nie zaakceptowali formularza online (zapytani o powód nie potrafią odpowiedzieć dlaczego tak się stało), innym razem bank przy płatności kartą wysyła komunikat, że transakcja nie została zaakceptowana i należy ją potwórzyć po czym obciąża konto dwa razy i nie uwzględnia reklamacji, bo według nich wszystko przebiegło jak należy. Nie wspomnę o trzykrotnym wymienianiu karty na samym początku, bo wysyłali ciągle rozmagnesowaną przez co płatności zbliżeniowe były niemożliwe.

    Odradzam z całego serca, trzymajcie się od tego banku z daleka.
  • ~Justyna / 2021-07-16 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Banku Nie polecam.
    Obsługa, kompetencja pracowników, opieszałość, ściemnianie, że coś się robi a nie robi i spychologia od jednego do drugiego. Złożona reklamacja, pisane emaile, placówka w Bydgoszczy ul. Fordońska blokuje mi kartę- bo aktualizacja danych.. a dziwo działała bez wizyty normalnie.
    W skrócie blokada karty, obiecywanki, przepychanki mijają dwa miesiące-miał być tydzień karty brak.
    A kartę chcą wysłać pocztą polską ekonomiczną.. ręce opadają

    Odpowiedzi do tej pory "dokładamy bądź dołożymy wszelkich starań" można sobie wiadomo co z nimi zrobić
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Kkkkiixxx / 2021-07-16 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia , bez powodu blokują konto po czym od miesiąca staram się je odblokować i nic ! Polecam mieć pieniądze w innym banku bo będziecie kamienie jeść
  • ~A customer / 2021-07-15 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    If you care for your life, abstain from being a customer at BNP.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2040
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1552
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1224
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 984
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077