Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 550 opinii

1.64 / 5

  • Obsługa klienta
    1.62
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sty / 2021-10-25 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponieważ Raiffeisen Bank połączył się z Paribas - NIESTETY - siłą rzeczy zostałam ich klientką. Od samego początku są problemy. Najpierw z działaniem platformy online. W zeszłym roku wymyślili potwierdzenie danych - była możliwość zrobienia tego online, co zrobiliśmy. Od kilku miesięcy zaczęli się upominać o to samo z koniecznością pojawienia się w oddziale!!!! W dobie koronawirusa to jakaś paranoja! Oczywiście nie poszłam, więc konto zablokowali... W oddziale okazało się, że nie musiałam przychodzić, bo przesłałam przecież dane w listopadzie zr. - tylko opiekun nie pchnął informacji dalej!!!! Dla świętego spokoju babka i tak dała mi doksy do podpisania. Dała kontakt do opiekuna ... Minął tydzień, a konto dalej zablokowane.
    ZaletyMiła Pani w banku.
    WadyCałe mnóstwo! Nie polecam!
  • ~Sww / 2024-06-03 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy w obsłudze skrajnie niekompetentni i czują się z tym bezkarnie prawdopodobnie dla tego, że nikt ich nie kontroluje. Na infolinię czekałem ostatnio ponad godzinę i finalnie nie połączyłem się z obsługą. Bardzo mała ilość oddziałów i zadko w którym są otwarte kasy. Jedyne co mają dobrego to reklama.
    ZaletyReklama
    WadyWszystko poza reklamą
  • ~Sylwia / 2021-11-03 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank bezprawnie blokuje konto!!! Bez prawego uzasadnienia, ponad ustawowe 72 godziny. Unikać banku.
  • ~Sylwia / 2023-01-13 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa na infolinii!!! Nie da się dogadać! Pytania, na które żeby odpowiedzieć to trzeba siedzieć chyba z umową przed nosem bo człowiek z marszu nie jest w stanie odpowiedzieć! Rozumiem bezpieczeństwo, ale sposób weryfikacji - okropny!!!
  • ~Szalka / 2023-05-31 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie najgorszy bank.
    Udzielają sprzecznych informacji,Pani z działu obsługi klienta rozłącza się w połowie załatwiania sprawy (Karolina Obzejda - mogę przekręcać nazwisko).
    Opiekun nie oddzwania pomimo wielu próśb.
    Korzystałam z wielu banków od tego jak najsalej
  • ~szbyszek / 2024-08-13 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    szukam klientów banku którzy zostali oszukani przez pracowników banku w tz Kapitalnej 5 pojedynczo nic nie znaczymy razem stanowimy silę nikt normalny który nie został wprowadzony w błąd nie podpisał by takiej umowy.Można zgłosić do prokuratora o sprzeniewierzenie naszych pieniedzy .
  • ~Szed / 2024-11-20 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak szacunku dla klienta. Popełniają ewidentny błąd przy cesji, a potem próbują zwalić winę na klienta. Zero przepraszam, zero wzięcia odpowiedzialności za własne błędy. Na koniec informują, że jak się nie podoba to można się do sądu zwrócić. Brawo!!! Mam nadzieję, że szybko znikniecie z rynku. Odradzam Wszystkim korzystanie z ich usług. Omijać szerokim łukiem!
  • ~Szed / 2025-04-14 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    To chyba najgorszy bank, z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia. Niech wam czasem do głowy nie przyjdzie brać tam jakikolwiek leasing! Nie będę się rozpisywał ale przechodzę przez piekło od kilku tygodni, żeby zakończyć leasing. O wszystko trzeba się 10 razy prosić. Na wszytko czekać. Zero jakichkolwiek chęci pomocy czy załatwienia sprawy i formalności. Na głupią fakturę wykupową czekam już drugi tydzień mimo iż pieniądze już dawno mają na koncie. Tragedia i masakra. NIGDY WIĘCEJ Z TYM BANKIEM COKOLWIEK WSPÓLNEGO!
  • ~Tad / 2023-08-17 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem wielkie gnojstwo. Co innego mówią co innego zamieszczają w papierach na przysłowiowej 23 stronie. Nigdy więcej w całej mojej rodzinie i firmach kontaktów z tym tzw. bankiem. Ostrzegam innych.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie sztuczki dozwolone.
  • ~Tamas / 2023-09-30 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Bjurokracja gorsza niż w PRL-u.
  • ~TB / 2021-10-05 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie polecam Banku, nic się da w nim załatwić, nie podchodzą partnersko do klienta detalicznego, w placówkach pracownicy nieprzeszkoleni, wprowadzają w błąd. Jestem posiadaczem kredytu hipotecznego zaciągniętego jeszcze w BGŻ. Niestety z mojej winy przez kilka miesięcy nie używałem karty kredytowej, która umożliwiała skorzystanie z obniżenia marży o 0,15 p.p. Bank bezpowrotnie podwyższył marżę kredytową o 0,5 p.p. i nie przedstawia żadnej nowej propozycji współpracy, pomimo, iż karta kredytowa w moim portfelu rozgrzana jest do czerwoności. Przyznałem się do błędu, bo zablokowałem kartę i odłożyłem kartę do szuflady. Brak dialogu.
    Zaletybrak
  • ~Teamlead / 2022-03-10 06:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa tragiczna, brak kompetencji, a w ostatnich czasach to jeszcze i ksenofobia.
  • ~TEDI / 2021-10-07 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Powinno być poza skalą. Beznadziejni, niekompetentni pracownicy. Bank stosuje lichwiarskie metody. Nie dajcie się tam wciągnąć w jakikolwiek kedyt. UWAGA to z autopsji, na sądową batalię przeciwko nim musiałem poświęcić trzy lata.
  • ~Ten wkurzony klient, o którym wspominał / 2021-10-28 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem okradziony przez bank na 2300 złotych, po czym stwierdzili, że to jest moja wina, że straciłem pieniądze. 7 lat byłem ich klientem, dzięki, wystarczy.
    ZaletyPrawdopodobnie nic.
    WadyPrawdopodobnie wszystko i jeszcze więcej.
  • ~Teresa / 2025-09-25 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie i w całej przestrzeni kosmicznej. Kredyt dawno zamknięty przez media expert a oni a zawłaszcza 1 osoba, p. Magdalena Olczyk w Chorzowie jest beznadziejna. W systemie dokument był ale ona twierdzi że jeszcze go nie ma. System do dupy, kredyt zamknięty a oni dalej wydzwaniają że mam zaległości w spłacie. podobno system im wrzuca a potem po weryfikacji słyszałam przepraszam. Infolinia też do niczego. Niedawno gadałam z p.Jakubem, który tłumaczył co mam robić żeby łączyć się bez dodatkowej weryfikacji z apki go mobile.odp że tak właśnie jest to powiedział "TO O CO TU CHODZI" TON BEZCZELNY. WERYFIKACJA TO CHYBA CZĘŚĆ JEGO PRACY A NIE TAKA RIPOSTA DO MNIE. UWAZAJCIE NA NICH
    ZaletyJedyna zaletą było przejęcie mojego kredytu do działu windykacji. Konkretne informacje i kroki. Choć też nie wszystko ok. Miał być tel z info o zakończeniu sprawy a nie było.
    WadyOszustwo, niekompetencja, lenistwo i TOTALNA NIEWIEDZA pracowników a zwłaszcza jednej przez którą zostałam okłamana, oszukana. Uważajcie na p. Magdalenę w oddziale w Chorzowie ul. Wolności 13, woj śląskie.na pierwszy moment potrafi omamić a potem samemu dochodzi się do prawdy.
  • ~tomasz / 2021-10-24 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadpłaciłem 2 raty przez nie uwagę prosiłem o zwrot 93 złote. podałem numer konta, pieniądze wysłano przekazem pod inny adres. Ponownie poprosiłem o zwrot moich pieniądzy. Otrzymałem po dwóch miesiącach 80 złotych bo 13 potrącono za poprzedni przekaz. Totalny syf z czymś takim nigdy się nie spotkałem uciekajcie od tego banku jak najdalej złodziejstwo i beznadziejna na najwyższym poziomie
    ZaletyOszustwo beznadzieja i wieczne wciskanie kitu
    WadyŻe istnieje
  • ~Tomasz / 2023-04-14 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻENADA!! Spłaciłem kredyt w całości wcześniej na podany specjalnie do tego celu rachunek. Było to 11 miesięcy temu, a do dziś nękają mnie telefonami z windykacji oraz powiadomieniami sms o zaległościach. Mam pismo od pani dyrektor potwierdzające tą spłatę, mam pozytywnie rozpatrzoną reklamację, w której jasno stoi, że mieli błąd systemu, że kredyt faktycznie zamknięty. Udało mi się nawet wyrwać kilka złotych rekompensaty za nerwy, pisanie skarg i reklamacji i co... i nic. dalej dzwonią, że kredyt nie spłacony. 11 miesięcy gehenny z bandą debili i nieuków, bo pismo od pani dyrektor nawet z błędami przyszło...
    ZaletyBRAK BRAK BRAK!!!
    Wadybrak kompetencji, pracownicy nadają się do łopaty jedynie
  • ~Tomasz / 2024-02-22 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska instytucja. Najpierw bez powodu blokują rachunek bo podobno brakuje im jakiś dokumentów. Ciekawe że przy zakładaniu konta nie brakowało!, a przy zamykaniu rachunku potrącają sobie 12 złotych za przelew pozostałych na rachunku środków (przez bankowość się nie dało przelać bo rachunek zablokowali). ZŁODZIEJE !!!!
  • ~Tomasz / 2024-11-06 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzial windykacji doszukał się niedopłaty po 3 latach ! Dzial leasingu to zart, trzeba kilka razy dzwonić i się przypominać w swojej sprawie, ubezpieczenia w leasingu nie potrafią odpowiedzieć na pytania ! Odradzam !!! Następne auto kryterium numer 1, obsługa byle nie bnp.
  • ~tomek / 2021-09-13 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, co kilka lat zmiana systemu i zawsze na gorsze, ten bank powinien zostać przejęty przez jakiegoś dużego gracza, który w końcu ogarnie działanie systemu bo jak na razie wygląda to jak by za prowadzenie banku zabrali się piekarze bagietek.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2069
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1577
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1120
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1001
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 958
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4953
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180