Wadyniekompetentna obsługa, brak dobrze działających systemów, zmiany limitów dopiero po północy, słaba nawigacja w systemach, ciągłe dzwonienie/wysyłanie smsów z ofertami kredytów
-
~Magda / 2021-06-12 12:09
Pierwszy bank w którym problem jest na KAZDYM kroku. Obsługa jest beznadziejna. Ciągle problemy z aplikacja mobilna i innymi systemami. Pracownicy banku nie są kompetentni. NIE POLECM -
-
~Krystyna / 2021-06-11 14:20
Najgorszy bank na świecie ,żadnego zabezpieczenia pieniędzy klienta .Bez problemu można włamać się na konto i w 5 minut zlecić przelewy na 12 tys.i dział bezpieczeństwa nie blokuje tych transakcji ,mimo iż były nietypowe ,blikiem bądż ekspresem i nagłe przewalutowanie czego nigdy nie robię.Gdybym sama nie zadzwoniła na infolinię to wypłacili by wszystko .Żadnego sms-a o autoryzacji ,nic kompletnie.Na infolinii banda idiotów .Nie polecam .Obracali lata moimi pieniędzmi i dopuścili do kradzieży. ZaletybraWadySŁABE ZABEZPIECZENIA POZWALAJĄCE WŁAMAĆ SIĘ NA KONTO -
~Załamany / 2021-06-09 19:54
Bgz paribas cienizna i porażka bank dno i cofa się w rozwoju ZaletyBrakWadyWszystkie wady -
~Mundo / 2021-06-09 17:41
Brak kompetentnych doradców klienta. Amatorszczyzna, brak wiedzy, umiejętności pracy z klientem biznesowym. Obszar 3miasto.
Finansowanie wyłącznie dostępne dla klientów posiadających pieniądze.
Nic nie jest na czas, opieszałość, wielopoziomowe podejmowanie decyzji albo brak decyzji.
Opiekunowie nieterminowi, niesłowni.ZaletyBrakWadyBardzo słabe wsparcie, brak dostępnych produktów. Aplikacja z czasów Fortisa z początku wieku -
~Michał / 2021-05-28 17:08
Procedury w BNP Paribas to porażka... Reklamujecie się jako "bank zmieniającego się świata" a procedury i możliwość załatwienia czegokolwiek to średniowiecze jak nie gorzej. Nie mam nic osobiście do pracowników placówek we Wrocławiu czy pracowników infolinii jednej i drugiej, którzy są wyrozumiali i pomocni. Natomiast osoby które wymyśliły i odpowiadają za procedury pomiędzy komórkami, a zwłaszcza ze swoim produktem "Limit Odnawialny Allegro" powinna otrzymać antynobla albo być skierowana na jakieś doszkolenie z dbania o klientów i kontaktu posprzedażowego. Z BNP mam wspólne tylko to, że poprzez Allegro została mi założona karta kredytowa Limitu Odnawialnego. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie trudności stawiane przed klientem podczas wypowiadania umowy. Dla mnie abstrakcją jest, żeby pracownicy banku nie mogli nic wskórać ani tym bardziej wystawić dokumentu na dosłownie dwa zdania potwierdzającego widoczny dla każdego z pracowników status zamkniętego rachunku. A już chorym jest aby miesiąc po zamknięciu konta nie móc otrzymać jakiegokolwiek potwierdzenia albo chociaż kontaktu ze strony osób odpowiedzialnych za produkt Limit Odnawialny Allegro. Totalne zero - nikt nie dzwoni, nie pisze. Wciąż odbijam się od informacji, że są każdorazowo w placówce czy na infolinii głównej oraz Limitu Allegro wysyłane monity z ponagleniem w sprawie, ponieważ jestem związany terminem kredytu hipotecznego w innym banku. Z pewnością NIGDY nie skorzystam z jakichkolwiek produktów tego banku, skoro są problemy z przekazywaniem informacji i wyjściu na przeciw potrzebom klienta, tłumacząc się , że nie ma na niego (produkt czyt. Limit Allegro) wpływu, to co musi być z jakąkolwiek inną sprawą. Inne banki są w stanie od ręki podać klientowi potrzebne informacje lub pomóc, Limit Allegro rządzi się własnymi prawami. To może czas coś z tym zrobić? Przez dwa tygodnie od złożenia wniosku ze sztywnym okresem dwóch tygodni, nie odezwał się do mnie nikt, ciągle ja inicjuję kontakt na infolinii główniej czy limitu allegro. Porażka i średniowiecze, a mamy XXI wiek... WadyUtrudnione wydłużone procedury, brak kontaktu, olewanie klientów -
~Hela / 2021-05-17 08:28
Tak się zastanawiam,czy pracują tam kompetentni ludzie?
Mam kartę kredytową,która chce spłacić całkowicie,ale jak się okazało nie jest to takie proste.W dn.06.04.2021 wysłałam na @ BGŻ pismo z wypowiedzeniem karty i zamknięciem konta,oczywiście dostałam potwierdzenie, że dn.06.05.2021 wszystko będzie załatwione i zakończone,a tu zaskoczenie dni.13.05.2021 dalej karta aktywna i do konta dalej mam dostęp on-line,a co najlepsze pobierają opłatę za kartę w kwocie 9.00zl.Masakra jakaś,najgorszy bank z którym mam do czynienia,niby prosta rzecz a tyle problemów,ciekawa jestem ile jeszcze będę musiała czekać aby wszystko zostało zakończone pozytywnie.WadyBrak szacunku dla klienta,brak kompetencji,nieudolność działania,opieszałość,naciagactwo -
~Maria / 2021-05-07 15:23
Obsługa na ul.Lubicz w Krakowie fatalna, na 2 przelewy trzeba czekać 30 min, do obsługi klienta mimo że dużo osób zatrudnionych nikt się nie pali. Starsi ludzie stojąc przy kasie męczą się a przy wyjściu przeklinają, co osobiście słyszałam. ZaletyŻadneWadyObsługa opieszala i niemiła, jak się nie podoba polecają zmianę opiekuna klienta. -
~Agata / 2021-03-10 14:25
Obsługa Oddziału w Nowym Sączu przy ulicy Rejtana na najwyższym poziomie. Byłam klientką banku który został przejęty przez BNP Paribas. Byłam z niego bardzo zadowolona i pełna niepokoju. Jednak to nie nazwa czyni atmosferę, ale ludzie w danej instytucji pracujący. Jest tam od lat ekipa najlepsza pod słońcem. Zawsze mają dla Ciebie czas i poświęca Ci go tyle ile potrzeba. Pomogą rozwiązać każdą przeszkodę. Dziękuję bardzo za dotychczasową współpracę dla całego kierownictwa a w szczególności dla U.Z i D.M. Czapki z głów dla "szefowej", która tak potrafi kierować zespołem.
Pozdrawiam.
Agata U-M :)ZaletyFantastyczny, merytorycznie przygotowany zespół. -
-
~Ewelina / 2021-01-22 11:24
Kontakt z infolinią to jakaś komedia. Nie mają cierpliwości, nie rozumieją starszych ludzi jak nie potrafią sobie poradzić z zalogowanie się przez online. -
~Emilslaw / 2020-10-28 13:08
BGŻ był kiedyś najlepszym bankiem w Radomiu a teraz Paribas najgorsza obsługa,czekanie w środku aby cokolwiek się dowiedzieć,wysyłają do domu że przez komputer można wszystko załatwić.szok tragedia, nawet przewalutowanie obcej waluty można w domu tylko że za jedno euro 20 lub 30 groszy mniej płacą,a ja w każdym miesiącu wymieniam 1 tyś euro na złotówki.. tragedia się zrobiła wtym banku...godzinami trzeba czekać pod kasą.. ZaletyKatastrofa -
~anitta / 2020-08-26 19:25
Z tym Bankiem zawarła umowę kredytu ratalnego. Spłata kredytu rozłożona na 10 równych rat. Oczywiście w umowie inna wysokość raty niż na harmonogramie spłat (dziwne jednak prawdziwe). Pierwsze 5 rat wpłacałam wyższymi kwotami natomiast 5 pozostałych rat wg kwoty na harmonogramie. Oczywiście powstała nadpłata na kredycie, po kontakcie z infolinią dokonała przeksięgowania na poczet szybszej spłaty kredytu. Nie sugerowałam się nadpłatami i raty wpłacałam wg zapisu na harmonogramie. Gdy do końca spłaty pozostało 3 raty skontaktowałam się z infolinia w kwestii dopytania ile zostało kwoty do całkowitego zamknięcia kredytu. Konsultant podaje kwotę nie uwzgledniającą nadpłatę i co za tym idzie nie jest w stanie mi tego wytłumaczyć co się stało z nadpłata. I twierdzi, że raty należy wpłacać wg harmonogramu – tak też to zrobiłam. Klika dni później postanowiłam ponownie zadzwonić na infolinie, może tym razem mi ktoś wytłumaczy co stało się z nadpłatą – lecz bezskutecznie, ta sama śpiewka. Od konsultanta na infolinii otrzymuje informacje, że on tego nie widzi w systemie i nie jest w stanie odpowiedzieć mi dlaczego tak jest. Pytanie moje… Co się stało z kwota przeksięgowaną.? Żaden z konsultantów nie był wstanie mi odpowiedzieć na pytanie odnośnie przeksięgowanej wpłaty. Przed wpłatą 9 raty wykonuje kolejny telefon na infolinie. O dziwo uzyskuje informacje że ma nadpłatę 20zł (wcześniej nikt nic nie widział – oczywiście nie pokrywa się z tym co wpłaciłam więcej, no ale to już coś). Po dokonaniu wpłaty 10 ostatniej raty sytuacja zmienia się diametralnie i tu zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Rata wpłacona wg harmonogramu. Kredyt dwa miesiące spłacony wcześniej. Wykonuje kontakt na infolinie aby dokonać rozliczenia kredytu i zamknięcia. Uzyskuje informacje od konsultanta, że jest nadpłata 330zł lecz aby zamknąć całkowicie kredyt musze dopłacić około 10zł (zaznaczę ze rata wynosiła 229,98zł). Pytając z jakiego to jest tytułu i co z poprzednimi nadpłatami – konsultant nie wiem oraz nie może sprawdzić historii wpłat. Przekazuje informacje, że aby to wyjaśnić połączy mnie z działem windykacji.!??(po co ? nie wiem).
W dziale windykacji uzyskuje informacje, że w ich systemie moje dane nie widnieją i ponownie zostaje przekierowana na dział obsługi klienta. Brak konkretnej informacji – konsultant rozkłada ręce – nie wie dlaczego tak jest. Wymagana kwotę wpłacam dla świętego spokoju by zakończyć to współpracę. W tej sytuacji by to wyjaśnić udaje się do Banku – i tym razem uzyskuje jeszcze inne informacje, że wszystko jest w porządku, widnieje nadpłata w kwocie 330,55zł i nie było potrzeby wpłacać kwoty około 10zł. Nadpłatę można przeksięgować na całkowita spłatę kredytu zostanie rozliczony i zamknięty, a nadpłata zwrócona. Zlecam wykonanie tej czynności. Kilka krotnie pytałam czy wszystko jest uregulowane czy należy coś dopłacić. Pracownik Banku zapewnił mnie, że wszystko jest uregulowane i kredyt zostanie rozliczony i zamknięty, a prowizja za wcześniejsza spłatę zostanie zwrócona. 4 dni po wizycie w Banku, gdzie zapewniano mnie, że wszystko jest OK otrzymuje informacje z Alertów BIK, że cytuje „odnotowano opóźnienie 3 dni w spłacie Twoich zobowiązań kredytowych od BNP PARIBAS CENTRUM ROZLICZ. NR 1 W KRAKOWIE” I moje pytanie dlaczego ? jak to możliwe skoro w Banku pracownik zapewnia ze wszystko jest OK. I nawet otrzymuje potwierdzenie rozliczenia całkowitego kredytu. W tej sprawie kontaktuje się z infolinią i otrzymuje informacje, że jest zaległość 28zł. Za co? Z jakiego tytułu nikt nie wie. Po prostu ręce opadają z brak kompetencji pracowników. Po zakończeniu rozmowy dzwonie do Banku bezpośrednio do tej osoby, z którą wcześniej rozmawiała w placówce Banku. Tłumacze mu sytuacje, że otrzymałam taka informacje. Pracownik Banku wszystko sprawdza i mówi faktycznie jest zaległość 28zł. Pytając skąd wzięła się ta kwota – pracownik Banku mówi, że nie wiem, że należy ją wpłacić, a później będziemy dochodzić za co to. Dokonała ekspresowego przelewu nie na kwotę 28zł, a na kwotę 30zł. Kontaktując się z infolinią uzyskuje informacje, że była zaległość 28zł (też nie wiedzą z jakiego tytułu – to kto to ma wiedzieć?).W tym samym dniu po kilku godzinach dzwonie na infolinie, by dopytać czy wszystko jest ok. A tu otrzymuje informacje tym razem, że na rachunku jest 1,05zł nadpłaty lecz na kredycie widnieje zaległość 3gr. Dlaczego tak widnieje nikt nie jest wstanie mi wytłumaczyć. Po prostu to jest jakaś chora sytuacja. Ten bank to jakieś nie porozumienie – brak spójnej informacji. Infolinia nie jest w stanie sprawdzić historii wpłat i nie widzi nadpłaty.
To nie był mój pierwszy kredyt, miałam w innych Bankach i też przed czasem spłacał i taka sytuacja nie miała miejsca. Oczywiście sprawa została zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta. Złożyłam reklamacje – na którą czekam już 3 miesiąc bo sprawa wymaga do głębszej analizy. Porażka.
Każdemu, ze znajomych odradzam ten Bank!!! Brak kompetencji, odpowiedzialności i rzetelnego oraz uczciwego podejścia do klienta.
-
~Mariusz / 2020-06-19 17:46
Dla mnie koszmar. 3 e-maile do infolinii. Kazali skontaktować się telefonicznie (tak jakby emaile nie obsługiwali na infolinii). W końcu zadzowniłem, kazali przyjść do oddziału. Pojechałem 20 km do Łodzi na oddział, odesłali mnie do zalogowania się w internecie. Zalogowałem się w internecie, Nie mogę napisać wniosku by zlikwidować konto, bo muszę na to konto wpłacić złotówkę, by zmienić racunek powiązany. Jest piątek, złotówka dotrze w poniedziałek po południu. W ten sposób zamiast przyjąć ode mnie głupią dyspozycję zamknięcia rachunku na infolinii czy w oddziale, poczekam jeszcze 3 dni aż w pooniedziałek dotrze do nich przelew. A na koncie, o którym nie pamiętalem, sprzed 10 lat było 3 zł. LITOŚĆI. Czuje się jakby mnie ktoś tresował. Nie czuje, że w tym banku jestem traktowany jak CZŁOWIEK. -
~Robeet / 2020-02-23 10:17
Uważam że interfejs jest ok ,
Kontakt przez niego ok ,
Mam wrażenie że opinie opierają się na braku kontaktu z konsultantami ale wystarczy czytać ze zrozumieniem !!!ZaletyJasna obsługa interfejsuWadyNa razie nie ma -
~Patrycja / 2019-08-19 15:39
Śmiech na sali nikogo po za mną w placówce w Ostrowcu Świętokrzyskim. A każą czekać... Nie parę min a pół godziny. A pracownicy siedzą sobie w najlepsze WadyStraszne podejście do klienta -
~Alfredo / 2018-04-26 20:34
Pani w oddziale maksymalnie niezorientowana. Na jedno proste zapytanie czekałam długo na dpowiedź, ktora zresztą niczego nie wyjaśniła. Wymagało to 3 wizyt w banku. Sprawa wyjaśniła się sama (podwójnie naliczone odsetki) po miesiącu bank sam dokonał zwrotu. Sama strona już bardziej zagmatwana nie mogła być. Itd.... ZaletyNa razie nie ma.WadyFatalna obsługa, wysokie koszty np. przelewów z kredytówki, nie czytelna strona Pl@net, inne koszty kredytu na miejscu niż te z reklam. Długi czas oczekiwania na połączenie z płatną infolinią.