Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 530 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.65
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Damiian / 2021-09-29 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kompletnie na każdym kroku wyzysk a na końcu nie potrafią dokumentów dostarczać do klienta
    ZaletyŻadne
    WadyPodejście do klienta tragedia chyba ze tylko przy podpisywaniu umów to są mili
  • ~Wojciech / 2021-09-28 16:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Dotyczy oddziału w Bytowie. Byliśmy przedłużyć kredyt odnawialny dla rolników który posiadamy od wielu lat i pani która nas obsługiwała poinformowała nas o prowizji 500 zł,podjęliśmy negocjacje z uwagi na starego klienta i Pani wprowadziła zniżkę i kwota spadła do 350 zł. Po 15 minutach drukowania stosu papieru dostaliśmy do podpisania umowę w której było jednak 500 zł prowizji i nasze zaskoczenie potraktowaniem klienta, żenada, bank dno, prowizja za konto max, wyłączają bankowość na weekendy, omijajcie szerokim łukiem ten bank
    ZaletyMimo kontaktu z bankiem przez 10 lat nie zauważam zalet poza tym że dyrektor placówki jest ten sam
    WadyTragedia bank
  • ~Wroclawianka / 2021-09-27 10:47
    Ocena: 3.33 / 5
    Zgadzam się z opiniami tutaj zamieszczonymi. Też mam problemem z odblokowanie konta.zablokowane już od 18 dni. Jedyna odpowiedź z banku,że trzeba czekać w kolejce, gdyż duża jest liczba oczekujących na potwierdzenie danych osobowych. Jakiś absurd! Przychodzi się do banku z dowodem tożsamości, żeby potwierdzić dane osobowe i okazuje się, że to nie wystarczy ?! Ale przy zakładaniu konta, to dowód już wystarczy i nie trzeba czekać tygodniami. Konto zablokowane i nie wiadomo kiedy odblokują, a człowiek ma zamrożone środki i nie może zrobić opłat. Nie każdy przecież ma gotówkę w domu. Jutro założę konto w innym banku a w BGŻ złożę wymówienie. Żenada...
    ZaletyMiła obsługa w banku stacjonarnym.
    WadyBlokowanie konta
  • ~rachunek firmowy / 2021-09-24 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, brak personelu w oddziałach,nikt nic nie wie, blokują rachunek przez pomyłka odblokować nie potrafią 2 tygodnie
    Zaletyżadnych zalet
    Wadytak dużo że szkoda czasu pisać
  • ~Piotr / 2021-09-22 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mega słaba obsługa zarówno w oddziale jak i przez infolinie, "jak się Panu u nas nie podoba to.prosze przyjść do oddziału i złożyć dyspozycję zamknięcia rachunku" tak usłyszałem od przełożonego ludzi pracujących na infolinii
    WadyObsługa klientab
  • ~rene / 2021-09-22 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś ten bank był super, ale jeszcze jako BGŻ. Obecnie to co się tam dzieje jest nie do pryjęcia. Niekompetencja pracowników, prowizje za przelewy własne w kosmos 12 zł !!!! Brak szacunku dla starych klientów. Czas opuścić ten bank...Smutny koniec niestety :-(

    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników
    prowizje skandaliczne
  • ~dziadek Marek / 2021-09-21 17:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Spłaciłem kredyt ratalny przed czasem w dniu 01.09.br. Miła pani z infolinii stwierdziła, że mam nadpłatę. Zaprotestowałem. Sprawdza. Podałem kwoty i daty przelewów (na szczęście z innego banku). Znalazła. ŹLE zaksięgowane, ale da dyspozycję do księgowości i zamkną kredyt. Uff, ale kiedy zamkną i kiedy zdejmą mnie z BIK? Nikt mi nie powie? A w moim banku stoi jak byk, że mam kredyt ratalny w BNP Paribas. Wstyd, to mało powiedziane! Nigdy więcej kontaktu tym bankiem. Serdecznie odradzam!!!
    ZaletyBank dla tych, którym Provident i VIVUS odmówią. L I P A!!!!
    WadyMiałem malutki problemik, ale nie wyobrażam sobie siebie w roli klienta. Brrrr!!!
  • ~AniaK / 2021-09-20 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam opłatę 400 zł za egzekucje, która nie była zrealizowana ponieważ została wycofana. Dodam, ze to była egzekucja na kilkaset zł wiec opłaty w banku to niemal drugie tyle.
    Każdy może się pomylić, jednak moja reklamacja nie została uznana. Odwołuje się dalej.
    W żadnym innym banku nie mam takich problemów, choć egzekucja została narzucona i wycofana również w dwóch innych bankach.

    Dodatkowo: reklamacja była rozpatrywana 30 dni, odpowiedz nie została do mnie wysłana. Musiałam sama kilka razy dzwonić na infolinie i się dowiadywać. Reklamacje można złożyć za pośrednictwem infolinii, jednak nie dostaje się żadnego potwierdzenia złożenia takiej dyspozycji. Wszystko w ciemno i po omacku.
    ZaletyPrzez czas współpracy z tym bankiem nie znalazłam zalet
    WadyObsługa, ukryte bardzo wysokie opłaty
  • ~criee / 2021-09-17 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam infolinii, totalna żenada Pan się rozłączył bo usłyszał 'osobę trzecią' moją żonę po 30 minutowej rozmowie, nie polecam nikomu tego banku i za takie potraktowanie zamykam konto u was
  • ~Zygmunt. / 2021-09-16 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowcza dezinformacja nieodpowiedzialność personel banku beznadziejny brak szacunku dla stałych klientów seniorów.
  • ~Komunikacja1986 / 2021-09-16 15:23
    Ocena: 1.33 / 5
    nowa bankowość internetowa to jakaś kpina. faktycznie wygląda to tak, jakby zajmowali się tym piekarze bagietek (niczego nie ujmując tej profesji). widać, że bank zatrzymał się na poziomie lat 90tych. odradzam!
    Zaletytrudno coś znaleźć
    Wadyfatalna bankowość internetowa
  • ~Sławek / 2021-09-15 06:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto zablokowane, wcześniej brak jakich kolwiek informacji o zamierzeniu takich działań, raty nie zapłacone, ubezpieczenia nie zapłacone, sytuacja trwa ponad dwa tygodnie, na infolinie każdy pracownik mówi co innego, totalne dno... Nie polecam banku
    ZaletyBrak
    WadySporo
  • ~JArek / 2021-09-13 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno z dna. Serio ten bank to tragedia. Mnóstwo ukrytych opłat, co chwila zmieniają się warunki.
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca do wskazania wszystkich.
  • ~tomek / 2021-09-13 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, co kilka lat zmiana systemu i zawsze na gorsze, ten bank powinien zostać przejęty przez jakiegoś dużego gracza, który w końcu ogarnie działanie systemu bo jak na razie wygląda to jak by za prowadzenie banku zabrali się piekarze bagietek.
  • ~Mariusz B / 2021-09-11 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto zablokowali dając znać 5 sierpnia SMS-em a człowiek na wakacjach. Wróciłem 30 sierpnia i tez wtedy zblokowali konto pod pretekstem błędnych danych osobowych (rachunek mam otwarty 7 lat i było wszystko ok). A żeby było dopełnienie 30 sierpnia stałem przed bankomatem bo potrzebowałem wypłacić gotówkę sprawdzam rachunek trochę mało wiec przelewam 2000zl i dwie sekundy później rachunek zostaje zablokowany a ja nie mogę odzyskać pieniędzy PARANOJA. Dane podobno zweryfikowano i dwa tygodnie czekan aby moc korzystać z rachunku i nic, obsługa twierdzi ze jest kolejka a ja mam za to płacić przecież to jakaś paranoja!!! Pamiętaj jeśli otwierasz rachunek odradzam ten pseudo bank.
    ZaletyNaprawdę z czystym sumieniem można stwierdzić BRAK ZALET
    Wady- Zła obsługa - bank
    - Niekompetentna obsługa klienta -infolinia tragedia
    - „Lichwiarskie” podejście do petenta
    - Pobieranie opłaty za kartę której nie dostarczyli
    -
  • ~Addamck / 2021-09-09 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, zablokowali konto i co chwila nowe terminy odblokowania
  • ~Klient / 2021-09-09 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny utwierdziłam sie w swojej decyzji opuszczenia tego banku!infolinia jak i niektórzy pracownicy oddziałów nie są skłonni do pomocy.Pani na infolinii nakrzyczała na mnie kiedy chciałam uzyskać informacje.
    ZaletyBrak
  • ~Zuzka / 2021-09-06 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank dno. Blokada konta bez powodu. Zero informacji. Pozbawili mnie środków do życia już na ponad tydzień i końca nie widać. Odradzam wszystkim!!!
    ZaletyBrak
    WadyBank dno
  • ~dzuszek / 2021-09-06 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedna wielka masakra. Karzą w zębach przynosić dowody i potwierdzać dane bo inaczej zablokują konto lub zerwą umowę. Po potwierdzeniu danych czekam już 2 tydzień na odblokowanie konta. Nie będę czekał aż raczą mi odblokować konto i złożyłem rezygnację. Mają wtedy obowiązek zwrócić klientowi pieniądze, niezależnie od tego czy już bank raczył zaakceptować dokumenty lub nie. Składajcie rezygnacje, przynajmniej będziecie znać termin kiedy odzyskacie wasze pieniądze.
    Zaletybrak
  • ~Zuzanna / 2021-09-06 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi slow ,nikt nie jest w stanie mi pomoc.Jest to jakieś wirtualne ,jak z kosmosu .Weryfikacji dokonałam 17.08.Konto mam zablokowane,nie mam dostępu do swoich środków .Na nic się zdały moje dzwonienie godzinami ma infolinie /muszę czekać i być cierpliwie.Zostalam bez pieniędzy ,nie ma kompetentnych ludzi pracujących w tym banku.Jak można tak traktować ludzi,ich pieniądze .Do kogo można wołać o pomoc .
    Najgorszy bank ,LUDZIE NIE POWIERZAJCIE SWOICH PIENIĘDZY TAM NIEODPOWIEDNIM BANKOM.Nie ma z kim tam rozmawiać ,wirtualni pracownicy na infolini ,w placówkach ludzie niedouczeni.Cala ta weryfikacja to jakaś dziwna sprawa.
    Do dziś nie udało mi się odblokować konta ,mam niezapłacone rachunki ,kredyty.Jak tylko mi odblokują zaraz wsxysko zabieram i zrywam umowę z tym czymś co się bankiem nazywa
    WadyBrak kompetencji na każdej lini
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2040
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1552
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1224
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 984
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3981
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077