Od 5 dni nie...
...potrafią zmienić numeru do autoryzacji sms. Mimo codziennego zgłaszania tel. Przez apke. Nie potrafią rozwiązac zgloszenia technicznego. Stanowczo odradzam wspólprace.
WadyZła obsługa techniczna a raczej jej brak. Tel. Przez apke.
~Set / 2024-01-08 02:58
Ocena: 1.00 / 5
Paribas Toruń Wałygen.Sikorskiego.Ludze działający na niekorzyść klienta-przez kilka lat podbieraki opłaty, nikt nie Knapik się by poinformować, że w przypadku niskich dochodów zaleca zmienić konto na darmowe!
Beszczelna reakcja pracownika,który stwierdził, że jeżeli przez tyle lat była pobierana opłata to widocznie mi to pasowało-to po co oni tam siedza?chyba żeby w takich przypadkach zaproponować zmianę skoro monitorujące moje dochody!Proszę uważnie śledzić swoje rachunki w tym banku,żeby już nikogo ....!
ZaletyŻadne
WadyDużo
~sf / 2023-01-02 20:14
Ocena: 1.00 / 5
po co wam komórki na wizytówkach skoro odrzucanie połączenia
Zaletytracenie czasu
~Sławek / 2021-09-15 06:24
Ocena: 1.00 / 5
Konto zablokowane, wcześniej brak jakich kolwiek informacji o zamierzeniu takich działań, raty nie zapłacone, ubezpieczenia nie zapłacone, sytuacja trwa ponad dwa tygodnie, na infolinie każdy pracownik mówi co innego, totalne dno... Nie polecam banku
ZaletyBrak
WadySporo
~Sobol / 2023-11-08 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Z 4 dzieci jest prawie niemożliwe dostanie kredytu. Mam z Żoną dobre zarobki ale moich nie uwzglediaja bo pracuje za granicą. Żenada ten bank. Wszystkim będę odradzał. Szkoda że sklep z kuchniami miał tylko 1 bank do współpracy.
ZaletyNie ma
WadyMaja ludzi za idiotow
~Stanislaw / 2021-12-31 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu. Cały czas jakiś problem.
Jestem klientem indywidualnym i firmowym.
~sty / 2021-10-25 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Ponieważ Raiffeisen Bank połączył się z Paribas - NIESTETY - siłą rzeczy zostałam ich klientką. Od samego początku są problemy. Najpierw z działaniem platformy online. W zeszłym roku wymyślili potwierdzenie danych - była możliwość zrobienia tego online, co zrobiliśmy. Od kilku miesięcy zaczęli się upominać o to samo z koniecznością pojawienia się w oddziale!!!! W dobie koronawirusa to jakaś paranoja! Oczywiście nie poszłam, więc konto zablokowali... W oddziale okazało się, że nie musiałam przychodzić, bo przesłałam przecież dane w listopadzie zr. - tylko opiekun nie pchnął informacji dalej!!!! Dla świętego spokoju babka i tak dała mi doksy do podpisania. Dała kontakt do opiekuna ... Minął tydzień, a konto dalej zablokowane.
ZaletyMiła Pani w banku.
WadyCałe mnóstwo! Nie polecam!
~Sww / 2024-06-03 17:15
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy w obsłudze skrajnie niekompetentni i czują się z tym bezkarnie prawdopodobnie dla tego, że nikt ich nie kontroluje. Na infolinię czekałem ostatnio ponad godzinę i finalnie nie połączyłem się z obsługą. Bardzo mała ilość oddziałów i zadko w którym są otwarte kasy. Jedyne co mają dobrego to reklama.
ZaletyReklama
WadyWszystko poza reklamą
~Sylwia / 2021-11-03 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Bank bezprawnie blokuje konto!!! Bez prawego uzasadnienia, ponad ustawowe 72 godziny. Unikać banku.
~Sylwia / 2023-01-13 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa na infolinii!!! Nie da się dogadać! Pytania, na które żeby odpowiedzieć to trzeba siedzieć chyba z umową przed nosem bo człowiek z marszu nie jest w stanie odpowiedzieć! Rozumiem bezpieczeństwo, ale sposób weryfikacji - okropny!!!
~Szalka / 2023-05-31 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Absolutnie najgorszy bank.
Udzielają sprzecznych informacji,Pani z działu obsługi klienta rozłącza się w połowie załatwiania sprawy (Karolina Obzejda - mogę przekręcać nazwisko).
Opiekun nie oddzwania pomimo wielu próśb.
Korzystałam z wielu banków od tego jak najsalej
~szbyszek / 2024-08-13 17:50
Ocena: 1.00 / 5
szukam klientów banku którzy zostali oszukani przez pracowników banku w tz Kapitalnej 5 pojedynczo nic nie znaczymy razem stanowimy silę nikt normalny który nie został wprowadzony w błąd nie podpisał by takiej umowy.Można zgłosić do prokuratora o sprzeniewierzenie naszych pieniedzy .
~Szed / 2024-11-20 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Totalny brak szacunku dla klienta. Popełniają ewidentny błąd przy cesji, a potem próbują zwalić winę na klienta. Zero przepraszam, zero wzięcia odpowiedzialności za własne błędy. Na koniec informują, że jak się nie podoba to można się do sądu zwrócić. Brawo!!! Mam nadzieję, że szybko znikniecie z rynku. Odradzam Wszystkim korzystanie z ich usług. Omijać szerokim łukiem!
~Szed / 2025-04-14 15:54
Ocena: 1.00 / 5
To chyba najgorszy bank, z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia. Niech wam czasem do głowy nie przyjdzie brać tam jakikolwiek leasing! Nie będę się rozpisywał ale przechodzę przez piekło od kilku tygodni, żeby zakończyć leasing. O wszystko trzeba się 10 razy prosić. Na wszytko czekać. Zero jakichkolwiek chęci pomocy czy załatwienia sprawy i formalności. Na głupią fakturę wykupową czekam już drugi tydzień mimo iż pieniądze już dawno mają na koncie. Tragedia i masakra. NIGDY WIĘCEJ Z TYM BANKIEM COKOLWIEK WSPÓLNEGO!
~Tad / 2023-08-17 09:50
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem wielkie gnojstwo. Co innego mówią co innego zamieszczają w papierach na przysłowiowej 23 stronie. Nigdy więcej w całej mojej rodzinie i firmach kontaktów z tym tzw. bankiem. Ostrzegam innych.
ZaletyBrak
WadyWszystkie sztuczki dozwolone.
~Tamas / 2023-09-30 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka. Bjurokracja gorsza niż w PRL-u.
~TB / 2021-10-05 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Niestety nie polecam Banku, nic się da w nim załatwić, nie podchodzą partnersko do klienta detalicznego, w placówkach pracownicy nieprzeszkoleni, wprowadzają w błąd. Jestem posiadaczem kredytu hipotecznego zaciągniętego jeszcze w BGŻ. Niestety z mojej winy przez kilka miesięcy nie używałem karty kredytowej, która umożliwiała skorzystanie z obniżenia marży o 0,15 p.p. Bank bezpowrotnie podwyższył marżę kredytową o 0,5 p.p. i nie przedstawia żadnej nowej propozycji współpracy, pomimo, iż karta kredytowa w moim portfelu rozgrzana jest do czerwoności. Przyznałem się do błędu, bo zablokowałem kartę i odłożyłem kartę do szuflady. Brak dialogu.
Zaletybrak
~Teamlead / 2022-03-10 06:50
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa tragiczna, brak kompetencji, a w ostatnich czasach to jeszcze i ksenofobia.
~TEDI / 2021-10-07 12:18
Ocena: 1.00 / 5
Powinno być poza skalą. Beznadziejni, niekompetentni pracownicy. Bank stosuje lichwiarskie metody. Nie dajcie się tam wciągnąć w jakikolwiek kedyt. UWAGA to z autopsji, na sądową batalię przeciwko nim musiałem poświęcić trzy lata.
~Ten wkurzony klient, o którym wspominał / 2021-10-28 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem okradziony przez bank na 2300 złotych, po czym stwierdzili, że to jest moja wina, że straciłem pieniądze. 7 lat byłem ich klientem, dzięki, wystarczy.