Chyba najgorszy bank jaki mozna wybrać. Oddziały pracujace w dziwnych godzinach, częste problemy z bankowoscia online.
Zaletybrak
Wadysame
~Marcin / 2021-08-06 20:36
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje zabrali 25 zł za szybki przelew a niema na kacie dopiero po niedzieli będą szybki przelew odrazu powinien być na innym kacie a nie po 3 dniach
~RR / 2021-08-06 18:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia...
...Weryfikacja danych trwa 3 tygodnie , całe konto zablokowane nie można robić przelewów.
Byłem w banku już 2x w celu weryfikacji po prostu PRL
Zaletybrak
Wadymożna sobie pogadać
~Diamentxxxy / 2021-08-06 17:21
Ocena: 1.00 / 5
Szok! Zhakowane konto w 3 minuty, strata 10 tys. Reklamacja rozpatrzona negatywnie bo nie wiadomo czemu. Mimo limitów na konie do 500 zł gdzie ja nie mogłam kupić ani wybrać pieniędzy powyżej 500 zł na dobę oszuści weszli na konto i 10 tys zł wyparowało w 3 minuty. Sadza się ze to moja wina. Nie wiedzą jak zdefiniować słowo „ BLIK” twierdzą ze to transakcja którą można wszystko i o każdej porze (szkoda ze ze względu na limity nie mogłam ja nic a oszuści wszystko). Limity do ściągnięcia tak o! Przez aplikacje bankową bez żadnego potwierdzenia. Tak naprawdę każdy oszust może wejść zabrać pieniądze a oni umywają ręce. Obsługa Banku w Tarnowskich Górach (woj.śląskie)to zwykle chamstwo. Pani stwierdziła ze nie pomoże mi z odwołaniem do reklamacji bo mam sobie to zrobić sama bo ona się takim czymś nie będzie zajmowała. Kpina z klienta!
ZaletyBrak
WadyKpina z klienta, brak pomocy, brak odpowiedzialności
~nicola / 2021-08-04 12:53
Ocena: 1.00 / 5
blokuja konto pomimo tego ze nie jest sie dluznikiem nie mozna dostarczyc pe lnomocnika zablokowane konto i wszystkie tranzakcje jakby pełnomocnik był wlascicielem konta granda
Zaletynie ma
Wadypełno
~kapelon / 2021-08-03 09:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank z jakim miałem do czynienia a korzystam jeszcze z trzech innych. Mam Inteligo od 19 lat i zawsze byłem zadowolony. Mi teraz bnp paribas zablokował rachunek bo... nie przyjechałem służalczo potwierdzić ich jakichś wewnętrznych regulaminów. Których kiedyś nie chcieli. Na nic było tłumaczenie, że mieszkam z dala od ich siedziby i nie mam samochodu. Mam przyjechać i już bo inaczej zrobią bandycką akcję i mnie zmuszą blokując rachunek.
ODRADZAM TEN BAN CAŁYM SOBĄ !
Zaletyżadnych i to nigdy
~okradziony / 2021-07-22 15:33
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści
Bankomat nie wypłacił pieniędzy bo napisał awaria podajnika i wydrukował kwitek że konto nie będzie obciążone.
Po dwóch dniach brak pieniędzy na koncie.
Straciłem godzinę na składaniu reklamacji.
Nie maja pojęcia co to charge back.
Po telefonie do centrali usłyszałem że charge back dotyczy tylko operacji bezgotówkowych.
Jestem w plecy 1000zł !!!!!!
Zaletyżadnych
WadyPo prostu banda
~Neoawangarda / 2021-07-19 21:47
Ocena: 1.33 / 5
Bank BNP Paribas to jedna wielka pomyłka. Tworzą problemy na każdym kroku. Raz konieczna jest wizyta w oddziale (najbliższy w innym mieście), bo nie zaakceptowali formularza online (zapytani o powód nie potrafią odpowiedzieć dlaczego tak się stało), innym razem bank przy płatności kartą wysyła komunikat, że transakcja nie została zaakceptowana i należy ją potwórzyć po czym obciąża konto dwa razy i nie uwzględnia reklamacji, bo według nich wszystko przebiegło jak należy. Nie wspomnę o trzykrotnym wymienianiu karty na samym początku, bo wysyłali ciągle rozmagnesowaną przez co płatności zbliżeniowe były niemożliwe.
Odradzam z całego serca, trzymajcie się od tego banku z daleka.
~Justyna / 2021-07-16 21:16
Ocena: 1.00 / 5
Banku Nie polecam.
Obsługa, kompetencja pracowników, opieszałość, ściemnianie, że coś się robi a nie robi i spychologia od jednego do drugiego. Złożona reklamacja, pisane emaile, placówka w Bydgoszczy ul. Fordońska blokuje mi kartę- bo aktualizacja danych.. a dziwo działała bez wizyty normalnie.
W skrócie blokada karty, obiecywanki, przepychanki mijają dwa miesiące-miał być tydzień karty brak.
A kartę chcą wysłać pocztą polską ekonomiczną.. ręce opadają
Odpowiedzi do tej pory "dokładamy bądź dołożymy wszelkich starań" można sobie wiadomo co z nimi zrobić
Zaletybrak
Wadysame
~Kkkkiixxx / 2021-07-16 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia , bez powodu blokują konto po czym od miesiąca staram się je odblokować i nic ! Polecam mieć pieniądze w innym banku bo będziecie kamienie jeść
~A customer / 2021-07-15 16:03
Ocena: 1.00 / 5
If you care for your life, abstain from being a customer at BNP.
~Elli / 2021-07-13 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam banku Paribas jesli mieszkasz zagranica.
W roku 2020 w koncu lipca bylam w Polsce aby potwierdzic moja tozsamosc w banku Paribas(wczesniej otrzymalam w tej sprawie sms). Wszystko zostalo pozytywnie zalatwione. Natomiast juz we wrzsniu otrzymalam kolejny sms, aby potwierdzic moja tozsamosc w najblizszym oddziale banku. Zaczely sie telefony, rozmowy itp. Moja tozsamosc zostala ponowanie zatwierdzona.
W lutym otrzymalam sms w tej samej sprawie i w marcu rowniez. Na infolinii otrzymalam numer telefonu i nazwisko mojego "doradcy". Niestety nie odbieral telefonu, wiec po kilku nieudanych probach dodzwonienia sie, wyslalam sms z informacja, ze moja tozsamosc zostala juz potwierdzona osobiscie w lipcu i we wrzesniu. Nie odpowiedzial.
W lipcu tego roku kiedy chcialam dokonac przelewu pieniedzy zauwazylam, ze moje konto jest zablokowane!!!
Dodzwonienie sie do banku Paribas graniiczy z cudem, wiec po polgodzinnym polaczeniu bez odbioru wyslalam mail. Odpowiedz otrzymalam juz nastepnego dnia, gdzie poinformowano mnie, ze zgodnie z paragrafem takim a takim (?) moje konto zablokowano.
Zaczely sie kolejne telefony na infolinie, pani sprawdzila moje dane, i nic nie zrobila. Kolejny telefon i ta sama pracownica, i te same pytania i zadna korzysc, tylko strata pieniedzy za telefon. Nastepnego dnia znowu zadzwonilam, tym razem inna pani, postawila mnostwo pytan, potwierdzila moja tozsamosc i zaczela dzialac. Przynajmniej tak myslam, bo obiecala zadzwonic do mnie w poniedzialek rano, a dzisiaj jest wtorek wieczor, i zadnego telefonu nie otrzymalam.
Olewaja ludzi!!
Nie moge jechac teraz do Polski zeby odblokowac konto, ale jeszcze w tym tygodniu zmienie bank... na bank.
ZaletyBrak zallet
WadyTylko wady
~Jan / 2021-07-08 18:37
Ocena: 1.00 / 5
Zamiast dbać o rozszerzanie oferty, jakość usług, dbałość o klienta pchają się w politykę.
ZaletyTo już było i nie wróci
WadyJak wyżej. Zamiast bankowością zajmują się polityką
~Marcin / 2021-07-07 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank na świecie! Omijajcie szerokim łukiem! Blokują konta, nie da się nic załatwić on-line ani telefonicznie a opiekunowie w 90% nie odbierają telefonu i ignorują klienta. NAJGORSZY BANK!
WadyCały bank!
~Marcin / 2021-07-07 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank na świecie! Omijajcie szerokim łukiem! Blokują konta, nie da się nic załatwić on-line ani telefonicznie a opiekunowie w 90% nie odbierają telefonu i ignorują klienta. NAJGORSZY BANK!
WadyZa dużo by pisać ten bank to jedna wielka WADA
~MirR / 2021-07-05 16:40
Ocena: 2.67 / 5
Mamy (m.in.) w BNP Paribas konto firmowe dla którego bankowość online i/lub aplikacja online średnio raz na dwa tygodnie nie działa, uniemożliwiając płynne działanie firmy. Opiekun BNP rozkłada ręcę - wie, że są problemy, ale nie może nic zrobić. W żadnym innym banku, gdzie mamy konta, nie ma tak częstych awarii.
WadyBankowość internetowa i aplikacja mają awarie średnio raz na dwa tygodnie.
~Jakub / 2021-07-01 11:58
Ocena: 2.33 / 5
Leasing auta w BNP - ODRADZAM. Bardzo drogi, lecz jedyny możliwy jaki był w Hyundai Karlik w Poznaniu. Po sprzedaży jestem nikim. W oddziałach mnie nie obsłużą i odsyłają na infolinię. W wyniku pandemii chcę wydłużyć umowę/obniżyć ratę - wyliczono za ten proces koszty których nie mam w cenniku w umowie. Dodano jakiś 1% marży, a na zapytanie ile to wynosi bo nie mam w umowie pozycji "marża" dostałem odp o kolejnym koszcie 100 zł za wyliczenie. Jest to żenujące.
Zaletybrak
Wadyukryte koszty, kontakt wyłącznie przez mail/infolinię
~klient banku / 2021-06-28 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Pracownik placówki w miejscowości Pisz w woj. warmińsko-mazurskim okłamuje klientów i wprowadza ich w błąd. Twierdzi że obsługa karty debetowej jest darmowa a od 6 miesięcy płacę za nią 12zł miesięcznie. Nie ma bardziej negatywnego wpływu na markę banku niż okłamywanie swoich klientów.
~Iwa / 2021-06-25 07:40
Ocena: 1.00 / 5
Kupilam sprzęt na raty w banku BNP Paribas. Potem wzięłam pożyczkę konsolidacyjną w innym banku który spłacił wszystkie moje zadłużenia, przelał mi resztę kasy i przez ponad rok żyłam w błogiej nieświadomości, że mam tylko jedną pożyczkę. Nagle otrzymałam pismo z windykacji, że zalegam pieniądze. Okazało się że Paribas jak żaden inny bank w umowie umieścił drugi nr rachunku do splaty wcześniejszej. I mimo ze tytuł spłaty był CALKOWITA SPLATA POZYCZKI NR, to nie odesłał pieniędzy, mimo błednego nr rachunku, nie skontaktował się, tylko sobie przez ponad rok pobierał z rachunku raty, a potem zażądał ode mnie kolejnych odsetek za ten rok. Złodziejskie praktyki służące naciąganiu nieswiadomych klientów. Nigdy wiecej żadnego produktu tego banku. Trzeba się cały czas oglądać za siebie, bo bank wykorzysta wszelkie kruczki prawne żeby wydoić klienta
ZaletyBrak
WadyCała działalność
~KLIENT MAM NADZIEJE ŻE JUŻ BYŁY / 2021-06-14 22:34
Ocena: 1.00 / 5
UWAŻAJCIE CHCĘ ZLIKWIDOWAĆ KONTO
PO WYDANIU ZLECENIA ZABLOKOWALI MI KONTO
NIE MOGĘ ODZYSKAĆ PIENIĘDZY NA KONCIE
CO MIESIĄC ZABIERAJĄ PROWIZJE ZA ZABLOKOWANĄ KARTĘ KTÓREJ JUŻ NIE POWINNO BYĆ