WadyWiele
strona 23 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~nadian36 / 2021-11-04 12:14
Bank okada swoich kijetow np zaja mi pieniądze dla urzędu skarbowego z wypłaty po 3miesiącach okazało się ze urząd skarbowy nie dostał od banku ani grosza i trzymali to u siebie i ciągle brali prowizję z tego zajęcia tłumaczyli się tym że muszę wydać dyspozycję przelewu do urzędu prowadzenie konta masakra drożyzna trzeba zmienić bank nie polecam radze omijać szerokim lukiem -
-
~Sylwia / 2021-11-03 18:14
Bank bezprawnie blokuje konto!!! Bez prawego uzasadnienia, ponad ustawowe 72 godziny. Unikać banku. -
~Jacek / 2021-11-03 10:07
Pojęcie banksterzy nie wzięło się z niczego. Jakość obsługi w tym banku jak i jego produkty to żywy przykład jak się traktuje klienta i jego pieniądze. Oprocentowanie 0,01 % i to pomimo podwyżki stóp procentowych, oczekiwanie na połączenie na infolinii 25 minut i nadal trwa. Bank z Francji i takie dno? ZaletyŁadne, nowe wnętrzaWadypraktycznie wszystko inne, długi czas oczekiwania na połączenie, niekompetentni bankierzy, kiepskie produkty -
~Adam / 2021-11-02 14:32
Jeden wielki SYF ten Bank. NIC NIE ZAŁATWISZ ELEKTRONICZNIE. COKOLWIEK CHESZ ODSYŁAJĄ CIĘ DO ODDZIAŁU jAK W 19 WIEKU Piszą że można założyć przez nich internetowo jako posiadacz konta u nich profil zaufany a jak che się to zrobić to wyskakuje komunikat TYLKO W ODDZIALE BANKU TO ZAŁATWISZ. Na stronach Gov rządowych jest ten bank a jakże nawet z bezpośrednim przejściem do niego. Tylko co z tgo. Jeden wielki Pic. Tak wygląda Pomoc dla obywatela w tym kraju. Wadysame wady -
~Ehh / 2021-11-02 13:44
Uwielbiam ich ekologie mają jeden z największych śladów węglowych w śród Banków z Polski ale co tam 60 tys drzew posadzili tylko, że więcej posiadam jako osoba fizyczna na 5,3 h lasu ale tu problemu nie ma. Fakt muszą tak mówić bo jak inaczej można wyjaśnić brak nagrań z rozmów telefonicznych, że co że nie kompetentni.... nie oni zmniejszają ślad węglowy. Zalety"widzę ich tak wiele"~Stevie WonderWadyślad węglowy, nierówność zarobkowa, nieoczyszczanie skrzynek e-mail. -
~Elżbieta / 2021-10-29 12:33
Trzeba uważać , bank wprowadza w błąd , a po tym przepraszają i informują ,że pracownika z infolinii pouczono , a nagrodę nie wypłacą , nie poczuwają się do odpowiedzialności za błędnie podane informacje na infolinii , przecież takie rozmowy są nagrywane. Ja jako zwykły zjadacz chleba miałam prawo nie rozumieć regulaminu promocji banku , to jak to się ma do pracowników banku , którzy również nie potrafią czytać ze zrozumieniem ?lub celowo wprowadzają w błąd , tylko po to , żeby tych nagród nie wypłacono. ZaletyBrakWadywszystkie , jakie są możliwe -
~Ten wkurzony klient, o którym wspominał / 2021-10-28 17:46
Zostałem okradziony przez bank na 2300 złotych, po czym stwierdzili, że to jest moja wina, że straciłem pieniądze. 7 lat byłem ich klientem, dzięki, wystarczy. ZaletyPrawdopodobnie nic.WadyPrawdopodobnie wszystko i jeszcze więcej. -
~Kamil / 2021-10-27 15:24
Jedna wielka tragedia.
Infolinia brak słów.
Kłamią - a potem mówią że nic takiego nie miało miejsca.
Zero absolutnie zero.
Nawet jedna gwiazdka to jest za dużo!!!ZaletyObecnie nicWadyWszystko. -
-
~Łukasz / 2021-10-27 00:12
Po prostu jedna wielka tragedia.
Na infolinii co innego w banku co innego z każdym pracownikiem z którym rozmawiałem mówił mi co innego jakby sprawa dotyczyła zupełnie innej sprawy a dotyczyła jednej i tej samej.
Totalny brak kompetencji osób które zajmują się twoją sprawą.
Brak znajomości podstawowych funkcjonowania przepływu finansowego bankowego. Amatorszczyzna pełną gębą.
Tamtym roku z przyjemnością otworzyłem limit Allegro bardzo szybko i sprawnie tym roku to jest jakaś tragedia nic im nie pasuje 50 razy trzeba powtarzać wysyłasz jakieś dokumenty dalej nie wiadomo co chodzi.
BNP Paribas na pewno będzie skreślony z listy moich banków.ZaletyKiedyś to było...WadyWszystko ogólnie całokształt. -
~sty / 2021-10-25 11:16
Ponieważ Raiffeisen Bank połączył się z Paribas - NIESTETY - siłą rzeczy zostałam ich klientką. Od samego początku są problemy. Najpierw z działaniem platformy online. W zeszłym roku wymyślili potwierdzenie danych - była możliwość zrobienia tego online, co zrobiliśmy. Od kilku miesięcy zaczęli się upominać o to samo z koniecznością pojawienia się w oddziale!!!! W dobie koronawirusa to jakaś paranoja! Oczywiście nie poszłam, więc konto zablokowali... W oddziale okazało się, że nie musiałam przychodzić, bo przesłałam przecież dane w listopadzie zr. - tylko opiekun nie pchnął informacji dalej!!!! Dla świętego spokoju babka i tak dała mi doksy do podpisania. Dała kontakt do opiekuna ... Minął tydzień, a konto dalej zablokowane. ZaletyMiła Pani w banku.WadyCałe mnóstwo! Nie polecam! -
~tomasz / 2021-10-24 00:18
Nadpłaciłem 2 raty przez nie uwagę prosiłem o zwrot 93 złote. podałem numer konta, pieniądze wysłano przekazem pod inny adres. Ponownie poprosiłem o zwrot moich pieniądzy. Otrzymałem po dwóch miesiącach 80 złotych bo 13 potrącono za poprzedni przekaz. Totalny syf z czymś takim nigdy się nie spotkałem uciekajcie od tego banku jak najdalej złodziejstwo i beznadziejna na najwyższym poziomie ZaletyOszustwo beznadzieja i wieczne wciskanie kituWadyŻe istnieje -
~Bruce / 2021-10-22 14:19
Kredyt na zakup towaru w sklepie internetowym - weryfikacja poprzez blue media - raport z weyfikacji zawierał dane z moich dwóch kont w innym banku z 12 miesiecy - pani przez tel zażądała danych z ostatnich trzech ! Ktoś coś rozumie? Zrezygnowałem z kredytu bo to szopka -
~Agnieszka / 2021-10-22 11:56
Nieprofesjonalna obsługa, dla pracowników ważne żeby wcisnąć klientowi kredyt nie podając dodatkowych kosztów. Bardzo wysoko oprocentowane kredyty, drogie utrzymanie konta, kart płatniczych. Nie polecam. ZaletyŻadnychWadyDrogo zero profesjonalizmu -
~Luk / 2021-10-21 13:17
Nie polecam tego banku jestem klientem długo nic nie mogę załatwić jak. Dzwonię do banku na infolinię ,ifolina nie umie mi pomóc rachunek jest duży po rozmowie ZaletyBrskWadyDużo wad -
~Zadwiedziony / 2021-10-10 21:36
A może oni stracili płynność i upadają ?! Też mam zablokowane konto od 3 tygodni i te same gadki słyszę na infolini … że kolejka, że dane wprowadzają itp …. Chyba trzeba stąd uciekać jak najszybciej ! Jutro idę do banku i kończę przygodę . Kiedyś u Raiffeisen to zupełnie inny standard był !!! -
~TEDI / 2021-10-07 12:18
Powinno być poza skalą. Beznadziejni, niekompetentni pracownicy. Bank stosuje lichwiarskie metody. Nie dajcie się tam wciągnąć w jakikolwiek kedyt. UWAGA to z autopsji, na sądową batalię przeciwko nim musiałem poświęcić trzy lata. -
-
~Anonim / 2021-10-06 09:07
Dramat, dramat, dramat pod każdym względem, a bankowość elektroniczna po każdej tzw „ poprawie” jest coraz mniej czytelna i mniej informacji można uzyskać.
Podsumowując: porażka, niekompetencja, pracownicy bez przeszkolenia, każdy mówi zupełnie coś innego- BURDEL to delikatna ocena !!!ZaletyBrakWadyObsługa pracowników, którzy nie mają pojęcia co mówią i każdy mówi coś zupełnie innego, bankowość elektroniczna to całkowita pomyłka, nieintuicyjny program w którym ciężko się odnaleźć !!!
Jezdny słowem: SYF !!! -
~TB / 2021-10-05 17:30
Niestety nie polecam Banku, nic się da w nim załatwić, nie podchodzą partnersko do klienta detalicznego, w placówkach pracownicy nieprzeszkoleni, wprowadzają w błąd. Jestem posiadaczem kredytu hipotecznego zaciągniętego jeszcze w BGŻ. Niestety z mojej winy przez kilka miesięcy nie używałem karty kredytowej, która umożliwiała skorzystanie z obniżenia marży o 0,15 p.p. Bank bezpowrotnie podwyższył marżę kredytową o 0,5 p.p. i nie przedstawia żadnej nowej propozycji współpracy, pomimo, iż karta kredytowa w moim portfelu rozgrzana jest do czerwoności. Przyznałem się do błędu, bo zablokowałem kartę i odłożyłem kartę do szuflady. Brak dialogu. Zaletybrak -
~MAŁGORZATA / 2021-10-04 15:24
Ten bank jest olbrzymim nieporozumieniem !!!!!!!!!!!!!!!!! ZABLOKOWANIE KONTA bo walczą z terroryzmem ! ŻADNEJ INFORMACJI O ZABLOKOWANIU,wpłaty do kontrahentów nie docierają, zdziwienie,ponowne płatności, nic nie dochodzi,telefon na infolinie - tak konto zablokowane, bo trzeba zaktualizować dane, aktualizacja była w roku ubiegłym w czerwcu ! cały Zarzad do banku, jedngo z członków brak,wszytko stoi i czeka ....a po wizycie nie wiadomo kiedy konto odlokują ! PO ,,CUDOWNEJ''OBSŁUDZE ŻEGNAM SIĘ Z TYM WSPANIAŁYM BANKIEM ! ZaletyBRAK ! -
~Syn / 2021-10-04 14:06
Paribas zablokował konto schorowanej emerytce, nie może wypłacić emerytury
za granicą gdzie się leczy. A reklamuje się jako przyjazny dla starszych osób.Wadynieprzyjazny dla emerytów i seniorów
strona 23 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »