Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 530 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.65
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nadian36 / 2021-11-04 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank okada swoich kijetow np zaja mi pieniądze dla urzędu skarbowego z wypłaty po 3miesiącach okazało się ze urząd skarbowy nie dostał od banku ani grosza i trzymali to u siebie i ciągle brali prowizję z tego zajęcia tłumaczyli się tym że muszę wydać dyspozycję przelewu do urzędu prowadzenie konta masakra drożyzna trzeba zmienić bank nie polecam radze omijać szerokim lukiem
    WadyWiele
  • ~Sylwia / 2021-11-03 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank bezprawnie blokuje konto!!! Bez prawego uzasadnienia, ponad ustawowe 72 godziny. Unikać banku.
  • ~Jacek / 2021-11-03 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Pojęcie banksterzy nie wzięło się z niczego. Jakość obsługi w tym banku jak i jego produkty to żywy przykład jak się traktuje klienta i jego pieniądze. Oprocentowanie 0,01 % i to pomimo podwyżki stóp procentowych, oczekiwanie na połączenie na infolinii 25 minut i nadal trwa. Bank z Francji i takie dno?
    ZaletyŁadne, nowe wnętrza
    Wadypraktycznie wszystko inne, długi czas oczekiwania na połączenie, niekompetentni bankierzy, kiepskie produkty
  • ~Adam / 2021-11-02 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki SYF ten Bank. NIC NIE ZAŁATWISZ ELEKTRONICZNIE. COKOLWIEK CHESZ ODSYŁAJĄ CIĘ DO ODDZIAŁU jAK W 19 WIEKU Piszą że można założyć przez nich internetowo jako posiadacz konta u nich profil zaufany a jak che się to zrobić to wyskakuje komunikat TYLKO W ODDZIALE BANKU TO ZAŁATWISZ. Na stronach Gov rządowych jest ten bank a jakże nawet z bezpośrednim przejściem do niego. Tylko co z tgo. Jeden wielki Pic. Tak wygląda Pomoc dla obywatela w tym kraju.
    Wadysame wady
  • ~Ehh / 2021-11-02 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwielbiam ich ekologie mają jeden z największych śladów węglowych w śród Banków z Polski ale co tam 60 tys drzew posadzili tylko, że więcej posiadam jako osoba fizyczna na 5,3 h lasu ale tu problemu nie ma. Fakt muszą tak mówić bo jak inaczej można wyjaśnić brak nagrań z rozmów telefonicznych, że co że nie kompetentni.... nie oni zmniejszają ślad węglowy.
    Zalety"widzę ich tak wiele"~Stevie Wonder
    Wadyślad węglowy, nierówność zarobkowa, nieoczyszczanie skrzynek e-mail.
  • ~Elżbieta / 2021-10-29 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzeba uważać , bank wprowadza w błąd , a po tym przepraszają i informują ,że pracownika z infolinii pouczono , a nagrodę nie wypłacą , nie poczuwają się do odpowiedzialności za błędnie podane informacje na infolinii , przecież takie rozmowy są nagrywane. Ja jako zwykły zjadacz chleba miałam prawo nie rozumieć regulaminu promocji banku , to jak to się ma do pracowników banku , którzy również nie potrafią czytać ze zrozumieniem ?lub celowo wprowadzają w błąd , tylko po to , żeby tych nagród nie wypłacono.
    ZaletyBrak
    Wadywszystkie , jakie są możliwe
  • ~Ten wkurzony klient, o którym wspominał / 2021-10-28 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem okradziony przez bank na 2300 złotych, po czym stwierdzili, że to jest moja wina, że straciłem pieniądze. 7 lat byłem ich klientem, dzięki, wystarczy.
    ZaletyPrawdopodobnie nic.
    WadyPrawdopodobnie wszystko i jeszcze więcej.
  • ~Kamil / 2021-10-27 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia.
    Infolinia brak słów.
    Kłamią - a potem mówią że nic takiego nie miało miejsca.
    Zero absolutnie zero.
    Nawet jedna gwiazdka to jest za dużo!!!
    ZaletyObecnie nic
    WadyWszystko.
  • ~Łukasz / 2021-10-27 00:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu jedna wielka tragedia.
    Na infolinii co innego w banku co innego z każdym pracownikiem z którym rozmawiałem mówił mi co innego jakby sprawa dotyczyła zupełnie innej sprawy a dotyczyła jednej i tej samej.
    Totalny brak kompetencji osób które zajmują się twoją sprawą.
    Brak znajomości podstawowych funkcjonowania przepływu finansowego bankowego. Amatorszczyzna pełną gębą.
    Tamtym roku z przyjemnością otworzyłem limit Allegro bardzo szybko i sprawnie tym roku to jest jakaś tragedia nic im nie pasuje 50 razy trzeba powtarzać wysyłasz jakieś dokumenty dalej nie wiadomo co chodzi.
    BNP Paribas na pewno będzie skreślony z listy moich banków.
    ZaletyKiedyś to było...
    WadyWszystko ogólnie całokształt.
  • ~sty / 2021-10-25 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponieważ Raiffeisen Bank połączył się z Paribas - NIESTETY - siłą rzeczy zostałam ich klientką. Od samego początku są problemy. Najpierw z działaniem platformy online. W zeszłym roku wymyślili potwierdzenie danych - była możliwość zrobienia tego online, co zrobiliśmy. Od kilku miesięcy zaczęli się upominać o to samo z koniecznością pojawienia się w oddziale!!!! W dobie koronawirusa to jakaś paranoja! Oczywiście nie poszłam, więc konto zablokowali... W oddziale okazało się, że nie musiałam przychodzić, bo przesłałam przecież dane w listopadzie zr. - tylko opiekun nie pchnął informacji dalej!!!! Dla świętego spokoju babka i tak dała mi doksy do podpisania. Dała kontakt do opiekuna ... Minął tydzień, a konto dalej zablokowane.
    ZaletyMiła Pani w banku.
    WadyCałe mnóstwo! Nie polecam!
  • ~tomasz / 2021-10-24 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadpłaciłem 2 raty przez nie uwagę prosiłem o zwrot 93 złote. podałem numer konta, pieniądze wysłano przekazem pod inny adres. Ponownie poprosiłem o zwrot moich pieniądzy. Otrzymałem po dwóch miesiącach 80 złotych bo 13 potrącono za poprzedni przekaz. Totalny syf z czymś takim nigdy się nie spotkałem uciekajcie od tego banku jak najdalej złodziejstwo i beznadziejna na najwyższym poziomie
    ZaletyOszustwo beznadzieja i wieczne wciskanie kitu
    WadyŻe istnieje
  • ~Bruce / 2021-10-22 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyt na zakup towaru w sklepie internetowym - weryfikacja poprzez blue media - raport z weyfikacji zawierał dane z moich dwóch kont w innym banku z 12 miesiecy - pani przez tel zażądała danych z ostatnich trzech ! Ktoś coś rozumie? Zrezygnowałem z kredytu bo to szopka
  • ~Agnieszka / 2021-10-22 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieprofesjonalna obsługa, dla pracowników ważne żeby wcisnąć klientowi kredyt nie podając dodatkowych kosztów. Bardzo wysoko oprocentowane kredyty, drogie utrzymanie konta, kart płatniczych. Nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyDrogo zero profesjonalizmu
  • ~Luk / 2021-10-21 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku jestem klientem długo nic nie mogę załatwić jak. Dzwonię do banku na infolinię ,ifolina nie umie mi pomóc rachunek jest duży po rozmowie
    ZaletyBrsk
    WadyDużo wad
  • ~Zadwiedziony / 2021-10-10 21:36
    Ocena: 3.00 / 5
    A może oni stracili płynność i upadają ?! Też mam zablokowane konto od 3 tygodni i te same gadki słyszę na infolini … że kolejka, że dane wprowadzają itp …. Chyba trzeba stąd uciekać jak najszybciej ! Jutro idę do banku i kończę przygodę . Kiedyś u Raiffeisen to zupełnie inny standard był !!!
  • ~TEDI / 2021-10-07 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Powinno być poza skalą. Beznadziejni, niekompetentni pracownicy. Bank stosuje lichwiarskie metody. Nie dajcie się tam wciągnąć w jakikolwiek kedyt. UWAGA to z autopsji, na sądową batalię przeciwko nim musiałem poświęcić trzy lata.
  • ~Anonim / 2021-10-06 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, dramat, dramat pod każdym względem, a bankowość elektroniczna po każdej tzw „ poprawie” jest coraz mniej czytelna i mniej informacji można uzyskać.
    Podsumowując: porażka, niekompetencja, pracownicy bez przeszkolenia, każdy mówi zupełnie coś innego- BURDEL to delikatna ocena !!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa pracowników, którzy nie mają pojęcia co mówią i każdy mówi coś zupełnie innego, bankowość elektroniczna to całkowita pomyłka, nieintuicyjny program w którym ciężko się odnaleźć !!!
    Jezdny słowem: SYF !!!
  • ~TB / 2021-10-05 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie polecam Banku, nic się da w nim załatwić, nie podchodzą partnersko do klienta detalicznego, w placówkach pracownicy nieprzeszkoleni, wprowadzają w błąd. Jestem posiadaczem kredytu hipotecznego zaciągniętego jeszcze w BGŻ. Niestety z mojej winy przez kilka miesięcy nie używałem karty kredytowej, która umożliwiała skorzystanie z obniżenia marży o 0,15 p.p. Bank bezpowrotnie podwyższył marżę kredytową o 0,5 p.p. i nie przedstawia żadnej nowej propozycji współpracy, pomimo, iż karta kredytowa w moim portfelu rozgrzana jest do czerwoności. Przyznałem się do błędu, bo zablokowałem kartę i odłożyłem kartę do szuflady. Brak dialogu.
    Zaletybrak
  • ~MAŁGORZATA / 2021-10-04 15:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten bank jest olbrzymim nieporozumieniem !!!!!!!!!!!!!!!!! ZABLOKOWANIE KONTA bo walczą z terroryzmem ! ŻADNEJ INFORMACJI O ZABLOKOWANIU,wpłaty do kontrahentów nie docierają, zdziwienie,ponowne płatności, nic nie dochodzi,telefon na infolinie - tak konto zablokowane, bo trzeba zaktualizować dane, aktualizacja była w roku ubiegłym w czerwcu ! cały Zarzad do banku, jedngo z członków brak,wszytko stoi i czeka ....a po wizycie nie wiadomo kiedy konto odlokują ! PO ,,CUDOWNEJ''OBSŁUDZE ŻEGNAM SIĘ Z TYM WSPANIAŁYM BANKIEM !
    ZaletyBRAK !
  • ~Syn / 2021-10-04 14:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Paribas zablokował konto schorowanej emerytce, nie może wypłacić emerytury
    za granicą gdzie się leczy. A reklamuje się jako przyjazny dla starszych osób.
    Wadynieprzyjazny dla emerytów i seniorów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2040
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1552
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1224
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 984
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3981
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077