Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 519 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tomasz / 2021-10-24 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadpłaciłem 2 raty przez nie uwagę prosiłem o zwrot 93 złote. podałem numer konta, pieniądze wysłano przekazem pod inny adres. Ponownie poprosiłem o zwrot moich pieniądzy. Otrzymałem po dwóch miesiącach 80 złotych bo 13 potrącono za poprzedni przekaz. Totalny syf z czymś takim nigdy się nie spotkałem uciekajcie od tego banku jak najdalej złodziejstwo i beznadziejna na najwyższym poziomie
    ZaletyOszustwo beznadzieja i wieczne wciskanie kitu
    WadyŻe istnieje
  • ~Bruce / 2021-10-22 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyt na zakup towaru w sklepie internetowym - weryfikacja poprzez blue media - raport z weyfikacji zawierał dane z moich dwóch kont w innym banku z 12 miesiecy - pani przez tel zażądała danych z ostatnich trzech ! Ktoś coś rozumie? Zrezygnowałem z kredytu bo to szopka
  • ~Agnieszka / 2021-10-22 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieprofesjonalna obsługa, dla pracowników ważne żeby wcisnąć klientowi kredyt nie podając dodatkowych kosztów. Bardzo wysoko oprocentowane kredyty, drogie utrzymanie konta, kart płatniczych. Nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyDrogo zero profesjonalizmu
  • ~Luk / 2021-10-21 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku jestem klientem długo nic nie mogę załatwić jak. Dzwonię do banku na infolinię ,ifolina nie umie mi pomóc rachunek jest duży po rozmowie
    ZaletyBrsk
    WadyDużo wad
  • ~Zadwiedziony / 2021-10-10 21:36
    Ocena: 3.00 / 5
    A może oni stracili płynność i upadają ?! Też mam zablokowane konto od 3 tygodni i te same gadki słyszę na infolini … że kolejka, że dane wprowadzają itp …. Chyba trzeba stąd uciekać jak najszybciej ! Jutro idę do banku i kończę przygodę . Kiedyś u Raiffeisen to zupełnie inny standard był !!!
  • ~TEDI / 2021-10-07 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Powinno być poza skalą. Beznadziejni, niekompetentni pracownicy. Bank stosuje lichwiarskie metody. Nie dajcie się tam wciągnąć w jakikolwiek kedyt. UWAGA to z autopsji, na sądową batalię przeciwko nim musiałem poświęcić trzy lata.
  • ~Anonim / 2021-10-06 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, dramat, dramat pod każdym względem, a bankowość elektroniczna po każdej tzw „ poprawie” jest coraz mniej czytelna i mniej informacji można uzyskać.
    Podsumowując: porażka, niekompetencja, pracownicy bez przeszkolenia, każdy mówi zupełnie coś innego- BURDEL to delikatna ocena !!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa pracowników, którzy nie mają pojęcia co mówią i każdy mówi coś zupełnie innego, bankowość elektroniczna to całkowita pomyłka, nieintuicyjny program w którym ciężko się odnaleźć !!!
    Jezdny słowem: SYF !!!
  • ~TB / 2021-10-05 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie polecam Banku, nic się da w nim załatwić, nie podchodzą partnersko do klienta detalicznego, w placówkach pracownicy nieprzeszkoleni, wprowadzają w błąd. Jestem posiadaczem kredytu hipotecznego zaciągniętego jeszcze w BGŻ. Niestety z mojej winy przez kilka miesięcy nie używałem karty kredytowej, która umożliwiała skorzystanie z obniżenia marży o 0,15 p.p. Bank bezpowrotnie podwyższył marżę kredytową o 0,5 p.p. i nie przedstawia żadnej nowej propozycji współpracy, pomimo, iż karta kredytowa w moim portfelu rozgrzana jest do czerwoności. Przyznałem się do błędu, bo zablokowałem kartę i odłożyłem kartę do szuflady. Brak dialogu.
    Zaletybrak
  • ~MAŁGORZATA / 2021-10-04 15:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten bank jest olbrzymim nieporozumieniem !!!!!!!!!!!!!!!!! ZABLOKOWANIE KONTA bo walczą z terroryzmem ! ŻADNEJ INFORMACJI O ZABLOKOWANIU,wpłaty do kontrahentów nie docierają, zdziwienie,ponowne płatności, nic nie dochodzi,telefon na infolinie - tak konto zablokowane, bo trzeba zaktualizować dane, aktualizacja była w roku ubiegłym w czerwcu ! cały Zarzad do banku, jedngo z członków brak,wszytko stoi i czeka ....a po wizycie nie wiadomo kiedy konto odlokują ! PO ,,CUDOWNEJ''OBSŁUDZE ŻEGNAM SIĘ Z TYM WSPANIAŁYM BANKIEM !
    ZaletyBRAK !
  • ~Syn / 2021-10-04 14:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Paribas zablokował konto schorowanej emerytce, nie może wypłacić emerytury
    za granicą gdzie się leczy. A reklamuje się jako przyjazny dla starszych osób.
    Wadynieprzyjazny dla emerytów i seniorów
  • ~Damiian / 2021-09-29 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kompletnie na każdym kroku wyzysk a na końcu nie potrafią dokumentów dostarczać do klienta
    ZaletyŻadne
    WadyPodejście do klienta tragedia chyba ze tylko przy podpisywaniu umów to są mili
  • ~Wojciech / 2021-09-28 16:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Dotyczy oddziału w Bytowie. Byliśmy przedłużyć kredyt odnawialny dla rolników który posiadamy od wielu lat i pani która nas obsługiwała poinformowała nas o prowizji 500 zł,podjęliśmy negocjacje z uwagi na starego klienta i Pani wprowadziła zniżkę i kwota spadła do 350 zł. Po 15 minutach drukowania stosu papieru dostaliśmy do podpisania umowę w której było jednak 500 zł prowizji i nasze zaskoczenie potraktowaniem klienta, żenada, bank dno, prowizja za konto max, wyłączają bankowość na weekendy, omijajcie szerokim łukiem ten bank
    ZaletyMimo kontaktu z bankiem przez 10 lat nie zauważam zalet poza tym że dyrektor placówki jest ten sam
    WadyTragedia bank
  • ~Wroclawianka / 2021-09-27 10:47
    Ocena: 3.33 / 5
    Zgadzam się z opiniami tutaj zamieszczonymi. Też mam problemem z odblokowanie konta.zablokowane już od 18 dni. Jedyna odpowiedź z banku,że trzeba czekać w kolejce, gdyż duża jest liczba oczekujących na potwierdzenie danych osobowych. Jakiś absurd! Przychodzi się do banku z dowodem tożsamości, żeby potwierdzić dane osobowe i okazuje się, że to nie wystarczy ?! Ale przy zakładaniu konta, to dowód już wystarczy i nie trzeba czekać tygodniami. Konto zablokowane i nie wiadomo kiedy odblokują, a człowiek ma zamrożone środki i nie może zrobić opłat. Nie każdy przecież ma gotówkę w domu. Jutro założę konto w innym banku a w BGŻ złożę wymówienie. Żenada...
    ZaletyMiła obsługa w banku stacjonarnym.
    WadyBlokowanie konta
  • ~rachunek firmowy / 2021-09-24 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, brak personelu w oddziałach,nikt nic nie wie, blokują rachunek przez pomyłka odblokować nie potrafią 2 tygodnie
    Zaletyżadnych zalet
    Wadytak dużo że szkoda czasu pisać
  • ~Piotr / 2021-09-22 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mega słaba obsługa zarówno w oddziale jak i przez infolinie, "jak się Panu u nas nie podoba to.prosze przyjść do oddziału i złożyć dyspozycję zamknięcia rachunku" tak usłyszałem od przełożonego ludzi pracujących na infolinii
    WadyObsługa klientab
  • ~rene / 2021-09-22 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś ten bank był super, ale jeszcze jako BGŻ. Obecnie to co się tam dzieje jest nie do pryjęcia. Niekompetencja pracowników, prowizje za przelewy własne w kosmos 12 zł !!!! Brak szacunku dla starych klientów. Czas opuścić ten bank...Smutny koniec niestety :-(

    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników
    prowizje skandaliczne
  • ~dziadek Marek / 2021-09-21 17:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Spłaciłem kredyt ratalny przed czasem w dniu 01.09.br. Miła pani z infolinii stwierdziła, że mam nadpłatę. Zaprotestowałem. Sprawdza. Podałem kwoty i daty przelewów (na szczęście z innego banku). Znalazła. ŹLE zaksięgowane, ale da dyspozycję do księgowości i zamkną kredyt. Uff, ale kiedy zamkną i kiedy zdejmą mnie z BIK? Nikt mi nie powie? A w moim banku stoi jak byk, że mam kredyt ratalny w BNP Paribas. Wstyd, to mało powiedziane! Nigdy więcej kontaktu tym bankiem. Serdecznie odradzam!!!
    ZaletyBank dla tych, którym Provident i VIVUS odmówią. L I P A!!!!
    WadyMiałem malutki problemik, ale nie wyobrażam sobie siebie w roli klienta. Brrrr!!!
  • ~AniaK / 2021-09-20 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam opłatę 400 zł za egzekucje, która nie była zrealizowana ponieważ została wycofana. Dodam, ze to była egzekucja na kilkaset zł wiec opłaty w banku to niemal drugie tyle.
    Każdy może się pomylić, jednak moja reklamacja nie została uznana. Odwołuje się dalej.
    W żadnym innym banku nie mam takich problemów, choć egzekucja została narzucona i wycofana również w dwóch innych bankach.

    Dodatkowo: reklamacja była rozpatrywana 30 dni, odpowiedz nie została do mnie wysłana. Musiałam sama kilka razy dzwonić na infolinie i się dowiadywać. Reklamacje można złożyć za pośrednictwem infolinii, jednak nie dostaje się żadnego potwierdzenia złożenia takiej dyspozycji. Wszystko w ciemno i po omacku.
    ZaletyPrzez czas współpracy z tym bankiem nie znalazłam zalet
    WadyObsługa, ukryte bardzo wysokie opłaty
  • ~criee / 2021-09-17 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam infolinii, totalna żenada Pan się rozłączył bo usłyszał 'osobę trzecią' moją żonę po 30 minutowej rozmowie, nie polecam nikomu tego banku i za takie potraktowanie zamykam konto u was
  • ~Zygmunt. / 2021-09-16 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowcza dezinformacja nieodpowiedzialność personel banku beznadziejny brak szacunku dla stałych klientów seniorów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1531
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 837
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4587
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3922
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971