Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 500 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zygmunt. / 2021-09-16 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowcza dezinformacja nieodpowiedzialność personel banku beznadziejny brak szacunku dla stałych klientów seniorów.
  • ~Komunikacja1986 / 2021-09-16 15:23
    Ocena: 1.33 / 5
    nowa bankowość internetowa to jakaś kpina. faktycznie wygląda to tak, jakby zajmowali się tym piekarze bagietek (niczego nie ujmując tej profesji). widać, że bank zatrzymał się na poziomie lat 90tych. odradzam!
    Zaletytrudno coś znaleźć
    Wadyfatalna bankowość internetowa
  • ~Sławek / 2021-09-15 06:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto zablokowane, wcześniej brak jakich kolwiek informacji o zamierzeniu takich działań, raty nie zapłacone, ubezpieczenia nie zapłacone, sytuacja trwa ponad dwa tygodnie, na infolinie każdy pracownik mówi co innego, totalne dno... Nie polecam banku
    ZaletyBrak
    WadySporo
  • ~JArek / 2021-09-13 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno z dna. Serio ten bank to tragedia. Mnóstwo ukrytych opłat, co chwila zmieniają się warunki.
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca do wskazania wszystkich.
  • ~tomek / 2021-09-13 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, co kilka lat zmiana systemu i zawsze na gorsze, ten bank powinien zostać przejęty przez jakiegoś dużego gracza, który w końcu ogarnie działanie systemu bo jak na razie wygląda to jak by za prowadzenie banku zabrali się piekarze bagietek.
  • ~Mariusz B / 2021-09-11 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto zablokowali dając znać 5 sierpnia SMS-em a człowiek na wakacjach. Wróciłem 30 sierpnia i tez wtedy zblokowali konto pod pretekstem błędnych danych osobowych (rachunek mam otwarty 7 lat i było wszystko ok). A żeby było dopełnienie 30 sierpnia stałem przed bankomatem bo potrzebowałem wypłacić gotówkę sprawdzam rachunek trochę mało wiec przelewam 2000zl i dwie sekundy później rachunek zostaje zablokowany a ja nie mogę odzyskać pieniędzy PARANOJA. Dane podobno zweryfikowano i dwa tygodnie czekan aby moc korzystać z rachunku i nic, obsługa twierdzi ze jest kolejka a ja mam za to płacić przecież to jakaś paranoja!!! Pamiętaj jeśli otwierasz rachunek odradzam ten pseudo bank.
    ZaletyNaprawdę z czystym sumieniem można stwierdzić BRAK ZALET
    Wady- Zła obsługa - bank
    - Niekompetentna obsługa klienta -infolinia tragedia
    - „Lichwiarskie” podejście do petenta
    - Pobieranie opłaty za kartę której nie dostarczyli
    -
  • ~Addamck / 2021-09-09 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, zablokowali konto i co chwila nowe terminy odblokowania
  • ~Klient / 2021-09-09 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny utwierdziłam sie w swojej decyzji opuszczenia tego banku!infolinia jak i niektórzy pracownicy oddziałów nie są skłonni do pomocy.Pani na infolinii nakrzyczała na mnie kiedy chciałam uzyskać informacje.
    ZaletyBrak
  • ~Zuzka / 2021-09-06 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank dno. Blokada konta bez powodu. Zero informacji. Pozbawili mnie środków do życia już na ponad tydzień i końca nie widać. Odradzam wszystkim!!!
    ZaletyBrak
    WadyBank dno
  • ~dzuszek / 2021-09-06 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedna wielka masakra. Karzą w zębach przynosić dowody i potwierdzać dane bo inaczej zablokują konto lub zerwą umowę. Po potwierdzeniu danych czekam już 2 tydzień na odblokowanie konta. Nie będę czekał aż raczą mi odblokować konto i złożyłem rezygnację. Mają wtedy obowiązek zwrócić klientowi pieniądze, niezależnie od tego czy już bank raczył zaakceptować dokumenty lub nie. Składajcie rezygnacje, przynajmniej będziecie znać termin kiedy odzyskacie wasze pieniądze.
    Zaletybrak
  • ~Zuzanna / 2021-09-06 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi slow ,nikt nie jest w stanie mi pomoc.Jest to jakieś wirtualne ,jak z kosmosu .Weryfikacji dokonałam 17.08.Konto mam zablokowane,nie mam dostępu do swoich środków .Na nic się zdały moje dzwonienie godzinami ma infolinie /muszę czekać i być cierpliwie.Zostalam bez pieniędzy ,nie ma kompetentnych ludzi pracujących w tym banku.Jak można tak traktować ludzi,ich pieniądze .Do kogo można wołać o pomoc .
    Najgorszy bank ,LUDZIE NIE POWIERZAJCIE SWOICH PIENIĘDZY TAM NIEODPOWIEDNIM BANKOM.Nie ma z kim tam rozmawiać ,wirtualni pracownicy na infolini ,w placówkach ludzie niedouczeni.Cala ta weryfikacja to jakaś dziwna sprawa.
    Do dziś nie udało mi się odblokować konta ,mam niezapłacone rachunki ,kredyty.Jak tylko mi odblokują zaraz wsxysko zabieram i zrywam umowę z tym czymś co się bankiem nazywa
    WadyBrak kompetencji na każdej lini
  • ~Zrozpaczona / 2021-09-03 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja sytuacja z tym bankiem doprowadza mnie do łez, nie wiem jak sobie z nimi poradzić. Poszłam potwierdzić swoje dane osobowe 23-08-2021 bo gdybym nie poszła do 30-08-2021 to zablokowaliby mi konto. Okazało się, że syn który jest pełnomocnikiem też musi przyjść. Syn poszedł 01-09-2021 i okazało się, że ja muszę przyjść powtórnie bo czegoś nie dała mi do podpisu osoba u której ja byłam w sierpniu. Poszłam uzupełnić podpis 01-09-2021. Myślałam, że wszystko jest już dobrze, ale dzisiaj chciałam zrobić przelewy i konto mam zablokowane. Po rozmowie z bankiem Pani poinformowała mnie, że są weryfikowane dane i to może potrwać do 5 dni roboczych. Piszę emaile, dzwonię i nic nie pomaga, zostałam bez środków do życia i muszę czekać aż mnie zweryfikują. Jedna z odpowiedzi Banku była taka, że od dłuższego czasu mogłam przyjść, na nic się zdała moja odpowiedź, że czas miałam do końca sierpnia i w czasie się zmieściłam a błąd popełnił pracownik banku, że nie dał mi wszystkiego do podpisu. Ostrzegam przed tym bankiem bo ja dzisiaj siedzę i płaczę bo zostałam bez środków do życia i nie wiem do kiedy.
  • ~Abadon / 2021-09-03 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    MAM konto od ok 2004 wówczas to Raiffeisen ,potem już tylko gorzej obecnie non stop wzywanie do kontroli danych powołują się na dyrektywę unijna ,brakuje im danych małżonki która jest pełnomocnikiem w ww koncie
    bez jej obecności nic nie chcą bo nie wierzę ,że nie mogą załatwić ,teraz już grożą blokadą konta
    Na uwagę personelu banku ,że żona ma do nich wezwanie parsknąłem śmiechem ,ludzie likwidujcie konta w takich instytucjach ,wzywać to może US ,ZUS a nie komercyjny bank który trzyma moje pieniądza .Nie mam u nich żadnych kredytów a konto trzymam z przyzwyczajenia q...a. do dziś .
  • ~WWw. / 2021-08-31 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem ostatnio w oddziale BNP bodajże w lipcu. Potem dostaję email z "pogróżkami": dyrektywa UE z 2018r o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy itd. Była to przedostatnia wizyta, bo podczas ostatniej zamykam wszystko i żegnam.
    ZaletyŻyczliwi pracownicy w oddziałach (ale najczęściej bezradni).
    Reklamacje uwzględniają - po miesiącu, ale uwzględniają
    WadyNajbardziej kłopotliwy bank, z jakim miałem do czynienia. Infolinia praktycznie nie działa, a jak działa, to w niczym nie pomaga. Ciągłe pomyłki, kasowanie opłat nienależnych. Bankowość elektroniczna i mobilna niefunkcjonalna i zawodna. Kilka różnych funduszy bez przyrostu wartości w czasie hossy, za to opłaty jak najbardziej pobierane!
  • ~Wanda / 2021-08-27 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie przekraczajcie progu tego banku. Bardzo łatwo potrafią nakłonić i przyciągnąć klienta schody zaczynają się w momencie jak już złapiemy się w pułapkę bankową. Udzielono mi kredytu gotówkowego. Podpisanie umowy trwało 1,5 h chociaż było wszystko zapięte poprzez infolinię. Kasjer wypełniał dane do umowy i stworzył nawet dwie niby pomyłkowo. Po kilku dniach okazało się, że moje środki z udzielonego kredytu są zablokowane i to ja osobiście przelałam, je jako błędnie wypłacony kredyt. Bank ingerował sam w moim imieniu na moim koncie, dysponując środki. Od ponad miesiąca trwa batalia o przywrócenie pieniędzy. W tym momencie bank przekroczył dwukrotnie uprawnienia ponieważ nie może ich blokować według prawa dłużej niż 7 dni bez wskazania instytucji w przypadku długów lub łamania prawa.
    Zabierajcie swoje pieniądze póki jeszcze na nim są.
    ZaletyŻadnych
    WadyDługo pisać
  • ~Mes / 2021-08-26 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto firmowe i prywatne w tym banku. Wszystko w jednym przełączam się tylko pomiędzy zakładkami. Konto prywatne zweryfikowane, firmowe zablokowali, bo muszę się zjawić osobiście w oddziale i dokonać weryfikacji. Podają jako powód dyrektywę UE z 2018r o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy. Konto mam 6 lat. Spłaciłam kredyt zaciągnięty u nich. Rachunek na białej liście podatników. Bardziej transparentnie się nie da.
    Wymagają wizyty i koniec. Straciłam godzinę na infolinii. Kasę za obsługę rachunków biorą i nie boja się czy przypadkiem nie piorą.
    W innych bankach można sobie profil zaufany potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, a tu jesteś nic nie znaczącym petentem, wzywanym do oddział z dowodem w zębach. Infolinia i opiekun "Wiemy, wiemy, przykro nam ale centrala blokuje"
    Świetne posunięcie w czasie pandemii.
  • ~Marzena K*******k / 2021-08-24 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to dno i trzy metry mułu.
    1. Miałam nieszczęście zaciągnąć tu kredyt hipoteczny i dwa razy w roku mam z tym bankiem jazdę. Sama, przed czasem niosę im polisę na życie i ubezpieczenie nieruchomości, po czym co pół roku dostaję grożące pismo, że nie przekazałam jednej bądź drugiej polisy. Jak się zagotowałam i kazałam im szukać, to zajęło im to 6 miesięcy niemal co do dnia.
    2. Każda reklamacja zajmuje im dużo, dużo więcej niż 30 dni. Standardem jest, że 30 dnia od złożenia przesyłają komunikat, że potrzebują więcej czasu, a później już no limit. Choćby i pół roku.
    3. W maju miałam szkodę w nieruchomości. Ubezpieczyciel przyznał mi odszkodowanie (kilkanaście tysięcy złotych), ale bank musi napisać jedno zdanie, że wypłata należy się mi, jako likwidującej szkodę. Bank ma to w d***e i od początku czerwca się szarpiemy. Złożyłam trzy reklamacje - oczywiście potrzebują więcej czasu. Na maile nie odpowiadają, albo odpowiadają jednym zdaniem "pismo nie wpłynęło". Zaniosłam pismo osobiście do banku dwa tygodnie temu. Nic się nie dzieje. Zadałam dwa pytania w międzyczasie, co z tą sprawą robią i oczywiście nie mam odpowiedzi. Natomiast dostałam już kilkanaście maili i sms-ów marketingowych.
    Omijajcie to szambo szerokim łukiem.
    Edit: właśnie pisałam wady w tej opinii i nie zartuję, zadzwonił do mnie pan z banku. Nie, nie z rozwiązaniem mojej sprawy! Nie, nie z próbą jej załatwienia! Z ofertą kredytu!!!!!!!!!!!!!!
    Szambo! Szambo! Szambo! Szambo!
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyBrak profesjonalizmu, opieszałość, arogancja wobec klienta, sku*******two, absolutny brak standardów.
  • ~mirgeb / 2021-08-17 12:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Arogancki, bezczelny Bank - czy raczej obsługa ustawiona przez korporację. Beznadzieja. Jak kopanie się z koniem. Klienta mają za nic.
  • ~Mgj / 2021-08-17 05:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Obsługa klienta tragiczna. Kredyt spłaceniu w całości i miał się zamknąć do 24.00 jednak tego nie zrobili i doliczyli odsetki
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Marcin / 2021-08-14 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankowość internetowa to żart. Transakcji kartą nie można wykowywać w weekndy,a w tygodniu tylko do godziny 22. Reklamacja przelewu złozona dwa miesiące temu nadal nie wyjaśniona nikt nic nie wie. Konto współdzielone z pracownikiem bank więc nie mogę nawet mieć dostępu do historii transakcji. Tragedia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1510
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 960
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 845
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 818
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4399
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4393
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3865
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2898