strona 22 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Ph / 2022-01-01 19:27
Pieniądze, które trafiły do tego banku zdefraudowane w innym banku przepadają. Są nie do odzyskania. Bank nie współpracuje z innymi bankami. Można się wiec zastanowić z kim współpracuje… -
-
~Stanislaw / 2021-12-31 15:56
Nie polecam nikomu. Cały czas jakiś problem.
Jestem klientem indywidualnym i firmowym. -
~Kami / 2021-12-28 13:04
Najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałam! Nie chodzi o podejście, gdyż państwo z obsługi są zazwyczaj mili, ale o jakość udzielanych informacji. Nie wiem czy jest to kwestia szkoleń (albo ich braku) czy dobory pracowników, ale pierwsyz raz się z czymś takim spotykam, w końcu zamknęłam konto. Dla przykładu na chacie online otrzymuję zupełnie inne informacje, niż na infolinii i nikt nie jest w stanie wytłumaczyć dlaczego. Zamykając konto zostałam poinformowana na chacie, że pozostałe środku mogę wypłacić składając dyspozycję dzwoniąc na infolinię, więc dzwonię i tam otrzymuję informację, że muszę pojawić się osobiście w odziale banku, pytam więc dlaczego są sprzeczne informacje, Pan nie wiedział... To tylko kropla w morzu, cieszę się, że już się pożegnaliśmy. -
~M. / 2021-12-27 17:19
Jestem na nie, godziny otwarcia placówek to jakaś totalna pomyłka, możliwość obsługi przez aplikację ograniczona - ogólnie nie polecam, jeszcze teraz 7 stycznia chyba jedyny bank w kraju w który będzie zamknięty... Zostałam przejęta z Raiffeisen, sama bym się nigdy nie zdecydowała, na szczęście mam jeszcze inne konto i tylko czekam na możliwość trwałego zakończenia współpracy. Wady-godziny otwarcia placówek
-niski poziom obsługi klinta -
~noname / 2021-12-22 10:28
Ciągłe zmiany w warunkach. Przy próbie wzięcia kredytu hipotecznego uproszczona procedura dla klienta okazała się zwykłą procedurą - w terminie w którym miała być decyzja zażądali dosłania kolejnych dokumentów. Potem znów oczekiwanie na decyzję - po ponad tygodniu kolejny e-mail z kolejnymi dokumentami. W tym samym czasie inny bank już rozpatrzył wniosek. Odszedłem z BNP po prawie 7 latach. Nigdy więcej tego banku... ZaletyNiskie opłaty za kontoWadyW środku okresu wakacyjnego bank wprowadził prowizje za transakcje w EUR. Bardzo niemiła i niekompetentna obsługa. Kłamstwa o ułatwieniach dla klientów, które ostatecznie nie istnieją. -
~PNB / 2021-12-14 23:54
słoneczna promocja.. odradzam przystępoweanie do jakiejkolwiek promocji PNB Paribas . Chodzi tylko o założenie konta i spełnienie warunków czyli płacenie. potem zero odzewu. oszustwo.. Nikt nie reaguje na e maile.. Kilent złapany oszukany,,, ODRADZAm przystępowania do jakiejkolwiek promocji PNB Paribas -
~Rafal / 2021-12-14 13:38
Załatwić coś w oddziale to dramat. Wiecznie nie działające systemy i obiektywne trudności. Porada. Może spróbuje Pan w innym oddziale? -
~Jerzy / 2021-12-08 10:09
Bank- porażka. Mam nadpłaty z zamkniętego konta ROR ,oraz z zamkniętego kredytu hipotecznego a złodzieje nie chcą przelać środków na konto podane w dyspozycji. Chcą żebym jeździł po śląsku i szukał oddziału z okienkiem kasowym i
jeszcze sobie potrącą prowizję za wypłatę gotówki.
Dodam ,że prawdopodobnie jest to złośliwość banku , gdyż nie jestem już ich klientem.
Telefony i reklamacje nic nie dają.
Dla mnie jest to złodziejstwo w białych kołnierzykach.ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~dario / 2021-12-04 19:05
Nie polecam .bankomat wstrzymał mi pieniądze zero pomocy ze strony banku.14 dni na rozstrzygnięcie sporu i wielka niewiadoma czy pieniądze trafią z powrotem na konto.NIkogo nie obchodzi czy wplaciles wszystkie oszczędności.!!!!!! WadyPorażka -
~kik / 2021-12-04 05:46
Miałem od tego banku ofertę na kredyt hipoteczny i wydawała się najlepsza/najtańsza, ale po analizie kosztów okazuje się, że jest dużo haków, koszty bezwartościowych ubezpieczeń, związanie klienta innymi produktami itp itd. Nie wiem dlaczego doradca tak mocno starał się mi ten kredyt wcisnąć, ale wziąłem inny, nieco droższy, ale na przejrzystych zasadach, żadnych szemranych ubezpieczeń czy opłat za produkty, z których się nie korzysta. Obsługa nie istnieje, jak już udało się dodzwonić, to przerzuca do kolejnych działów, a na koniec rozłącza :) Zaletyoferta kredytowa wydaje się lepsza niż w niektórych innych bankach, ale tylko się wydajeWadyniejasne warunki,
brak kompetentnej obsługi,
naciąganie,
pełno dodatkowych kosztów,
umowa kredytowa zawiła,
ubezpieczenia, które nikogo i nic nie chronią, a są obowiązkowe do kredytu i drogie, -
~Maria / 2021-12-03 13:21
Ten bank stara sie tylko do momentu "złapania" klienta, potem już tylko arogancja i mają klienta w nosie. Omijajcie ten bank dużym lukiem.Założyl konto nie na moje imię i nie na moje nazwisko i na takie nieprawdziwe dane wystawili i przysłali mi kartę debetową. Z takiej karty nie można było oczywiście korzystać a oni, nawet nic nie przepraszając, całą winą obarczyli mnie-że nie przyszłam tego zglosić i wystawić nowe dokumenty i nową kartę. Nie bylo mnie jednak wtedy juz w kraku. Mimo tak istotnego błędu BNP Paribas nawet nie przeprosił za swój błąd i obciążył mnie opłątą 80 zl (za 2,5 miesiąca) mimo niemożności posługiwania się kartą wystawioną na inne imię i inne nazwisko. NIGDY NIE WYBIERAJCIE BNP PARIBAS. Obsługa na infolinii niesamowicie arogancka Zaletyżadnych zalet. Całe starania i "piękne słówka" i obietnice kończą się w momencie "złapania" klientaWadyArogancja wobec już "złapanego" klienta, kompletny brak dbałości o klienta, zerowa pomoc w razie problemu powstałego z winy pracownika BNP Paribas (karta debetowa i dokumenty do konta wystawione na inne imię i nazwisko a to dane bardzo istotne identyfikujące osobę) -
~Nieinterere / 2021-12-01 16:27
Oszuści. Co chwile pobierają opłaty i odliczają „odsetki” Słabo przejrzysta aplikacja, kontakt z obsługa klienta praktycznie nieosiągalny. Jeżeli ktoś posiada tam konto zachęcam do zamknięcia i zabrania pieniędzy. Unikać. NAJGORSZY BANK EVER ZaletyŻadnychWadyWszystkie -
~ANNA / 2021-11-30 18:45
Założyłam konto otwarte na Ciebie, nie byłam w stanie spełnić wymagań, które gwarantują otrzymanie premii ponieważ bank nie przesłał mi karty do bankomatu. Pomimo mojej interwencji i oczekiwania na kartę kolejnych dwóch tygodni, nadal jej nie otrzymałam. Nie wiem po co się reklamują jeżeli potem ignorują klientów. Straciłam tylko czas na założenie konta i rozmowę z panią na chacie a teraz jeszcze muszę stracić czas na likwidację tego nieudanego konta. Nie wiem dlaczego piszą, że są bankiem najlepszym, według mnie najgorszym.
AnnaZaletyFajna promocja kontaWadyNie mogłam z niej skorzystać z winy banku, po co zachęcać i nie spełniać obietnic???? -
~Krzysztof / 2021-11-30 14:50
Leasing. Omijać szerokim łukiem. Brak kontaktu z obsługą na wszystkich kanałach dostępu (telefon, e-mail). Załatwienie najprostszych spaw - tygodnie. -
~Georg / 2021-11-30 02:30
Bank nastawiony na wykrzesanie z klijenta maksymalnych zysków z minimalnym zaangażowaniem w świadczone usługi. -
~Zawiedziony / 2021-11-26 01:02
Najgorszy Bank. Nierzetelny. Zmieniają opłaty by je prawie że wyłudzić ZaletyBrak. Może kiedyś coś sobą reprezentowaliWadyCałość -
-
~Marcin Bednarz / 2021-11-10 12:06
W porównaniu z bankami w których mam konto (PKO bp, boś Bank, idea, jest bank) to najgorszy bank, najgorsze standardy, ciągle nie działające możliwości przelewów- nie informują tylko gdy się zadzwoni mówią że jest problem(tak co drugi dzień od 10 do 18 występuje problem) , przejęli bank Raiffeisen i w związku z tym informują o konieczności stawienia się żeby uzupełnić dokumenty, jak nie wyłączają konto. Mam nadzieję że szybko upadnie- to są standardy republiki bananowej ZaletyZeroWadyObsługa infolinii, awarie ciągle,brak możliwości realizacji przelewów US, oczekiwania stawienia się w banku bo przejęli Raiffeisen - albo przychodzisz osobiście albo wyłączają konto. Standardy żenujące. -
~Von Zerboni / 2021-11-07 19:22
Beznadziejny bank - omijać. Cwaniactwo na każdym etapie -
~Muza / 2021-11-04 18:08
Nie miałam nigdy do czynienia z gorszym bankiem. Na kwit (podstawowe informacje o kredycie) czekam już prawie dwa tygodnie i końca nie widać. Kontakt z centralą żaden. Obsługa klienta w oddziale ok, ale tak naprawdę nie mają żadnych możliwości działania. Opłaty za prowadzenie konta kredytu absurdalne. Jak tylko uwolnię się z tego banku, będę omijać szerokim łukiem. ZaletyBrak kolejek -
~Jacek / 2021-11-04 14:39
Katastrofalny bank, obsługa biznesu to dno, nigdy nie uzyskasz pomocy, nigdy nic nie jest ich winą, nic nie mogą. Po tym jak wchłonęli Raiffeisen ciągły spadek jakości usług.
strona 22 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »