strona 22 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Rafal / 2021-12-14 13:38
Załatwić coś w oddziale to dramat. Wiecznie nie działające systemy i obiektywne trudności. Porada. Może spróbuje Pan w innym oddziale? -
-
~Jerzy / 2021-12-08 10:09
Bank- porażka. Mam nadpłaty z zamkniętego konta ROR ,oraz z zamkniętego kredytu hipotecznego a złodzieje nie chcą przelać środków na konto podane w dyspozycji. Chcą żebym jeździł po śląsku i szukał oddziału z okienkiem kasowym i
jeszcze sobie potrącą prowizję za wypłatę gotówki.
Dodam ,że prawdopodobnie jest to złośliwość banku , gdyż nie jestem już ich klientem.
Telefony i reklamacje nic nie dają.
Dla mnie jest to złodziejstwo w białych kołnierzykach.ZaletyBrakWadyWszystko -
~dario / 2021-12-04 19:05
Nie polecam .bankomat wstrzymał mi pieniądze zero pomocy ze strony banku.14 dni na rozstrzygnięcie sporu i wielka niewiadoma czy pieniądze trafią z powrotem na konto.NIkogo nie obchodzi czy wplaciles wszystkie oszczędności.!!!!!! WadyPorażka -
~kik / 2021-12-04 05:46
Miałem od tego banku ofertę na kredyt hipoteczny i wydawała się najlepsza/najtańsza, ale po analizie kosztów okazuje się, że jest dużo haków, koszty bezwartościowych ubezpieczeń, związanie klienta innymi produktami itp itd. Nie wiem dlaczego doradca tak mocno starał się mi ten kredyt wcisnąć, ale wziąłem inny, nieco droższy, ale na przejrzystych zasadach, żadnych szemranych ubezpieczeń czy opłat za produkty, z których się nie korzysta. Obsługa nie istnieje, jak już udało się dodzwonić, to przerzuca do kolejnych działów, a na koniec rozłącza :) Zaletyoferta kredytowa wydaje się lepsza niż w niektórych innych bankach, ale tylko się wydajeWadyniejasne warunki,
brak kompetentnej obsługi,
naciąganie,
pełno dodatkowych kosztów,
umowa kredytowa zawiła,
ubezpieczenia, które nikogo i nic nie chronią, a są obowiązkowe do kredytu i drogie, -
~Maria / 2021-12-03 13:21
Ten bank stara sie tylko do momentu "złapania" klienta, potem już tylko arogancja i mają klienta w nosie. Omijajcie ten bank dużym lukiem.Założyl konto nie na moje imię i nie na moje nazwisko i na takie nieprawdziwe dane wystawili i przysłali mi kartę debetową. Z takiej karty nie można było oczywiście korzystać a oni, nawet nic nie przepraszając, całą winą obarczyli mnie-że nie przyszłam tego zglosić i wystawić nowe dokumenty i nową kartę. Nie bylo mnie jednak wtedy juz w kraku. Mimo tak istotnego błędu BNP Paribas nawet nie przeprosił za swój błąd i obciążył mnie opłątą 80 zl (za 2,5 miesiąca) mimo niemożności posługiwania się kartą wystawioną na inne imię i inne nazwisko. NIGDY NIE WYBIERAJCIE BNP PARIBAS. Obsługa na infolinii niesamowicie arogancka Zaletyżadnych zalet. Całe starania i "piękne słówka" i obietnice kończą się w momencie "złapania" klientaWadyArogancja wobec już "złapanego" klienta, kompletny brak dbałości o klienta, zerowa pomoc w razie problemu powstałego z winy pracownika BNP Paribas (karta debetowa i dokumenty do konta wystawione na inne imię i nazwisko a to dane bardzo istotne identyfikujące osobę) -
~Nieinterere / 2021-12-01 16:27
Oszuści. Co chwile pobierają opłaty i odliczają „odsetki” Słabo przejrzysta aplikacja, kontakt z obsługa klienta praktycznie nieosiągalny. Jeżeli ktoś posiada tam konto zachęcam do zamknięcia i zabrania pieniędzy. Unikać. NAJGORSZY BANK EVER ZaletyŻadnychWadyWszystkie -
~ANNA / 2021-11-30 18:45
Założyłam konto otwarte na Ciebie, nie byłam w stanie spełnić wymagań, które gwarantują otrzymanie premii ponieważ bank nie przesłał mi karty do bankomatu. Pomimo mojej interwencji i oczekiwania na kartę kolejnych dwóch tygodni, nadal jej nie otrzymałam. Nie wiem po co się reklamują jeżeli potem ignorują klientów. Straciłam tylko czas na założenie konta i rozmowę z panią na chacie a teraz jeszcze muszę stracić czas na likwidację tego nieudanego konta. Nie wiem dlaczego piszą, że są bankiem najlepszym, według mnie najgorszym.
AnnaZaletyFajna promocja kontaWadyNie mogłam z niej skorzystać z winy banku, po co zachęcać i nie spełniać obietnic???? -
~Krzysztof / 2021-11-30 14:50
Leasing. Omijać szerokim łukiem. Brak kontaktu z obsługą na wszystkich kanałach dostępu (telefon, e-mail). Załatwienie najprostszych spaw - tygodnie. -
-
~Georg / 2021-11-30 02:30
Bank nastawiony na wykrzesanie z klijenta maksymalnych zysków z minimalnym zaangażowaniem w świadczone usługi. -
~Zawiedziony / 2021-11-26 01:02
Najgorszy Bank. Nierzetelny. Zmieniają opłaty by je prawie że wyłudzić ZaletyBrak. Może kiedyś coś sobą reprezentowaliWadyCałość -
~Marcin Bednarz / 2021-11-10 12:06
W porównaniu z bankami w których mam konto (PKO bp, boś Bank, idea, jest bank) to najgorszy bank, najgorsze standardy, ciągle nie działające możliwości przelewów- nie informują tylko gdy się zadzwoni mówią że jest problem(tak co drugi dzień od 10 do 18 występuje problem) , przejęli bank Raiffeisen i w związku z tym informują o konieczności stawienia się żeby uzupełnić dokumenty, jak nie wyłączają konto. Mam nadzieję że szybko upadnie- to są standardy republiki bananowej ZaletyZeroWadyObsługa infolinii, awarie ciągle,brak możliwości realizacji przelewów US, oczekiwania stawienia się w banku bo przejęli Raiffeisen - albo przychodzisz osobiście albo wyłączają konto. Standardy żenujące. -
~Von Zerboni / 2021-11-07 19:22
Beznadziejny bank - omijać. Cwaniactwo na każdym etapie -
~Muza / 2021-11-04 18:08
Nie miałam nigdy do czynienia z gorszym bankiem. Na kwit (podstawowe informacje o kredycie) czekam już prawie dwa tygodnie i końca nie widać. Kontakt z centralą żaden. Obsługa klienta w oddziale ok, ale tak naprawdę nie mają żadnych możliwości działania. Opłaty za prowadzenie konta kredytu absurdalne. Jak tylko uwolnię się z tego banku, będę omijać szerokim łukiem. ZaletyBrak kolejek -
~Jacek / 2021-11-04 14:39
Katastrofalny bank, obsługa biznesu to dno, nigdy nie uzyskasz pomocy, nigdy nic nie jest ich winą, nic nie mogą. Po tym jak wchłonęli Raiffeisen ciągły spadek jakości usług. -
~nadian36 / 2021-11-04 12:14
Bank okada swoich kijetow np zaja mi pieniądze dla urzędu skarbowego z wypłaty po 3miesiącach okazało się ze urząd skarbowy nie dostał od banku ani grosza i trzymali to u siebie i ciągle brali prowizję z tego zajęcia tłumaczyli się tym że muszę wydać dyspozycję przelewu do urzędu prowadzenie konta masakra drożyzna trzeba zmienić bank nie polecam radze omijać szerokim lukiem WadyWiele -
~Sylwia / 2021-11-03 18:14
Bank bezprawnie blokuje konto!!! Bez prawego uzasadnienia, ponad ustawowe 72 godziny. Unikać banku. -
-
~Jacek / 2021-11-03 10:07
Pojęcie banksterzy nie wzięło się z niczego. Jakość obsługi w tym banku jak i jego produkty to żywy przykład jak się traktuje klienta i jego pieniądze. Oprocentowanie 0,01 % i to pomimo podwyżki stóp procentowych, oczekiwanie na połączenie na infolinii 25 minut i nadal trwa. Bank z Francji i takie dno? ZaletyŁadne, nowe wnętrzaWadypraktycznie wszystko inne, długi czas oczekiwania na połączenie, niekompetentni bankierzy, kiepskie produkty -
~Adam / 2021-11-02 14:32
Jeden wielki SYF ten Bank. NIC NIE ZAŁATWISZ ELEKTRONICZNIE. COKOLWIEK CHESZ ODSYŁAJĄ CIĘ DO ODDZIAŁU jAK W 19 WIEKU Piszą że można założyć przez nich internetowo jako posiadacz konta u nich profil zaufany a jak che się to zrobić to wyskakuje komunikat TYLKO W ODDZIALE BANKU TO ZAŁATWISZ. Na stronach Gov rządowych jest ten bank a jakże nawet z bezpośrednim przejściem do niego. Tylko co z tgo. Jeden wielki Pic. Tak wygląda Pomoc dla obywatela w tym kraju. Wadysame wady -
~Ehh / 2021-11-02 13:44
Uwielbiam ich ekologie mają jeden z największych śladów węglowych w śród Banków z Polski ale co tam 60 tys drzew posadzili tylko, że więcej posiadam jako osoba fizyczna na 5,3 h lasu ale tu problemu nie ma. Fakt muszą tak mówić bo jak inaczej można wyjaśnić brak nagrań z rozmów telefonicznych, że co że nie kompetentni.... nie oni zmniejszają ślad węglowy. Zalety"widzę ich tak wiele"~Stevie WonderWadyślad węglowy, nierówność zarobkowa, nieoczyszczanie skrzynek e-mail. -
~Elżbieta / 2021-10-29 12:33
Trzeba uważać , bank wprowadza w błąd , a po tym przepraszają i informują ,że pracownika z infolinii pouczono , a nagrodę nie wypłacą , nie poczuwają się do odpowiedzialności za błędnie podane informacje na infolinii , przecież takie rozmowy są nagrywane. Ja jako zwykły zjadacz chleba miałam prawo nie rozumieć regulaminu promocji banku , to jak to się ma do pracowników banku , którzy również nie potrafią czytać ze zrozumieniem ?lub celowo wprowadzają w błąd , tylko po to , żeby tych nagród nie wypłacono. ZaletyBrakWadywszystkie , jakie są możliwe
strona 22 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »