Ponieważ Raiffeisen Bank połączył się z Paribas - NIESTETY - siłą rzeczy zostałam ich klientką. Od samego początku są problemy. Najpierw z działaniem platformy online. W zeszłym roku wymyślili potwierdzenie danych - była możliwość zrobienia tego online, co zrobiliśmy. Od kilku miesięcy zaczęli się upominać o to samo z koniecznością pojawienia się w oddziale!!!! W dobie koronawirusa to jakaś paranoja! Oczywiście nie poszłam, więc konto zablokowali... W oddziale okazało się, że nie musiałam przychodzić, bo przesłałam przecież dane w listopadzie zr. - tylko opiekun nie pchnął informacji dalej!!!! Dla świętego spokoju babka i tak dała mi doksy do podpisania. Dała kontakt do opiekuna ... Minął tydzień, a konto dalej zablokowane.
ZaletyMiła Pani w banku.
WadyCałe mnóstwo! Nie polecam!
~tomasz / 2021-10-24 00:18
Ocena: 1.00 / 5
Nadpłaciłem 2 raty przez nie uwagę prosiłem o zwrot 93 złote. podałem numer konta, pieniądze wysłano przekazem pod inny adres. Ponownie poprosiłem o zwrot moich pieniądzy. Otrzymałem po dwóch miesiącach 80 złotych bo 13 potrącono za poprzedni przekaz. Totalny syf z czymś takim nigdy się nie spotkałem uciekajcie od tego banku jak najdalej złodziejstwo i beznadziejna na najwyższym poziomie
ZaletyOszustwo beznadzieja i wieczne wciskanie kitu
WadyŻe istnieje
~Bruce / 2021-10-22 14:19
Ocena: 1.00 / 5
Kredyt na zakup towaru w sklepie internetowym - weryfikacja poprzez blue media - raport z weyfikacji zawierał dane z moich dwóch kont w innym banku z 12 miesiecy - pani przez tel zażądała danych z ostatnich trzech ! Ktoś coś rozumie? Zrezygnowałem z kredytu bo to szopka
~Agnieszka / 2021-10-22 11:56
Ocena: 1.00 / 5
Nieprofesjonalna obsługa, dla pracowników ważne żeby wcisnąć klientowi kredyt nie podając dodatkowych kosztów. Bardzo wysoko oprocentowane kredyty, drogie utrzymanie konta, kart płatniczych. Nie polecam.
ZaletyŻadnych
WadyDrogo zero profesjonalizmu
~Luk / 2021-10-21 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego banku jestem klientem długo nic nie mogę załatwić jak. Dzwonię do banku na infolinię ,ifolina nie umie mi pomóc rachunek jest duży po rozmowie
ZaletyBrsk
WadyDużo wad
~Zadwiedziony / 2021-10-10 21:36
Ocena: 3.00 / 5
A może oni stracili płynność i upadają ?! Też mam zablokowane konto od 3 tygodni i te same gadki słyszę na infolini … że kolejka, że dane wprowadzają itp …. Chyba trzeba stąd uciekać jak najszybciej ! Jutro idę do banku i kończę przygodę . Kiedyś u Raiffeisen to zupełnie inny standard był !!!
~TEDI / 2021-10-07 12:18
Ocena: 1.00 / 5
Powinno być poza skalą. Beznadziejni, niekompetentni pracownicy. Bank stosuje lichwiarskie metody. Nie dajcie się tam wciągnąć w jakikolwiek kedyt. UWAGA to z autopsji, na sądową batalię przeciwko nim musiałem poświęcić trzy lata.
~Anonim / 2021-10-06 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, dramat, dramat pod każdym względem, a bankowość elektroniczna po każdej tzw „ poprawie” jest coraz mniej czytelna i mniej informacji można uzyskać.
Podsumowując: porażka, niekompetencja, pracownicy bez przeszkolenia, każdy mówi zupełnie coś innego- BURDEL to delikatna ocena !!!
ZaletyBrak
WadyObsługa pracowników, którzy nie mają pojęcia co mówią i każdy mówi coś zupełnie innego, bankowość elektroniczna to całkowita pomyłka, nieintuicyjny program w którym ciężko się odnaleźć !!!
Jezdny słowem: SYF !!!
~TB / 2021-10-05 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Niestety nie polecam Banku, nic się da w nim załatwić, nie podchodzą partnersko do klienta detalicznego, w placówkach pracownicy nieprzeszkoleni, wprowadzają w błąd. Jestem posiadaczem kredytu hipotecznego zaciągniętego jeszcze w BGŻ. Niestety z mojej winy przez kilka miesięcy nie używałem karty kredytowej, która umożliwiała skorzystanie z obniżenia marży o 0,15 p.p. Bank bezpowrotnie podwyższył marżę kredytową o 0,5 p.p. i nie przedstawia żadnej nowej propozycji współpracy, pomimo, iż karta kredytowa w moim portfelu rozgrzana jest do czerwoności. Przyznałem się do błędu, bo zablokowałem kartę i odłożyłem kartę do szuflady. Brak dialogu.
Zaletybrak
~MAŁGORZATA / 2021-10-04 15:24
Ocena: 2.00 / 5
Ten bank jest olbrzymim nieporozumieniem !!!!!!!!!!!!!!!!! ZABLOKOWANIE KONTA bo walczą z terroryzmem ! ŻADNEJ INFORMACJI O ZABLOKOWANIU,wpłaty do kontrahentów nie docierają, zdziwienie,ponowne płatności, nic nie dochodzi,telefon na infolinie - tak konto zablokowane, bo trzeba zaktualizować dane, aktualizacja była w roku ubiegłym w czerwcu ! cały Zarzad do banku, jedngo z członków brak,wszytko stoi i czeka ....a po wizycie nie wiadomo kiedy konto odlokują ! PO ,,CUDOWNEJ''OBSŁUDZE ŻEGNAM SIĘ Z TYM WSPANIAŁYM BANKIEM !
ZaletyBRAK !
~Syn / 2021-10-04 14:06
Ocena: 2.00 / 5
Paribas zablokował konto schorowanej emerytce, nie może wypłacić emerytury
za granicą gdzie się leczy. A reklamuje się jako przyjazny dla starszych osób.
Wadynieprzyjazny dla emerytów i seniorów
~Damiian / 2021-09-29 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam kompletnie na każdym kroku wyzysk a na końcu nie potrafią dokumentów dostarczać do klienta
ZaletyŻadne
WadyPodejście do klienta tragedia chyba ze tylko przy podpisywaniu umów to są mili
~Wojciech / 2021-09-28 16:35
Ocena: 1.33 / 5
Dotyczy oddziału w Bytowie. Byliśmy przedłużyć kredyt odnawialny dla rolników który posiadamy od wielu lat i pani która nas obsługiwała poinformowała nas o prowizji 500 zł,podjęliśmy negocjacje z uwagi na starego klienta i Pani wprowadziła zniżkę i kwota spadła do 350 zł. Po 15 minutach drukowania stosu papieru dostaliśmy do podpisania umowę w której było jednak 500 zł prowizji i nasze zaskoczenie potraktowaniem klienta, żenada, bank dno, prowizja za konto max, wyłączają bankowość na weekendy, omijajcie szerokim łukiem ten bank
ZaletyMimo kontaktu z bankiem przez 10 lat nie zauważam zalet poza tym że dyrektor placówki jest ten sam
WadyTragedia bank
~Wroclawianka / 2021-09-27 10:47
Ocena: 3.33 / 5
Zgadzam się z opiniami tutaj zamieszczonymi. Też mam problemem z odblokowanie konta.zablokowane już od 18 dni. Jedyna odpowiedź z banku,że trzeba czekać w kolejce, gdyż duża jest liczba oczekujących na potwierdzenie danych osobowych. Jakiś absurd! Przychodzi się do banku z dowodem tożsamości, żeby potwierdzić dane osobowe i okazuje się, że to nie wystarczy ?! Ale przy zakładaniu konta, to dowód już wystarczy i nie trzeba czekać tygodniami. Konto zablokowane i nie wiadomo kiedy odblokują, a człowiek ma zamrożone środki i nie może zrobić opłat. Nie każdy przecież ma gotówkę w domu. Jutro założę konto w innym banku a w BGŻ złożę wymówienie. Żenada...
ZaletyMiła obsługa w banku stacjonarnym.
WadyBlokowanie konta
~rachunek firmowy / 2021-09-24 17:59
Ocena: 1.00 / 5
tragedia, brak personelu w oddziałach,nikt nic nie wie, blokują rachunek przez pomyłka odblokować nie potrafią 2 tygodnie
Zaletyżadnych zalet
Wadytak dużo że szkoda czasu pisać
~Piotr / 2021-09-22 21:15
Ocena: 1.00 / 5
Mega słaba obsługa zarówno w oddziale jak i przez infolinie, "jak się Panu u nas nie podoba to.prosze przyjść do oddziału i złożyć dyspozycję zamknięcia rachunku" tak usłyszałem od przełożonego ludzi pracujących na infolinii
WadyObsługa klientab
~rene / 2021-09-22 07:52
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś ten bank był super, ale jeszcze jako BGŻ. Obecnie to co się tam dzieje jest nie do pryjęcia. Niekompetencja pracowników, prowizje za przelewy własne w kosmos 12 zł !!!! Brak szacunku dla starych klientów. Czas opuścić ten bank...Smutny koniec niestety :-(
Zaletybrak
Wadyniekompetencja pracowników
prowizje skandaliczne
~dziadek Marek / 2021-09-21 17:34
Ocena: 2.00 / 5
Spłaciłem kredyt ratalny przed czasem w dniu 01.09.br. Miła pani z infolinii stwierdziła, że mam nadpłatę. Zaprotestowałem. Sprawdza. Podałem kwoty i daty przelewów (na szczęście z innego banku). Znalazła. ŹLE zaksięgowane, ale da dyspozycję do księgowości i zamkną kredyt. Uff, ale kiedy zamkną i kiedy zdejmą mnie z BIK? Nikt mi nie powie? A w moim banku stoi jak byk, że mam kredyt ratalny w BNP Paribas. Wstyd, to mało powiedziane! Nigdy więcej kontaktu tym bankiem. Serdecznie odradzam!!!
ZaletyBank dla tych, którym Provident i VIVUS odmówią. L I P A!!!!
WadyMiałem malutki problemik, ale nie wyobrażam sobie siebie w roli klienta. Brrrr!!!
~AniaK / 2021-09-20 10:42
Ocena: 1.00 / 5
Dostałam opłatę 400 zł za egzekucje, która nie była zrealizowana ponieważ została wycofana. Dodam, ze to była egzekucja na kilkaset zł wiec opłaty w banku to niemal drugie tyle.
Każdy może się pomylić, jednak moja reklamacja nie została uznana. Odwołuje się dalej.
W żadnym innym banku nie mam takich problemów, choć egzekucja została narzucona i wycofana również w dwóch innych bankach.
Dodatkowo: reklamacja była rozpatrywana 30 dni, odpowiedz nie została do mnie wysłana. Musiałam sama kilka razy dzwonić na infolinie i się dowiadywać. Reklamacje można złożyć za pośrednictwem infolinii, jednak nie dostaje się żadnego potwierdzenia złożenia takiej dyspozycji. Wszystko w ciemno i po omacku.
ZaletyPrzez czas współpracy z tym bankiem nie znalazłam zalet
WadyObsługa, ukryte bardzo wysokie opłaty
~criee / 2021-09-17 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam infolinii, totalna żenada Pan się rozłączył bo usłyszał 'osobę trzecią' moją żonę po 30 minutowej rozmowie, nie polecam nikomu tego banku i za takie potraktowanie zamykam konto u was