Ten bank stara sie tylko do momentu "złapania" klienta, potem już tylko arogancja i mają klienta w nosie. Omijajcie ten bank dużym lukiem.Założyl konto nie na moje imię i nie na moje nazwisko i na takie nieprawdziwe dane wystawili i przysłali mi kartę debetową. Z takiej karty nie można było oczywiście korzystać a oni, nawet nic nie przepraszając, całą winą obarczyli mnie-że nie przyszłam tego zglosić i wystawić nowe dokumenty i nową kartę. Nie bylo mnie jednak wtedy juz w kraku. Mimo tak istotnego błędu BNP Paribas nawet nie przeprosił za swój błąd i obciążył mnie opłątą 80 zl (za 2,5 miesiąca) mimo niemożności posługiwania się kartą wystawioną na inne imię i inne nazwisko. NIGDY NIE WYBIERAJCIE BNP PARIBAS. Obsługa na infolinii niesamowicie arogancka
Zaletyżadnych zalet. Całe starania i "piękne słówka" i obietnice kończą się w momencie "złapania" klienta
WadyArogancja wobec już "złapanego" klienta, kompletny brak dbałości o klienta, zerowa pomoc w razie problemu powstałego z winy pracownika BNP Paribas (karta debetowa i dokumenty do konta wystawione na inne imię i nazwisko a to dane bardzo istotne identyfikujące osobę)
~Nieinterere / 2021-12-01 16:27
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Co chwile pobierają opłaty i odliczają „odsetki” Słabo przejrzysta aplikacja, kontakt z obsługa klienta praktycznie nieosiągalny. Jeżeli ktoś posiada tam konto zachęcam do zamknięcia i zabrania pieniędzy. Unikać. NAJGORSZY BANK EVER
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie
~ANNA / 2021-11-30 18:45
Ocena: 2.67 / 5
Założyłam konto otwarte na Ciebie, nie byłam w stanie spełnić wymagań, które gwarantują otrzymanie premii ponieważ bank nie przesłał mi karty do bankomatu. Pomimo mojej interwencji i oczekiwania na kartę kolejnych dwóch tygodni, nadal jej nie otrzymałam. Nie wiem po co się reklamują jeżeli potem ignorują klientów. Straciłam tylko czas na założenie konta i rozmowę z panią na chacie a teraz jeszcze muszę stracić czas na likwidację tego nieudanego konta. Nie wiem dlaczego piszą, że są bankiem najlepszym, według mnie najgorszym.
Anna
ZaletyFajna promocja konta
WadyNie mogłam z niej skorzystać z winy banku, po co zachęcać i nie spełniać obietnic????
~Krzysztof / 2021-11-30 14:50
Ocena: 1.67 / 5
Leasing. Omijać szerokim łukiem. Brak kontaktu z obsługą na wszystkich kanałach dostępu (telefon, e-mail). Załatwienie najprostszych spaw - tygodnie.
~Georg / 2021-11-30 02:30
Ocena: 2.00 / 5
Bank nastawiony na wykrzesanie z klijenta maksymalnych zysków z minimalnym zaangażowaniem w świadczone usługi.
~Zawiedziony / 2021-11-26 01:02
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank. Nierzetelny. Zmieniają opłaty by je prawie że wyłudzić
ZaletyBrak. Może kiedyś coś sobą reprezentowali
WadyCałość
~Marcin Bednarz / 2021-11-10 12:06
Ocena: 1.00 / 5
W porównaniu z bankami w których mam konto (PKO bp, boś Bank, idea, jest bank) to najgorszy bank, najgorsze standardy, ciągle nie działające możliwości przelewów- nie informują tylko gdy się zadzwoni mówią że jest problem(tak co drugi dzień od 10 do 18 występuje problem) , przejęli bank Raiffeisen i w związku z tym informują o konieczności stawienia się żeby uzupełnić dokumenty, jak nie wyłączają konto. Mam nadzieję że szybko upadnie- to są standardy republiki bananowej
ZaletyZero
WadyObsługa infolinii, awarie ciągle,brak możliwości realizacji przelewów US, oczekiwania stawienia się w banku bo przejęli Raiffeisen - albo przychodzisz osobiście albo wyłączają konto. Standardy żenujące.
~Von Zerboni / 2021-11-07 19:22
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny bank - omijać. Cwaniactwo na każdym etapie
~Muza / 2021-11-04 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie miałam nigdy do czynienia z gorszym bankiem. Na kwit (podstawowe informacje o kredycie) czekam już prawie dwa tygodnie i końca nie widać. Kontakt z centralą żaden. Obsługa klienta w oddziale ok, ale tak naprawdę nie mają żadnych możliwości działania. Opłaty za prowadzenie konta kredytu absurdalne. Jak tylko uwolnię się z tego banku, będę omijać szerokim łukiem.
ZaletyBrak kolejek
~Jacek / 2021-11-04 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofalny bank, obsługa biznesu to dno, nigdy nie uzyskasz pomocy, nigdy nic nie jest ich winą, nic nie mogą. Po tym jak wchłonęli Raiffeisen ciągły spadek jakości usług.
~nadian36 / 2021-11-04 12:14
Ocena: 1.00 / 5
Bank okada swoich kijetow np zaja mi pieniądze dla urzędu skarbowego z wypłaty po 3miesiącach okazało się ze urząd skarbowy nie dostał od banku ani grosza i trzymali to u siebie i ciągle brali prowizję z tego zajęcia tłumaczyli się tym że muszę wydać dyspozycję przelewu do urzędu prowadzenie konta masakra drożyzna trzeba zmienić bank nie polecam radze omijać szerokim lukiem
WadyWiele
~Sylwia / 2021-11-03 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Bank bezprawnie blokuje konto!!! Bez prawego uzasadnienia, ponad ustawowe 72 godziny. Unikać banku.
~Jacek / 2021-11-03 10:07
Ocena: 1.00 / 5
Pojęcie banksterzy nie wzięło się z niczego. Jakość obsługi w tym banku jak i jego produkty to żywy przykład jak się traktuje klienta i jego pieniądze. Oprocentowanie 0,01 % i to pomimo podwyżki stóp procentowych, oczekiwanie na połączenie na infolinii 25 minut i nadal trwa. Bank z Francji i takie dno?
ZaletyŁadne, nowe wnętrza
Wadypraktycznie wszystko inne, długi czas oczekiwania na połączenie, niekompetentni bankierzy, kiepskie produkty
~Adam / 2021-11-02 14:32
Ocena: 1.00 / 5
Jeden wielki SYF ten Bank. NIC NIE ZAŁATWISZ ELEKTRONICZNIE. COKOLWIEK CHESZ ODSYŁAJĄ CIĘ DO ODDZIAŁU jAK W 19 WIEKU Piszą że można założyć przez nich internetowo jako posiadacz konta u nich profil zaufany a jak che się to zrobić to wyskakuje komunikat TYLKO W ODDZIALE BANKU TO ZAŁATWISZ. Na stronach Gov rządowych jest ten bank a jakże nawet z bezpośrednim przejściem do niego. Tylko co z tgo. Jeden wielki Pic. Tak wygląda Pomoc dla obywatela w tym kraju.
Wadysame wady
~Ehh / 2021-11-02 13:44
Ocena: 1.00 / 5
Uwielbiam ich ekologie mają jeden z największych śladów węglowych w śród Banków z Polski ale co tam 60 tys drzew posadzili tylko, że więcej posiadam jako osoba fizyczna na 5,3 h lasu ale tu problemu nie ma. Fakt muszą tak mówić bo jak inaczej można wyjaśnić brak nagrań z rozmów telefonicznych, że co że nie kompetentni.... nie oni zmniejszają ślad węglowy.
Trzeba uważać , bank wprowadza w błąd , a po tym przepraszają i informują ,że pracownika z infolinii pouczono , a nagrodę nie wypłacą , nie poczuwają się do odpowiedzialności za błędnie podane informacje na infolinii , przecież takie rozmowy są nagrywane. Ja jako zwykły zjadacz chleba miałam prawo nie rozumieć regulaminu promocji banku , to jak to się ma do pracowników banku , którzy również nie potrafią czytać ze zrozumieniem ?lub celowo wprowadzają w błąd , tylko po to , żeby tych nagród nie wypłacono.
ZaletyBrak
Wadywszystkie , jakie są możliwe
~Ten wkurzony klient, o którym wspominał / 2021-10-28 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem okradziony przez bank na 2300 złotych, po czym stwierdzili, że to jest moja wina, że straciłem pieniądze. 7 lat byłem ich klientem, dzięki, wystarczy.
ZaletyPrawdopodobnie nic.
WadyPrawdopodobnie wszystko i jeszcze więcej.
~Kamil / 2021-10-27 15:24
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka tragedia.
Infolinia brak słów.
Kłamią - a potem mówią że nic takiego nie miało miejsca.
Zero absolutnie zero.
Nawet jedna gwiazdka to jest za dużo!!!
ZaletyObecnie nic
WadyWszystko.
~Łukasz / 2021-10-27 00:12
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu jedna wielka tragedia.
Na infolinii co innego w banku co innego z każdym pracownikiem z którym rozmawiałem mówił mi co innego jakby sprawa dotyczyła zupełnie innej sprawy a dotyczyła jednej i tej samej.
Totalny brak kompetencji osób które zajmują się twoją sprawą.
Brak znajomości podstawowych funkcjonowania przepływu finansowego bankowego. Amatorszczyzna pełną gębą.
Tamtym roku z przyjemnością otworzyłem limit Allegro bardzo szybko i sprawnie tym roku to jest jakaś tragedia nic im nie pasuje 50 razy trzeba powtarzać wysyłasz jakieś dokumenty dalej nie wiadomo co chodzi.
BNP Paribas na pewno będzie skreślony z listy moich banków.
ZaletyKiedyś to było...
WadyWszystko ogólnie całokształt.
~sty / 2021-10-25 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Ponieważ Raiffeisen Bank połączył się z Paribas - NIESTETY - siłą rzeczy zostałam ich klientką. Od samego początku są problemy. Najpierw z działaniem platformy online. W zeszłym roku wymyślili potwierdzenie danych - była możliwość zrobienia tego online, co zrobiliśmy. Od kilku miesięcy zaczęli się upominać o to samo z koniecznością pojawienia się w oddziale!!!! W dobie koronawirusa to jakaś paranoja! Oczywiście nie poszłam, więc konto zablokowali... W oddziale okazało się, że nie musiałam przychodzić, bo przesłałam przecież dane w listopadzie zr. - tylko opiekun nie pchnął informacji dalej!!!! Dla świętego spokoju babka i tak dała mi doksy do podpisania. Dała kontakt do opiekuna ... Minął tydzień, a konto dalej zablokowane.