Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 535 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aniu / 2022-01-13 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tego Banku nawet największemu wrogowi. Posiadam u nich kredyt hipoteczny i po dodzwonieniu się na infolinię poprosiłem o sporządzenie nowego harmonogramu spłaty kredytu przy jego częściowej spłacie. Jak się dowiedziałem od pracownika tego pseudo Banku oni nie mogą mi zrobić takiej symulacji przed dokonaniem wpłaty ponieważ nie mają narzędzi jest to kpina z klienta. W TV reklamują się jako Bank zmieniającego się świata a powinno być zacofanego świata. Cokolwiek chce się w tym Banku załatwić to zawsze pracownicy stwarzają problemy tzn są bardzo niedouczeni i niekompetentni na swoich stanowiskach. Przykre ale prawdziwe
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyNiekompetencja pracownikow
    Brak podstawowej wiedzy i doświadczenia
    Brak narzędzi do obliczenia rat kredytu CHF
    Stopy procentowe w górę stopy oszczędnościowe 0,01%
    Wprowadzanie klientów w błąd
  • ~Ania / 2022-01-11 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejski bank. Blokuję środki na koncie bez jakiejkolwiek informacji. Prze 7 dni nie miałam dostępu do konta. Nie mogłam nic wypłaci ani zrobić przelewu. Robią co im się podoba. Żenadna. Po prostu złodzieje. Nie polecam!!!!?
    Obsługa na infolinii chamska
    ZaletyBrak
    WadyBank pomyłka. Omijać szerokim lukiem
  • ~Adik / 2022-01-09 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam, po dodzwonieniu się na infolinię w celu dezaktywowania karty ponieważ jej nie używam, (internetowo niema takiek opcji..) po podaniu danych weryfikacyjnych miła pani powiedziała, że wszystko się zgadza po czym nagle z niewiadomych przyczyn rozmowa się rozłączyła i już nie mam możliwości dodzwonienia się z tego numeru na infolinię tak jakby został w jakiś sposob zablokowany. Dodam, że nie są to problemy techniczne bo z innych numerów normalnie jest sygnał, nie polecam co w sytuacji gdy moja karta zotałaby skradziona i chciałbym szybko ją zablokować... Porażka nie bank już lepiej chyba trzymać pieniądze w skarpecie niż im powierzyć.
  • ~Klient / 2022-01-08 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Liczy się tylko i wyłącznie prowizja, za wszystko, cię skroją, zawsze znajdą pretekst i jak najwyższą opłatę za najmniejsza bzdurę operacji na swoim koncie.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie opłaty, prowizje
  • ~Anna / 2022-01-04 17:18
    Ocena: 1.33 / 5
    PRZESTRZEGAM! Paribas potrafi zarobić, ale tylko pieniądze dla siebie.
    Oprocentowanie kont oszczędnościowych pomimo podniesienia stóp procentowe wynosi minimalne 0,01 % !!!
    Za to natychmiast bank podniósł oprocentowanie kredytów. To zwyczajnie praktyki wykorzystujące klienta i powodujące nadużycie zaufania.

    Odradzam zakładanie kont w Paribas!
    Zaletyobecnie żadnych zalet
    WadyPraktycznie zerowe oprocentowanie lokat (0,01 %), fatalna jakość obsługi, bardzo długi czas obsługi w oddziałach, cyniczne procedury reklamacyjne,
  • ~Ph / 2022-01-01 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Pieniądze, które trafiły do tego banku zdefraudowane w innym banku przepadają. Są nie do odzyskania. Bank nie współpracuje z innymi bankami. Można się wiec zastanowić z kim współpracuje…
  • ~Stanislaw / 2021-12-31 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Cały czas jakiś problem.
    Jestem klientem indywidualnym i firmowym.
  • ~Kami / 2021-12-28 13:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałam! Nie chodzi o podejście, gdyż państwo z obsługi są zazwyczaj mili, ale o jakość udzielanych informacji. Nie wiem czy jest to kwestia szkoleń (albo ich braku) czy dobory pracowników, ale pierwsyz raz się z czymś takim spotykam, w końcu zamknęłam konto. Dla przykładu na chacie online otrzymuję zupełnie inne informacje, niż na infolinii i nikt nie jest w stanie wytłumaczyć dlaczego. Zamykając konto zostałam poinformowana na chacie, że pozostałe środku mogę wypłacić składając dyspozycję dzwoniąc na infolinię, więc dzwonię i tam otrzymuję informację, że muszę pojawić się osobiście w odziale banku, pytam więc dlaczego są sprzeczne informacje, Pan nie wiedział... To tylko kropla w morzu, cieszę się, że już się pożegnaliśmy.
  • ~M. / 2021-12-27 17:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem na nie, godziny otwarcia placówek to jakaś totalna pomyłka, możliwość obsługi przez aplikację ograniczona - ogólnie nie polecam, jeszcze teraz 7 stycznia chyba jedyny bank w kraju w który będzie zamknięty... Zostałam przejęta z Raiffeisen, sama bym się nigdy nie zdecydowała, na szczęście mam jeszcze inne konto i tylko czekam na możliwość trwałego zakończenia współpracy.
    Wady-godziny otwarcia placówek
    -niski poziom obsługi klinta
  • ~noname / 2021-12-22 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe zmiany w warunkach. Przy próbie wzięcia kredytu hipotecznego uproszczona procedura dla klienta okazała się zwykłą procedurą - w terminie w którym miała być decyzja zażądali dosłania kolejnych dokumentów. Potem znów oczekiwanie na decyzję - po ponad tygodniu kolejny e-mail z kolejnymi dokumentami. W tym samym czasie inny bank już rozpatrzył wniosek. Odszedłem z BNP po prawie 7 latach. Nigdy więcej tego banku...
    ZaletyNiskie opłaty za konto
    WadyW środku okresu wakacyjnego bank wprowadził prowizje za transakcje w EUR. Bardzo niemiła i niekompetentna obsługa. Kłamstwa o ułatwieniach dla klientów, które ostatecznie nie istnieją.
  • ~PNB / 2021-12-14 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    słoneczna promocja.. odradzam przystępoweanie do jakiejkolwiek promocji PNB Paribas . Chodzi tylko o założenie konta i spełnienie warunków czyli płacenie. potem zero odzewu. oszustwo.. Nikt nie reaguje na e maile.. Kilent złapany oszukany,,, ODRADZAm przystępowania do jakiejkolwiek promocji PNB Paribas
  • ~Rafal / 2021-12-14 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Załatwić coś w oddziale to dramat. Wiecznie nie działające systemy i obiektywne trudności. Porada. Może spróbuje Pan w innym oddziale?
  • ~Jerzy / 2021-12-08 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank- porażka. Mam nadpłaty z zamkniętego konta ROR ,oraz z zamkniętego kredytu hipotecznego a złodzieje nie chcą przelać środków na konto podane w dyspozycji. Chcą żebym jeździł po śląsku i szukał oddziału z okienkiem kasowym i
    jeszcze sobie potrącą prowizję za wypłatę gotówki.
    Dodam ,że prawdopodobnie jest to złośliwość banku , gdyż nie jestem już ich klientem.
    Telefony i reklamacje nic nie dają.
    Dla mnie jest to złodziejstwo w białych kołnierzykach.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~dario / 2021-12-04 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam .bankomat wstrzymał mi pieniądze zero pomocy ze strony banku.14 dni na rozstrzygnięcie sporu i wielka niewiadoma czy pieniądze trafią z powrotem na konto.NIkogo nie obchodzi czy wplaciles wszystkie oszczędności.!!!!!!
    WadyPorażka
  • ~kik / 2021-12-04 05:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałem od tego banku ofertę na kredyt hipoteczny i wydawała się najlepsza/najtańsza, ale po analizie kosztów okazuje się, że jest dużo haków, koszty bezwartościowych ubezpieczeń, związanie klienta innymi produktami itp itd. Nie wiem dlaczego doradca tak mocno starał się mi ten kredyt wcisnąć, ale wziąłem inny, nieco droższy, ale na przejrzystych zasadach, żadnych szemranych ubezpieczeń czy opłat za produkty, z których się nie korzysta. Obsługa nie istnieje, jak już udało się dodzwonić, to przerzuca do kolejnych działów, a na koniec rozłącza :)
    Zaletyoferta kredytowa wydaje się lepsza niż w niektórych innych bankach, ale tylko się wydaje
    Wadyniejasne warunki,
    brak kompetentnej obsługi,
    naciąganie,
    pełno dodatkowych kosztów,
    umowa kredytowa zawiła,
    ubezpieczenia, które nikogo i nic nie chronią, a są obowiązkowe do kredytu i drogie,
  • ~Maria / 2021-12-03 13:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank stara sie tylko do momentu "złapania" klienta, potem już tylko arogancja i mają klienta w nosie. Omijajcie ten bank dużym lukiem.Założyl konto nie na moje imię i nie na moje nazwisko i na takie nieprawdziwe dane wystawili i przysłali mi kartę debetową. Z takiej karty nie można było oczywiście korzystać a oni, nawet nic nie przepraszając, całą winą obarczyli mnie-że nie przyszłam tego zglosić i wystawić nowe dokumenty i nową kartę. Nie bylo mnie jednak wtedy juz w kraku. Mimo tak istotnego błędu BNP Paribas nawet nie przeprosił za swój błąd i obciążył mnie opłątą 80 zl (za 2,5 miesiąca) mimo niemożności posługiwania się kartą wystawioną na inne imię i inne nazwisko. NIGDY NIE WYBIERAJCIE BNP PARIBAS. Obsługa na infolinii niesamowicie arogancka
    Zaletyżadnych zalet. Całe starania i "piękne słówka" i obietnice kończą się w momencie "złapania" klienta
    WadyArogancja wobec już "złapanego" klienta, kompletny brak dbałości o klienta, zerowa pomoc w razie problemu powstałego z winy pracownika BNP Paribas (karta debetowa i dokumenty do konta wystawione na inne imię i nazwisko a to dane bardzo istotne identyfikujące osobę)
  • ~Nieinterere / 2021-12-01 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Co chwile pobierają opłaty i odliczają „odsetki” Słabo przejrzysta aplikacja, kontakt z obsługa klienta praktycznie nieosiągalny. Jeżeli ktoś posiada tam konto zachęcam do zamknięcia i zabrania pieniędzy. Unikać. NAJGORSZY BANK EVER
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~ANNA / 2021-11-30 18:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Założyłam konto otwarte na Ciebie, nie byłam w stanie spełnić wymagań, które gwarantują otrzymanie premii ponieważ bank nie przesłał mi karty do bankomatu. Pomimo mojej interwencji i oczekiwania na kartę kolejnych dwóch tygodni, nadal jej nie otrzymałam. Nie wiem po co się reklamują jeżeli potem ignorują klientów. Straciłam tylko czas na założenie konta i rozmowę z panią na chacie a teraz jeszcze muszę stracić czas na likwidację tego nieudanego konta. Nie wiem dlaczego piszą, że są bankiem najlepszym, według mnie najgorszym.
    Anna
    ZaletyFajna promocja konta
    WadyNie mogłam z niej skorzystać z winy banku, po co zachęcać i nie spełniać obietnic????
  • ~Krzysztof / 2021-11-30 14:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Leasing. Omijać szerokim łukiem. Brak kontaktu z obsługą na wszystkich kanałach dostępu (telefon, e-mail). Załatwienie najprostszych spaw - tygodnie.
  • ~Georg / 2021-11-30 02:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank nastawiony na wykrzesanie z klijenta maksymalnych zysków z minimalnym zaangażowaniem w świadczone usługi.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1007
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4777
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3097