Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 519 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maria / 2021-12-03 13:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank stara sie tylko do momentu "złapania" klienta, potem już tylko arogancja i mają klienta w nosie. Omijajcie ten bank dużym lukiem.Założyl konto nie na moje imię i nie na moje nazwisko i na takie nieprawdziwe dane wystawili i przysłali mi kartę debetową. Z takiej karty nie można było oczywiście korzystać a oni, nawet nic nie przepraszając, całą winą obarczyli mnie-że nie przyszłam tego zglosić i wystawić nowe dokumenty i nową kartę. Nie bylo mnie jednak wtedy juz w kraku. Mimo tak istotnego błędu BNP Paribas nawet nie przeprosił za swój błąd i obciążył mnie opłątą 80 zl (za 2,5 miesiąca) mimo niemożności posługiwania się kartą wystawioną na inne imię i inne nazwisko. NIGDY NIE WYBIERAJCIE BNP PARIBAS. Obsługa na infolinii niesamowicie arogancka
    Zaletyżadnych zalet. Całe starania i "piękne słówka" i obietnice kończą się w momencie "złapania" klienta
    WadyArogancja wobec już "złapanego" klienta, kompletny brak dbałości o klienta, zerowa pomoc w razie problemu powstałego z winy pracownika BNP Paribas (karta debetowa i dokumenty do konta wystawione na inne imię i nazwisko a to dane bardzo istotne identyfikujące osobę)
  • ~Nieinterere / 2021-12-01 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Co chwile pobierają opłaty i odliczają „odsetki” Słabo przejrzysta aplikacja, kontakt z obsługa klienta praktycznie nieosiągalny. Jeżeli ktoś posiada tam konto zachęcam do zamknięcia i zabrania pieniędzy. Unikać. NAJGORSZY BANK EVER
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~ANNA / 2021-11-30 18:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Założyłam konto otwarte na Ciebie, nie byłam w stanie spełnić wymagań, które gwarantują otrzymanie premii ponieważ bank nie przesłał mi karty do bankomatu. Pomimo mojej interwencji i oczekiwania na kartę kolejnych dwóch tygodni, nadal jej nie otrzymałam. Nie wiem po co się reklamują jeżeli potem ignorują klientów. Straciłam tylko czas na założenie konta i rozmowę z panią na chacie a teraz jeszcze muszę stracić czas na likwidację tego nieudanego konta. Nie wiem dlaczego piszą, że są bankiem najlepszym, według mnie najgorszym.
    Anna
    ZaletyFajna promocja konta
    WadyNie mogłam z niej skorzystać z winy banku, po co zachęcać i nie spełniać obietnic????
  • ~Krzysztof / 2021-11-30 14:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Leasing. Omijać szerokim łukiem. Brak kontaktu z obsługą na wszystkich kanałach dostępu (telefon, e-mail). Załatwienie najprostszych spaw - tygodnie.
  • ~Georg / 2021-11-30 02:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank nastawiony na wykrzesanie z klijenta maksymalnych zysków z minimalnym zaangażowaniem w świadczone usługi.
  • ~Zawiedziony / 2021-11-26 01:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank. Nierzetelny. Zmieniają opłaty by je prawie że wyłudzić
    ZaletyBrak. Może kiedyś coś sobą reprezentowali
    WadyCałość
  • ~Marcin Bednarz / 2021-11-10 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W porównaniu z bankami w których mam konto (PKO bp, boś Bank, idea, jest bank) to najgorszy bank, najgorsze standardy, ciągle nie działające możliwości przelewów- nie informują tylko gdy się zadzwoni mówią że jest problem(tak co drugi dzień od 10 do 18 występuje problem) , przejęli bank Raiffeisen i w związku z tym informują o konieczności stawienia się żeby uzupełnić dokumenty, jak nie wyłączają konto. Mam nadzieję że szybko upadnie- to są standardy republiki bananowej
    ZaletyZero
    WadyObsługa infolinii, awarie ciągle,brak możliwości realizacji przelewów US, oczekiwania stawienia się w banku bo przejęli Raiffeisen - albo przychodzisz osobiście albo wyłączają konto. Standardy żenujące.
  • ~Von Zerboni / 2021-11-07 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank - omijać. Cwaniactwo na każdym etapie
  • ~Muza / 2021-11-04 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie miałam nigdy do czynienia z gorszym bankiem. Na kwit (podstawowe informacje o kredycie) czekam już prawie dwa tygodnie i końca nie widać. Kontakt z centralą żaden. Obsługa klienta w oddziale ok, ale tak naprawdę nie mają żadnych możliwości działania. Opłaty za prowadzenie konta kredytu absurdalne. Jak tylko uwolnię się z tego banku, będę omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak kolejek
  • ~Jacek / 2021-11-04 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofalny bank, obsługa biznesu to dno, nigdy nie uzyskasz pomocy, nigdy nic nie jest ich winą, nic nie mogą. Po tym jak wchłonęli Raiffeisen ciągły spadek jakości usług.
  • ~nadian36 / 2021-11-04 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank okada swoich kijetow np zaja mi pieniądze dla urzędu skarbowego z wypłaty po 3miesiącach okazało się ze urząd skarbowy nie dostał od banku ani grosza i trzymali to u siebie i ciągle brali prowizję z tego zajęcia tłumaczyli się tym że muszę wydać dyspozycję przelewu do urzędu prowadzenie konta masakra drożyzna trzeba zmienić bank nie polecam radze omijać szerokim lukiem
    WadyWiele
  • ~Sylwia / 2021-11-03 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank bezprawnie blokuje konto!!! Bez prawego uzasadnienia, ponad ustawowe 72 godziny. Unikać banku.
  • ~Jacek / 2021-11-03 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Pojęcie banksterzy nie wzięło się z niczego. Jakość obsługi w tym banku jak i jego produkty to żywy przykład jak się traktuje klienta i jego pieniądze. Oprocentowanie 0,01 % i to pomimo podwyżki stóp procentowych, oczekiwanie na połączenie na infolinii 25 minut i nadal trwa. Bank z Francji i takie dno?
    ZaletyŁadne, nowe wnętrza
    Wadypraktycznie wszystko inne, długi czas oczekiwania na połączenie, niekompetentni bankierzy, kiepskie produkty
  • ~Adam / 2021-11-02 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki SYF ten Bank. NIC NIE ZAŁATWISZ ELEKTRONICZNIE. COKOLWIEK CHESZ ODSYŁAJĄ CIĘ DO ODDZIAŁU jAK W 19 WIEKU Piszą że można założyć przez nich internetowo jako posiadacz konta u nich profil zaufany a jak che się to zrobić to wyskakuje komunikat TYLKO W ODDZIALE BANKU TO ZAŁATWISZ. Na stronach Gov rządowych jest ten bank a jakże nawet z bezpośrednim przejściem do niego. Tylko co z tgo. Jeden wielki Pic. Tak wygląda Pomoc dla obywatela w tym kraju.
    Wadysame wady
  • ~Ehh / 2021-11-02 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwielbiam ich ekologie mają jeden z największych śladów węglowych w śród Banków z Polski ale co tam 60 tys drzew posadzili tylko, że więcej posiadam jako osoba fizyczna na 5,3 h lasu ale tu problemu nie ma. Fakt muszą tak mówić bo jak inaczej można wyjaśnić brak nagrań z rozmów telefonicznych, że co że nie kompetentni.... nie oni zmniejszają ślad węglowy.
    Zalety"widzę ich tak wiele"~Stevie Wonder
    Wadyślad węglowy, nierówność zarobkowa, nieoczyszczanie skrzynek e-mail.
  • ~Elżbieta / 2021-10-29 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzeba uważać , bank wprowadza w błąd , a po tym przepraszają i informują ,że pracownika z infolinii pouczono , a nagrodę nie wypłacą , nie poczuwają się do odpowiedzialności za błędnie podane informacje na infolinii , przecież takie rozmowy są nagrywane. Ja jako zwykły zjadacz chleba miałam prawo nie rozumieć regulaminu promocji banku , to jak to się ma do pracowników banku , którzy również nie potrafią czytać ze zrozumieniem ?lub celowo wprowadzają w błąd , tylko po to , żeby tych nagród nie wypłacono.
    ZaletyBrak
    Wadywszystkie , jakie są możliwe
  • ~Ten wkurzony klient, o którym wspominał / 2021-10-28 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem okradziony przez bank na 2300 złotych, po czym stwierdzili, że to jest moja wina, że straciłem pieniądze. 7 lat byłem ich klientem, dzięki, wystarczy.
    ZaletyPrawdopodobnie nic.
    WadyPrawdopodobnie wszystko i jeszcze więcej.
  • ~Kamil / 2021-10-27 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia.
    Infolinia brak słów.
    Kłamią - a potem mówią że nic takiego nie miało miejsca.
    Zero absolutnie zero.
    Nawet jedna gwiazdka to jest za dużo!!!
    ZaletyObecnie nic
    WadyWszystko.
  • ~Łukasz / 2021-10-27 00:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu jedna wielka tragedia.
    Na infolinii co innego w banku co innego z każdym pracownikiem z którym rozmawiałem mówił mi co innego jakby sprawa dotyczyła zupełnie innej sprawy a dotyczyła jednej i tej samej.
    Totalny brak kompetencji osób które zajmują się twoją sprawą.
    Brak znajomości podstawowych funkcjonowania przepływu finansowego bankowego. Amatorszczyzna pełną gębą.
    Tamtym roku z przyjemnością otworzyłem limit Allegro bardzo szybko i sprawnie tym roku to jest jakaś tragedia nic im nie pasuje 50 razy trzeba powtarzać wysyłasz jakieś dokumenty dalej nie wiadomo co chodzi.
    BNP Paribas na pewno będzie skreślony z listy moich banków.
    ZaletyKiedyś to było...
    WadyWszystko ogólnie całokształt.
  • ~sty / 2021-10-25 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponieważ Raiffeisen Bank połączył się z Paribas - NIESTETY - siłą rzeczy zostałam ich klientką. Od samego początku są problemy. Najpierw z działaniem platformy online. W zeszłym roku wymyślili potwierdzenie danych - była możliwość zrobienia tego online, co zrobiliśmy. Od kilku miesięcy zaczęli się upominać o to samo z koniecznością pojawienia się w oddziale!!!! W dobie koronawirusa to jakaś paranoja! Oczywiście nie poszłam, więc konto zablokowali... W oddziale okazało się, że nie musiałam przychodzić, bo przesłałam przecież dane w listopadzie zr. - tylko opiekun nie pchnął informacji dalej!!!! Dla świętego spokoju babka i tak dała mi doksy do podpisania. Dała kontakt do opiekuna ... Minął tydzień, a konto dalej zablokowane.
    ZaletyMiła Pani w banku.
    WadyCałe mnóstwo! Nie polecam!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1531
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 837
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4587
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3922
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971