Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 535 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony klient / 2022-07-08 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Raty 0% w sklepie meblowym, wszystko poszło świetnie... A po prawie 2 latach od spłaty ostatniej raty, drogą mailową przedstawiono mi fakturę z nieuregulowaną opłatą za kartę kredytową. Na szczęście coś tchnęło mnie, żeby prześledzić dokładnie maila, bo oferty handlowe, do których nawet nie zaglądam wciąż się mnożą, standard. Zwykłe naciągactwo. Jedyne wyjście, uregulowanie kwoty za rzekome posiadanie karty i wypowiedzenie umowy. Lepiej nie mieć nic wspólnego z tym parabankiem.
    ZaletyŻart?
    WadyUkryte koszta, brak informacji, naciągactwo
  • ~Nik / 2022-08-23 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam promocja za kartę kredytową oczywiście oszustwo nic do tej pory nie otrzymałem !!!
  • ~Nika / 2025-02-12 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku. Place kredyt już 7 lat zostało mi 5 rat spóźniam się z opłatą o 10 dni bank już oddał mnie do windykacji.
  • ~nina / 2024-01-29 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa to masakra. Nie dość, że czeka się całą wieczność zanim ktoś z laptopem pod pachą przyjdzie i stwierdzi, że to ktoś inny musi załatwić sprawę. Pracownicy nie potrafią czytać wyciągów własnego banku.
    Pani nie wie czy jest nadpłata czy niedopłata - ja tym bardziej bo konto zamknięte i wszystkie opłaty miały być pobrane przed ostatecznym przelewem na konto innego banku. Bo moja cierpliwość do nich się już skończyła. A tu niespodzianka - przychodzi wyciąg i sama nie wiem co na nim jest. Godziny urzędowania porażka - specjalnie zwolniłam się z pracy żeby się czegoś dowiedzieć i dalej nic nie wiem. Innego dnia jeszcze gorzej - Pan nawet nie chciał mnie wysłuchać, bo on nie jest od tego. To od czego? Chyba pilnuje bankomatu.
    Najgorszy bank z jakim współpracowałam.
    Zaletybrak
    Wadynawet na ekranach z reklamami własnego banku mają błędy ortograficzne - nasiedziałam się tam tyle, że zdążyłam pooglądać wszystkie
  • ~noname / 2021-12-22 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe zmiany w warunkach. Przy próbie wzięcia kredytu hipotecznego uproszczona procedura dla klienta okazała się zwykłą procedurą - w terminie w którym miała być decyzja zażądali dosłania kolejnych dokumentów. Potem znów oczekiwanie na decyzję - po ponad tygodniu kolejny e-mail z kolejnymi dokumentami. W tym samym czasie inny bank już rozpatrzył wniosek. Odszedłem z BNP po prawie 7 latach. Nigdy więcej tego banku...
    ZaletyNiskie opłaty za konto
    WadyW środku okresu wakacyjnego bank wprowadził prowizje za transakcje w EUR. Bardzo niemiła i niekompetentna obsługa. Kłamstwa o ułatwieniach dla klientów, które ostatecznie nie istnieją.
  • ~noname / 2023-04-03 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie wysyła wymaganej komunikacji. O wszystko trzeba składać reklamacje! Z dnia na dzień wprowadzają prowizje bez powiadomienia!
  • ~Norbert / 2024-08-27 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    To jeden z najgorszych banków blokują środki jakimiś wewnętrznymi warunkami przychodzisz po 5 razy w jednej sprawie omijać szerokim łukiem
    ZaletyZero zalet
    WadyWszystko BNP to zło wcielone
  • ~November / 2023-03-17 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali konto bez żadnej informacji. Przez 2 tygodnia nie miałam pieniędzy na jedzenie i tramwaj. Nikt nie spieszył to konto odblokować. Nienawidzę. To jest najgorszy bank, z jakim miałam sprawę. Oni istnieją w zeszłym wieku. W innych bankach przez aplikacje można zmienić wszystkie dane osobiste. Tutaj wysyłają tylko papierowego lista na adres, gdzie już dawno nie mieszkam i nie sprawdzam pocztę, ponieważ wszyscy są postępowi i korzystają z telefonów i mailów. Ale nie, nie wszystkie. BNP jeszcze nie doszedł do tego. I do tego bardzo niemiłe i głupi pracowniki działu Poznania na Głogowskiej 113. Pani Kalina Badowska ignorowała mój problem i nie próbowała załatwić odblokowanie mojego konta. W końcu wyszła do mnie jakaś inna pani, żeby powiedzieć, że ja muszę jeszcze czekać na odblokowanie. 2 tygodnia ja nie miałam dostępu do pieniędzy, jaki dostałam za swoją pracę. To jest niedopuszczalne w 21 wieku. Nie korzystam już z tego banku i moja rodzina i przyjaciele też. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie ten bank w ogóle przestanie działać przez brak klientów. W Polsce istnieje dużo nowoczesnych i progresywnych banków. Nie widzę sensu dowierzać swoje pieniędzy w takie gówno.
    Wadywszystko
  • ~nowis / 2023-12-20 00:59
    Ocena: 1.00 / 5
    „Bank zmieniającego się świata”, zdecydowanie ta dewiza banku nie dotyczy oddziału w Toruniu Wały Generała Władysława Sikorskiego 15. W tym oddziale dewiza powinna brzmieć „Niekompetencja, Wprowadzanie w błąd klienta, Opieszałość w działaniu, Brak znajomości przepisów bankowych”. Prozaiczne czynności bankowe związane z zamknięciem konta po zmarłej osobie, przy przedstawieniu wszystkich niezbędnych dokumentów ze strony klienta, urastają do rangi wyczynu i trwają ponad 4 tygodnie !!!!!!!!!!!! Doradca klienta notorycznie, pięciokrotnie, wprowadza w błąd klienta w zakresie sposobu, terminów, dokumentacji dotyczącej sprawy!!!!! Nikt niczego konkretnego nie wie i nie może udzielić szczegółowej informacji – „to załatwia KTOŚ z centrali”!!!!!!!! TRAGEDIA i NIESPOTYKANA IGNORANCJA !!!!!!!! POLECAM TEN ODDZIAŁ BANKU ……… OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!!! OCENA 1,9 W GOOGLE MAPS, ZDECYDOWANIE ZA WYSOKA !!!!!!
  • ~okradziony / 2021-07-22 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści
    Bankomat nie wypłacił pieniędzy bo napisał awaria podajnika i wydrukował kwitek że konto nie będzie obciążone.
    Po dwóch dniach brak pieniędzy na koncie.
    Straciłem godzinę na składaniu reklamacji.
    Nie maja pojęcia co to charge back.
    Po telefonie do centrali usłyszałem że charge back dotyczy tylko operacji bezgotówkowych.
    Jestem w plecy 1000zł !!!!!!
    Zaletyżadnych
    WadyPo prostu banda
  • ~OKSANA / 2024-07-04 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to poprostu oszusci.
    Pzyselali mie kilka razy wiadomość aby aktualizowac dane osobowe, ja byłam w oddziale kilka raz i pracownik zapełnił że wszystko jest ok. Za miesiąc dostałam znowy taką wiadomość i zadzwoniłam na infolinie, tam też Pani zapełniała że wszystko jest wporządku.
    01.07.2024 przyszła sms że twoje konto zablokowane.
    Do Pani co prowadzi moje konto nie można się dodzwonić, w oddziale poprosili o podtwierdzenie miejsca zamieszkania, taki dokument pierwszy raz poprosili, ja przedstawiłam i dziś już 04.07.2024 konta do dziś zablokowane i nić nie można z tym zrobic.
    Czyli nie dawajcie im swoją kase!!!
    ZaletyNIEMA
    WadyKLIENT SIE NIE LICZY
  • ~ola / 2022-07-15 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia odblokowanie nie możliwe zamkniecie produktów nie możliwe kompetencja pracowników 0 każdy mówi co innego i na co ma ochotę żart
    Zaletynie znam takiego pojęcia w stosunku do tego banku
    Wadyże istnieje
  • ~Ola / 2022-07-24 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat niekompetentni pracownicy każdy mówi co innego rozpatrywanie reklamacji kpina zamknięcie kredytu po tygodniu żeby tylko więcej kasy ściągnąć masakra zdecydowanie odradzam bank
    WadyDramat niekompetentni pracownicy każdy mówi co innego rozpatrywanie reklamacji kpina zamknięcie kredytu po tygodniu żeby tylko więcej kasy ściągnąć masakra zdecydowanie odradzam bank
  • ~Ola / 2022-08-07 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra mają konto w BNP Paribas wypłata blik tylko w ich bankomatach za darmo w innym bankomacie prowizja żerują na czym się tylko da bank złodziejski
    ZaletyBrak
    WadyMasę wad
  • ~OŁEH / 2025-03-11 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku. Totalny brak szacunku dla klienta.
  • ~On / 2024-02-06 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda nieudaczników życiowych i tyle w temacie dno dno i jeszcze raz dno dzięki
    WadyOd A do Z
  • ~Oszukana 44 / 2023-01-13 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    pisze na tym forum gdyz moze ktos mial podobna sytuacje ze bankomat nie wyplacil pieniedzy a po zlorzeniu reklamacji otrzymalam odpowiedz ze tranzakcja zostala przeprowadzona pomylnie, zero wyjasnienia czy byla proba podjecia kontaktu z bankiem do ktorego nalerzal bankomat czy z firma ktora bankomat obsluguje, a gdy zapytam czy moge miec wglad do dokumentacji w jaki sposob byla przeprowadzona reklamacja czy sie z kims kontaktowali slysze tylko jedno nie mozemy podac numeru telefonu do dzialu reklamacji. po prostu dramat jakis zeby nikt nie wiedzial gdzie sa moje pieniadze przeciez to bank chyba a nie fabryka gwozdzi. Bardzo prosze o pomoc
    Zaletyzalet brak
    Wadynie mila obsluga, pieniadze albo blokuja albo same znikaja nia wiadomo dokat masakra
  • ~Oszukany_klient / 2024-05-17 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać najszerszym łukiem jaki tylko możliwy. W życiu nie trafiłem na gorszy bank. 3-krotna próba zakupu na raty zakończyła się niepowodzeniem i zmarnowaniem trzech kodów rabatowych, ponieważ BNP ma niedziałające formularze kredytowe na swojej stronie internetowej. Po wypełnieniu formularza albo strona się zawiesza, albo wygasza sesja albo następuje magiczny ,,błąd wewnętrzny". W każdej sytuacji wniosek się wywala, zakup nie dochodzi do skutku (kod rabatowy w sklepie mi przepada). Próbowałem zarówno na komputerze jak i telefonie, na Chrome na Firefoxie, efekt końcowy zawsze taki sam. Na infolinii zostałem spławiony i odesłany do sklepu, który nie ma z tym nic wspólnego, ponieważ problemy występują nie na stronie sklepu, a na stronie banku (czy też czegoś co próbuje się nazywać bankiem). Dno i jeszcze raz dno!
    ZaletyBrak!
    WadyNiedziałające wnioski kredytowe, niedopracowana strona internetowa, arogancka i nieprofesjonalna obsługa klienta.
  • ~pan / 2022-05-20 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    dramatyczna obsługa ( 30 minut trzeba czekać na odpowiedź na proste pytanie ] , wprowadzanie w błąd , niektóre zasady reguluje regulamin wewnętrzny , który nigdzie nie jest dostepny , bezpodstawna blokada środków itp , weź promocje i znikaj do banku z opisanymi zasadami
  • ~Patrycja / 2019-08-19 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiech na sali nikogo po za mną w placówce w Ostrowcu Świętokrzyskim. A każą czekać... Nie parę min a pół godziny. A pracownicy siedzą sobie w najlepsze
    WadyStraszne podejście do klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1006
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4777
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3096