Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 500 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~humus5 / 2022-02-11 18:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Generalnie jestem rozczarowany kartą kredytową Paribas. Kartę mam 2 lata. Teoretycznie wszystko gra, ale: okres bezodsetkowy u mnie to czas 30 dni a nie 56 (poprzednio miałem kredytową Inteligo i takich dziwactw nie było). Poza tym bank stosuje dziwną praktykę przesyłania bez uprzedzenia dodatkowej karty kredytowej (listem zwykłym). Jest to tym bardziej zastanawiające, że w umowie nie ma mowy o drugiej karcie. Wszystko było by OK , ale wiążą się z tym oczywiście opłaty. Kartę można naturalnie w oddziale banku nakazać wykreślić, ale wypowiedzenie to 1 miesiąc i dalsze opłaty. Absolutnie nie jest sposobem zaradczym zawieszenie albo nie uruchamianie karty, gdyż dla banku problemem nie było obciążenie karty nieaktywnej. W nawiązaniu do innych tzw. korzyści - bez komentarza. A sama karta - ot mdło zielona i słabo czytelna. Widać bankowi nie zależy.
  • ~ZMT / 2022-01-31 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    BNP PARIBAS to bank złodziejski i oszust jest zdolny do wszystkiego z tego banku z daleka w koncie osobistym doszło że saldo dostępnych środków poza 00 zł aż przekroczyło 2000 zł z pustego konta trwało to przez 3 miesięcy bank nie tego zablokował konta z tego powodu i nie sprawdził przyczynę awarii w systemie konta i nie naprawił awarię

    po 3 miesiącach był do tego zdolny że potrafił zablokować kartę która nie ma żadnego wypływu na odczyt salda karta ma tylko dostęp do konta
    Transakcje z konta były nawet ponad 100 zł na dzień wynikało to póżniej z historii konta
    Reklamacja do czego bank był zdolny z pustego konta wyszło 2000 zł A fałsz i kłamstwo reklamacji banku było że transakcje zostały zautoryzowane prawidłowo przed zastrzeżeniem karty Bank zablokował kartę A pisze że karta była zastrzeżona przez klienta
    Wygląda na to że BNP PARIBAS BANK to oszust i złodziej w całości nie żaden bank
    Jeszcze jak się dowiedział że już nie będzie wpływu na konto i że jest już konto wyrobione w innym banku
    Zadłużenie postało z powodu przekroczenia salda i wady w systemie konta to bank był zdolny do wymyślenia że jest umowa kredytowa na koncie której niema
    BNP PARIBAS BANK powinny być zlikwidowany jak jest do tego zdolny od takiego banku można się wszystkiego spodziewać tak bank nie robi tylko oszust
  • ~Michal / 2022-01-29 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Zablokowali konto bez powiadomienia z dnia na dzien, podobno nie usktualnilem danych. Gdy juz moglem to zrobic to wymyslili inny powod. Opiekunka to dopiero istny dramat, zero pomocy. Zlozylem zazalenie , czekam na odpowiedz i kieruje do rzecznika. UNIKAC
    ZaletyZadne
    WadyObsluga, serwis. Ogolnie wszystko z czym mialem do czynienia.
  • ~Romuald Kiełczewki / 2022-01-26 23:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Po ponad 10 latach współpracy stwierdzam że bank z dnia na dzień staje się gorszy. Obsługa zawsze była kiepska ale aktualnie to dno. Niekompetencja opiekunów, analitycy usług biznesowych z księżyca, brak koordynacji, wszystko na ostatnią chwilę i na kolanie. System bankowy niewygodny i wadliwy, zlepiony z trzech banków po fuzjach. Mimo sporych obrotów na rachunkach zwijam się. Beznadzieja.
    ZaletyBRAK
    WadyBETON WIELOPOZIOMOWY
  • ~Joanna / 2022-01-19 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni pracownicy zarówno w bankach jak i na infoliniach, dwukrotnie okradziono mnie najpierw w aplikacji a później w bankowości internetowej. Bank umywa ręce, nie informuje klientów o dziwnych ruchach na koncie, wszystko zawsze jest wina klienta. Najgorszemu wrogowi nie polecam mieć żadnych kontaktów z tym pseudo bankiem. TOTALNE DNO!!!
    ZaletyNigdy nie ma i nie będzie
    WadyWszystko dosłownie, jakby szło dałabym minusowe gwiazdki.
  • ~Magdalena / 2022-01-18 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu OSZUŚCI!!! Spłacam pożyczkę, którą zapłaciłam już chyba z dwa razy.
  • ~Aniu / 2022-01-13 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tego Banku nawet największemu wrogowi. Posiadam u nich kredyt hipoteczny i po dodzwonieniu się na infolinię poprosiłem o sporządzenie nowego harmonogramu spłaty kredytu przy jego częściowej spłacie. Jak się dowiedziałem od pracownika tego pseudo Banku oni nie mogą mi zrobić takiej symulacji przed dokonaniem wpłaty ponieważ nie mają narzędzi jest to kpina z klienta. W TV reklamują się jako Bank zmieniającego się świata a powinno być zacofanego świata. Cokolwiek chce się w tym Banku załatwić to zawsze pracownicy stwarzają problemy tzn są bardzo niedouczeni i niekompetentni na swoich stanowiskach. Przykre ale prawdziwe
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyNiekompetencja pracownikow
    Brak podstawowej wiedzy i doświadczenia
    Brak narzędzi do obliczenia rat kredytu CHF
    Stopy procentowe w górę stopy oszczędnościowe 0,01%
    Wprowadzanie klientów w błąd
  • ~Ania / 2022-01-11 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejski bank. Blokuję środki na koncie bez jakiejkolwiek informacji. Prze 7 dni nie miałam dostępu do konta. Nie mogłam nic wypłaci ani zrobić przelewu. Robią co im się podoba. Żenadna. Po prostu złodzieje. Nie polecam!!!!?
    Obsługa na infolinii chamska
    ZaletyBrak
    WadyBank pomyłka. Omijać szerokim lukiem
  • ~Adik / 2022-01-09 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam, po dodzwonieniu się na infolinię w celu dezaktywowania karty ponieważ jej nie używam, (internetowo niema takiek opcji..) po podaniu danych weryfikacyjnych miła pani powiedziała, że wszystko się zgadza po czym nagle z niewiadomych przyczyn rozmowa się rozłączyła i już nie mam możliwości dodzwonienia się z tego numeru na infolinię tak jakby został w jakiś sposob zablokowany. Dodam, że nie są to problemy techniczne bo z innych numerów normalnie jest sygnał, nie polecam co w sytuacji gdy moja karta zotałaby skradziona i chciałbym szybko ją zablokować... Porażka nie bank już lepiej chyba trzymać pieniądze w skarpecie niż im powierzyć.
  • ~Klient / 2022-01-08 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Liczy się tylko i wyłącznie prowizja, za wszystko, cię skroją, zawsze znajdą pretekst i jak najwyższą opłatę za najmniejsza bzdurę operacji na swoim koncie.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie opłaty, prowizje
  • ~Anna / 2022-01-04 17:18
    Ocena: 1.33 / 5
    PRZESTRZEGAM! Paribas potrafi zarobić, ale tylko pieniądze dla siebie.
    Oprocentowanie kont oszczędnościowych pomimo podniesienia stóp procentowe wynosi minimalne 0,01 % !!!
    Za to natychmiast bank podniósł oprocentowanie kredytów. To zwyczajnie praktyki wykorzystujące klienta i powodujące nadużycie zaufania.

    Odradzam zakładanie kont w Paribas!
    Zaletyobecnie żadnych zalet
    WadyPraktycznie zerowe oprocentowanie lokat (0,01 %), fatalna jakość obsługi, bardzo długi czas obsługi w oddziałach, cyniczne procedury reklamacyjne,
  • ~Ph / 2022-01-01 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Pieniądze, które trafiły do tego banku zdefraudowane w innym banku przepadają. Są nie do odzyskania. Bank nie współpracuje z innymi bankami. Można się wiec zastanowić z kim współpracuje…
  • ~Stanislaw / 2021-12-31 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Cały czas jakiś problem.
    Jestem klientem indywidualnym i firmowym.
  • ~Kami / 2021-12-28 13:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałam! Nie chodzi o podejście, gdyż państwo z obsługi są zazwyczaj mili, ale o jakość udzielanych informacji. Nie wiem czy jest to kwestia szkoleń (albo ich braku) czy dobory pracowników, ale pierwsyz raz się z czymś takim spotykam, w końcu zamknęłam konto. Dla przykładu na chacie online otrzymuję zupełnie inne informacje, niż na infolinii i nikt nie jest w stanie wytłumaczyć dlaczego. Zamykając konto zostałam poinformowana na chacie, że pozostałe środku mogę wypłacić składając dyspozycję dzwoniąc na infolinię, więc dzwonię i tam otrzymuję informację, że muszę pojawić się osobiście w odziale banku, pytam więc dlaczego są sprzeczne informacje, Pan nie wiedział... To tylko kropla w morzu, cieszę się, że już się pożegnaliśmy.
  • ~M. / 2021-12-27 17:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem na nie, godziny otwarcia placówek to jakaś totalna pomyłka, możliwość obsługi przez aplikację ograniczona - ogólnie nie polecam, jeszcze teraz 7 stycznia chyba jedyny bank w kraju w który będzie zamknięty... Zostałam przejęta z Raiffeisen, sama bym się nigdy nie zdecydowała, na szczęście mam jeszcze inne konto i tylko czekam na możliwość trwałego zakończenia współpracy.
    Wady-godziny otwarcia placówek
    -niski poziom obsługi klinta
  • ~noname / 2021-12-22 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe zmiany w warunkach. Przy próbie wzięcia kredytu hipotecznego uproszczona procedura dla klienta okazała się zwykłą procedurą - w terminie w którym miała być decyzja zażądali dosłania kolejnych dokumentów. Potem znów oczekiwanie na decyzję - po ponad tygodniu kolejny e-mail z kolejnymi dokumentami. W tym samym czasie inny bank już rozpatrzył wniosek. Odszedłem z BNP po prawie 7 latach. Nigdy więcej tego banku...
    ZaletyNiskie opłaty za konto
    WadyW środku okresu wakacyjnego bank wprowadził prowizje za transakcje w EUR. Bardzo niemiła i niekompetentna obsługa. Kłamstwa o ułatwieniach dla klientów, które ostatecznie nie istnieją.
  • ~PNB / 2021-12-14 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    słoneczna promocja.. odradzam przystępoweanie do jakiejkolwiek promocji PNB Paribas . Chodzi tylko o założenie konta i spełnienie warunków czyli płacenie. potem zero odzewu. oszustwo.. Nikt nie reaguje na e maile.. Kilent złapany oszukany,,, ODRADZAm przystępowania do jakiejkolwiek promocji PNB Paribas
  • ~Rafal / 2021-12-14 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Załatwić coś w oddziale to dramat. Wiecznie nie działające systemy i obiektywne trudności. Porada. Może spróbuje Pan w innym oddziale?
  • ~Jerzy / 2021-12-08 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank- porażka. Mam nadpłaty z zamkniętego konta ROR ,oraz z zamkniętego kredytu hipotecznego a złodzieje nie chcą przelać środków na konto podane w dyspozycji. Chcą żebym jeździł po śląsku i szukał oddziału z okienkiem kasowym i
    jeszcze sobie potrącą prowizję za wypłatę gotówki.
    Dodam ,że prawdopodobnie jest to złośliwość banku , gdyż nie jestem już ich klientem.
    Telefony i reklamacje nic nie dają.
    Dla mnie jest to złodziejstwo w białych kołnierzykach.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~dario / 2021-12-04 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam .bankomat wstrzymał mi pieniądze zero pomocy ze strony banku.14 dni na rozstrzygnięcie sporu i wielka niewiadoma czy pieniądze trafią z powrotem na konto.NIkogo nie obchodzi czy wplaciles wszystkie oszczędności.!!!!!!
    WadyPorażka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1510
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 960
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 845
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 818
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4399
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4393
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3865
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2898