Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 524 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jerzy / 2022-04-04 17:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo słaby Bank, zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał. Trawa to ponad tydzień i nie wiem czy mam to zgłosić na policję czy jeszcze czekać.
  • ~Luka / 2022-04-03 10:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno.
    Przelewu,nawet zlecenia operacji nie mozna wykonac.
    Podobnie oplaty kara.
    Niekompetencja tzw.konsultantow
  • ~Kris / 2022-03-30 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra przelew na konto walutowe zrobione w poniedziałek z Niemiec i po 3 dniach nie ma pieniędzy na koncie
    Infolinia ma w dupie i tak samo pracownicy banku
    Uciekajcie ludzie z tego banku i omijajcie z daleka
  • ~Wiesław / 2022-03-28 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, złodzieje. Kilka razy próbowali mnie okraść. Ile razy im się to udało zanim się zorientowałem...nie wiem. Nie polecam a jak ktoś ma jakiś produkt to niech dobrze się przygląda każdego miesiąca co oni naliczają ile i dlaczego.
  • ~Anna / 2022-03-26 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie tragedia. Infolinia porażka. Zwłaszcza kobiety, które zamykają konta.
    ZaletyBrak
    WadyJakoś obsługi poniżej zera, beznadziejna oferta.
  • ~Edyta / 2022-03-26 08:24
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem wieloletnią klientką, posiadam konto firmowe i jeszcze kilka innych produktów w BNP Paribas. Zmieniła się BE z Biznes Planet na Go. Często korzystałam z BE logując się z telefonu (system Android), bo apka mobilna nie daje np możliwości dodania nowego kontrachenta do zdefiniowanych. Logując się do nowej BE z telefonu nie ma możliwości przejścia na stary widok, i kompletnie nie ma możliwości wykonania nawet przelewu bo ucina widok strony. Jest totalnie nie funkcyjna! Można zobaczyć jedynie historie rachunku. Nie zawsze mam dostęp do komputera. Jest to duże utrudnienie dla mnie.
  • ~xyz / 2022-03-23 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra nie polecam strasznie drogi bank. Pracownicy nic nje wiedza
  • ~sauron / 2022-03-23 07:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Benkomaty pożerają karty a Pani tylko wzrusza ramionami kiedy masz jakiś problem.
  • ~Marek / 2022-03-18 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank nie chce zawracać spadku przyznanego sądownie ! to oszuści , krętacze i niekompetentna obsługa a dla oszczędności na całą Polskę zatrudniają tylko dwóch prawników zatem sprawy spadkowe ciągną sie miesiącami a oni zarabiają na zablokowanych u nich pieniądzach !
  • ~AD / 2022-03-17 21:13
    Ocena: 1.33 / 5
    BGŻ BNP Paribas to oszuści i naciągacze.Uważajcie na bank w Warszawie na Gocławiu na ul. Bora Komorowskiego na młodszego doradcę Marcina J., który naciąga i oszukuję.
    Do tego czasu nic nie miałem do banku, aż do 06 sierpnia 2021r. Jestem klientem około 15 lat.
    W sierpniu poszedłem do banku w innej sprawie, której się nie dowiedziałem ponieważ doradca nie wiedział,i się zaczęło .Zaczął mnie namawiać na kredyt, którego nie potrzebowałem , oczywiście informując go że nie interesuję mnie żaden kredyt.Po chwili on znów zaczął mówić że można na tym kredycie zarobić ponieważ jest ubezpieczony i że nie ma żadnej prowizji i nic na tym nie stracę że po trzech miesiącach można go zwrócić i wtedy można zarobić na ubezpieczeniu, pytałem 3razy czy na pewno nic nie stracę, a jeszcze zarobię . zapewniał mnie że tak.Tak mnie namawiał przekonująco, że się zgodziłem na 30000zł i że można z tego 3000zł zarobić z ubezpieczenia.Podpisałem umowę kilka stron nie czytając, oparłem się na zaufaniu Pana Ja---ego i ciesząc się że zarobię.Cieszyłem się krótko do chwili gdy zaczęli mi ściągać z konta odsetki i kapitał przez 3 miesiące o których mnie pożal się Boże doradca nie poinformował kosztowały mnie 4397,71zł, zwrotu dostałem 3169,07 to zarobiłem 1228,64.do tyłu z mojego konta. Poszedłem do tego samego banku, to ten doradca spierał się że informował mnie o tym, więc nie chciałem więcej z nim rozmawiać poprosiłem kierowniczkę i wszystko opowiedziałem . Przytakiwała mi lecz powiedziała że zbada dokładnie sprawę , lecz do dziś się nie odezwała , a minął już ponad miesiąc.Mijajcie go szerokim łukiem i nie dajcie mu się naciągnąć tak jak ja się dałem.
    Zaletyżadnych
    Wadynaciągacze oszuści
  • ~wlodo77 / 2022-03-14 22:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam parę złotych a od 2 lat lokaty 0,01%. Zabieram kasę i wpłacam gdzie trzeba.
  • ~Gość / 2022-03-14 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie bank, to jest.... Proszę wszystkich uciekajcie z tego .... Kupowałem na allegro na raty 0% teraz bank za obsługę tego kredytu żąda ponad 14 %. Czy już w Polsce nie ma uczciwej instalacji państwowej. W jakim kraju przyszło nam żyć.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo i brak kompetencji
  • ~Teamlead / 2022-03-10 06:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa tragiczna, brak kompetencji, a w ostatnich czasach to jeszcze i ksenofobia.
  • ~Ama / 2022-03-09 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsluga, bez kompetencji i bez kultury
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Irena / 2022-03-09 19:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie polecam tego banku jest najgorszy jaki istnieje w Polsce oszukują kradną S konta pieniędzy później oddając nawet nie przepraszając niepolecam zlodzie i oszuści
  • ~PIOTR / 2022-03-07 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku, na przestrzeni lat współpracy wciąż występowały problemy nawet z błachymi sprawami. NIE POLECAM!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~ANDRZEJ / 2022-03-06 16:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Prowadza kreatywna ksiegowosc,jak zwrocisz sie do oddzialu to ucza cie jak zalatwic to w aplikacji.a nie daj boze coos reklamować. katastrofa
  • ~Marek / 2022-03-05 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank działa jak grupa przestępcza - zwleka z wypłatą spadku pomimo przekazania wyroku sądu o przyznaniu spadku .
    ZaletyBrak
    WadyDziałanie na niekorzyść klientów
  • ~Paulina Borkowska / 2022-03-02 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, szczególnie do kont biznesowych. W trakcie nieobecności czy choroby opiekuna konta, do nikogo nie można się dodzwonić, i nikt nie odpowiada na e-mail nawet gdy opiekun jest na chorobowym kilka tygodni, nie ma żadnego zastępstwa czy informacji zwrotnej. Trzeba samemu przez infolinie prosić o kontakt, kilkukrotnie zanim ktoś odpowie. Bank i obsługa niepoważni.
    Zaletyżadnych
  • ~Klient zło / 2022-03-01 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji na wszystkich poziomach obsługi klienta, masakra miesiąc nie mogę odblokować konto (aktualizacja danych)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1541
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 979
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 925
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009